Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    De man is blij dat hij heeft kunnen doorslapen.
    Nu is hij tenminste fit om alle andere dingen te regelen.

(dit is trouwens wel de man van Pietje77 die iets plaatst)

2. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    @ pietje: gefeliciteerd met de geboorte van Elle!!!!!

En die VK kan dus mooi ff de woorden terugnemen, hoezo, het begint niet vaak met spontane vliesbreuk, jij bent nu dus al numero zoveel in de juni-mama-bende!

@ Natascha, wat heerlijk, doe mij ook zo'n kind! Is het vannacht weer zo goed gegaan?

@ Candijtje, gek hè, die oerdrang, ik kende mezelf ook ineens niet meer! En die verpleegkundige maar met grote ogen kijken dat ik zo rustig bleef....tja.....geen idee hoe ik dat hebt gedaan....
    Maar steeds als ik aan jou denk.............respect!

@ Anja, tja, ben natuuurlijk veel te laat, die kleine is er al, maar oh, hoop dat alles goed gaat!

@ Velobabe, nou, jij gaat vandaag ook wel hoor, 3 cm ontsluiting, moet lukken! Zet m op!

@ Viona, ja dat truitje, volgens mij heeft iedereen dat wel, een licht roze, donker roze en wit gestreept truitje van Prenatal... Heb al veel meisjes ermee gezien, maar zooooo snoezig en stoer tegelijk als ze er een spijkerbroekje onder aan heeft......*smelt*

En "drama queen" nou het is weer raak hier hoor..... Natuurlijk doet ze het de nachten dat Rinke voor haar zorgt perfect, afgelopen nacht niet natuurlijk! Rinke had haar gister de laatste fles gegeven... Ik maak steeds 120 + 4, wat 135 voeding maakt.....en laat haar dan ongeveer 120 opdrinken, maar heb geen zin om te klooien met halve schepjes of zes voedingen tegelijk klaarmaken.... Dus Rinke liet ook een beetje staan, maar later zagen we dat hij geen 15/20 cc liet staan, maar 50, dus Mirthe had uiteindelijk maar 85 gedronken, ja, veel te weinig om de nacht mee door te komen natuurlijk, juist die laatste voeding drinkt ze bij mij altijd de volledige 135!

Dus vannacht om drie uur mocht ik er uit.....en ze had nog een stevige, maar dunne poepbroek ook, denk dat ze wat last van haar darmen heeft deze dagen....en dat zou minder worden als ze tegen de drie maanden oud zijn, bij ons heeft ze nooit last gehad, krijgt ze het nu ineens?
    Nou ja, dus dat werd niet gelijk slapen, nog een uurtje heen en weer tussen bed en wieg voor speentje, muziekje, aaitje, kusje.....daarna gelukkig wel geslapen, maar ze ligt dus in haar slaap vreselijk te kreunen en steunen.... Nu kom ik vandaag niet uit met 5 flessen, moet ik er 6 geven, nou ja, dat mag wel een dagje, als ze dan komende nacht maar weer gewoon tot 5-6 uur slaapt.....en anders stuur ik Rinke eruit, mafkees! Hahaha....

@ patje, bah, niet fijn als het zeer doet....misschien even een keertje echt helemaal leeg kolven, dat hielp bij mij ook, inderdaad een paar voedingen alleen maar rechts aanbieden en zelf links leegkolven!

Hahaha, leuk hoor, man van Pietje! Kom gezellig meekletsen hier!

Oh, het is zo donker buiten en ik moet nog boodschappen doen! Bah!

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Pietje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, ELLE! Wat een lekker spekkie!

@ candijtje, zere tepels dat ken ik.
    Vooral als je nu buitenkomt met deze kou, haha. Maar na de eerste teugen gaat het wel. En hier is de bv helemaal op gang. Als ik de ene borst geef, loopt uit de andere min. 25 cc. (opgevangen in een borstschelp, niet ideaal dus.,.) Maar er is dus hoop.

