Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he elfje, ik zou t wel zeggen denk ik, misschien dat ie dan wel die investeringen gaat doen, maar kan die er ook rekening mee houden dat jij er straks een tijdje niet bent, en misschien wel minder gaat werken, als jij nu meer uren gaat werken rekent ie daar op, denk ik, lastig altijd he dit soort dingen! gewoon doen wat je gevoel je ingeeft! succes.

He ster, ik zou t denk wel zeggen, mijn baas weet t ook al omdat we daarvoor ook steeds naar t ziekenhuis moesten enzo, ik werk 2 dagen van 11 uur en omdat ik ver weg woon moet ik dan al om half 6 op en is mijn dag om kw over 8 klaar en dan nog een dag, slaap ik overigens wel bij een vriendin, nu ben ik ook steeds misselijk en moe en hebben we afgesproken dat ik de woensdag later mag beginnen en tussendoor steeds wat half uurtjes heb om even te zitten en wat te eten! werk in een kapsalon du ssta de hele dag. ik ben dus blij dat ie t weet, en gelukkig houd ie er ook rekening mee, hoef met de kerst ook niet extra te werken.
    Dus als je goed met je baas op kunt schieten zou ik t denk wel zeggen!
    beetje lang verhaal zo he :rolleyes: ..........sorry!

Babe, jij hebt toch een echo straks, ( haal soms alles door de war hier)
    succes, hoop dat je wat moois te zien krijgt!

liefs radna

2. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    @Amari en Clau; de 1e keer bij de vk dien je een vragenlijst in te vullen met allemaal vragen over voorkomende ziektes in de familie, informatie over jezelf en je partner (roken, drinken etc.). Volgens mij kun je die lijst wel vinden via google en anders alvast ophalen bij de praktijk.

@ Babe: spannend, veel succes en ik duim voor je!

@ Elfje: ik weet het niet, ik kan mij voorstellen dat je het stiekem vindt richting je werkgever, maar ik denk dat je jezelf voor je hoofd slaat als het anders niet door gaat. Persoonlijk zou ik het denk ik toch zeggen en hopen dat de werkgever juist respect en waardering heeft voor de eerlijkheid...... Succes met je keuze.

Hier verder geen symptonen hoor. Alleen gevoelig (.)(.) (echt heel erg). Verder niet misselijk, helemaal niets......ben bijna instaat om nieuwe test te doen. Maar vanvond komt MvM dus dan ook een test.....spannend.

Succes allemaal en geniet er van.

Groetjes Cindy

3. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    He ster, ik zou t denk wel zeggen, mijn baas weet t ook al omdat we daarvoor ook steeds naar t ziekenhuis moesten enzo, ik werk 2 dagen van 11 uur en omdat ik ver weg woon moet ik dan al om half 6 op en is mijn dag om kw over 8 klaar en dan nog een dag, slaap ik overigens wel bij een vriendin, nu ben ik ook steeds misselijk en moe en hebben we afgesproken dat ik de woensdag later mag beginnen en tussendoor steeds wat half uurtjes heb om even te zitten en wat te eten! werk in een kapsalon du ssta de hele dag. ik ben dus blij dat ie t weet, en gelukkig houd ie er ook rekening mee, hoef met de kerst ook niet extra te werken.
    Dus als je goed met je baas op kunt schieten zou ik t denk wel zeggen!
    beetje lang verhaal zo he :rolleyes: ..........sorry!

Je hebt gelijk radna! En mijn baas weet ook dat ik ermee bezig was ivm mmm en onderzoeken waar ik vrij voor moest vragen. Ik ga dan wel vragen of ze het echt niet door wil vertellen aan mijn collega's zodat ik hun wel kan verrassen :p

4. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    ben hier vandaag naar het ziekenhuis geweest voor mijn echo, en ja hoor een TWEELING!

ik wist niet waar ik het zoeken moest hahahah
    eerst zagen we een vruchtzakje en gelijk ernaast nog 1, niet te missen
    gelukkig gaat alles goed met deze twee spruitjes, de hartjes klopte al, maar mag nu niet thuis bevallen ofzo, blijf onder controle van het ziekenhuis lopen!

dus moet nu mijn tekst aan passen, ben niet zwanger van mijn derde maar ook van mijn vierde!

wauw! :D

5. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd chaya! wat super gaaf zeg een tweeling!
    Hoe voel je je verder?

6. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    @chaya: wauw nog een 2-ling bij de juni-mama's! gefeliciteerd!

@all: thanx voor jullie adviezen! ik denk dat ik het maandag maar gewoon zeg.... als ze dan het contract niet door laten gaan, zijn het grote eikels! toch? (ik heb overigens gewoon een part-time vast contract, dus er zou dan niets veranderen)

liefs elfje

7. ahhh nog een tweeling, wat leuk, en wat fijn dat alles goed is!

Ik zou ook gewoon open kaart spelen elfje!

