En dat met nog 8 dagen te gaan. Dan zullen er weinig bij de juli groep komen! Ik duim met jou mee dat je nog lekker een juni mama blijft! Wij hebben er nu al 5 bij de juli mama's. Gaat dus ook hard. Spannend dit allemaal....
Ach, harde buiken zegt ook niet altijd alles Bij de juli mama's had Lexi een 'saaie' zwangerschap. Nooit kwaaltjes, alles ging lekker. Gisteren opeens wat krampjes. En binnen 4 uur had ze haar dochter vast. Dus... het kan snel gaan! Duim met je mee dat het niet te lang meer voor je duurt!
Suske en partner proficiat met jullie dochter Amber. Hoop dat je snel opknapt, geniet maar lekker van jullie flinke meid. Remember en partner proficiat met jullie dochter O'Mayra, lekker vlot bevallen zeg en mooi voor het inleiden begonnen. Geniet maar van jullie mooie meisje, en laat de naweeen nu maar snel verdwijnen. Marlieke hoop dat alles goed gaat met Marciano en jezelf natuurlijk, ben benieuwd. Rachel en partner proficiat met jullie zoontje Sem. Hoop dat je snel thuis kan gaan genieten. Anja ben benieuwd hoe het gaat na het strippen, maar je kunt in ieder geval de dagen gaan aftellen. Karin ben benieuwd hoe het was bij de gyn. Britt, ik hoop dat je snel opknapt van het abces, in ieder geval in zoverre dat je weer goed uit de voeten kunt. Sterkte. Mirelle jij ligt nu al lekker te genieten van je kleintje als het goed is. Moon wat lekker voor je dat je de kleine nu al zo vroeg voelt. Candijtje en partner proficiat met jullie flinke meid Vera. Vlotte bevalling, knap maar snel op en lekker genieten. Nachtvliinder jij ook al borstontstekking, knap maar snel op. Kim welkom hier, ook al een kleine die er nog geen zin in heeft. Lailae , hopen de nachten zo doorgaan en een mooie meid is Joya hoor (Ky, lara ook hoor). Cindy, ben benieuwd hoe het er ondertussen voorstaat bij jou, spannend hoor. Velobabe bij jou zet het dus ook nog niet door. Hier nog wel veel harde buiken, en een vreemd gevoel onder in de buik, maar ik heb al wel vaker getwijfeld of het dan eindelijk zou gaan beginnen. Dus we wachten maar weer af. Woensdag bij de gyn geweest en ook wel gezegd dat ik echt helemaal op ben. Controles waren goed, alleen bloeddruk in eerste instantie 154/94, was later weer gezakt naar 145/85. Ze heeft ook wel gevraagd wat ik wou (zelf wil ze liever nog niet inleiden, ivm groter risico op kunstverlossingen) toch nog besloten om nog even af te wachten. Heb ook gevraagd wanneer ze dan wel zou gaan inleiden, normaal na de 42 weken, in mijn geval dus na 1 juli en ze heeft meestal op woensdag vk-dienst, dat zou dan dus 4 juli zijn. Dat vind ik toch echt wel te lang. Moet maandag weer naar haar toe en denk dat ik dan (als er nog geen actie is geweest) toch kies om diezelfde week nog in te leiden, als ze dan ook op woensdag dienst heeft ben ik 41,3 wk. Hoop echt dat ze daar dan in mee wil gaan, maar dat denk ik wel. Maandag ben ik net zover als ik was toen ik bij Lara werd ingeleid (toen was de datum niet gecorrigeerd was dus 42 weken volgens hun, 41 volgens mijn eisprong). Nu gelukkig nog maar een paar uurtjes voor mijn man weekend heeft, dan kan ik het een paar dagen rustiger aan doen (beetje bijtanken). Groetjes Marion.
