@Velobabe: ik ben er vrij nuchter onder. Kzie wel, als ik het niet vertrouw bel ik haar gewoon weer op vannacht. Dat wat ik verlies is helder vankleur, dus goed. Ze kon niet met zekerheid zeggen dat het vruchtwater was. Hihi, we hebben nog wel ff snel het licht in de slaapkamer aangepast..moesten we nog doen...oja, en nog ff snel stofgezogen. Stel dat ik morgen een kraamhulp in huis heb...moet het toch een beetje netjes zijn..
Goedemorgen, zoals het lijkt gaat het hier doorzetten! Vanaf half 8 elke 5 a 6 minuten weeën...Vannacht gewoon geslapen af en toe wakker geweest voor een krampje.. Ook een beetje slijm + bloed verloren vanochtend! Jippie! Kom maar kindje! Zon schijnt hier vandaag, heeft de beeb vast op gewacht...
@Candijtje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter VERA! @Rachel, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje SEM! @Britt, sterkte meid. En dat je maar heel snel mag herstellen. En huil maar lekker uit, dat lucht echt enorm op! @Cindy, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje, DEWI! @Pietje, succes meid! Je kunt het! @All, bedankt voor jullie meeleven met Marciano en mij. De benauwdheid kwam/komt door het gulzige drinken. Verder kwam er later nog bij dat hij veel spuugde. Dus nu terug van 80 cc naar 70 cc. Verder doet hij het hartstikke goed. Sinds woensdag zit hij weer op zijn geboortegewicht. By the way, mijn schoonzusje was 1 dag na mij uitgerekend en heeft al sinds zondag weeen. De arme meid. Maandag moet ze weer naar de vk. Ik hoop dat ze dat niet gaat halen! @ Iedereen die nog moet bevallen, sterkte gewenst! Groetjes allemaal!
Hier de man van Pietje77 Word nu al aangestuurd van doe dit en doe dat even. Het is spannend.... De oppas voor de oudste is onderweg... wel lastig als je een uur van je ouders af woont. Maar we gaan ook nog met 3 weken verhuizen (op 5 minuten van onze ouders) dus extra drukte...
Pietje, zet 'm op!!! Cindy, wat een lief meiske! Velobabe, ik hoop dat je kleintje snel komt! Ik heb een rustige nacht gehad. Na de voeding van 12 uur nog rond 4 uur een voeding en om 8 uur weer een. Lekker als ze 's nachts niet om de 3 uur komt, maar om de 4. Vanmiddag krijgen we visite. Heb er niet echt zin in, maar ja. Hopelijk blijven ze niet te lang. Ik ga maar eens douchen en daarna de kleine wassen en voeden.
Was dus loos alarm. Het was enkel afscheiding. En de weeën zetten nog niet echt door. De VK vertelde dat het niet vaak voorkomt dat de vliezen spontaan breken. Maar het blijft wel rommelen in de buik dus...... blijft spannend.
Nou, bij mij wel, dus wie weet. De weeen kunnen zomaar weer in volle hevigheid losbarsten hoor. Sterkte! Enne...lief zijn tegen je mannetje hoor! @Shelde: dat is prachtig, om de 4 uur ipv om de 3 uur, scheelt een hoop he! Deniz haalde het vannacht niet tot de 3 uur... Hij kwam na 2 1/2 uur alweer, 2x achter elkaar! @Marlieke, ik hoop dat je zusje niet nog 1 week hoeft te lopen met weeen... Zit rustig achter de computer. Muziekje aan. Wasje draait. Twee mannetjes slapen. Las net dat Jong Oranje weer Europees Kampioen voetbal is geworden. Nu maar hopen dat deze jongens het winnen niet verleren als ze ouder worden.
He, dames, het is me gelukt om een fotootje van Deniz te plaatsen! Het pakje dat hij draagt is door papa gekocht: originele kleren van ... Galatasaray, kan je zien hoe fanatiek mijn mannetjes zijn...
Goedemorgen allemaal! Heb nog niet gelezen, maar dit viel me even op: De VK kan dat wel zeggen, maar niet zo vaak betekent dus dat het wèl kan! Bij mij begon het ook met gebroken vliezen, erg spontaan zo in de 31e week! Tsss... Zulke uitspraken heb je toch niet veel aan? Zeg dan gewoon, het zijn geen gebroken vliezen....da's duidelijkheid! Maar goed, Pietje, ik vind het hoog tijd worden dat die kleine van jou eruit komt! haha, dus ik hoop stiekem toch dat jij die "niet vaak" bent en binnen niet al te lange tijd een prachtig kindje vasthoudt!
