Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Elfje, hmmm ik snap je vraag geloof ik niet echt hihhihihi...

@ All,
    Hebben jullie ook niet zoiets van....was ik maar 8 wkn verder? Ikke wel....
    Vanavond willen een aantal vrienden gaan stappen, een vriendin van mij moet volgende week geopereerd worden en zal voor lange tijd in de lappemand zijn, dus ze wil nog ff lekker uit haar dak...Maarja zij is het type..."Ik ruik dat je zwanger bent"... en volgende week heb ik ook al een feestje dussssssss het wordt zwaar!. Ik heb besloten dat ik vanavond niet weg ga en kijk nog ff ik volgende week naar het feestje ga, want ik KAN het gewoon niet voor me houden, ik wil het zooooo graag aan iedereen vertellen. Maar mijn vriende wil wachten tot na de echo. Tevens heeft mijn mannetje gister geloof ik zich versproken bij een vriend van hem, ze hadden het over kinderen ? wat mij verbaasd want wij zijn de enige binnen onze vriendenclub die bezig zijn, maar toen liet hij vallen (tenminste dat denkt ie gezien nogal wat biertjes op had) dat ik overtijd was....hmmmmmmmmmmm.
    Kijk ik zou het niet erg vinden om het mensen te vertellen, maar wel in de juiste volgorde...ouders - schoonouders en DAN pas vrienden e.d. Ze hebben ons ook onwijs gesteund in Mei tijdens de MK dusss ik weet dat mocht het weer fout gaan dat ze er weer voor ons zijn, maar ik vind het geen prettige gedachte dat er nu iemand is in onze vriendenkring die het mss al weet terwijl mijn (schoon)ouders nog van niets weten! Maar goed, daarom wou ik dat ik al verder zwanger was hihihihhii

2. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee silla,
    ik begrijp je helemaal!
    ik sta nu voor de eerste beproeving....
    om half 10 afgesproken in de kroeg....
    heb de smoes nu klaar:
    "ik heb enorme koppijn, want ben net heel erg ongesteld geworden" ;) :) en moet morgen vroeg op, wat echt zo is...

nu nog even afwachten of het werkt!
    dat vertel ik morgen...
    liefs elfje

3. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    oh ja, ik bedoel de lijst van de linkerkolom... net als bij de NOD-lijst..

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh hihihih ik snap het...
    Tja idd best jammer maar ik denk dat we er binnenkort wel bij staan hoor !
    Oehhhhhhhh dat wel een goede ik heb ook eigenlijk geen zin om thuis te zitten hihihhihi mss dat ik ook jou smoes ga gebruiken hihiihhi nou meis in elk geval alvast een gezellig avond....

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hey mede prille zwangeren!

IK heb helemaal geen kort lontje. . .Ondanks dat ik heel erg gemindert ben met roken, natuurlijk is het de intentie om zo snel mogelijk helemaal te stoppen. Dan zal dat korte lontje vast en zeker gaan komen ;)

Verder ben ik ook echt niet moe, k heb juist meer energie maar k heb ergens gelezen dat alle *klachten* pas iets later in de zwangerschap gaan voorkomen, ik was met mijn dochter ook pas laat misselijk.

Wat ik wel heb is dat ik vroeger naar bed ga, puur omdat als ik slaap ik geen buikpijntjes heb. . .

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ninetje,

Dat korte lontje van mij heeft denk ik idd ook te maken dat ik gestopt ben met roken, maandag 1 week hiihhihihi. Ik moet zeggen dat het stoppen me tot nu toe mee valt maar goed. Wat goed dat je geminderd bent..you go girl!

Groetjes Silla

7. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    nou ladies,
    er is gisteren wel 4 keer gevraagd of ik "zwanger was of zo........" :rolleyes:
    ik steeds stellig ontkent, maar volgens mij is er bij sommige een lichtje gaan branden..
    nou ja, over een aantal weken mogen ze het ook echt weten...

verder ben ik steeds super vroeg wakker... en wil 's middags slapen. ik heb ook wat hoofdpijn en natuurlijk gevoelige (.)(.)! tot nu toe valt het dus nog wel mee met de symptomen!

hoe is het met jullie?

liefs elfje

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    *klapt* voor Silla

Ik wil ook echt helemaal gaan stoppen.

K ga t ook snel proberen, eerlijk waar!

Hoe voelen jullie je vandaag meiden?

K heb net weer een test gedaan maar t streepje blijft wat lichter dan de test streep.

Ships ik wil een donkere streep!

9. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ninetje en silla, wat goed dat jullie stoppen/minderen met roken. volhouden meiden, zet 'm op!

@elfje, moeilijk he dat zwijgen en "liegen", het liefste schreeuw je het van de daken. Mijn mannetje wil ook wachten tot na de echo. Gelukkig mag ik al op 10-10, dus da's lekker snel.

Waarschijnlijk gaan we het op 18-10 aan mijn ouders vertellen, dan is mijn moeder jarig. Vandaag vier ik mijn eigen verjaardag met de familie. Ik zie ze dan allemaal voor het eerst sinds we het weten.
    Ohh ben zo benieuwd hoe het mij afgaat om mijn mond te houden :rolleyes: .
    Waren we idd maar een paar weekjes verder. Niet meer die onzekerheid. En ik kijk er zo naar uit om het iedereen te vertellen.

Gelukkig heb ik ook nog niet zoveel symptomen; vroeg wakker, snel vol met eten, af en toe wat zwaardere (.)(.), maar daar valt allemaal goed mee te leven.

Ben ook benieuwd wanneer wij er met z'n allen bij staan op de bevallingslijst hihi

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    goedemorgen weer!

Dus dat vroege wakker zijn is een zwangerschaps sympt? Vreemd nooit geweten, ik word wakker omdat ik kei moet piesen ;)

Bij mij beginnen nu mijn darmen te rommelen, had vanacht een vette steek in me buik waar ik erg van schrok en toen een harde prrrrrrrrrrrft!

Ook begint naar mijn idee de misselijkheid. . .

K vind t prachtig, laat maar komen!

Fijne dag allemaal!

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Goedemorgen ladies,

Ik ben gister toch ff wezen stappen...
    Het was DE mega vuurdoop ! Gezien ik gestopt ben met roken hihhihihhihi
    Nou gelukkig waren we eerst alleen met de mannen (de vrienden van mijn vriend) nou die vonden het allemaal heel knap dat ik gestopt was met roken, maar dat drinken vonden ze toch maar raar...enige tijd geleden deed ik aan Sonja Bakker, dussssss ik had tegen hen gezegd dat ik weer met Sonja begonnen was en dat ik het nu ECHT goed wil doen en dus geen alcohol drink! Nou dat vonden ze maar belachelijk ;) ik mag (van hen) best in het weekend eens zondigen. Toen zei ik tegen hen (ik drink normaal bier) dat ik voor 1 flesje bier 1 uur en 15 min moet wandelen om dit weer te verbranden...toen ik dat zei...keken ze me aan en zeiden hmmmmmmmmm da's best veel zeg?! Dussssss nu waren ze toch trots op me en naarmate voor hun de alcohol vloeide hadden ze het niet eens meer door. Toen gingen we naar een feestje waar een vriendin was. Bij binnenkomst. goh Sil wat zie je er goed uit, en wat ben je afgevallen ? Dus ik zeg (en dat is echt waar) nou ik ben tijdens de vakantie juist mega veel aangekomen (ik heb de hele avond mijn buik in moeten houden en geloof me, nu ik zwanger ben kost dat me heel veel moeite), dussssssss zeg ik tegen haar ben gestopt met roken EN ik ga weer Sonjaen...
    Uit het niets zegt ze inene...EN HEB JE AL EEN TEST GEDAAN? Dussss ik zeg neee want het kan toch niet raak zijn hihhihihih. Ook zij was nogal aangeschoten dusss ook zij liet het onderwerp snel weer vallen, terwijl ze normaal gesproken met stalkt als een Peter R de Vries om me uit te horen hihihhihihi

Maarre ik voel me redelijk goed, echter droom ik nu al 3 dgn achter elkaar dat ik bloed verlies? En dat beangstigd mij gezien ik ook gedroomd had (in de nacht van 3 op 4 sept) dat ik zwanger zou zijn. Dit is wederom uit gekomen, want in Mei had ik dat ook gedroomd en ook dat was uit gekomen...
    Dussssssss jullie begrijpen wel dat ik hierdoor nog meer wens dat ik al 8 wkn verder was...maar goed...

Dat vroege opstaan had ik ook, echter nu moet ik zeggen dat ik vannnacht pas om 04:30 uur thuis en ben dus eigenlijk net wakker hihihhihii...Maar gister had ik wel mega last van mijn rug en soms onderbuik en als ik danste deden mijn (.)(.) onwijs zeer...nu valt het weer mee...

