Oh ja, weet nog dat ik bij V&D werkte en me rot ergerde als er een vrouw in de rij stond met zo'n jankend geval in een wagen! Haha en nu loop ik soms zelf met zo'n jankend geval door diezelfde V&D, hahaha....
Nachtvliinder, geweldig die foto. Velobabe, ik loop bij de gyn en moet zoiezo in het ziekenhuis bevallen. Ligt denk ik aan mijn afkorting vk-dienst (vk=verloskamer).Strippen heeft ze vorige week al geprobeerd, eergisteren deed ze dat niet. Maar ik had het dus over inleiden, ik hoop a.s. woensdag als er vantevoren niet vanzelf wat gebeurd. Enne die kunstverlossing dat kan zijn vacuum, tang maar ook keizersnede. Het risico daarop is schijnbaar groter bij inleiden, niet alleen bij mij hoor.
Hahaha, nachtvliinder, wat een leuke foto! Judy: nee, de luiers van Deniz stinken nog niet heel erg. Gelukkig. Ik heb begrepen dat de ellende pas echt begint als ze bijvoeding krijgen, dus maak je borst maar nat! Ik dacht dat ik vanavond vroeg naar bed kon en de oppasbeurt aan mannetje kon laten, maar hij kwam een vriend tegen bij de supermarkt, en daar gaat hij nu vanavond dus heen. Zucht. Ach, ik gun het hem van harte, kan hij er ook even uit. Heb net luiers bij Lidl gekocht. Tot nu toe alleen Pampers gebruikt, maar wil ook eens wat anders proberen. Ze hebben luiers vanaf 4 kilo, en ik denk toch echt dat Deniz al 4 kilo is, hij heeft zulke bolle wangen en dikke vingertjes...!
Hoe zou het met Cindy zijn? Zo spannend gevoel als je vliezen gebroken zijn! En nachtvlinder wat een mooie baby heb je! Prachtig! En hier ook gebroken nachten, maar vannacht wilde ze voor het eerst in de wieg slapen (eerst alleen maar bij ons in bed). Ga nu weer even voeden trouwens!
Hoop dat cindy nu al bevallen is, in ieder geval mirelle wel met haar keizersnede. @ ky ja mijn banner doet het niet meer, want ik had natuurlijk al bevallen moeten zijn Vandaag bij de gynaecoloog geweest,die heeft nog even inwendig onderzoek gedaan maar kon ook niet goed naar binnen, omdat het nog niet is ingedaald(niet zo'n fijn onderzoek). Hij maakte gelijk een echo en er zit nog een klein beetje vruchtwater, daarna een gesprek en hij vond dat ik er toch wel aan toe was om de kleine geboren te laten worden,het liefst wil hij nu al dat als het spontaan begint dat ik in het ziekenhuis beval, mag in principe nog thuis .MAAR MAANDAG WORD IK INGELEID! gEEN PRETJE MAAR ALS HET GOED IS HEB IK DAN WEL MIJN KINDJE! We zeggen dit tegen niemand, behalve tegen mijn zusje want die gaat quinten opvangen, mijn ouders en schoonouders zouden anders de hele dag erg nerveus zijn en dat wil ik niet, ze horen het wel als het geboren is!
@Karin: Leuk, dan worden we allebei mama maandag! Het strippen heeft bij mij niet geholpen, dus op naar maandag. groeten, Anja
Inmiddels al bekend thanx Natascha! Maar ik ben inderdaad bevallen van Sem hij woog 3360 en was 50 cm lang. Ik heb 2,5 liter bloed verloren dus moet heel rustig aan doen. Verder gaat het super goed met Sem, super lief en tevreden ventje. Ik zal als ik me weer wat beter voel snel wat terug gaan lezen. Ook voeg ik even een foto van Sem toe in mijn album, en op zijn website.
