Pietje heel veel succes hoop dat het doorzet hier begon het ook met het breken van de vliezen Ons mannetje is nu 10 dagen oud en heeft vannacht zijn eerste nacht doorgeslapen. Om 23.00 zijn laatste voeding gehad en om 7.30 pas weer wakker.......hopen dat het geen toevalstreffer is onze eerste sliep met 2 weken door dus ik hoop deze ook hihi
Nou, we hebben om half 1 de vk maar weer gebeld...En dit keer was het vruchtwater!Jippie! De weeën mogen komen wat mij betreft..ik had ze al, maar ze zijn er weer mee gestopt. Anna gaat vanavond lekker bij opa en oma logeren, dan hebben we de handen vrij is wel zo makkelijk. De vk vermoedt dat het vanavond/vannacht wel doorzet, ze komt sowieso voor 1900 uur nog langs, want dan is de overdracht.
Enne Pietje: zet hem op! Veel geluk en een mooie bevalling gewenst! Ik sluit me ook bij aan, bij mij waren de vliezen ook spontaan gebroken in week 38!
Cindy en partner gefeliciteerd met de geboorte van Dewi! Pietje Veel succes! Hier gaat alles verder goed! De eerste dagen zonder hulp zijn voorbij! Jammer hoor dat die verwennerij over is, haha! Ontbijt op bed, lekker bakkie vers fruit iedere dag! HAd uiteindelijk een bos bloemen voor ze gehaald en stuur nog even een paar foto's op van hun met de kleine! De kleine doet het super! Ze eet goed en slaapt lekker. 's Avonds is nog een beetje zoeken. Laatste voeding tussen 10 en 12 en dan komt ze tussen 3 en 4 nog een keertje en dan rond 7 uur weer! Kan tussendoor dus echt wel even slapen, en vanmorgen lekker om 8 uur weer erin en tot 10 uur uitgeslapen. Daarna is ze met mijn vriend onder de douche gegaan, zal er een foto van in mijn album zetten! Alle wachtende dames, succes nog even! Het wachten zal beloont worden!
Goedemiddag ladies! Pietje heel veel succes! ik duim voor jullie! Ik heb vandaag de magische 40 weken bereikt! ..... en ik ben er zoooo klaar voor, maarja we wachten geduldig af ik merk nog eigenlijk niets op wat harde buiken en hier en daar wat kramp na... wat is het moeilijk dat wachten! zeker als ik jullie verhalen lees dan ben ik zooo jaloers! jullie hebben die bevalling lekker achter de rug en zijn heerljik aan het herstellen met jullie prachtige babies...zucht X Dora
@Pietje, als je dit nog leest: bij mij begon de bevalling ook met het breken van de vliezen. Pas een uur later kreeg ik weeen. maar ik las net dat je vliezen inmiddels gebroken zijn. @Alle bevallen vrouwen, hebben jullie ook wel eens last van hartkloppingen? Ik heb een aderontsteking. Kan natuurlijk ook daar van komen. Ben benieuwd of meer van jullie dit hebben. Groetjes, Marlieke
@ Marlieke, ik heb (gelukkig) geen last van hartkloppingen. En wat sneu voor je schoonzus. @ Cimbomlu, leuk joh, die foto van Deniz in z'n pakje. @ Dora, 40 weken \/ gefeliciteerd meid. Laat die beeb nu maar komen. @ Lique, mooie foto's zeg @ Natascha, lekker he als ze 's nachts doorslapen @ Lailae, nog steeds buikpijn en hoofdpijn. Getsie!. Heel veel sterkte meis! @ Pietje, bij mij waren mijn vliezen ook spontaan gebroken. Het komt dus eigenlijk wel vaak voor als ik het zo lees. Fijn dat het bij jou nu ook echt begonnen is. Spannend hoor! @ Anja & Karin, ook voor jullie spannend zeg... veel succes beide. @ Velobabe, waar ben je vandaag? toch aan het bevallen? Vandaag veel bezoek gehad. Mijn broertje is met zijn vriendin overgekomen uit Zwitserland. Aangezien hij morgen alweer terug moet kwamen mijn schoonouders, schoonzusje en ouders ook vandaag bij ons langs zodat iedereen elkaar weer eens had gezien. Kayleigh heeft een heel mooi gouden armbandje van haar oom en tante gekregen. We hebben champagne gedronken (fles van 1,5 liter) en gebak gegeten. Was erg druk, maar wel gezellig.
