Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    spijkervrouwtje en elfje, wat leuk zo een postieve echo!
    Terug een stap verder in de zwangerschap ;)

Alle anderen die op echo mogen, succes!
    Ik mag morgenavond op gynae bezoek, of ik een echo krijg weet ik niet, nog heeel ff afwachten dus ;)

verder bij mij geen echte symptomen, soms een steekje in mijn zij, wat vermoeider en mijn ogen zijn anders,misselijkheid is gebeterd, wel af en toe pijnlijke borsten,

goeieavond en groetjes!
    flyke

2. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @ Spijkervrouwtje: ja, maar de bank mag jouw gegevens niet geven in het kader van de wet op de privacy! Kijk maar eens naar al die internet oplichingszaken...Heb zelf ook ooit iets van iemand gekocht op Marktplaats en het pakketje nooit ontvangen. Heb toen de bank gebeld maar die zeiden dat ze adresgegevens e.d. niet mogen geven! Dus daar maak ik me geen zorgen om, wel om mijn geweten....Lastig!

@ rest: hebben jullie ook ineens rare eigenschappen? Ik MOEST bijvoorbeeld vandaag ineens een cake bakken :(

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Lekker toch mijnemeel?
    Ik weet niet of het een winkel is waar je vaak komt?
    Ik geloof ook niet dat ik zou teruggaan, mocht er ooit iets over uit komen, heb je het gewoon niet gezien,toch?

Rare gewoontes?

Mega zin in salmiak!

4. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Mijnimeel, mijn droom is bij jou uitgekomen. Ik hoop altijd dat er iets misgaat bij mijn aankopen (meestal als ik weer eens over de scheef ben gegaan voor de zoveelste keer). Ik zou lekker niks doen en ook vooral niet tegen rechtschapen mensen in mijn omgeving vertellen. Dan heb je de kans dat die je weer overhalen om het juiste te doen!

Moon we hebben op dezelfde dag een echo! En ze gaan allebei goed!

Amari, die winkel zit aan het tichelwerk 22(? even nazoeken) in Altena, tussen Peize en Roden.

Nu eerst even weer alles lezen en dan de overige reacties.

Knuffels Monique

5. Niet meer actief

pfff moet zo werken . . . maar wil liever gewoon lekker op de bank liggen eigenlijk

ik merk dat mijn buik behoorlijk groeit (broeken gaan met moeite dicht)
    ben benieuwd hoe ik het tot de 12e week verborgen moet gaan houden.

hebben jullie daar ook moeite mee?

lastige is dat ik nogal "in beeld" ben als ik werk (ben dirigent, en sta voor de klas - pubers en die zien echt alles!)

maar vanavond is de pianist ziek en kan ik me lekker verschuilen achter de piano :)

even bedenken hoe ik dat met eten ga doen (want als ik langer dan een uur niet eet wordt ik misselijk, dus voor de zekerheid rijstewafels met kaas in mijn tas gestopt)

voor iedereen! FIJNE AVOND
    (ik snap niet hoe sommigen exact onthouden wie wat gezegd heeft....of kennen jullie elkaar al van voor dat je zwanger werd?)

6. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Terese, ik duim toch voor je!

Mijnimeel, ik heb de hele tijd zin in cake. Alleen niet in het bakken. op het kantoor van mijn vader krijgen ze altijd een plak cake bij de koffie raad eens waar ik deze week al drie keer geweest ben rond koffietijd?

Verder ben ik moe, maar ook vreselijk lui! Na een beetje zielig doen heeft mijn schoonmoeder vanmiddag alle blouses van mijn hubbie gestreken, tja zij doet het in een half uur en ik in twee uur. En zij vindt het heel erg leuk om te doen en ik dus niet.

Ben benieuwd naar alle echo's morgen!

Knuffels Monique

7. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Amari, volgens mij zijn wij veel te bang dat iemand het ziet. Het valt best wel mee en anders houd je je broeken dicht met elastiekjes om de knoop en knoopsgat. Ik kan trouwens ook niet onthouden wie wat zegt en soms schrijf ik dat op een briefje en anders doe ik het gewoon in een aantal keer.

Knuffels Monique

8. Niet meer actief

suske: die elastiekjes zijn een goede tip

ga morgen met mijn man winkelen (hij heeft extra vrije dag genomen en ik heb herfstvakantie). ga maar wat wijdere kleding zoeken, draag meestal iets strakkere kleding en daarin valt het echt op nu (temeer omdat ik van mezelf al een buikje had...)

misschien een paar vesten (die kan ik na die vier weken natuurlijk ook mooi aan in de winter).

(tussen roden en peize dat is goed te doen vanaf mijn ouders - ze wonen in haren)

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Heb weer een dag werken erop zitten.
    Ben al de hele dag misselijk. :rolleyes:

@ Suske
    Een groot hart onder de riem van Velobabe & Velobink ;)
    Leuke sites trouwens.

@Etje
    Thanks voor de tip.

@Shelde
    Beterschap!