Hoi meiden, Even een paar vraagjes. Sven heeft echt een keer in de twee dagen een poepluier. Verder wel enorm veel plasluiers. Hij heeft volgens mij wel veel last van krampjes. Hij drinkt erg veel, omdat hij vaak vraagt. Tepels zijn inmiddels weer pijnlijk. Hij is veel wakker overdag en dan tussen 20 en 23 is hij niet in slaap te krijgen. Niets helpt. Komen deze dingen bij jullie ook voor? Tips? Britt
@ judy Hahaha voor mijn gevoel staat ie nu een beetje stil.. maar volgens marco niet. Heb op m'n site wel een foto zal hem even in m'n album zetten. @ rachel Wat een schatje! Zulke lieve lipjes hihi
still? pfff jij heb echt een mega buik man! voor die weken! super! maar jij had altijd al snel een buikie! mooi hoor meid!
haha ennn bedankt nee die slechte ogen heb ik ook overgehouden van de zw.. en ben ijdel en draag mijn bril niet.. Of hebben ze stiekem mijn toetsenbord door elkaar gehusseld :-k ik denk dat dat het is
Dan zal het ook wel begonnen zijn door het toevoegen van Nutriton aan de voeding... Dat is geen bijvoeding, maar wel een toevoeging... ze laat ook vreselijk veel scheten.... @ Britt: Mirthe doet de ene keer elke dag poepen, de andere keer twee/drie dagen niet.... zolang hij maar veel plast, dan is het goed, zegt het cb. Het niet willen slapen? Mirthe heeft dat meestal na de voeding van ongeveer 10 uur....dan slaapt ze heel even en wordt dan wakker.... maar moet zeggen dat ik meestal tussen die voedingen even ga wandelen.... Vandaag wil ze sinds 3 uur ook niet echt meer slapen, na 10 minuutjes weer wakker, huilen, weer in slaap vallen enzo. Alleen op schoot slaapt ze....
@ Rachel, wat een lekker poppetje zeg. @ Britt, ik heb begrepen dat het niet zo heel erg is als Sven om de dag poept, als hij maar genoeg plasluiers heeft. Soms lijkt het alsof hij veel wil drinken, maar dan is het eigenlijk de zuigbehoefte. Kayleigh heeft dit ook. Ik dacht eerst ook dat ze alsmaar wou drinken. Nu probeer ik mij toch echt te houden aan genoeg uurtjes ertussen. Als ze eerder komt geef ik haar mijn pink. Als je de kleine te snel weer gaat voeden dan worden de krampjes alleen maar erger omdat de darmpjes dan weer opnieuw alles moeten verwerken. Die krampjes zijn idd vooral in de avonduren. Kijk anders even bij de topic "mama's juni 2007" daar zie je dat je niet de enige bent en daar staat ook omschreven wat de anderen proberen. Wil het op zich wel voor je opschrijven, maar heb nu even geen tijd vandaar Sterkte ermee
Oh ja, haha...dat heb ik wel eens gehad, was ik in Leuven op een feest waar mobiele internetplekken stonden, dus ik met een vriendin een mail naar huis sturen..... Wij kunnen allebei blind typen, dus keken alleen naar het beeldscherm... nou werkelijk, alsof we ineens Turks konden..... Wat bleek, het toetsenbord in België heeft een andere indeling! ehm, nee zo'n foto in een bericht zetten, ff kijken hoor: Nope, lukt niet, hoe doe ik dat?!?!?!??!
Ja heel snel.. alleen nu is ie echt heel anders. Boven de navel ook heel dik. Ziet er soms maf uit in een truitje haha @ all Over stinkende luiers, hebben jullie zo'n speciale luieremmer? Zo ja is het wat?
ff snel want ze wordt wakker: Rachel : nogmaals van harte, wat een lekker ding. Is je dochter de trotse zus? Moon: ik heb een nappy wrapper en ik vind 'm geweldig, je ruikt niets . Maar de luiers stinken nog niet zo dus ik kan nog niet zeggen of het echt geurdicht is. Maar ik doe nu al al die tijd met 1 cassette dus valt mee. Ik heb 'm bij de prenetal gekocht was een actie 40 euro met 2 casettes.