Hallo lieve meiden, Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties! Louise en ik zijn vandaag thuisgekomen uit het ziekenhuis en het is heerlijk thuis. Al moet ik van de kraamhulp heel veel rusten en mag ik niet te vaak trappenlopen. Ik weet dat ik naar haar moet luisteren maar dat ik moeilijk want ik wil gewoon vanalles doen. Ik vond de ks ontzettend zwaar (emotioneel) en ik moet erg rustig aan doen uiteraard. Ik hoop snel weer een keertje lekker bij te kunnen lezen/kletsen want ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat, maar ik heb er momenteel geen puf voor. Ik wil alleen maar kroelen en knuffelen met mijn prachtige meisje die overigens zo verschrikkelijk lief is en het heel goed doet! Michel en ik gaan lekker genieten van onze heerlijke frummel dus een dikke kus voor jullie en tot snel. Meiden die inmiddels bevallen zijn; van harte gefeliciteerd! Meiden die nog moeten; veel succes en sterkte met de laatste (zware) loodjes!
manuela rust lekker uit meid! wij wachten wel! en trouwens van harte met Louise! en Michel natuurlijk ook genietse! @ judy heb je die foto op photobucket gezet? dan staan er 3 codes en img moet je hebben als je erop klik kopieerst hij hem automatisch. en dan als het goed is kan je hem hierop zetten. Let wel eerst op www.photobucket.com zetten!
Hoi lieve Manuela, Michel en Louise! Fijn dat jullie weer thuis zijn! Je kunt beter idd naar je kraamhulp luisteren, dan knap je ook veel eerder op door veel te rusten. Geniet maar van jullie 3tjes saampjes zijn! Knufs en kus, Miranda
Ja lief he. Celina is helemaal super trots en niet weg te slaan bij hem, zo leuk om te zien, en ze wil met alles helpen. Meiden ik ga lekker slapen tot morgen.
ik ben jaren bezig turks te leren, maar nu zie ik dat er een veel makkelijker methode is. ik ga zsm naar belgie... moon: geen hypermoderne luieremmer hier, gewoon een ouderwetse met een plastic zakje erin dat mannetje elke dag naar de container wegbrengt. manuela: fijn dat je weer thuis bent met louise. en idd, alleen leuke dingen doen, en veel rusten. even geen hoofdletters in dit bericht. mijn ene arm is bezet door deniz. hij heeft zoveel krampjes, t is zielig gewoon. en dan hoor je gewoon een mitrailleur van windjes.
**Candijtje en mannetje..Gefeliciteerd met jullie dochter Vera! **Moon..Wat een heerlijk gevoel hè?! Dat zegt inderdaad nog niets..want ik had ook nog nooit een harde buik gehad..bij mij begon het gelijk met het echie **Marion..Bij mij is het weekend ook even bijtanken..heb nog nooit zoveel naar het weekend uitgekeken 8) **Nachtvlinder..Echt zo'n schatje is je prinsje! Ik probeer ook zoveel foto's mogelijk te maken..en ook van dat soort grappig, schattig en lieve foto's **Judy..Ik vind het ook erg leuk om bij de Ikea te gaan shoppen..er zijn altijd wel dingetjes van o dat is wel leuk of o dat is misschien wel handig 8) En zooooooooooooooo Chanelle kan ook enorm stinken zeg..nu doet ze niet meer kleine beetjes..nee hele luiers vol..en heb nog vaak gezegt dat ik het van haar niet vind stinken..nou die van haar zijn niet te harden! En haar poepjes zijn ook niet meer te harden van haar. Eerst roken wij het alleen maar..nu kan iedereen het ruiken 8) Hihi mooi hè van die jankende baby's in kinderwagens..nu weet je eindelijk waarom ze dat geluid maken **Karin..Maandag is het zo ie zo zover..hoop dat het voorspoedig verloopt. Maar hoop nog meer voor je dat het eerder vanzelf begint **Rachel..Ook al zo'n schatje! Chanelle heeft toevallig vandaag ook dat pakje van Nijntje aan. Alleen voor haar waarschijnlijk de laatste keer..het word een beetje te klein..maatje 50 Doe maar lekker rustig aan en geniet ervan! **Moon..Wij hebben gewoon een normale luieremmer en als je 'm gewoon goed dichtdoet ruik je de luiers niet. Zelf vind ik die andere dingen echt onzin dingen..kost alleen maar extra. En wij gebruiken gewoon pendaalemmerzakken erin met hendel..kan je 'm makkelijk dichtknopen. Die zakken kosten maar iets van 70cent per 40zakken. **All..Volgens mij is mijn borstonsteking over..heb geen pijn meer. Alleen door de vermoeidheid gaat de hoofdpijn niet zo snel weg. Hetzelfde bij mij nekpijn. Borstvoeding begint ook weer op gang te komen En heb een neefje erbij..hij heet Milan, 53cm lang en weegt 8pond. Dezelfde naam als de kleine van een vriendin van me die 1dg eerder dan Chanelle is geboren.