@ Marlieke, ik heb (gelukkig) geen last van hartkloppingen. En wat sneu voor je schoonzus. @ Cimbomlu, leuk joh, die foto van Deniz in z'n pakje. @ Dora, 40 weken \/ gefeliciteerd meid. Laat die beeb nu maar komen. @ Lique, mooie foto's zeg @ Natascha, lekker he als ze 's nachts doorslapen @ Lailae, nog steeds buikpijn en hoofdpijn. Getsie!. Heel veel sterkte meis! @ Pietje, bij mij waren mijn vliezen ook spontaan gebroken. Het komt dus eigenlijk wel vaak voor als ik het zo lees. Fijn dat het bij jou nu ook echt begonnen is. Spannend hoor! @ Anja & Karin, ook voor jullie spannend zeg... veel succes beide. @ Velobabe, waar ben je vandaag? toch aan het bevallen? Vandaag veel bezoek gehad. Mijn broertje is met zijn vriendin overgekomen uit Zwitserland. Aangezien hij morgen alweer terug moet kwamen mijn schoonouders, schoonzusje en ouders ook vandaag bij ons langs zodat iedereen elkaar weer eens had gezien. Kayleigh heeft een heel mooi gouden armbandje van haar oom en tante gekregen. We hebben champagne gedronken (fles van 1,5 liter) en gebak gegeten. Was erg druk, maar wel gezellig.
Is ie weer helemaal hersteld? En was de champagne lekker? He, dat wil ik ook...! Ik vroeg net aan mannetje: "Stel dat Deniz niet van voetbal houdt...?" en hij antwoordde: "Die optie bestaat niet" hihihi Anja: succes morgen! tijdens de laatste weken van de zwangerschap wel gehad, maar nu niet meer. Heb je geen bloedarmoede? daar kan je ook hartkloppingen van krijgen. We zijn net bij mn ouders geweest, kaasfondue gegeten. Mmmm, heb het een jaar niet gehad... Deniz blijft vannacht daar lekker logeren, dus wij gaan zo van een goede nachtrust genieten!
Inmiddels ben ik weer wat op de been gelukkig. De duizeligheid gaat steeds een stappie beter. Moet nog niet teveel met mn hoofd naar beneden zitten en het rustig aan doen, mn lichaam waarschuwt me wel En anders heb ik manlief die me wel remt Ik heb fotoos van ons meisje in mn album gedaan, dus voor de nieuwsgierige onder ons kijk gerust hihi... De borstvoeding begint op gang te komen, Vera word nog bijgevoed met een spuitje omdat ze nog echt niet genoeg borstvoeding binnen krijgt, ook kolf ik om de borstvoeding op gang te helpen. Dat gaat nu goed, had vandaag na 20 min kolven al 20 cc gekolfd. Wat betreft de bevalling is het me reuze meegevallen, en het is echt waar, je kan pas over de pijn meepraten als je zelf een kind op de wereld heb gezet.... De pijn, de weeen maar ook het gelukzalige gevoel als ze eruit is, die roze wolk... hèèrlijk... Bijlezen gaat helaas nog niet echt, wel her en der stukjes gelezen Zo wil ik ff tegen Manuela zeggen, wat een leuke fotoos van Louise in je album! Ook zo`n lekker moppie... @ Judy, ook ik wee tniet precies hoe het kan dat ik een 9-ponder eruit heb gekregen zonder een scheur of een knip... Weet wel dat ik niet echt een oerdrang had om te persen, tis dat de vk het zei dat ik goed moest persen en meedrukken om haar eruit te krijgen.... A.s. Juni mamas hopelijk hebben jullie je kleintje ook snel in jullie armen.
ff snel berichtje van mij: vanaf 1200uur weeën weggepufd, maar ze zetten niet echt door. Om de 10 minuten dan weer 7 minuten dan weer 15 minuten, schiet kortom niet op! Nu een paar keer om de 4 minuten, opeens weer 7 minuten...laat zo mijnman wel even bellen... Moet ik hem alleen eerst wakker maken, hij heeft heerlijk geslapen vannacht! het zijn wel naar been weeën...
Nou meiden, hier gaat het vandaag gebeuren. Om 6 uur het zkh gebeld en we kunnen terecht. Even snel wat ontbeten en gaan nu weg. Vannacht slecht geslapen van de spanning en heb continu een harde buik ervan. Tot later!
Ons kindje Zo klein, zo zacht. Wat een wonder . Wat een pracht. Elle 3730 gram Om 5:57 uur kwam ze ter wereld.