Hier heerlijke nacht. half 1 laatste voeding, half zeven de volgende.....

Alle die vandaag gaan bevallen of ks succes

4. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Oeps :oops: Sorry.

Bedankt voor het plaatsen!

5. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Pietje77, GEFELICITEERD!~
    Geniet er lekker van.

PST... jullie laatste bevalingslijst klopt weer niet. Staan weer wat data verkeerd van de laatste bevallingen!

Dames... succes nog met de laatste loodjes. het is maar goed dat het op het moment niet zo mega warm is. Dat scheelt weer iets.
    Maar goed, als ik het al vreselijk zat ben, dan zal het bij jullie al helemaal zo zijn!

6. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    je hoeft je niet te verontschuldigen hoor...

Wij mannen hebben het best zwaar hoor.

7. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    @Pietje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter
    heel snel gegaan dus aan je berichten te zien en indd lekker dat je hubbie door kon slapen die van mij moest twee dagen bijkomen haha
    mooi meisje hoor geniet er lekker van samen

op zich wel maar net iets anders dan gisteren
    hij had al om 22.30 zijn laatste fles maar toen ik om 0.00 nog even ging kijken voordat ik naar bed ging had hij al wat gespuugd en toen ik de lamp aandeed kwam de rest van de fles eruit
    nadat ik hem en zijn bed had verschoond kwam hij erachter dat hij een lege buik had en HONGER dus heb hem toch maar een fles gedaan rond 0.30 en daarna werd hij pas weer om 8.30 wakker

nix te klagen dus........en vandaag is hij weer super te pas

8. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @Pietje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter

9. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Pietje en man: PROFICIAT met jullie dochter ELLE!

Hier nog steeds gene enkel teken van beeb dat "ie" eruit wil..... :( Kan dat zo van de ene op de andere minuut veranderen? Of voel je dat al wel een beetje aankomen? (voor de dames die al bevallen zijn dan) Ga zo even bij een vriendin op visite, die heeft een kleine van 2 weken oud.....ga ik mezelf maar ff lekker maken hahah. Ik wil onze kleine nou ook wel eens zien en vasthouden! GRRRR wat kan wachten ooit lang duren. Was er ect van overtuigd dat ik de 40 weken niet zou vol maken.....valt dat even tegen zeg! (maar eigenlijk mag ik nog niet klagen met pas 1 dag overtijd......ik weet het sorry voor het gezeur, maar moest het even kwijt!)

Fijne dag verder mama's en bijna-mama's!

10. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Pietje gefeliciteerd met jullie dochter Elle!

Mispoes, bij mij is het ook heel snel gegaan hoor zonder echte voortekenen. Ik zat om 17.00 uur nog te internetten en kreeg klein beetje last van mijn rug. (dacht dat ik te lang gezeten had) Maar om 18.00 uur begonnen heel licht de weeen (heb nog 1,5 uur getwijffeld of het wel weeen waren :confused: ) en om 22.50 is ze al geboren. Dus voor je het weet ligt je kleintje in je armen.
    Ik had wel die ochtend nog zo'n 40 min met de honden gewandeld en wat boodschappen gedaan, misschien dat die beweging geholpen heeft? ;) Succes met je bevalling!

11. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    @mispoes het kan zo veranderen hoor

ik had ook helemaal geen voortekenen dacht echt dat ik weer tot week 42 overtijd zou lopen en dat het weer niet spontaan zou beginnen
    en zo ineens breken mn vliezen en krijg ik weeeen
    had ik niet aan zie komen
    dus wie weet ben je ook zo aan de beurt ik duim voor je

12. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Pietje en Man: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Elle, en wat een superbevalling zeg! Lekker genieten!

Hester: hopelijk komt jou kleintje ook snel, ga nog even lekker bijslapen als dit lukt! Na de bevalling heb je hier geen tijd meer voor is mijn ervaring ;)

Ook de anderen die nog wachten (weet eigenlijk niet meer zo goed hoeveel het er nog zijn), laat die baby's maar snel komen!

13. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Cindy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Dewi!!

Pietje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Elle!!

Geniet er lekker van meiden!

En inderdaad Pietje: Binnen een uur gewoon bevallen? \:D/
    Petje af hoor!

Ster:
    Bijslapen is inderdaad een goede tip. Zo raar he, dat je ineens zo'n ander leven/ritme hebt.... En ik moet eerlijk toegeven: ondanks weinig slaap, kun je er nog gewoon tegen ook!

Voor iedereen die nog moet bevallen of vandaag gaat bevallen:
    Toi, toi, toi! Wens jullie een fijne bevalling toe!

14. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Goedemiddag allemaal!

@Pietje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, wat super zeg!

@ Mispoes, we lopen gelijk zo te zien.. en ik deel je verhaal ik kan niet meer wachten.. het klinkt zo suf, ik bedoel wat is uiterlijk nog 2 weken (als hij niet uit zichzelf komt dan) maar elke dag lijk ik dezelfde dag te beleven...ik wil verder, door..mijn zoon vasthouden, weten dat alles goed is, meegaan met jullie verhalen, de bevalling ervaren en er niet meer tegenop zien et etc.
    ***zucht**** :)

15. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ mispoes, kan heel snel gaan, maar ook heel langzaam.
    Ik had het eerst niet eens door dat ik ween had. Ik stond nog in de supermarkt en bouwmarkt s'middags met een zere rug. ( met vlagen, later merkte ik dat dat gelijk was met een harde buik!)
    Heel veel succes!

Ik zit hier met een meisje wat vreselijk krijst......bevallingsverhaal dat wordt nog niet wat nu.
    Ik vind het zo zielig, ik kan haar gewoon niet troosten, even is ze stil, en dan begint ze weer.
    Het kan ook zijn dat ze in de regeldagen zit, dat hoop ik voor haar en voor mij. ;)

16. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Pietje..Gefeliciteerd met jullie dochter Elle!
    Wat een schatje :D

**Judith..Inderdaad van Prenatal. Vind het een erg fijn shirtje..ook lekker lang.

Als ik alleen flesvoeding doe dan doe ik ook 120cc + 4 schepjes.
    En als ik afkolf heb ik nog te weinig dus maak ik nog flesvoeding bij en dan reken ik ongeveer dat het bij elkaar 130cc is. Ze hoeft het niet allemaal op te drinken..maar vaak doet ze dat wel.
    Laatste voeding drinkt ze altijd veel..dus hoef dan niet te klooien.
    Laatste twee dagen heeft ze lekker doorgeslapen. Zaterdag waren we bij vrienden geweest..ze had de laatste voeding toen om half tien gekregen..dacht dat als we thuis komen zal ze wel weer komen..maar nee hoor..ze heeft doorgeslapen tot half vijf.
    En vanacht heeft ze van twaalf tot zeven geslapen..heerlijk!
    Nu hopen dat ze dit volhoud 8)
    Per dag heeft ze ook meestal 6 voedingen.. Heel soms 5 voedingen.

17. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    @Pietje+mannetje+grote zus: gefeliciteerd met de geboorte van Elle!

18. Niet meer actief

PIETJE & MAN, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER ELLE! Gelukkig is al dat "voorwerk" van zondag toch niet voor niks geweest!

Patje, gelukkig dat het allemaal weer wat beter met je gaat en dat de Vlos de boel netjes heeft gehecht. Heb je trouwens nog één van die mooie buikfoto's voor het geboortekaartje gebruikt?

Velobabe, het begin is er... Nu maar hopen dat "de hel" snel losbarst zodat jullie ook snel jullie uk in de armen hebben ;) !

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Pietje en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Elle!!!

20. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hey Dora, we gaan idd gelijk op! Rommelt er bij jou ook nog steeds niks? Ben benieuwd wie van ons eerder zal zijn? (of misschien wel tegelijk)

Deel Deze Pagina