**Marlieke..Ik had buik-, been- en rugweeën. Had van mij rug het meeste last..doordat ik zo ie zo een holle rug heb. Dus denk dat het heel erg verschild per persoon.
hey meiden kom ff snel melden dat ik op 25 juni om 4u55 bevallen ben van een flinke meid Xena 3.660kg en 51.5cm. ik kom later nog wel terug. nu nog veel te doen thuis. doei
Hoi meiden, Hier ben ik weer even. De afgeopen dagen zijn erg heftig geweest. Na de bevalling had ik veel bloed verloren, waardoor ik erg zwakjes werd. Dat gaat gelukkig nu wel beter, maar daardoor ging mede de borstvoeding niet makkelijk. En nu met pijn in mijn hart en rust in mijn hoofd heb ik besloten om te stoppen met borstvoeding. Ik heb de puf / energie er niet meer voor. Hopelijk voel ik me vanaf morgen weer wat beter, want zo ik mijn kraamweek niet voorgesteld. Groetjes, Toontje
**Matoro..Beterschap! Knap maar goed op..probeer toch wat te genieten van je kraamtijd.. Jammer dat je geen energie hebt om BV te geven..maar Mila wordt ook wel een grote sterke meid met FV
Hallo meiden..hier even een Juli mama.. ik wil jullie allemaal heel erg feliciteren met jullie kleintjes..de wereld is er weer een stuk mooier op geworden met al die lieve onschuldige kleintjes erbij Ik hoop dat alles verder goed gaat met jullie, en voor de meiden waar het minder goed mee gaat: ik wens jullie veel sterkte. Ook de Juni mama's die nog niet bevallen zijn: sterkte! (en kom anders af en toe even bij de juli mama's meeklagen liefs Niva
Prutskekim, gefeliciteerd met je dochter Xena MaToRo, sterkte, hopelijk voel jij je snel weer wat beter Niva, dankjewel.
@Prutskekim, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje XENA! @Matoro, ook bij mij ging het niet lekker met de bv. Na 3 dagen ben ik ermee gestopt. Het gaf veel meer rust ineens ook al is het jammer dat het niet ging. Sindsdien krijgt Marciano de fles en is hij een hartstikke tevreden mannetje. En dat is toch het belangrijkste? Dat je kindje tevreden is en het goed doet? Ik heb me nu al voorgenomen om het bij een eventueel volgend kindje niet eens meer te proberen. Gewoon direkt de fles en lekker genieten van de kraamtijd. Dus meis, geen nood, lekker de fles geven en genieten! @Niva, dank je en een voorspoedige, mooie bevalling gewenst met als resultaat een gezond kindje! Groetjes!
@Mispoes en @Dora: kom op, eruit met die ukkies! 1-2-3-persen! @Leeuwtje77 is sinds 18 mei niet meer online geweest, ik neem aan dat zij wel bevallen is. Dus jullie zijn de laatsten! He, @Bibi, de eerste dag zonder papa, hoe is 't? Deniz is trouwens ook verkouden, je ziet allemaal snotjes in zn neusje zitten. Ik kom er maar niet aan. @Viona: een snottenzuigertje?!? Ik weet wel dat je gewoon met een 1/2cc-spuitje wat water in het neusje kunt spuiten. @PrutskeKim: jij was er ook nog, helemaal vergeten, maar proficiat met de geboorte van je dochter Xena! @MaToRo: beterschap, ik hoop dat je snel weer wat opknapt! Jammer van je BV, maar het is goed dat je de beslissing hebt genomen ook aan jezelf te denken. En idd, zoals Viona zegt, Mila krijgt niks te kort hoor met FV!
**Cimbomlu..Snottenzuigertje zuigt de snot in het neusje weg. Maar als dat niet werkt bij Chanelle zal ik eraan denken om misschien water erin te spuiten..
Elle is ook erg snotterig, op aanraden van de vk gebruiken wij Bexedyl (fysiologische zoutoplossing), verkrijgbaar bij de apotheek. Helpt goed. @ prutskekim en partner: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! @ Toontje: jammer maar helaas, ook wij zijn na 5 dagen overgestapt op fv. Ook daar worden ze groot mee, en het geeft (bij ons in ieder geval ) veel rust nu we die knoop hebben doorgehakt.
Hoi lieve dames, Ik ben vandaag voor een CTG en echo naar het ziekenhuis geweest. Maandag inleiden was toch wat laat naar de Gyn's wens, er was nog wel vruchtwater maar minder en ook de placenta was al wat dun, vrijdag al vol... dus aaiiii ik word morgen ingeleid. Ik ben best bloednerveus en ik hoop dat het me allemaal mee zal vallen. Ik heb het gevoel of mijn laatste uurtje geslagen heeft tasjes zijn gepakt, en ik moet me morgen om 08:00 uur melden. Ze schatte hem overigens na de echo op 7,5 pond..da's al effe wat meer dan de 6 pond die ze zo'n 3 weken geleden voorspelden (de vk dan) Nou ik hoop dat alles goed gaat. Dat Mispoes en Tweeling ook bevallen zullen zijn en iedereen die met mij wacht.....ik hoop maar op 1 dag en naja ik mag niet meer naar huis dus dan gaan ze vrijdag met me verder als het niet aanslaat.. willen jullie aan me denken en voor me duimen Liefs en tot ... de baby? xxx Dora
Op 2-7-2007 is onze zoon Arwin geboren! we moesten toch naar het ziekenhuis vanwege meconium in het vruchtwater. Ging allemaal best snel, maar er moest toch nog een knip aan te pas komen omdat zijn hoofdje zo groot is. Nu weer lekker thuis, de borstvoeding begint te lopen en we genieten volop van onze zoon! Dankjewel voor jullie berichten en goede wensen! Ik weet niet of er nog junimama's wachten, heb nog niet alles gelezen, maar dan iig veel sterkte nog gewenst!
**Dora..Heel veel succes morgen en zal zeker aan je denken..hoop dat het voorspoedig voor je verloopt. *DUIMEN* **Sijke..Gefelicteerd met jullie zoontje Arwin! Geniet er maar lekker van.
Sijke, gefeliciteerd met de geboorte van Arwin! Prutskekim, gefeliciteerd met de geboorte van Xena! En Dora, zet m op morgen! Ik denk aan je!!!