Ben zelf maandag 18 juni (1 dag overtijd) voor het laatst op controle geweest. 21 juni heb ik om 17.30 toch maar de VK gebeld vanwege de vele harde buiken, echt keihard. Was voorwerk zei ze, nog niet het echte werk. Ik moest het nog maar 2 dagen aankijken en als het dan echt niet gaat wil ze zondag (dus morgen, 24 juni, als ik 1 week overtijd ben) wel verder kijken. Nou ik ga morgen (zondag) echt bellen. Normaal moet je steeds voor controle en nu ben ik overtijd en dan kun je het zelf uitzoeken Om 22.45 was Velobink het zat en heeft hij de VK gebeld. Deze kwam om 23.00 (een andere dan die we vrijdag gesproken hadden) en heeft me gestript, ik heb daarna wat bloed verloren, maar verder is er niks gebeurd. Ik heb in ieder geval al wel 2-3 cm ontsluiting @Cindy Thanks O Fijn dat alles zo goed is gegaan, nu genieten met zijn 3en! @Pietje77 Wat zijn we toch lekker bezig Ons huis is ook al super schoon. Straks verveelt de kraamhulp zich nog. Vruchtwater verloren gisteren...is de kleine al geboren? Ik lees dus net van wel! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Elle! @Shelde Ik hoop ook dat de kleine snel komt. Liefst voor vrijdag want anders moeten we vrijdag voor controle naar het zh Ik hoop dat Nicky je genoeg rust gunt. @Cimbomlu Niet van voetballen houden is geen optie Vandaar dat tenue. @Karin35 en Anja Heel Veel Succes! @Lailae Is je hoofdpijn al wat gezakt of beter nog helemaal weg? Ik heb inderdaad al 2-3 cm ontsluiting. @Dora Jammer dat jij nu ook overtijd bent, maar wie weet. Die jaloezie heb ik ook wel een beetje hoor als ik eerlijk ben @Bibi78 Je schreef @ Velobabe, waar ben je vandaag? toch aan het bevallen? Helaas niet. Jij hebt het dus gisteren echt gezellig gehad met de hele family. Alles weer goed met je broer?
Bevallingslijst 08-04-07 01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07, 32+0 Mirthe Frederique 1790 gr, nu 4100 bijz: 8 wk te vroeg, 4 wk zh zes weken bv, nu fv 14-05-07 02. Viona (22) 1e kindje 05-06-07, 36+6 Chanelle Lucia 3085 gr, nu 4110 bijz: 3 wkn te vroeg, 1 wk zh borstvoeding met de fles 15-05-07 03. Mijnimeel (32) 1e kindje 12-06-07 Maurits Ernest Leonard bijz. 4 weken te vroeg + stuitbevalling 24-05-07 04. Brussie (33) 2e kindje 11-06-07 Ben Luitje 27-05-07 05. Ninet (33) 2e kindje 08-06-07 Chiara 06. Angel Eyes (29) 1e kindje 10-06-07 Dano Frenk Gew:3150 gram, lengte 48 cm bijz: borstvoeding 28-05-07 07. Britt1 (28 ) 1e kindje 03-06-07 Sven 4120gr 53 cm 08. Elfje (29) 07-06-07 Floor Gew: 3250 gr 29-05-07 09. Chaya (35) 3e & 4e kindje 20-06-07 Dylan & Brandon 2490gr & 2480gr 10. Siken (21) 1e kindje 01-06-07 Ezzieh Gew: 3830 gr 52 cm geeft bv 31-05-07 11. Linnepin (25) 2e kindje 02-06-07 Finn 6,5 pond 51 cm bijz: toch thuis bevallen ipv ziekenhuis 01-06-07 12. Hester (27) 1e kindje 09-06-07 Laurens 13. Spijkervrouwtje (30) 1e kindje 18-06-07 Isa Gew: 2850 gr 49 cm 04-06-07 14. Bibi78 (28 ) 1e kindje 02-06-07, 40+2 Kayleigh Gew: 3670 gr 50 cm bijz: ziekenhuisbevalling ipv kraamhotel borstvoeding 15. Cimbomlu (37) 1e kindje 12-06-07; 38+6 Deniz Alexander Gew: 3630 gr 50 cm Bijz: keizersnede bijz: flesvoeding 05-06-07 16. Ky84 (22) 1e kindje 03-06-07, 40+2 Lara Gew: 3560 gr, nu 3750 gr 48 cm Bijz: toch ziekenhuisbevalling ivm meconium in vruchtwater borstvoeding Aangekomen: +25 kg, nu +12 kg 17. Bloem 79 1e kindje 19-06-07 Maik Gew: 3270 gr 51.5 cm Bijz: zkh bevalling, 6 dagen