Verder zou ik eigenlijk ook meer zwangerschapskwaaltjes willen hebben, maakt me niet uit wat, nou...geen obstipatie, daar krijg ik nog meer buikpijn dat had ik in Mei ook dusssssssssss dat is de enige die zich achterwegen mag laten hihihhi

12. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    zoooo,
    ben net weer wakker na mij middagslaapje....
    heerlijk!
    vanochtend hardgelopen, (zit bij atletiekvereniging), en dat was pittig! ik ben hartstikke snel buiten adem.
    ik heb maar gezegt dat ik een knieklacht had, en het daarom maar even rustig aan deed.
    pfffffff kan niet wachten om het gewoon tegen iedereen te vertellen!

morgen ga ik bellen met de gynaecoloog om een afspraak te maken. (ben zwanger geworden met de MMM). ik hoop dat ik lekker snel mag komen!

liefs elfje

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Nou het is me nu officeel duidelijk gemaakt dat ik nog niet kan en mag genieten...
    Ik ging net naar de WC voor de grote boodschap en wat denken jullie...
    Roze vocht bij het afvegen !
    Verder heb ik geen pijn ofzo maarre dat had ik bij mijn MK in Mei ook niet...

Ik heb uiteraard weer zitten janken alsof mijn leven er vanaf hangt. Zoals ik al eerder melde heb ik al dagen achter elkaar gedroomd dat ik bloed zou verliezen en...je ziet het het komt uit !
    MAN WAT VIND IK DIT ONEERLIJK! wAAROM !

14. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey
    silla, ik lees hier net je berichtje :(
    zwanger zijn is vr mij nieuw en kan eigenlijk weinig zeggen over je situatie, ik hoop ondanks het slechte teken dat je denkt, dat deze zwangerschap toch mag doorgaan voor je!

Misschien zeg ik wel domme dingen, ik weet niet goed wat zeggen, maar wou toch ff reageren op je post, sterkte meid!

15. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee silla!
    wat is dat nou meis..... :cry:
    hoe is het nu?
    hopelijk verlies je nu niets meer, bel morgen anders voor de zekerheid even met je huisarts..
    sterkte meissie,
    dikke knuffel elfje

16. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hi Silla,

Even een hart onder de riem....bij mijn eerste heb ik een dag helder rood bloed gehad bij het afvegen. Ik was ook in paniek maar heb nu een gezond kereltje van vijf....ik weet hoe moeilijk deze uren zijn dus oortjes stijf...en veel sterkte...

liefs,
    wendy

17. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    en wanneer zijn die eerste 12 belangrijke weken voorbij?
    Als mijn banner aantoont, ik ben bv. 11,5 weken: zit je in week 12 of wacht je beter wat langer: ik ben 12,5, week 13?

groetjes en een slaapzacht iedereen

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Lieverdjes,

Het is tot op heden bij deze ene keer gebleven en ik hoop dat ik tot aan de bevalling GEEN bloed meer wil zien vanuit dat gebied!
    Toch blijf ik onzeker...
    Ik heb gelukkig geen krampen, behalve het eeuwige ongi gevoel, maar goed dat hebben we geloof ik allemaal, tevens baal ik ervan dat ik niet meer zwangerschapskwaaltjes heb, de gevoelige borsten komen en gaan, vanmorgen voelde ik niets, smiddags weer wel en nu weer lichtjes ?
    Wat ik me overigens afvraag (voor de dames die getemperatuurd hebben), als je een MK krijgt of gehad hebt...blijft je lichaamstemperatuur dan ook hoog of zakt het dan? Ik weet niet of ik al met mijn onzekerheden naar de HA of Vlos kan, gezien ze toch niets kunnen doen omdat het nog zo pril is. Zelfs toen ik over de 5 wkn zwanger was konden ze weinig doen dan een inwendig onderzoek en een inwendige echo, maarja op de echo zie je alleen een vruchtzakje en weet je eigenlijk toch niets?
    Pfffffffffffffffffffff wat een onzekerheid, waarom gebeurt dit niet een dag voordat ik naar de Vlos moet of wanneer we zeker weten dat ze wat meer kunnen zien op de echo? Arghhhhhhhhhhhhhhhh
    Please laat de tijd gewoon snel voorbij gaan!

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Flyke

Klik op mijn banner, vanuit deze site kun je dat goed berekenen, tevens geeft deze duidelijk aan van wanneer tot wanneer je trimesters lopen !

Slaap lekker!

20. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ooohhh Silla, wat lees ik nu?
    Dit mag niet hoor.
    HEEEEEELLL VEEEEEEL sterkte meid.
    Ik duim voor je dat het goed zal gaan.