Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Hi ladies,
    ben ff een tijdje niet op het forum geweest, ppfff 15 pagina's verder
    Het is nu echt ff teveel om persoonlijk te reageren.
    Het nare bericht van Flyke is mij natuurlijk wel bijgebleven, heel veel sterkte meid!
    En de tweeling bij Karin, dubbel gefeliciteerd!

Bij mij gaat alles eigenlijk helemaal prima. Ben niet misselijk en sinds gisteren ook niet eens moe meer. Alleen is m'n eetlust van slag. 's Ochtends heb ik steeds honger en 's avonds moet ik niet aan avondeten denken. Maarja, tot nu toe nog braaf mijn best gedaan om mijn bordje met groente op te eten. Ik probeer nu echt op mijn eten te letten en gezond te leven. eet nu ook meer fruit dan anders. Alleen vandaag, ik had zo'n zin in poffertjes. Helaas was de melk op, maar hubbie is naar de benzinepomp gegaan om melk te halen zodat ik toch nog poffertjes kon maken, de lieverd. Morgen maar weer aan de groente.

Inmiddels zijn al onze "naaste"familieleden op de hoogte. Vrijdagavond hebben we het aan onze twee beste vrienden verteld. Kregen we gisterenochtend direct een heel lief cadeautje van ze. Begin het zo langzamerhand steeds meer te beseffen. Zit gelukkig al op de 9 weken.
    Nog maar 3 tot de magische grens, jippie!

Nou lieve allemaal, ik wens jullie ook veel plezier en evt. sterkte met jullie zwangerschap.
    Tot later weer.

Liefs,
    Bibi

2. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ moon, :cry: heel veel sterkte meid, ik kan mij voorstellen dat je er onzeker van wordt. Hoop dat het vloeien snel echt over is zodat jij er nu ook eens van mag gaan genieten.

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Dank je bibi.
    Ik hoop het ook.
    Dit is echt zo vervelend :cry: .

4. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Oh Moon, wat vervelend! Ik hoop dat het heel snel stopt en het ook niet meer terugkomt!

5. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @ Moon: vervelelend zeg. Kun je anders niet gewoon een paar daagjes vrij nemen, een beejte tot ruste komen help mischien wel.

@rest: ik heb dus ook s' avonds helemaal geen zin uin eten. Bij mij stopt de zin in eten zo rond 18.00 uur. 's Ochtends moet ik er ook nooit zo aan denken, maar kan ik wel iets nemen zoals fruit. Hoe is het met jullie eetgedrag?

6. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hoi Moon,

Hoe is het nu met je, is het vloeien gestopt [-o< ?

Hier gaat alles prima, ik heb net 7 dagen gewerkt (ik werk in de zorg) en ik was gisteravond echt helemaal kapot.
    Ik heb weer lekker geslapen en voel mij weer lekker.
    Nog steeds ben ik de hele dag licht misselijk en niemand moet tegen mijn borsten aanstoten maar verder gaat het super.
    Ik ga straks naar mijn ouders want mijn moeder heeft stoofpeertjes gemaakt en daar ben ik dol op!

Groetjes van Senna

7. @Moon wat ontzettend erg, hoop zo voor je dat alles goed komt!

Ik heb nog geen zwangerschapsbroeken nodig, begin nu wel te merken dat mijn buik iets dikker is, komt vooral door je darmen enzo las ik.
    Ik wacht dus nog even met die broeken.

Ik heb me vandaag ziek gemeld, ben echt strontmisselijk en bekaf, gister viel ik op de bank in slaap om half 9 al :confused:
    Ga nu even iets proberen te eten en straks nog even slapen.

8. joann

joann Lid

3 jul 2006
    30
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    @ Moon, heel veel sterkte ik hoop dat het snel beter gaat

Gisteren heb ik de hele dag op de bank gehangen, was echt enorm misselijk. nu weer aan het werk en het gaat eigenlijk wel.

Broeken heb ik ook nog niet nodig, ben voorlopig 5 kilo afgevallen, dus alles zit vrij ruim.

Eindelijk een 7 in een mijn balkje

9. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    hallo,
    nou hier zijn de positiebroeken ook nog niet nodig. Ik snap ook niet hoe anderen al een BUIK kunnen hebben en bij mij zie je het amper. Het kind is net een paar centimeter. Als je al eerder zwanger bent geweest, schijn je het ook wel sneller te zien.
    Nou, van mij mag die buik komen hoor. Lijkt me geweldig.
    x Linda

10. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Tjee Flyke wat erg :cry: ; heel veel sterkte meid!
    En Karin: wat cool 8) een tweeling!

en alle anderen: hoe gaat ie? Sorry paar dagen niet geweest dus kan niet op iedereen reageren, jullie kletsen zoveel :p

Vorige week voelde ik me erg beroerd, een paar keer moeten overgeven en s'ochtends op tijd op mijn werk komen was heel lastig. Nu sta ik rustig met een beschuitje op en heb zetpillen emesafene voorgeschreven gekregen voor als het weer niet gaat. Maar denk dat ik me gewoon ziek meld als ik weer zo beroerd ben hoor :(

Verder geniet ik nog steeds enorm! En wordt ik langzamerhand zenuwachtig voor de eerste echo die ik volgende week maandag krijg! Hoop zo dat ik een hartje ga zien kloppen :)

11. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    oja nog even over die positie kleding; die heb ik voorlopig echt niet nodig, ben juist afgevallen omdat ik weinig eten binnen hou!

12. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    hoi iedereen,

Met mij gaat het goed tenminste als je kijkt naar mijn misselijkheid...die gaat zeker goed :(
    Ben zo beroerd iedere ochtend, kan niet eten en vooral niet s'avonds. Nu ik het er over heb word ik al weer misselijk. :pale:

Iedere ochtend probeer ik 2 koppen melk weg te werken en wat vla om te beginnen, na een uur probeer ik brood of beschuid of iets dergelijks. Overdag drink ik veel en eet ik fruit. Maar dan het avond eten, dat lukt me al een paar dagen niet meer, kan het niet ruiken, aan denken, eten en er over praten of ik word misselijk. Mijn lieverd heeft verse groente soep gemaakt zodat ik daar wat groente binnen krijg.

Ik ga zo de verloskundige bellen of er niet iets is tegen die misselijkheid want niet eten kan gewoon niet...baal zo erg :x

Hoop dat met jullie alles wel goed gaat...
    anders heeeel veel sterkte!

liefs

13. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Nou dames, ik ben dus zwanger van een tweeling en ook ik heb tot nu toe nergens last van en positiekleding is nog echt niet nodig bij me.
    En dat terwijl ze zeggen dat dat snel kan komen...

Bij mij konden ze de hartjes al zien kloppen toen ik 6 weken en 4 dagen was....

Oja heb af en toe wat bruin bloedverlies maar ook dat is normaal zeggen ze...

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoi dames.
    Bedankt voor de lieve berichtjes.
    Had vanochtend weer oud bloed(zal wel van gister geweest zijn dat er nog iets zat) en net met afvegen weer roze.
    Ben mega misselijk dus dat is gelukkig wel een goed teken.
    Verder geen krampen ofzo.
    Ben erg benieuwd naar woensdag kijken wat hij er dan van zegt.
    Probeer het los te laten en te genieten maar vind het zo moeilijk.

@ Senna.

Eetsmakkelijk hihi...

@ tweeling.

Ik hoop dat je iets krijgt voor je misselijkheid.
    M'n ma komt straks m'n kipfilet schoonmaken haha want word al beroerd als ik aan eten koken moet denken.

15. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Zo hier staat de 7 vooran, toch een leuk gezicht :)

16. Ohhh balen tweeling dat je zo misselijk bent, kan het helaas ook, heb het ook en vooral savonds.

Moon hoop zo dat alles gewoon goed gaat komen!

Hier alweer 9 weken schiet al op die 12 weken ben blij als ik ze gepaseerd ben, aankomende vrijdag de echo ben ook blij als we die hebben gehad, en hoop dat alles goed is dan kan ik echt gaan genieten.

17. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Middag all!

@moon, meis, ik hoop dat t niks te betekenen heeft en dat alles gewoon goed gaat hoor! Duimen draaien!

@All, zwangerschapskleding is hier niet nodig nog, ben al vrij bebuikt van mezelf, dus.
    Alleen wel merk ik dat mijn onderpurren te strak zitten en gaan *rollen* dus die moet ik wel nieuw en groter gaan aanschaffen.

Morgen eerste intake van de vk en dan gelijk afspraak voor de termijnecho, poeh ben nerveus, wl nu wel graag een hartje horen kloppen maar dat gaat nog niet met 8 weken door de domptone helaas pindakaas.
    Even geduld dus nog maar!

Fijne dag all

18. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    @ moon, meid ik hoop zo dat alles oke is met je kleintje, ik duim voor je

@ iedereen, ik draag hier ook niet meer mijn oude vertrouwde spijkerbroeken, ik krijg met geen mogelijkheid mijn knoop of rits meer dicht.
    ik kon met mijn eerste zwangerschap tot 5 maanden al mijn kleren nog gewoon aan(is ook niet leuk hoor) maar met mijn tweede had ik ook gelijk een dikke buik.
    en met deze ook, heb zelfs mijn twijfels of het niet misschien een tweeling kan zijn,komt wel veel voor bij mijn man :(
    morgen voor mijn tweede echo naar het ziekenhuis en dan maar hopen of ze wat kunen zien..
    ik zou zo opgelucht zijn als ik het hartje zou zien kloppen,( toch weer een klein beetje een zekerheid)

heb in het verleden 3 miskramen gehad dus die angst zal toch wel blijven, maar ik ben niet de enigste!

19. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hoi dames,

Ik heb nog niet alles terug gelezen, maar ik wou ff leten weten dat met mij alles goed is.
    Ik ben echt bere druk met mijn werk en zit dus ff niet zoveel achter de pc.

Ik heb weinig kwaaltjes meer, het enige waar ik nog last van heb dat is dat ik het warm eten niks meer aan vind.
    Ik heb echt mega honger, maar dan na 3 happen zit ik vol.

Vrijdag de eerste echo en dan maar hopen dat alles goed is.
    We hebben het afgelopen vrijdag aan een andere vriendin en vriend van ons verteld en nu heb ik het idee dat hun ook zwanger zijn, dat zou wel leuk zijn, nog een vriendin zwanger :)
    Als vrijdag alles goed is dan ga ik denk ik pas echt genieten van mijn zwangerschap en dan durf ik ook dingetjes te kopen.
    We hebben trouwens al wel een tweede hands box gekocht, zag er nog goed uit, dus als alles goed is halen we 'm zaterdag op.

Ik ga even een paar pannekoeken voor mezelf bakken, want mijn mannetje komt niet thuis met het eten.

Tot gauw allemaal.
    Gr patje.

20. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Wou even laten weten dat het nu even ietsje beter gaat...
    de assistend zei dat ze niks adviseerde te slikken, na dan maar misselijk.
    Maar kon niet zo veel kwaad dat ik te weinig binnen krijg...de beeb neemt alles op wat ie krijgen kan du en ik slik vitaminen. Dus ik ben weer gerust gesteld.

iedereen fijne avond!

Deel Deze Pagina