Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Velo, zet m op vandaag meid, nu moet die VK gewoon tijd voor je hebben, belachelijk! Als je die afspraak hebt, kunnen ze toch een tweede dienstdoende vk sturen? Alsof bevallen zoveel belangrijker is dan het veel te lang wachten op een bevalling!

Ik hoop dat het vandaag effect heeft....anders win ik mijn weddenschap niet.....:( Maar ja, volle maan vanavond, we hebben nog kansen genoeg! Ik vind vandaag!

2. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Jet: Proficiat met de geboorte van jullie dochter Skye Elisabeth!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jet; van harte gefeliciteerd met Skye!

Marion; van harte gefeliciteerd met Yonna!

Kathinka; hopelijk zet het door vandaag!

Velo; wat balen dat ze je niet hebben kunnen strippen zeg. Ik ben benieuwd wat er vandaag in het ziekenhuis gaat gebeuren. Ik duim echt mee dat die kleine vandaag gaat komen.

Dora; ik hoop voor jou ook dat het niet lang meer duurt!

Dus: JEK JEK JEK JEK JEK JEK!!!

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Vanavond volle maan? Ik dacht morgen!
    Hmmm, ukkie maar eens goed toespreken.
    Dan klets ik hier niet meer illegaal mee, dan ben ik misschien toch een juni mama ;)

5. Niet meer actief

MARION, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER YONNA! Klinkt als een heftige bevalling, maar gelukkig zijn jullie nu weer thuis.

Velobabe, wat vervelend dat het strippen niet door is gegaan, je had er zo naar uit gekeken. Ik ben benieuwd hoe het in het ZH is gegaan...

Dora, wat vervelend al dat gerommeld. Het mag nu wel een keertje doorzetten!

Karin, leuk dat het zo lekker gaat met Quinten en Danique! Die namen passen bij elkaar, leuk!

Kathinka, spannie!

JET VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER SKYE! Super dat je bevalling een succesverhaal was, ik ben erg benieuwd.

Evelieveling, ja haal die beeb er vandaag maar uit!

JEK JEK JEK!

6. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @Evelieveling, de 30e is het het volle maan, dus dat zou pas vannacht zijn idd. Dussssss, wie weet worden we nog juni-mama's hihih, laten we het hopen!

@Velobabe, succes vandaag!

@Dora, nee, hier nog steeds niks aan het rommelen helaas. Bij jou?

@Marion, gefeliciteerd met je dochter Yonna.

@Jet, Proficiat met skye!

Voor de mama's die nog moeten....JEK JEK JEK!

7. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Kathinka..Spannend hoor!

**Jet..Gefeliciteerd met jullie dochtertje Skye!

JEK!JEK!JEK!

8. Sijke

Sijke Bekend lid

Hallo allemaal,

Zit er vandaag flink doorheen! Gisteren was mijn uitstapje 'boodschappen doen bij de supermarkt', maar dat lukte nog maar net. Mijn rug wil niet meer zo dus hobbelde ik in superlangzaam tempo door de supermarkt en was blij dat ik weer thuis was. Vandaag niet zo lekker en geen zin om wat dan ook te doen, maar ja, saai dus.

Ik dacht een beetje slijm te verliezen, maar toch wat onduidelijk. Verder iedere avond/nacht toch wel soort gerommel, maar zet ook allemaal niet door..... En dan overdag weer niks, afgezien van de normale bewegingen van de baby

9. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Sijke..Hoop voor je dat het snel doorzet allemaal..word echt wel tijd dat de kleine eruit komt..want hoe het nu gaat is natuurlijk niet lekker.
    *DUIMEN*

JEK!JEK!JEK!

10. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Sterkte, ik hoop dat het je lukt de laatste loodjes vol te houden en dat beebje luistert naar JEK JEK JEK!

