Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Nieuwe mamma's welkom all!

Meiden die een echo hebben gehad of gaan krijgen binnenkort, hardstikke leuk!

Verder te veel om bij te reageren maar wel ffkes op moon,

Moon heb je al de ha gebeld of de hap dienst?
    Beter laat je er ffkes naar kijken dan ben je zeker!
    Heel veel succes en ik duim heeeeeeeeel hard voor je dat t goed is!

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Meiden

Wat wordt er weer gezellig veel gekletst. :D

Allereerst Moon, ik hoop dat het onschuldig is maar echt even de HA bellen als je dat nog niet gedaan hebt! Sterkte. :(

Nieuwe mama's welkom. :)

Karin en Etje hopelijk hebben jullie een mooie echo hebt gehad.

Katrien gaaf joh dat je ook het hartje zag kloppen. Was voor mij ook een hele bevestiging ;) Het is mij trouwens toch gelukt om foto's vd echo te maken, staan in mijn album :D

Mijnimeel lekker genieten he van je goedkope kleren :D

Clau het schijnt vaker voor te komen dat zwangeren vrouwen zoveel dromen, ik droomde vanacht ook dat ik bruin verlies had maar gelukkig was er vanmorgen niets te zien ;)

Babe, wauw wat een buikje al , hier is ie nog plat, heb het idee dat het ook nog wel ff zal duren :rolleyes:

Klein Jantje; leuk samenmet je schoonzus zwangeren. :D En op mijn buik slapen heb ik nog nooit gekunt dus dar heb ik geen last van ;)

Vandaag 2 minirompertjes gekocht (maatje 50/56) vd Hema. Gaan we zondag kado geven aan mijn ouders en aan mijn schoonmoeder. Ben benieuwd naar hun gezichten :)

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

Zit er ook brokken in ?
    Hoe moet ik het uit leggen. Grote stukken bloed zeg maar

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Die noemen we *stolsels*.

Maar dat hoeft gelukkig niet altijd op een mk te wijzen, bloed komt vaak voor in het begin en gelukkig is er vaak niks erg aan het handje.

Ze moet wel ff contact opnemen met de ha of gyna of Vk, gewoon gelijk, dan kunnen ze kijken hoe of wat.

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Bedankt Ninetje
    wist even niet zo goed hoe het heete

6. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Welkom Minipi

@ Moon: succes meid. Hoeft idd niet ernstig ofzo te zijn. Wel even je ha bellen!

@ Karin & Etje: een mooie echo gehad?
    @ Spijkervrouwtje: komt goed meid ;) Leuk idee trouwens van die rompertjes.
    @Clau: wat een droom zeg...Phoe

Zo en nu ga ik lekker Gooische Vrouwtjes kijken....

7. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Moon, hoe is het nu met je meid, is het bloeden al gestopt.
    Ik vind het echt super vervelend voor je, ik ga duimen dat alles goed is!

De mevrouw van mvm is net de deur uit, de test was mega positief, volgens die mevrouw heb ik veel hormonen in mijn urine (dat merk ik wel blurp).
    Ik ben de hele dag misselijk, ik heb eigenlijk nergens trek in, soep met brood heb ik dan nog wel trek in.
    Het gekke is dat als ik aan het eten ben dat mijn misselijkheid even weg lijkt te zijn.
    Verder gaat het helemaal goed, ik zit met smart te wachten op de echo.

Groetjes van Senna

8. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    @Moon, Hoe is he tnu meis? Hoop voor je dat het bloeden nu inderdaad gestopt is... He bah vervelend hoor...

