Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    @Ciel Oh ja daar moet je mee uitkijken inderdaad. Wel jammer ja dat je familie het niet eerder weet. wanneer ga je het hen vertellen?

Vanmorgen zijn de flessen van MvM in de schuur gezet. Dus ik kan in de beker gaan piesen, haha...
    Alleen het boek, mn welkomsgeschenk lag er nog niet bij... Even afwachten nog...

Goed ik ga me na mn kopje thee maar op de huishoudelijke rituelen storten, daarna nog ff naar de kruidvat even kijken naar die leuke babyspulletjes :)
    Fijne dag dames!

2. joann

joann Lid

3 jul 2006
    30
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Goedemorgen,

ik slaap ook altijd op mijn zij, ik heb wel gemerkt dat als ik op mijn linker zij lig, ik misselijk word en dit verdwijnt zodra ik op mijn rechterzij lig. Wij hebben een waterbed en dat ondersteunt je lichaam prima.

Mijn collega's weten ook nog niet dat ik zwanger ben, dat doe ik na mijn eerste echo van 14 november wel. Mijn bazen weten het wel, ik ben al dagen zo beroerd, dat ik de hele ochtend zit te trillen, dus ik moest het wel zeggen. En nu mag ik mijn dagen een beetje zelf indelen, als ik me 's ochtends rot voel, begin ik gewoon iets later.

Een buik heb ik nog niet. Mijn moeder had tijdens haar hele zwangerschap van mij nauwelijks een buik (volgens zeggen van mijn vader). Ik kan het haar zelf niet vragen aangezien ze al bijna 20 jaar geleden overleden is, en er zijn ook bijna geen foto's van de tijd dat ze zwanger was.

3. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    @ Amari: Ik ga het volgende week na mijn echo vertellen op mijn werk. Dan weet ik wat meer en bij mij zijn het maar 15 collega's dus dat is nog te doen. Ik kan me voorstellen dat je bij 60 + 700 nog even je twijfels hebt.

@ Candijtje: Welkom bij de pies brigade hihi...je cadeautje krijg je volgens mij bij de 2e lediging.

Ik slaap half op mijn buik half op mijn zij. Je voelt het vanzelf wanneer het echt niet meer kan.

Ik heb trouwens weer een foto gemaakt van mijn buik, hij staat in het album. Dan kun je zien waarom ik moeite met verbergen heb ! Dat is wel erg leuk van een 2e zwangerschap het is al een beetje opgerekt en je ziet veel meer buik dan met de eerste.

4. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Wow dat buikje ;)
    Leuk hoor!

Ik zie ook dat je een echo hebt gehad bij 5 weken.
    Wat zagen ze toen precies?
    Ik krijg er vandaag een ben precies 5 weken en 6 dagen..ben zoooo benieuwd wat ze gaan zien.
    Ik heb niet dat ik teleurgesteld ben als ze nog niet veel zien.

Ik had vanochtend ook 3 druppels helder bloedverlies...na de ontlasting.
    Ik helemaal iin de stress maar nu niets meer te bekennen.
    Dit zal toch niets betekenen......?

Liefs..Karin

5. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    @ Babe, nou jij hebt inderdaad al een mooi buikie hoor! Wauw en dat al met 8 weken... bij mij zie je alleen mn puppyvet, hahaha.... Wel een gedoe hoor om in dat bektertje te piesen, hahaha maar ach alles voor het goede doel... Wacht dus tot volgende week voor mn welkomsboek, had net zo`n zin om dat door te gaan lezen :)

Kreeg van de week al een tijdschrift volgens mij "zwanger & zo"door de bus met een begeleidende brief dat er binnenkort(?) een ophaalkaart voor de doos van de etos op de mat zou vallen, ik wacht rustig af!

Nu mijn huishoudelijke taakjes (Ramen lappen! Bleh!) gedaan zijn kan ik even legaal naar het kruidvat, haha... straks de was maar vouwen... Ben tenslotte ook gewoon vrij vandaag dus ook tijd voor leuke dingen :)

6. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Een goede morgen iedereen!

Met mij gaat het wel goed geloof ik, heb niks te klagen...voel me sinds een paar dagen echt weer een beetje zwanger :)
    Mijn boobs doen alleen s'avonds zodra de bh uit is errug pijn...dan moet ik ze echt vast houden :oops: . Gisteren ben ik de hele dag best misselijk geweest...kon niet eten en had steeds het gevoel dat ik moest overgeven maar gelukkig zette het niet door. En gister avond stond ik voor de spiegel, en ik denk dat mijn buikie aan t groeien is...als ik er op druk is ie hard en een beetje bol.(kan het niet goed zien i.v.m. stevig buikje :oops: ;) )

Maar ik lees hier ook weer vanalles:

Suske & Etje: Leuke site misschien dat ik em over een tijd kan gebruiken, ik hou wel van die teksten haha.

