@ Linnepin: Ik krijg 31 oktober mijn 2e echo. Op de eerste was er alleen een stipje te zien het was nog zo pril dat ze er niet eens een datum aan konden vast binden. Dus ik mocht na 4 weken terug komen voor een 2e termijn echo. Spannend dus a.s. dinsdag ! @ Ninentje : Zeg lolbroek ! Ik zou toch even moeten slikken hoor als ik er nu nog een aantal tegelijkertijd bij krijg. Ik weet hoe vermoeiend het kan zijn om een baby te krijgen en dan het idee dat er om 7 uur een wakkere peuter klaar staat om de dag te beginnen. @ Amari: De hoofdpijn wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de hormonen die in je lijf komen. Door hormoonschommelingen kan hoofdpijn ontstaan. Ik had het 2 weken geleden ook. Ibuprofren wordt sterk afgeraden, paracetamol met mate en liever niet zei mijn VK. Alleen als je koorts hebt is het veiliger voor de baby om wel een paracetamol te nemen. Verder is het even doorbijten. Ik weet hoe het voelt migraine maar het is voor een goed doel moet je maar denken... @ Flyke: Wat een naar bericht zeg, heel veel sterkte meis. @Moon: Wat fijn dat je meteen doorgestuurd bent en dat je het hebt zien zitten ! Lief van de Gyn om je gerust te stellen en dat je woe weer terug mag komen.
laure: bedankt voor de tip. Heb net 2 sinaasappels op 2 koppen melk, thee(theeine vrij) 2 roggbrood kaas, vitamine pil...zou dat voldoende zijn als ik weer niet zou kunnen eten. Het is echt met vlagen en vooral als ik aan eten denk ruik praat jakkie... ale: Flyke: heel veel sterkte samen...zal aan je denken [-o< liefs
@ tweeling. Vervelend he dat misselijk zijn. Ik moet wel eten vanwege m'n diabetes maar gaat heel moeilijk. Ben nu zo misselijk.. was net naar de fietsenmaker en ineens kwam het pfff dacht dat ik zo over m'n nek zou gaan.
@ Moon: het gaat wel eigenlijk! Ik moet er vaak uit om te plassen en ban dan met dat gehannes voor MvM weer aan het prutsen. Ik merk wel dat op mijn buik slapen echt wel lastig is. Mijn boobs doengewoon te veel pijn (had al een enorme DD cup van mezelf). Het is nu dis groter en dan ook nog eens pijnlijker.... Hoe slaap jij?
Goed 1 dag en dat betekent 5 pagina's lezen. Dat is best veel. Karin, geweldig een tweeling van harte! Mijn buurvrouw is ook zwanger van een tweeling. Lijkt mij heel erg leuk! Je hebt een heleboel informatie te lezen over meerlingen. Aan de slag dus maar zou ik zeggen! Moon, ik ben blij dat je het zk gebeld hebt. Toen ik het las dacht ik van meid bel gewoon het zk weer en desnoods overdrijven! Maar gelukkig was alles al goed. Mijn ha heeft een keer gezegd, wanneer je twijfelt direct naar het zk gaan en niet via de hap. Dat ging wel over mijn zoon, maar ik vind dat toepasbaar op alle gezinsleden. Etje, fijn dat de echo goed was. Heerlijk gevoel is dat. Flyke, ik hoop dat het goed gaat. Voor de misselijken onder ons. Mijn vriendin is 4 maanden kots, maar dan ook echt kotsberoerd geweest, maar toen bleek dat hier gewoon pilletjes tegen zijn van de ha. Dus wees niet getreurd. Ik ben alleen bang dat je ze pas met drie maand krijgt. Toch zou ik het proberen als ik heel veel af zou vallen. Zelf heb ik niet echt last van misselijkheid. Bij vlagen een gevoel, maar dat gaat steeds goed. Gisteren en vandaag naar verhouding fitte dagen gehad. Oftewel nesteldrang. Deze omslag van bekaf naar een beetje moe vind ik wel weer eng, maar gelukkig waait dan de misselijkheid even langs of moet ik gapen. Slapen is kloten! Ik kan al lang niet meer op mijn buik slapen, dat doet gewoon zeer. En ik slaap altijd op mijn buik. Vorige keer moest ik ook echt gewoon leren op mijn zij slapen. Na de bevaling toen meteen heerlijk op mijn buik geslapen. Daar verlang ik nu dan ook maar weer naar. Verder druk bezig met de verjaardag van ons manneke, hij wordt 7 nov. twee. Knuffels Monique