in zkh gelegen geeft borstvoeding 06-06-07 18. Duveldraakje (24) 1e kindje 13-06-07 Anouk Gew: 3110 gr 47 cm bijz = keizersnee op 06-06-07 19. Lailae (31) 2e kindje 17-06-07 38.3 wkn Joya Luna Gew: 3780 gr, nu 3560 gr 50 cm bijz = ingeleid op 06-06-07 20. Senna1979 (27) 1e kindje 19-06-07 Marin2900 gram en 46 cm wil BV geven 07-06-07 21. Ster (31) 1e kindje 19-06-07 Mira Anna 3880 gram toch thuis bevallen! borstvoeding 09-06-07 22. Nachtvliinder (22) 1e kindje 14-06-07 Devano Giovanni gew. 3650 gram, 50 cm nachtje zh vanwege veel bloedverlies borstvoeding 23. Shanna (28 ) 1e kindje 08-06-07 Britt (Jade) gew. 3790 gram bijz. ziekenhuisbevalling ipv thuisbevalling gestopt met borstvoeding, flesvoeding dus 10-06-07 24. Joann ? kindje 19-06-07 Laurens Xavier 2700 gr bijz: 9 dagen te vroeg 12-06-07 25. Patje 1e kindje 2-06-07 Femke Suzanna Henriette 4410 gr bijz. 10 dagen te laat, ziekenhuisbevalling 26. Radna 1e kindje 17-06-07 Mano Luca 3110 gr 48 cm bijz. ziekenhuisbevalling ipv thuis 27. Chiesa (29) 1e kindje 05-06-07 Siënna 3820 gr 51cmbijz= ziekenhuisbevalling borstvoeding 13-06-07 28. Marlieke: 1e kindje 18-06-07 Marciano 2760 gr 49 cm bijz. 5 dagen te vroeg 14-06-07 29. Natascha30: 2e kindje 06-06-07Thijmen 4640 gr 54 cm bijz: keizersnede 30. Monique: (Suske)2e kindje14-06-07Amber4220 gr 15-06-07 31. Shelde: 1e kindje 8-06-07 Nicky 7 pond 20 gr 51 cm bijz. 7 dagen te laat borstvoeding 32. Lique80: 1e kindje 15-06-07 Sam bijna 7 pond ze doet het geweldig 18-06-07 33. Manuela79: 1e kindje 17-06-07, 40+1 Louise 3060 gram 49 cm KS ivm stuitligging borstvoeding proberen ondanks borstverkleining 20-06-07 34. Remember: 3e kindje10-06-07, 41+3 O'Mayra Aaliyah Magdalena Xavyera 3760 gr 51 cm byz. ziekenhuisbevalling ipv thuis 35. Rachel82 (25): 2e kindje 08-06-07 uitgerekend Sem thuisbevalling, wel daarna naar zh 36. Candijtje (28) 1e kindje 20-06-07 Vera Maria Sophia 4780 gr 53 cm thuis bevallen wil BV geven 37. Cindy (31) ? 1e kindje20-06-07 Dewi 3750 gr 51 cm thuisbevallen, daarna nacht in zh 25-06-07 38. Pietje77 (29) 2e kindje Elle 3730 grthuisbevalling wil bv geven Geboren:[/b] 23 meisjes 16 jongens Aankomende bevallingen 11-06-7 Karin35 (36) ? 2e kindje hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding 13-06-07 Leeuwtje77 J 1e kindje +14 kilo thuisbevalling borstvoeding 17-06-07 Velobabe (29) ? 1e kindje ingedaald thuisbevalling borstvoeding Marion68 (39) ? 2e kindje hoofdligging gew + 13 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling 18-06-07 Nikita35 (36) ? 3e kindje gew +17 kilo thuis in bad bevallen 24-06-07 Dora (32) J 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 18 kg bijz = ziekenhuisbevalling flesvoeding 27-06-07 Jet75 (31) Sijke (30),1e kindje hoofdligging en ingedaald, gewicht +19 kilo, thuisbevallen, wil bv geven 28-06-07 Anja (37) J 3e kindje gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling 01-07-07, maar door keizersnede toch juni mama Mirelle (32) 1e kindje bijz = 22 juni keizersnede wil borstvoeding geven =============================================== En Anja gaat vandaag bevallen! Mirelle is als het goed is ook al bevallen dmv een ks, maar is daarna niet meer online geweest. Dus...nog 8 bevallingen te gaan