11. gerianne

gerianne Niet meer actief

Gerianne, leuke datum he 05-06-'07! Ik heb drie dagen op zitten houden en ben ook op die datum bevallen, haha! (klinkt leuk toch?) Nee hoor, het rommelde al drie dagen maar zette niet door. Maar ben wel blij met die datum. Maar hoezo ben je bevallen d.m.v. zowel vacuüm als geplande KS?

ik heb een ks gehad maar mijn meisje lag nog zo hoop in mijn buik dat de gyn er niet goed bij kon den daarom de vaccuum heeft moeten gebruiken die pomp word ook wel een kiwi genoemt
    mijn kleine mijn had hier door wel een blauwe ring op haar kleine koppie maar gelukkig niks geen last hier van en gelukkig geen bult op haar koppie
    vandaar ks met vaccuum pomp
    maar deze ks is mij zo mee gevallen
    ik doe nu alles alweer
    liep met 3 dagen alweer de gang op en neer in het zkh
    en met 2 weken liep ik alweer naar de markt en het dorp ik te slenteren

12. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    fijn dat je zo snel hersteld bent meid van je ks
    ik gelukkig ook doe ook alles weer en alweer wezen fietsen
    was ook de derde dag alweer lekker thuis

13. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Wat is het hier ontzettend rustig vandaag. Veel dames aan het bevallen?

Hoe is het Velobabe?

14. het is wel errug rustig hier. Ik kan het zomaar bij lezen nu Joya lekker in d'r hangmat slaapt.
    Hier een off day na gisteren toen dacht ik dat het goed ging dus iets teveel gedaan/ gelopen!
    Dus vandaag pijn dus weer van geleerd.

Ik hoop voor de nog Zwangeren dat ze snel mogen bevallen:
    kom nu maar!

15. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Oh, morgen volle maan...ook goed...

Niets van Velo vandaag op topic hè.....ben benieuwd!

Wat een rust verder vandaag, stilte voor de storm in het laatste juni-weekend!

16. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    ja!
    Ik hoop dat de overgebleven dames gewoon liggen te bevallen!

17. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Hallo dames,
    ik zie dat ik dus 12 pagina's moet bij lezen...
    Doe ik binnenkort.. denk ik
    Ik kan weer even zitten, dus ik denk doe ff een berichtje.
    Ik zal mijn bevallingsverhaal nog wel doen, als ik wat langer kan zitten. Ik geloof dat mijn man zo af en toe berichten heeft geplaatst...
    In ieder geval , dames die ondertussen ook bevallen zijn, van harte gefeliciteerd met jullie baby's! Ik hoop dat alles bij iedereen goed is gegaan. En voor de dames dienog moeten, ik hoop voor jullie dat jullie zeer binnenkort ook mama mogen zijn en jullie kleine wonder in jullie armen mogen houden!
    Niets is zo frusterend als wachten op iets wat komen gaat alleen dat je niet weet wanneer...!
    Ojee, er gaat hier een groot alarm af... probeer zo nog ff wat te plaatsen...

18. marianne 28

29 sep 2006
    49
    0
    0
    informatiebaliemedewerkster
    almelo
    Nou dames als dit geen weeen zijn dan weet ik het ook niet meer. Heb al zoveel voorweeen gehad dat ik het nu niet zeker weet, maar het lijkt me wel. Dit is nml veel heftiger. Misschien dan toch nog een juni baby. Ik hou jullie op de hoogte. Hoe is het eigenlijk met velobabe?

Groetjes Marianne.

19. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Marianne, succes! Spannend hoor. Kun je ze een beetje opvangen?

(hier een wakkere juli mama, die ook met de juni-mama's meeleest)

20. marianne 28

29 sep 2006
    49
    0
    0
    informatiebaliemedewerkster
    almelo
    Hier ben ik weer. Ik heb nog steeds weeen, maar het wordt niet echt heel heftig en ze zijn makkelijk op te vangen. Heel anders dan bij mijn eerste. Heb de verloskundige gebeld en die komt straks even kijken en dan hoor ik het wel en jullie natuurlijk ook.

Groetjes Marianne.

Deel Deze Pagina