hello ladies, Tjee wat een pagina's weer Flyke: heel veel sterkte komende tijd, denk aan jullie, ik hoop dat het zo mag zijn als bij mij 5 jaar geleden, Toen kreeg ik het zelfde nieuws later bleek dat ik het eerste vruchtje verloren was en gelijk weer zwanger was geraakt, dus zo leek de groei achter te lopen, maar alles was en is nog steeds helemaal goed met onze dochter *knuffel* Karin: 2 yoehoeeeeee, wat een mooie echo moet dat geweest zijn, dubbel gefeliciteerdt Moon: Blij dat je gerust bent, ook heel fijn dat je al zo snel weer terug mag komen tweeling:hoop dat je snel weer lekker kan genieten van je eten, sterkte babe: wwt een mooie buik heb je al zeg, tjonge, verbergen zal der wel niet meer echt inzitten Voor de nieuwe mama's WELKOM! Verder gaat het hier een stukke soepeler, ik gebruik sinds 3 dgn Puur Mama van VSM en het lijkt wel een wondermiddel Soms denk ik zelfs van wat als me misselijk nou gewoon weg is en de pillen het lijken te verhelpen, maar dan geloof ik het weer niet en denk, neeeeh ik heb er gewoon veel baat bij. Mijn boobs zijn ook wat minder lang gevoellig, ik hoef ze nu maar 5 min vast te houden ipv 10 Ik heb donderdag me intake, verw8 er niet teveel van en dan is het verder aftellen naar 20 nov, voor de echo, dan gaat me mannetje wel mee, maar voor die intake hoefde het niet voor mij, sta waarschijnlijk met een min of 15 weer buiten. Ik vind het zo grappig hoe alles bij een ander zo snel lijkt te gaan maar bij mezelf niet. BV, een vriendin is in mijn ogen NET bevallen maar der zoon is alweer bijna 5 wkn, ruim een maand dus en mijn nichie, ze loopt 8 wkn voor op mij, maar het lijkt wel of ze gisteren zij ik ben bijna 12 wken en nu is ze alweer bijna 16 achja zo zal ieder ander ook wel denken als wij in juni met onze beeb over straat gaan, dan lijkt het voor hen waarschijnlijk alsof ze het pas een maand wisten ofzo.
Slaap wel redelijk. Moet ook veel plassen ook als ik ergens heen ga dan baal ik al weer want onderweg krijg ik al weer drang M'n bh's pas ik ook bijna niet meer. Heb bij sommige hele striemen op m'n borsten staan die doe ik niet meer aan. Heb E van mezelf dus snap je wel dat het erg pijnlijk is. @suske. Ik denk dat mocht er nog is iets voor doen dat ik ook niet meer de hap bel. Dan ga ik gewoon naar de eerste hulp. Alvast gefeliciteerd voor als ik het vergeet 7nov
bedankt voor jullie reacties meiden, ik heb deze namiddag goed uitgehuild en me bedacht, weggaan van het forum is een soort van vluchten, voorlopig blijf ik hier meelezen en heb ik een topic gestart bij MK, succes meiden en verder een goede zwangerschap! groetjes flyke
Flyke: Ooh..wat een vervelend bericht zeg! Ik wens jou en je hubbie heel veel sterkte en hopelijk mogen we je gauw weer terug zien hier! Moon: Gelukkig ben je doorgestuurd en heb je nu zekerheid. Geniet ervan! Heb net booschappen gedaan, veel fruit ingekocht. Ga proberen overdag meer fruit te eten, hopelijk helpt dit een beetje tegen dat zweverige gevoel. Ik ga straks erwtensoep maken. Ook dit is iets wat ik normaal niet eet en zeker nog nooit gemaakt heb. Wat een zwangerschap allemaal wel niet kan veranderen..hihi! Allemaal alvast een heel fijn weekend gewenst! XXX
@ flyke. Goed over blijven praten he. Niet op gaan kroppen das niet goed. LIefsss @ bloem. Jakkie moet niet aan erwtensoep denken. Veel suc6 met het maken moet best een klus wezen.
@ Alle misselijke meiden: Ik heb nu een aantal dagen die granules van VSM puur mama gebruikt en ze lijken te helpen. @ Remember: Nee verstoppen gaat inderdaad nog maar moeilijk, zelfs dikke truien doen hun werk niet meer. Ik vind het leuk hoor zo'n dikke buik al in een vroeg stadium maar ik wil toch het liefst eerst de echo afwachten voor ik het aan iedereen ga vertellen. Nu ontkom ik er bij sommige mensen die mij vaak zien en goed kennen echt niet aan. @ Bloem79: Erwtensoep....yekkie meid als ik daar nu aan denk...Ik lust het overigens wel hoor. Maar nu even niet hahahaha.
@Flyke, heel veel sterkte deze moeilijke tijd meiske, bah wat een naar nieuws! Knuf en kussies voor jullie. Om even terug te komen op de papierwinkel, k kreeg van de vk een site door die ik moest doorlezen ivm die nekplooimeting enz. http://www.babyopkomst.nl/index.php?log ... iagnostiek) Hier staat dus ook een formuliertje dat ik moest invullen en uitprinten om zo de nodige tijd te besparen.