Kom op meiden, ook ik denk heus wel aan jullie maar echt de tijd en de zin ontbreekt me op het moment om lang achter de pc te zitten. Maar wil jullie toch nog even een hart onder de riem steken hoor! Kan me goed voorstellen dat jullie het zat zijn en ook zo`n prachtig mensje in jullie armen willen hebben. Sterkte met de laatste loodjes hoor, snel zullen jullie ook mama zijn!
Wie moeten er nu nog? Even opnieuw kijken, Karin35, Mispoes, Leeuwtje77, Velobabe, Marion68, Dora, Marianne28, Jet75, MaToRo en Sijke. Dames, zet m op, eruit met de beebs! Gerianne: gefeliciteerd met de geboorte van Irene!
weet niet of ik nog een juni mama wordt, ben de 29e uitgerekend dus dat is kantje boord.... anders maar een juli mama maar hoop echt juni..
Mirelle, Gefeliciteerd met jullie dochter, Lola! Gerianne: Gefeliciteerd met je dochter Irene! Karin35, Leeuwtje77, Velobabe, Marion68, Dora, Marianne28, Jet75, MaToRo en Sijke: duimen draaien dat de baby's maar snel mogen komen! Veel geluk!
Heb sinds vanmiddag last van buik- en rugpijn. Zou het dan toch beginnen? Ik hou jullie op de hoogte. Ik meld me vanavond wel weer. Groetjes, Toontje
@ Matoro, Spannend hoor! Hoop voor je dat het doorzet! En ja.wachten duurt lang, maar als de kleine er straks eenmaal is, denk je: wat is de tijd toch snel gegaan. Typisch is dat he? Tis natuurlijk ook logisch dat als je je ergens op verheugd, dat de tijd dan juist voorbij lijkt te kruipen...... Terwijl als je het goed naar je zin hebt, de tijd weer vliegt! @Dora, hoe was het nou bij de VK? Of ben je nu stiekum toch al aan het bevallen? @Kathinka, voor jou zal het er idd ook nog om spannen welke maand het word. A.s vrijdag is het weer volle maan toch? Misschien dat dat nog een stel baby's oplevert? We wachten maar weer af......
MaToRo, zet m op he! t Is rustig hier op t forum, ik hoop dat iedereen het druk heeft met de baby of met bevallen! Die volle maan...dat werkte vorige maal ook niet hoor... Hier niet zoveel bijzonders te melden. Ukkie heeft gegeten en we zijn nu aan het proberen hem te laten boeren, dat is soms lastiger dan ik dacht. Maar als je het niet doet, komt later de melk weer naar buiten...
@Evelieveling Dat zou wat zijn de kleine een illegale We hebben alle wondermiddeltjes geprobeerd hoor, maar het wondertje laat op zich wachten. Ik heb verder gelukkig geen klachten, voor het strippen afgelopen zaterdag had ik een hoop pijnlijke harde buiken en na het strippen wat bloed en veel slijmverlies. Daarna is het echter rustiger geworden dan ooit...en je hebt gelijk het is het belangrijkste dat de kleine gezond geboren wordt. @Manuela79 Ook een knuffel en een kus voor jou en ik snap wel dat je echt bij moet komen van de ks hoor. Hopelijk voel je je gauw weer beter. Toch fijn dat je mij niet vergeten bent @Judy77 You're on. Wedden dat het wel juli wordt @Cimbomlu Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Kijk maar naar het berichtje hierboven @Senna1979 Thanks. En de periode na de bevalling is niet makkelijk. Dat heb ik wel begrepen uit jullie verhalen. Straks mogen jullie mij alle tips geven. Is er al een juni mama handleiding @Sijke Is de kleine er al? Ik hoop het voor je. Wat vindt je man zo leuk aan 30-06-2007? @Kathinka Welkom hier en bedankt voor je support 8) Jij bent er ook bijna, niet voorpiepen hoor... @Sandra Je hebt zoals altijd helemaal gelijk. De kleine kan hooguit 1 of 2 juli komen, denk ik. @Mirelle Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Lola! @Nikita35 Gefeliciteerd met de geboorte van jullie snelle dochtertje Sienna! @MaToRo Voel je al wat? Denk je dat de kleine nog in juni komt? Het lijkt er wel op... @Jet75 Er is dus nog helemaal geen beginnetje? Niet opgeven hoor. We wachten gewoon samen. @Marion68 Hoop dat alles goed gegaan is. Heb aan je gedacht vandaag! @Shanna Snap heel goed dat je het zwanger zijn mist. Ga het denk ik ook wel missen. Je leeft alleen toch onbewust toe naar de uitgerekende datum en die is nu al even voorbij, maar ik ben echt wel blij met de tijd die de kleine extra in mijn buik zit @Viona Ik denk dat het juli wordt... @Marianne28 Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten. Voel je al wat @Mispoes Nee, ik voel niks @Gerianne Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Irene! @Candijtje Bedankt voor het hart onder de riem en jullie hebben het ook niet makkelijk, dus respect Update Vandaag weer de hele dag rustig, voel af en toe de kleine en that's it.