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik heb niks gebeld.
    Want van de week ben ik ook naar de HA-post geweest en werd ook niet naar gekeken.
    Zijn zo weer naar huis gestuurd.
    Het is nu weer weg.
    Ben al de hele dag in de weer met m'n diabetes goed te houden.
    En dan dit pfff hakt er goed in.
    Had toen ik vanmorgen op stond weer beetje oud bloed net als een paar dagen geleden.
    En vanmiddag weer toen ik bij m'n ouders was.
    En daarna toen ik thuis was helder rood.
    Daar zaten geen stolsels in.
    Wel soort velletjes maar dat had ik ook al met dat oude bloed.
    Morgen bel ik meteen de gyn.
    En laat me niet afwippelen met wachten tot 9 nov.
    Wil gewoon weten wat het is of waar het vandaan komt.

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Moon : hoop voor je dat je vervroegd op echo mag we duimen voor je

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    thnx.. ik had hem laatst al vervroegd van 23 naar 9 nov.
    Hoop echt dat ze het doen.
    Zoveel spanning lijkt me ook niet echt goed.

12. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Jee Moon wat vervelend meid. Hoop echt dat je snel een echo krijgt want die spanning lijkt me inderdaad niet goed.
    Even een hart onder riem: een vriendin van mij heeft in de 6e/9e en 12e week heftige bloedingen gehad amar alles is toch goed gegaan, ze is vorige maand bevallen van een gezonde zoon ;)
    Het hoeft dus niks te betekenen mar spannend is het wel. Ik duim voor je dat alles goed komt.

13. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    Moon akelig voor je....maar vergeet niet dat de natuur zelf besluit en dat dat meestal niet voor niks is....sterkte.

Dat van 2 vensters naast elkaar openen is echt een super idee....dat IK daar nou niet op kom :(
    Ik heb trouwens al wel last van stomme fouten en vergeet dingen enzo. Gisteren in de auto helemaal niet bij de wekken en geef ik gewoon een brommer geen voorrang....ik voel me daar nog steeds schuldig over, stel je voor ik kom hem vandaag weer tegen... :oops:

Etje...hoe was je echo?
    en Cath ik wil ook een echo....mag gelukkig wel al 14 nov...16.00 uur
    Spannend :)
    Gisteren bij de VK de papieren opgehaald, meteen een afspraak voor de eerste keer met haar gemaakt. Ik mocht al na 11 weken maar ze wist niet of ze dan zeker het hartje kon horen en vroeg of ik daar dan zenuwachtig van zou worden. Ik heb dus gewoon maar een week later afgesproken want ik denk dat ik daar wel ongelovig van wordt...

Minipini welkom

Ik ga nu maar even aan het werk. heb vanmiddag lekker vij....
    nou ja lekker...ik heb echt een hekel aan bloedprikken want van meestal flauw :( ...moet dus nu wel dus ik heb mij voorgenomen meteen vanmiddag te gaan...dan hoef ik daar geen zenuwen meer voor te hebben.

14. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    Moon akelig voor je....maar vergeet niet dat de natuur zelf besluit en dat dat meestal niet voor niks is....sterkte.

Dat van 2 vensters naast elkaar openen is echt een super idee....dat IK daar nou niet op kom :(
    Ik heb trouwens al wel last van stomme fouten en vergeet dingen enzo. Gisteren in de auto helemaal niet bij de wekken en geef ik gewoon een brommer geen voorrang....ik voel me daar nog steeds schuldig over, stel je voor ik kom hem vandaag weer tegen... :oops:

Etje...hoe was je echo?
    en Cath ik wil ook een echo....mag gelukkig wel al 14 nov...16.00 uur
    Spannend :)
    Gisteren bij de VK de papieren opgehaald, meteen een afspraak voor de eerste keer met haar gemaakt. Ik mocht al na 11 weken maar ze wist niet of ze dan zeker het hartje kon horen en vroeg of ik daar dan zenuwachtig van zou worden. Ik heb dus gewoon maar een week later afgesproken want ik denk dat ik daar wel ongelovig van wordt...

Minipini welkom

Ik ga nu maar even aan het werk. heb vanmiddag lekker vij....
    nou ja lekker...ik heb echt een hekel aan bloedprikken want van meestal flauw :( ...moet dus nu wel dus ik heb mij voorgenomen meteen vanmiddag te gaan...dan hoef ik daar geen zenuwen meer voor te hebben.