@Spijkervrouwtje
    Mooi dat alles goed is!
    Ben wel jaloers op je echo's (zie hieronder...)
    Zullen we samen misselijk zijn :(

10. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Nah, dat kan ik ook niet hoor. Ben ik 1 dagje niet wezen kijken, moet je 6 pagina's lezen! :rolleyes: :)

Mijnimeel, ik geloof dat ik er ook een nachtje over zou slapen. Maar inderdaad, wat Ninetje ook al zei, als het een winkel is waar je vaak komt zou ik toch maar teruggaan. Anders durf je daar nooit meer naartoe. ;)
    Oh, en zo niet, dan is het gewoon een domme fout van hun. Het bedrijf zal er niet door failliet gaan hoor.

Iedereen hier lekker aan het klagen? Ik ben niet misselijk maar al wel voor de 2e keer bij de huisarts geweest omdat ik absoluut niet naar het toilet kan. Nu heb ik klysma's meegekregen, maar daar wacht ik nog maar even mee. :( Ik durf alleen niet te hard te persen. Weet iemand of dat kwaad kan?

Verder hier ook steeds heel koud. Manlief zit in een T-shirt en ik lig met een dekentje op de bank te bibberen. Dacht al dat het aan mij lag... :p

11. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Mijnimeel: ik zal gewoon doen dat je neus bloed.
    Stel ze komen er achter. Dan komen ze stel he. Dan zeggen ze. heeeey je had vorige week hier dingen gekocht maar het is verkeert gegaan. Jij dan kijken ooooooo ja idd ik zie het al :S
    Maar ik zal ook niks zeggen.

12. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Clau,

Het ligt niet aan jou hoor.
    Ik lig ook heel de tijd met een dikke trui aan onder een fleecedekentje :D

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @suske

Leuk! op dezelfde dag kunnen we allebei showen hihi...

14. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Meiden...willen jullie niet ZO veel kletsen ! Ik kom terug van een dagje werken en heb gewoon een dagtaak aan jullie berichtjes lezen ! Ik heb ook geen idee meer wie ik moet antwoorden.

Ik las over het koud hebben. Vooral 's avonds heb ik het ook heel koud en lig lekker met een dekentje op de bank te hangen. Ik heb vandaag gewerkt en daar weten ze nog van niets, al hoewel ik grote moeite heb om mijn buikje te verbergen. Volgende week ga ik het vertellen, dan heb ik mijn echo gehad en weet ik hoe en wat. Ik heb er zin in !

15. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Dag meiden, hèèrlijk zoveel gekletst hier :) Heb net op mn gemakkie lekker alles doorgelezen... Fijn al die goeie echos zeg! Dat geeft de burger weer moed :)

@mijnimeel, ik zou denk ik ook niet terug gaan hoor, lekker zo`n mazzeltje en net wat de andere ook zeggen mocht je in de wiinkel er op aangesproken worden dan kan je altijd nog doen alsof je neus bloed....

Slapen jullie nog op je buik? Ik lig er soms wel op maar het is niet altijd even prettig als voor mn zwangerschap. Heb nog niet het idee dat ik dikker ben geworden. Mn moeder was al vrij snel dik aan het worden vertelde ze me, ben benieuwd wanneer het bij mij gezien word....

Fijne avond meiden en ik blijf nog wel even hier plakken ;)

16. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Candijtje, ik probeer nog wel op mijn buik te slapen maar merk dat ik onbewust meer op mijn zij lig. Ik ben vrij stevig, dus je ziet nog niets, maar als ik op mijn buik lig voel ik wel een "bolletje" (is wel grappig :p ).

Oh, volgende week (02-11) krijg ik ook mijn eerste echo. :D

17. Niet meer actief

Jij dus ook....gelukkig ben ik niet de enigste....

Jij gaat het dus eerder vertellen dan de 12 weken?

Pff ik weet het nog niet, als ik dat doe zijn direct 60 collega's en 700 pubers op de hoogte...weet niet of ik het dan trek als het misgaat....

Ik twijfel nog, ga denk ik maar hele wijde kleding dragen ofzo..

18. Niet meer actief

Aan de andere kant :):) Wijde kleding valt waarschijnljk ook wel op!

Leerlingen vinden het al verdacht dat ik sinds de zomer niet meer rook, en als ik dan ook nog in wijde kleding ga lopen :) kan ik het net zo goed direct in de schoolkrant zetten waarschijnlijk :rolleyes:

19. Niet meer actief

Ik slaap al sinds mijn babytijd op mijn buik (dus al 30 jaar....heerlijk!).

Probeer nu ook langzaam te wennen aan op mijn zij liggen, maar uiteindelijk val ik nog steeds op mijn buik in slaap. HEt schijnt voor de baby totaal geen probleem te zijn hoorde ik, 't is meer dat het waarschijnlijk voor onzelf op een gegeven moment niet meer lekker ligt. Ook ik voel zo'n bolletje, en hoewel ik weet dat het niet erg is om er bovenop te gaan liggen...is het toch niet fijn om het te doen.

20. ciel72

ciel72 Lid

15 jul 2006
    84
    0
    0
    goedemorden meiden.
    wat hebben jullie veel geschreven,ik slaap gelukkig altijd op mijn zij,en wat Candijtje schrijft ik heb ook geen buikje,maar bij de eerste zag je het ook laat dus wie weet?MIJN Collega's weten dat ik zwanger ben ik kon er niet onderuit komen,want iemand op de afd had gordelroos,ja en die mag ik niet verzorgen,jammer dat ze het eerder weten dan onze familie maar het is niet anders.

Deel Deze Pagina