Nee; helaas .. mijn hubbie was vandaag vrij dus niet ingelogd en lekker even een stukje gereden & boodschappen gedaan (ff dat huis uit!, het weer was hier mooi maar fris) Gelukkig toch nog een hoop dames die nog moeten bevallen. Tis idd wel raar hoor.. bijna iedereen heeft zijn beebje al De VK: ze vindt mijn buik veranderd en denkt dat hij wel uit zichzelf komt voor de 1,5 week voorbij is (geen strippen of iets dergelijks gedaan) Ik moet dinsdag nog een keer terug naar hun, dan woensdag naar de gyn om te kijken hoe het met hem is en als het allemaal goed is halen ze hem zondag of maandag (en word ik een juli mama ) als het niet goed is halen ze hem eerder... maargoed we gaan er dus nog steeds vanuit dat hij uit zichzelf gaat komen. In ieder geval heb ik met1,5 week hoe je het went of keert mijn babbie Vandaag is mijn buik meer in een punt heb ik het idee en heb ik nu (tegen het einde v/d dag) meer last van harde buiken...maarja we wachten geduldig af. Bloeddruk was verder goed 120/70 en idem de hartslag van de beeb. Digi knuffel van mij voor iedereen die net als ik zit te wachten... en het niet meer houdt! (en gek wordt van alle buikstaarders en bellers die vragen hoe het zit ) @Anja: gefeliciteerd met jullie zoon Joost & beterschap! @Nikita: gefeliciteerd met jullie dochtertje Sienna x Dora
Mijn buik wordt nu weer wat rustiger. Ik baal als een stekker. Had echt wel gehoopt dat het nu eens goed door zou zetten. Vanavond toen ik Rory naar bed bracht, hebben we geprobeerd de baby 'wakker' te krijgen. Maar helaas, naar haar grote zus wil ze ook al niet luisteren. Morgen naar de vk. Misschien dat ze dan wil kijken of het al een beetje verweekt is. We moeten maar afwachten. @Dora: Ik word oom helemaal sjaggie van alle 'vriendelijke' telefoontjes en sms'jes met de vraag of ik al aan het bavallen ben of de baby er al is. Alsof ik daarop zit te wachten! @Velobabe: Hopelijk werkt het strippen morgen. Ik duim voor je. @ Mispoes: Ja, volgens mij 30 juni. Laten we hopen dat het helpt. Ik ga weer vantussen. Misschien tot vanavond en anders tot morgen. Groetjes, Toontje
Oooohhhhh joh, nog drie dagen voor het juli is, dat komt wel goed! Jij wordt echt wel een juni-mama! Voel het aan mijn (veel te vroeg verloren) water! Dat strippen morgen gaat werken, daar gaan we gewoon voor, toch? Wil morgen lezen dat de weeën begonnen zijn! kom maar op!