SORRY..heb alleen mn profiel aangepast en nu staat ie er 2x in ?
    Vraag niet om extra aandacht ofzo hoor :oops: :)

15. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Goeimorgen,

Nou ja heb denk ik hooguit 2 uur geslapen.
    Gisteren de echo gehad..ben 5 dagen langer zwanger!
    Heb niet een hartje zien kloppen...nee 2 ;)
    Ik wist niet wat ik zag!
    WE KRIJGEN EEN TWEELING!
    Ik, we, besef het nog niet.
    Alles zag er goed uit...90% kans dat het goed gaat.
    Het is niet te geloven..
    Weet gewoon niet waar ik moet beginnen;)
    Heb dit weekend heel veel te lezen op internet.

Pfffff en ik nog zeggen tegen de gyn, ik voel me niet zwanger, heb nergens last van..niets!

16. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    @ Karin: WHAAAAA Een tweeling ! Wat leuk zeg ! Ik hoop dat het er bij mij maar 1 is want een tweeling in combinatie met een dreumes is behoorlijk zwaar. Maar ik ben super blij voor je dat alles er goed uit ziet.

@ Moon: Ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt en dat je snel terecht kunt voor een echo meis.

@ Minipine: Welkom ! En gefeliciteerd met je zwangerschap !

Hier gaat het best lekker eigenlijk, ik ben alleen extreem moe de laatste paar dagen, het zal wel flink groeien nu. Misselijkheid is per dag verschillend maar het avondeten gaat er nu iedere avond met heel veel moeite in. Ik krijg nu steeds de opmerking....zijn het er geen twee ? Zelfs mijn man zei het gisteren avond. Ik had een zwangerschapsjurkje aangetrokken en die vulde ik al helemaal op. Vorige zwangerschap was dat ongeveer op de helft. Ik zo...neeeee joh ! Het is er echt maar 1..,toch ?

17. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    @Karin Sjeee wat geweldig zeg, een tweeling! Goh ik denk dat je dan helemaal verbaasd bent! Of het moet in je familie voorkomen? Maar in iedergeval gefeliciteerd!
    @Moon, al enig idee of je al eeerder voor de echo terrecht kunt?

Ik ben nog lekker vrij vandaag. MOet het weekend werken, tsja dat heb je met onregelmatige diensten :) Ach geen probleem hoor, het went :)

18. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Wat fijn Karin dat alles goed is, en ook nog een tweeling!
    Meid geniet ervan!

Moon: ik hoop dat het iets onschuldigs is, ik zou er toch op aandringen of je zo snel mogelijk een echo mag.

Liefs Demi.

19. Etje

Etje Actief lid

13 okt 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen dames!

Gisteravond eindelijk mijn 1e echo gehad. Na die miskraam van vorig jaar, heb ik er moeite mee te geloven dat het deze keer wel goed gaat. Liefst zou ik elke dag een echo krijgen.
    Maar, miskraam of niet, ik geloof dat we dat allemaal wel willen!

Omdat het een uitwendige echo was, moest hij even zoeken, want mijn darmen zaten in de weg.
    Daar vond hij eindelijk mijn baarmoeder en een piepklein frummeltje, met waarempel een hartslag van 110 slagen per minuut. Eerst dachten we dat ik het was, maar nee, het was het frummeltje.

Ik ben enigszins wat gerustgesteld. Volgende week gaat de gyn kijken. Dus ik ben wederom erg benieuwd naar donderdag. Hihi.

Zenuwpees ben ik he!? ;)

He, Karin...........goed bezig joh! Hihi. Een tweeling. Volgens mij ben je tot nu toe de enige van de juni mama's!

20. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Hey Etje fijn dat er een kloppend hartje te zien was !

Deel Deze Pagina