Nou, zo te lezen was het een rustige nacht voor de zwangeren onder ons...nu nog even bij de mama's kijken en dan ga ik lekker in de zon zitten, als die blijft schijnen tenminste!
Hey dat is idd vreemd Anja dat ze het bij jou dus wel doen! Ik heb er donderdag naar gevraagd en de Gyn zei nee dat doen we echt liever niet gewoon afwachten is het allerbeste. Ik liet al doorschemeren dat ik het echt niet nog eens twee en een halve week trek met steeds die harde pijnlijke buiken en dat met vier kids in huis maar nee hoor hij wilde er echt niet aan! A.s donderdag moet ik naar een andere gyn dus ga ik het gewoon weer vragen!
@ cindy en partner gefeliciteerd met je dochtertje dewi, mooi kindje. Leuke foto van deniz @ anja nee ik ban ook bang dat het niet meer spontaan gebeurt. Maar ik hoef morgen niet het zh te bellen, gewoon om 7.30 aanwezig zijn. En dan gel, net ctg gehad en die was prima ook nog even een en ander gevraagt, hoe gaat het met die gel. nou het schijnt dat als je niet op die gel reageert dat je dan evengoed nog sávonds naar huis gestuurt kan worden, die gel moet namelijk wel wat doen zodat je een beetje ontsluiting krijgt anders kunnen ze je vliezen niet breken en dan heeft een infuus ook nog geen zin. Lees ik in de kinderen van een vrouw die 4 dagen gel kreeg en uiteindelijk een keizersnede, is echt opbeurend om te lezen :-k dus maar afwachten. vanmorgen een heleboel slijm verloren en volgens mij ook bloed maar weet dat niet zeker, maar ja dat zegt nog niks he, voel verder helemaal niks dus [-o< [-o< dat morgen ons kindje geboren word en we niet nog langer moeten wachten. @ pietje hoop dat het doorzet bij je, je weet het nooit he kan zo maar gaan beginnen.
Haha, Pietje, misschien moet je de VK even dit topic laten lezen, dat "niet vaak" komt in dit topic toch wel redelijk vaak voor! Oh Karin, nog eentje om voor te duimen.....laat vandaag maar een mooie dag zijn om te bevallen, het wordt hoog tijd!
@Karin: naar welk zh ga jij? Ik ga naar het LUMC in Leiden, ga jij naar Haarlem of zo? Ga nu lekker even een tukkie doen, ik ben bang dat ik vannacht niet zo veel zal slapen, dus wil ik het nu alvast proberen. groet, Anja
hoi Hier de buikpijn iets minder maar die hoofdpijn! Ik wil niet alleen maar paracetamol slikken en mijn migraine pillen mogen ook niet met bv en vanaf morgen moet ik het allemaal weer zelf gaan doen. Ik hoop echt dat het morgen weg is. Maar vannacht zijn we wel een beetje gespaard, om 10 uur voeding dus kwam al niet goped uit dus om 1 uur weer maar daarna tot 3.15 lopen huilen na voeding maar daarna naast ons geslapen en kwam ze 7.30 uur pas weer! Anja: nog 1 nachtje slapen Velobabe: ja ik zou ook bellen hoor maar wie weet heb je al wat ontsluiting door de harde buiken Cindy& Robbert: wat een mooi meisje. Hoe kunnen ze dat nou zeggen in het zkh hahaha zeker andere verpleegkundige?! Die van mij zei direct wat een beauty. Welke gyneacoloog had je met hechten? pietje: yes vandaag is jouw dag, oh ik lees nu verder nog niet dus. Of gewoon positief blijven en het wordt vandaag wel jouw dag Marlieke: jeetje dat is ook geen pretje voor je schoonzus dat ze niet eerder wat doen! Man van pietje: hahaha , maar ik zou er maar niet tegen in gaan! Cimbomlu: Wat een wijs mannetje zeg. En als die later nou op ballet wilt hahaha. Mijn man is ook voetbal gek en toen kregen we een zoon en die is tot zijn vreugde wel op voetbal gegaan omdat hij zelf wilde. Maar ik heb altijd gezegd als hij iets andcers wilt so be it! Karin: voor jou ook nog ff volhouden . Maar als jij nu je slijmprop aan het verliezen bent heb je misschien geen gel nodig of slaat die wel snel toe. Want waarschijnlijk is je baarmoedermond dan al week en verstreken. Tenminste ik hoop bdat echt voor je