Mijnimeel: Wat doem van die kassiere #-o ...hmmm maar wat ik er mee zou doen weet ik niet...het is een hoop geld om te houden, doe waar je je goed bij voelt succes!

Schelde: Beterschap!

Terese: Wat leuk dat je met ons meekijkt...ik zal voor je duimen dat het snel raak is! :)

Karin06: Heel veel succes vandaag, hoop dat het niks te betekenen had dat bloed verlies [-o<

Candijtje: Dat tijdschrift heb ik van de week ook gehad...maar van welke winkel is deze nou eigenlijk(heb er een beetje veel aangevraagd :)) Ben beniewed of we zo snel al een pakket krijgen...leuk :D

na ik heb iedereen weer zo'n beetje gehad denk ik...tot snel groetjessssss

7. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @ Tweeling: goed gevoel is dat he!
    @ Karin hoe was je echo?
    @ Babe: dat buikje van jou! Wow zeg...
    @ Elfje/rest: al iets gehoord van AngelEyes iemand?
    @ Etje: succes tsraks. Ben beneiwud, spannend hoor.
    @ rest: die kleding zit heerlijk en staat me goed ;) Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en aangezien het een winkel is waar ik voor het eerst kwam, besloten (voorlopig) even niets te doen! Ik kom echt niet op korte termijn meer in die winkel dus. Heb ik ook weer eens een mazzeltje....

8. Etje

Etje Actief lid

13 okt 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    Oeoeoeoeoeoeoeoe...........vandaag mijn 1e echo!
    Vanavond om 19:00 uur is het zover!
    Het weer is perfect, dus wat kan er nog mis gaan!

Vanmorgen lekker lang uitgeslapen, dus ik ben helemaal relaxed.

Alhouwel.........ik voel toch wel al een beetje zenuwen. Hihi.

SLIK........

Wish me luck!

9. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    \:D/ Succes etje!

10. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Zo, wat een heerlijk gevoel... ook wij hebben vanmorgen de eerste echo gehad. Het was nog erg klein en pril, maar het leeft en het hartje klopt!

Liefs Cath

11. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    gaaaaf Cath!

Ik ga vanmiddag oook weer voor een echo!
    Zal nog wel geen hartje horen maar ben toch erg benieuwd!

12. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    Ik mag vanavond de papierwinkel ophalen bij de assistente van de verloskundige...en 14 november is DE DAG van de ECHO !
    Ik leef er al helemaal naar toe. en mag tot mijn verbazing dus al na 10 weken en 2 dagen (ik ging uit van 12 weken maar in verband met de nekplooi doen ze het nu eerder)

Ik kan trouwens niet lekker meer op mn buik liggen omdat mn boobs pijn doen. Ze doen trouwens wel wat minder pijn als 2 weken terug (of wennen we aan die pijn? :( )
    Verder heb ik vandaag weer zon naar gevoel in mn buik, opgezollen.
    Ik kan me niet voorstellen dat je buik nu al zo groeit, er zit nog bijna niets in...maar toch voel ik ook zon harde buik, dikker als gewoon, alleen 'sochtends ie ie nog mooi platjes...

Ooh ja willen jullie nog een mooi verhaal:
    Wij dinsdag naar mn broer en schoonzus (die hebben er al 3)
    mn broer was er niet maar we wilden het toch vertellen, mijn vader vond het een goed idee want dan kon ik met haar mooi overleggen en dat vond ik zelf ook wel handig.
    Dus wij van zie je niks aan ons...het duurde niet heel lang toen zei ze; krijgen jullie een kleintje!?....zei er echt 2 min. later achteraan...nou dan zal ik jullie ook maar wat verklappen...wij krijgen een 4-de ! :confused: :eek:

Ik gebrijp nu waarom mijn vader wilde dat we het vertelde. En ik vind dat ze zich super gedragen hebben de dagen dat ze van ons beide wist en wij nog niet van elkaar...wat zullen die het zwaar gehad hebben zeg! Gelukkig maar een dag of 6 geloof ik... :)

Gewacht tot 11 uur en toen zijn we toch maar naar huis gegaan..mn broer was er nog steeds niet. :(
    Alleen wel flauw dat ze al een week of vier verder is :x ...maar ze heeft wat nare miskraam-ervaringen achter de rug dus wilde niet meteen iedereen inlichten. Bovendien weet ze ook eigelijk echt niet precies hoe ver ze is. Zij moest de echo-praktijk bellen vorige week en ik dus deze week...het wordt een gezellige boel bij ons, en eehhh die van hun komt misschien wel op mijn verjaardag :D

13. Etje

Etje Actief lid

13 okt 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    De 17-jarige kickbokster Pamela Vughts uit Den Bosch is maandag bevallen van een dochter, nadat ze zondag nog in de ring had gestaan. Ze was niet op de hoogte van haar eigen zwangerschap.