Oh, Velo kijk nou, nog een reden waardoor ik zeker weet dat het juni wordt! Succes morgen meid, ik denk aan je!
oh, en de rest natuurlijk ook hoor! Wil veel babynieuws lezen morgen, goed? hahaha....nee serieus, het wordt weer beter weer, dus de wereld weer wat zonniger, dus tijd voor beebjes, jullie hebben genoeg geleden!
Het gatver, net van alles getypt en weg is het! Pfff, *&%^#$&**(%^##$! Maar goed, effe uit mijn hoofd: Laila, leuk geboortekaartje, wilden wij ook doen maar waren bang dat de muisje niet door de douane zouden komen (voor de kaartjes naar Suriname). Vooral 50% Laila & 50% Danny, haha, leuk bedacht! Ben benieuwd of Marion vandaag is ingeleid.... ANJA & MAN, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON JOOST! (Is het toch Joost geworden, ik was helemaal voor!) Jeetje intensive care? Hoop dat alles snel weer goed gaat! Ja we adopteren alle net-niet-juni-mama's! MIRELLE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER LOLA! Leuke naam! NIKITA OOK JIJ VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER SIËNNA! Jeetje wat een vlotte bevallen, ben je nog wel in bad bevallen? Velobabe, ik heb het gevoel dat jij echt een supermakkelijke flitsbevalling gaat krijgen als goedmakertje voor de laatste weken! Het lijk wel alsof de dames het nu veel zwaarder hebben als ik toen ik tegen het einde aan liep. Of ben ik het gewoon weer vergeten? Jaja, de dames moeten delen! Gerianne, leuke datum he 05-06-'07! Ik heb drie dagen op zitten houden en ben ook op die datum bevallen, haha! (klinkt leuk toch?) Nee hoor, het rommelde al drie dagen maar zette niet door. Maar ben wel blij met die datum. Maar hoezo ben je bevallen d.m.v. zowel vacuüm als geplande KS? MaToRo, spannie hoor! Alle zwangeren: succes met de zwaarste loodjes! Kan niks voor jullie doen helaas...
hallo meiden Maandagavond om 20.36 zijn wij de trotse ouders geworden van een mooi meisje met gitzwarte haartjes. Haar naam is DANIQUE ANNA MARIA. ik ben ingeleid met gel en gelukkig zette dat de bevalling in gang, en na een aantal uren weeen maar hoefde maar 13 te persen is ze geboren. Na twee keer gekeken te hebben of er echt geen piemeltje zat was ik er toch van overtuigd dat het een meisje is, IKKE EEN MEISJES MAMA, dat was even wennen maar nu ben ik super blij en zelfs roze kleertjes vind ik erg leuk. Als jullie nieuwsgierig zijn, voor foto's www.daniquewigchert.beebiesite.nl Het verhaal van de bevalling komt later de borstvoeding gaat goed, OJA DAT KLEINE BABYTJE WAT IK IN ME HAD, WOOG MAAR LIEFST 4250 GRAM, dus ze hadden erg gelijk met de groeiecho's! groetjes en degene die nog moeten bevallen veel succes, heb nog niet terug gelezen, komt nog. Nu hopen op eenrustig nachtje!
KARIN & PARTNER VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER DANIQUE! Gelukkig werkte de gel! Je hebt me verslagen als het gaat om persen, ik deed er 16 minuten over en vond dat al snel... Jij hebt haar er gewoon met een enorme vaart uit gegooid, haha. En nu maar lekker genieten! Ik moet trouwens zeggen dat ik de namen van de beebs van de juni-mama's allemaal erg leuk vind! Elke keer denk ik weer "hé dat is ook een leuke naam!", dus wat dat betreft vind ik dat we het allemaal erg goed gedaan hebben!
hallo allemaal met anja gaat het gelukkig wat beter zij is gelukkig van de i c af en ligt nu op de verpleegafdeling als anja weer thuis is [ dit zal gezien de ernst van de situatie nog wel even duren]zelf wel melden wat er is gebeurd