Hè, mispoes, je was de enige geloof ik.... Uitindelijk nog lekker kunnen slapen? Ik wil niet gemeen zijn hoor, maar wij hebben een prachtige nacht achter de rug. Mirthe heeft gister vanaf de voeding van half 3 tot de laatste voeding van 11 uur alleen maar bij mij op schoot willen slapen, uiteindelijk kregen we haar de laatste anderhalf uur in haar bedje in slaap.....pffff... Na die laatste voeding wat de angst groot dat ik de halve nacht met Mirthe op mijn buik zou slapen, maar niets is minder waar. Rinke heeft haar om zeven uur maar wakker gemaakt voor een voeding! Ik viel tijdens die voeding weer in slaap, Rinke heeft mij (lief zeg) laten liggen, omdat ik gister al sinds 4 uur 's ochtends met haar bezig was...heb ik lekker tot 9 uur geslapen, wauw!
Zou het me gelukt zijn een foto te plaatsen? Oh Sal, Rinke vindt Devano ook grappig met zijn kroontje.... Wist je dat Bambam truitjes verkoopt met "King of trouble" op de borst? Mirthe heeft de meisjesversie "Drama queen", nou die titel doet ze ook eer aan!
Goedemorgen allemaal dames, hoe is het ermee? Moeders allemaal een beetje doorkunnen slapen, en as moeders, vaak moeten plassen? Ik moet toch minimaal 1a2keer per nacht...maar kan verder gelukkig goed slapen! Hier nog steeds bib, en ook nog steeds geen teken van een as bevalling... Zal velobabe al bezig zijn? Het rommelde bij haar toch? Mijn mannetje is gelukkig 2 dagen thuis, heerllijk met z'n drietjes! Vanmiddag gaat hij even zwemmen met Anna, heb ik even mijn handen vrij...
@Judy Wat een knappe meid jullie Mirthe @Pietje Nee hoor. Ik ben nog niet aan het bevallen. Heb vannacht niet lekker geslapen, net als Mispoes, om vijf uur maar het bed uitgegaan om de administratie nog een keer te ordenen @Mispoes Je bent dus niet de enige die niet kon slapen
Zo hee, wat hebben jullie lekker veel gel*lt zeg haha. Judy, die kat was echt ernstig dik he. Zat er ook naar te kijken haha Wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad ook trouwens... Dat is bij mij op het moment wel effe anders. Ze komt vaker, ik geef de borst dus ik en niemand anders kan het doen he Ze noemen dit regeldagen heb ik begrepen pff. Ik ben gebroken Sommige babies laten wel lang op zich wachten zeg! Succes met de laatste loodje moeders!
Heey Velobabe, nee, ik kon me ook al niet voorstellen dat ik echt de enige zou zijn die niet kon slapen. Uiteindelijk tegen 4 uur toch in slaap gevallen tot 6.00. En het rare is, dat als ik overdag wat slaap in wil halen, ik dat zonder problemen kan! Dan ben ik zo vertrokken....maar ' s nachts ho maar! @ Judy, wat is die Mirthe een lekker ding zeg! Heerlijk!
jaa Judy gelukt! wat en heerlijke foto zeg en wat is je moppie weer gegroeid! Heerlijkkkk! Ja bambam idd ik heb er al het een en ander van. Vind ze alleen niet goedkoop, maar ja wat wil je kinderen zijn duur hier heeft Devano echt stipt om de 3 uur zijn hapje en drankje.. Echt niet te geloven om de minuut na! ( zou het dan geen echte surinamer zijn )
@ judy wat een scheetje is jullie mirthe @ rachel zozo dat is aardig wat bloed wat je hebt verloren, doe maar rustig aan inderdaad. Net als manuela als je te snel alles gaat doen kom je later alleen jezelf maar weer tegen. @ iedereen die nog moet bevallen inclusief ik, we hopen dat het een keertje gaat gebeuren he meiden? maar ja als je je kindje nog goed voelt dan heeft hij/zij het helaas nog prima naar de zin, laat maar eens merken dat je nieuwsgierig bent naar ons maar neee, niks van dat alles die van mij wacht tot hij/zij geroepen wordt denk ik hahahah
zal ik dan maar roepen voor je JOEHOOEEEE! KOM MAAR KLEINE! WE ZIJN ZO NIEUWSGIERIG NAAR JE! KOM MAAR DAT VINDEN MAMA EN PAPA OOK ZO FIJN! en gebeurt er al wat het zal wel stilte voor de storm zijn want het is rustiggggggggg kijk maar.. echo....echo...echo...echo...echo.... 8)