**Judith..Mirthe is echt een lekker wijffie! Chanelle heeft dat shirtje ook volgens mij "Drama Queen" komt me bekend voor 8) **Cindy en Robbert..Gefeliciteerd met jullie dochter Dewi! **Candijtje..Nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter Vera! Wat een heerlijke meid! **Lailae..Misschien komt de pijn door het inkrimpen van je baarmoeder. Ik heb tot nu toe twee keer gehad dat ik enorm pijn in mijn buik heb gehad..laatste keer was zo'n ander halve week geleden. Weet ook niet precies waardoor het komt..als het over gaat denk ik altijd dat zit het goed 8) **Pietje..Bij mijn braken de vliezen ook gewoon spontaan En bij mij in de 36e week. **Cimbomlu..Wat een scheetje! (ben bij pagina 705)
Hoi dames, ik kom ook ff weer binnen vallen, ben vandaag voor het eerst alleen met Femke. Alleereerst Pietje Gefeliciteerd met je dochter meid! Lekker genieten. En ook voor andere dames die bevallen zijn in de tussen tijd! Hier gaat alles redelijk goed, Femke slaapt s'nacht goed, maar overdag kan ze wel 6 tot 8 uur klaar wakker zijn, en dan huilt ze veel door krampjes. We zijn gister maar begonnen met cinababy. Ik hoop dat het helpt. Ik ga vandaag denk ik beginnen met kolven, want mijn linker tepel doet vreslijk veel pijn, het wil niet beter worden, dus ik wil ff de wijkverpleegkundige bellen en vragen of ik 1 borst kan kolven en de andere gewoon borstvoeding kan geven. Donderdag ga ik naar het inloop spreekuur om te kijken of ze al is gegroeit, maar dat denk ik wel, want ze krijgt al dikkere vingers. Ik zal zo nog even een foto in mijn album zetten. Ik ben trouwens nog maar 1 kilo verwijdert van mijn oude gewicht, dat valt me niks tegen! Nu mijn hb nog op pijl en die meter hechting nog opgelost zien, dan ben ik weer de oude! Ik heb het oorlogsgebied nog eens ff goed bekeken met een spiegel, maar de gyn heeft het netjes gedaan al zeg ik hetzelf! Als Femke vanmiddag wil slapen dan ga ik mijn bevallingsverhaal doen, nu moet ik de kleine meid ff gaan voeden. ( auw auw, doet me links al zeer als ik eraan denk) Gr Patje.
@Pietje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, ELLE! @Cimbomlu, nee bloedarmoede is het niet denk ik. Ik slik namelijk nog steeds de zwangerschapsvitamines van vsm en dus krijg ik voldoende ijzer binnen in combinatie met alle pindakaas die ik op brood smeer. @All, de reden dat mijn schoonzusje niet word geholpen is dat er anders complicaties op zouden kunnen treden. En dat willen we natuurlijk niet. Maar het blijft evengoed vervelend. Groetjes!
Pietje, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Elle Toch wel snel gegaan? om 4.57 uur plaats je nog even berichtje dat het allemaal niet op wil schieten en om 5.57 is ze geboren \/ Slechts 1 uur later. Dan heb je toch grotendeels de weeën in je eentje opgevangen als ik dat zo lees. Die man van jou heeft gewoon doorgeslapen . Knap hoor van je. @ Cimbomlu, jij ook lekker geslapen vannacht? Mijn broetje is idd weer aardig opgeknapt. Volgens mij vond iedereen de champagne wel lekker. (ik was de enige die niet meegedronken heeft) @ Candijtje, fijn dat je je weer wat beter begint te voelen, Ga zo weer ff foto's spieken @ Anja, nogmaals succes vandaag, spannend. @ Velobabe, jammer dat je nog niet bevallen bent. Had het zo gehoopt voor je. Wel fijn dat je iig vast 2-3 cm ontsluiting hebt @ Patje, succes vandaag, je eerste dag alleen met Femke. Ben benieuwd naar je verhaal. Zo te zien in de lijst hebben de meisjes echt de overhand. Kom op jongetjes! (er zitten nog een aantal verrassingen bij dus het kan nog gelijk komen)