Die verhalen hoor ik de laatste tijd wel meer!
    Erg bizar hoor!

Alhouwel, als ik niet bezig was geweest met zwanger worden, dan had ik het nu ook niet in de gaten gehad.

Maarja, je ziet op een gegeven moment toch een flinke buik?

Wazig he?

14. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    @: Karin: Je ziet inderdaad nog niet veel dus stel je er niet al te veel van voor. Bij mij zag je een stipje in de baarmoeder van 3 mm. Bij jou zal het iets meer zijn omdat ik net 5 weken was. Het bloedverlies wil niets zeggen hoor. Het kan best zijn dat er een klein adertje gesprongen is. Het hartje zul je inderdaad nog wel niet zien of horen. Meestal komt dat pas in week 6 of 7 dat ze het kunnen zien. Nou meis, niet al te veel zorgen, op naar een mooie echo !

@ Etje: Jij ook heel veel plezier vanavond !

@ Katrien Duck: Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien ! Gefeliciteerd.

@ Klein Jantje: Gefeliciteerd ! Wat super zeg dat je samen met je schoonzusje zwanger bent. En zij nog wel van de 4e ! Wow die durft !

@ Alle meiden: Bedankt voor jullie complimentjes, ik ben ook heel trots op mijn buikje en hetgeen wat er in zit !

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hallo meiden!

Ik reageer even vanaf mijn werk want of ik lig heel vroeg op bed of ik kom pas heel laat thuis...

Wat een prachtige echo's! En meiden die hun echo vandaag of morgen nog krijgen, veel succes en plezier!

Babe; je hebt inderdaad al een prachtig buikje :D Mijn buik begint ook aardig die kant op te gaan, mijn broeken zitten al behoorlijk strak...
    morgen nog maar even een foto maken.

Mijnimeel; wat een mazzel zeg! Ik zou het ook lekker zo laten, er zijn maar weinig mensen die nog op de bon kijken en bovendien is het niet jouw fout. Heb jij ook een meevallertje, lekker van genieten.

Ohja, en als je graag op iedereen wil reageren, wat ik dan doe is 2 pagina's openzetten, in de ene bijlezen en in de ander reageren. Dan kun je dus op iedereen een reactie geven en hoef je niks te onthouden of op een briefje te schrijven.

Liefs en een fijne dag allemaal
    Manuela

16. ciel72

ciel72 Lid

15 jul 2006
    84
    0
    0
    Etje succes en laat wat van je horen hoe het gegaan heeft,en Babe ik ben jaloers op jou buikje en Candijtje goede tip ik ga nou ook maar mijn ramen wassen en tegelijk van de zon genieten zolang het nog kan nou meiden fijne middag en doe net als ik van de zon genieten

17. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Hallo meiden!
    Nou, ik heb me iets raars gehad. Vanochtend vroeg werd ik wakker uit een erotische droom (heb ik anders nooit :confused: ) en ik had me toch een pijn in mijn buik! Ik dacht echt dat het helemaal mis was, dus ik direkt naar het toilet, maar niets aan de hand.
    Toen ik weer in bed lag ging het ook vrij snel over, maar ik heb toch nu de hele dag al een beetje een zeurgevoel. Bah, ik ben echt bang dat het misgaat. :(
    Herkent iemand dit?

18. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Hoi,

Om te beginnen allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik geloof dat ik me ook hier mag aansluiten :D:D:D Ik heb vanochtend positief getest en volgens de standaard tabelletjes zou ik 23 juni uitgerekend zijn. Ik denk dat dat nog wel iets later gaat worden in de 'officiele berekeningen' (ik heb een cyclus van 5 weken), maar ik ga voorlopig maar gewoon van juni uit.
    Het is mijn eerste kindje trouwens. Ik ben helemaal dolgelukkig natuurlijk en mijn man is ook helemaal in de wolken :D Het is allemaal nog wel een beetje onzeker nu het zo pril is, ik hoop maar dat alles goed gaat en die eerste 'spannende' maanden omvliegen.

Ik zal proberen me een beetje in te lezen met jullie ervaringen. Hopelijk kan ik binnenkort lekker meekletsen.

Groetjes,
    minipi

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hallo allemaal,

Volgens mij gaat het hier helemaal mis.
    Heb nu lage rugpijn en helder bloed verlies.

20. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Welkom Minipi :)
    Gezellig weer een nieuwe mama in spè!

Deel Deze Pagina