@Marion: nog ff afwachten dus..bij mij is verder niets bekend. Alleen dat ik maandag naar de vk moet..er is nog niet gesproken over strippen, inleiden etc.. Naar wordt je der van..dat wachten.. Ik ben ook erg blij dat mijn man zaterdag en zondag thuis is, we hebben een dochtertje van 3 rondlopen en dat is best vermoeiend.. Kan ook ik ff bijtanken.. Sterkte dit weekend en ik hoop voor je dat het snel komt..
Pietje ben ook benieuwd bij jou, maandag ben je ook al over de 41 weken. Volgens mij heb je best kans dat ze dan een afspraak gaan plannen bij de gyn. Maar wie weet het kan ook zomaar vandaag of in het weekend vanzelf beginnen. Ik duim voor ons allebei, en de anderen die over tijd lopen. Groetjes Marion.
@Marion68 Je schreef: zelf wil ze liever nog niet inleiden, ivm groter risico op kunstverlossingen toch nog besloten om nog even af te wachten. Kunstverlossing? Wat is dat Klinkt ongunstig... Je schreef verder: Heb ook gevraagd wanneer ze dan wel zou gaan inleiden, normaal na de 42 weken, in mijn geval dus na 1 juli en ze heeft meestal op woensdag vk-dienst, dat zou dan dus 4 juli zijn. Bedoel je dan dat ze probeert te strippen ofzo inleiden gebeurt toch alleen in het ziekenhuis Laten we hopen dat het niet zover komt [-o< [-o< [-o< @Pietje77 And now we wait, and wait, and wait some more
meiden meiden jullie maken het spannnend! veels te spannend hoor! Zit op het puntje van mijn stoel af te wachten... dikke knufff voor degene die het nodig heeft! ( inlcuding me ) hiih en ff een opwarmertje voor jullie... ff lachen. had de kleine in de box gelegd en op zijn boxkleed zit een kroon patroontje in istie niet scheetiggggg sorry hoor wou dit ff delen ( ben nu al zo'n mama die niks anders wil dan alleen maar over de eigen kleine kletsen... :-# )
Hallo! Zo, Ikea leeggekocht.... Nee, ik niet, mijn moeder... Een bedje voor Mirthe met matrasje, als Mirthe straks eerst 2 dagen, later 1 dag in de week bij haar is.... En een hele sloot zooi voor haar kantoor (net verhuisd met het werk...) Leuk hoor, shoppen! Met veel mazzel lekker naar huis gelopen via de super en drogist, geweldig zonnetje en vijf minuten nadat we thuis waren brak de hemel los, onweer, jeetje zeg wat een klappen! maar goed: @ velobabe, wacht maar, ik wil je over een paar weken nog wel eens spreken over kindalarm! Zeker, zoals Cimbomlu al zegt, 's nachts....of nog erger, zoals wij vanmorgen, om vier uur wordt ze wakker (waarom? We sliepen toch door tegenwoordig?) en om kwart over vijf gaat dan onze wekker.... Gelukkig wilde ze nog wel een uurtje bij ons in bed slapen ipv eten, maar toch, je bent dan net vier uurtjes aan het slapen, mag je wéér! (ze licht nu vreselijk tegen de slaap te vechten in haar bedje, hihi, hopelijk verliest ze snel...) @ Cimbomlu: Het is duidelijk dat de luiers van Deniz nog niet stinken? Ik kan er niet meer omheen hoor, als ze gepoept heeft! Had net nog feest: net verschoond en ja hoor, poepen. Ik dacht dat ze klaar was, dus weer verschonen, nou er kwam nog even een straal uit, ehm, over het aankleedkussen, over de commode, op de grond met onderweg nog even wat langs de luieremmer en de poot van het badje....zucht..... Wéér een schone luier, ligt ze eindelijk te eten, hoor en ruik ik wéér wat, ja hoor, er zat nog een beetje in die darmen....en stinken! Haar vaste poeptijd is nu overigens steeds rond deze tijd, dus mooi dat ik morgen weet hoe laat ik Rinke toevallig even met Mirthe opzadel, hihi... @ Suske, zo wat een inhaalslag zeg, jouw berichtje! Kan je zien hoe hard het gaat, je bent "pas" een week geleden bevallen! Fijn dat je weer beter kan zitten, ellendig is dat toch! Heel soms, vooral als ik moet plassen, voelt het nog wel eens beurs aan daar beneden.....maar dat niet kunnen zitten, volgens mij missen we dat allemaal als kiespijn! @ Moon: tijd voor een nieuwe foto, de laatste is alweer 2 weken geleden en volgens mij groeit er spinazie in jouw baarmoeder voor de kleine @ Evelieveling, spannend zeg......die juli mama's, maar jij een valse start, dat is gemeen! @ Sally, nee ik vind dat je ons zwaar verwaarloost! Tuuuurlijk niet meid, hou jij je even lekker met Devano bezig zeg, lekker dat ie doorgeslapen heeft vannacht, dat opladen merk je dan gelijk, niet? Wel jammer dat je dan niet gelijk een dagje niets erachteraan kan plakken, maar dat het huishouden ook gewoon weer doorgaat hè? Enne, dat in herhaling vallen, ik weet zeker dat zwangerschapsdementie blijvend is, na 2 maanden en 2 weken moet ik nog steeds alles opschrijven! Hoest met de boobs? @ Remember, jeetje, je zou toch zo weer een kind maken?!?!? Haha, nee grapje, maar wel lekker zo zeg! Superslanke mama achter de wagen straks! @ Pietje, arme meid......ik leef met je mee hoor, dit weekend dan maar? Ik hoop het voor je! (dat geldt natuurlijk voor alle over datum mama's!) Ooh Sally, wat een geweldige foto! Leg trouwens even uit hoe je een foto zo plaatst, want dat lukt mij nog niet....
Had trouwens vanmorgen mijn moeder verteld van Annemarie en Benthe.... Mijn moeder heeft hetzelfde meegemaakt als wij met Mirthe, maar dan 9/10 weken te vroeg (ergens daartussenin) en kantje boord. Ik had de laatste couveuse in een academisch ziekenhuis in Nederland, anders had ik met de helikopter naar Duitsland gemoeten en dan zou ik het niet gered hebben... Nogal pittig dus.... Ze is een uur stil geweest van de mededeling dat Benthe niet bestaat......en ze is nooit stil....gut wat een schade heeft die Annemarie toch aangericht...
judy als je een foto zo in een berichtje wil zetten moet je het op internet zetten.. ik doe ze op www.photobucket.com dna moet je ze ff uploaden en dan heb je gewoon de img code nodig! de boobs gaat wel hij drinkt nog wel aan de lrechterkant links is nog vrij pijnlijk... maar met het kolfen gaat prima.. wel geinig om te zien die is echt helemaal zacht en die andere keihard!
@Judy Gelukkig dus net voor de bui binnen, pff. Ik weet echt wel dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is, maar ben zo benieuwd naar ons en Velobink ook. We hebben trouwens wel wat gemeen. Ik ben ook veel te vroeg geboren en moest met spoed per helikopter naar het Sophia in Rotterdam! @Mijnimeel Je hebt toch geen spijt
ove die anem what ever heb geneens zin om haar naam te schrijven. Ik heb er geen woorden voor over! schandelijk gewoon.. en ikea leeggekocht ...pfffffff wou ik net naar ikea gaan.. ach weer een reden om gewoon lekker tussen de kussen te kruipen met mijn kleine EN grote knul hihi
spijt velobabe? nee hier geen spijt hoor ( ik weet dat je het niet aan mij vroeg ) maar soms heb ik wel eens ( vooral als ik erg moe ben) gaat slapen NU MAMA IS MOEEEEEEEEEEEEEEE soms is het gewoon even teveel as hij een keel opzet waar je U tegen zegt.. Ik durf haast niet naar buiten , ben bang voor de buren
Maar je typt des te beroerder...haha, welke taal gebruik je tegenwoordig Maar ehm hoe doe je dat nou met die foto!