Spannend babe je echo, ik mag vrijdag, heb echt zin, en hoop dat alles goed is.

8. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Hee Chaya,

Gaaaaaf ik dus ook!

Karin

9. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Chaya, wat ontzettend gaaf een tweeling, dat is weer even omschakelen.
    Gefeliciteerd!

Groetjes Senna

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Wauw Chaya wat gaaf!
    Gefeliciteerd!

@ Babe.

Spannend hoor hoop dat alles goed er uit ziet!

11. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Chaya, wat leuk meid een tweeling!

Geniet er maar lekker van!

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Middag all!

Vandaag dus de intake bij de vk, alleen beetje kleppen enzo, wilde veel dingen weten en een verwijsbrief voor de diverse bloedonderzoeken.

Per toeval liep de dame de wachtkamer in die de echo's afneemt en ik heb haar gewoon gezegd dt ik snel een afspraak wilde.

Nou ik heb dus om half 1 vandaag de eerste echo gehad! Das snel! Ik ben ietsjes minder ver dan gedacht, waarschijnlijk latere innesteling. T scheelt 3 dagen ongeveer, t dreumesje is 1,6 cm lang en het hartje klopt precies volgens de normen, we hebben het zelfs al zien bewegen, het was wakker zei ze...ook zag ze dat er al hersenactiviteit was...Vast een meisje dus! ;):oops:

Knap dat ze dat allemaal kunnen zien he, als je de foto bekijkt in mijn album dan zie je alleen een ...tja...

13. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Chaya dubbel gefeliciteerd! \:D/ jemig nog 1 met een tweeling!

Ben benieuwd hoe jullie je voelen nu je te horen hebt gekregen dat het een tweeling word?

succes en geniet er van!

14. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    wauw wat fijn ninetje, dat je meteen terecht kon! heerlijk he, om je frummeltje voor het eerst live te bewonderen.... zoooo byzonder!
    liefs elfje

15. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    tjonge wat een ontwikkelingen.....

Ninetje.....fijn hoor dat je al een oog mocht werpen op je hummel.

chaya....... toppie nog één die een tweeling krijgt, dubbel feest

elfje.... ik zou het ook zeggen, zeker als jullie al een afspraak hebben om te tekenen, eigenlijk mogen ze je nu niet eens meer weigeren als de toezegging is gedaan, want modelingen afspraken zijn ook rechtsgeldig in nederland ( zo hebben mijn ouders een zaak gewonnen die in de tonnen liep), Tja want als ze zich nu zouden bedenken of terug trekken zou het alleenzijn ivm je zwangerschap en dat mag niet.
    Ik hoop dat jullie er gewoon semen uitkomen en lekker gaan tekenen, suc6

verder hier geen veranderingen, donderdag intake en dan 20 nov de echo.

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Chaya en Karin; van harte gefeliciteerd met jullie tweelingen! Helemaal super :D

Babe; hoe was de echo?

Nien; wat goed dat je al een echo hebt gehad, super meis. Kussss

Ster; ik ben vandaag ook ziek naar huis gegaan, gisterenavond flink moeten overgeven. Op mijn werk bijna weer maar nu gaat het een beetje. Ik hoop zo dat het deze dagen beter gaat want morgen ga ik met mijn werk naar Barcelona en ik wil daar ook wel kunnen genieten.

elfje; wat een lastige situatie zeg. Hopelijk kom je eruit samen met je baas.

Dikke knuffel allemaal

17. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    hoi hoi allemaal, probeer weer een beetje met beide benen op de grond te komen hahahah
    tja we zijn superblij, maar wel eventjjes alles weer omschakelen..

wordt ondertussen al aardig druk in ons gezin, man lief heeft al 2 meiden en ik heb er al 2, nu wouden we zo graag toch een kleintje van ons saampjes en zie hier, twee maal, wauw, voel me wel gelukkig hoor!

voor de rest voel ik me niet anders als mijn andere zwangerschappen eigenlijk, last van misselijkheid en vermoeidheid...
    alleen mijn buikje was groter dan ik dacht, vandaar deze echo, ik begon een vermoeden te krijgen omdat ik wel erg gauw een buikje kreeg....zo zie je dat je gevoel je niet in de steek laat!

thanks too you all, voor de lieve reacties..... :D

18. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Daar ben ik weer ! Ik ben nu 8,5 weken zwanger ! We hebben een kloppend hartje gezien en zwaaiende armpjes en beentjes. Wat is het toch prachtig ! Ik heb 7 juni als uitgerekende datum meegekregen. Ik ben helemaal in de happy mood nu want nu mag het wereldkundig gemaakt worden. Ik heb ook al heel wat telefoontjes achter de rug hihi...OW en niet geheel onbelangrijk voor ons. Voor zover ze nu kunnen zien is het er maar 1. We krijgen wel een tweeling maar alleen als sterrenbeeld hihi...

19. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    @ Ninet & Babe, wat fijn dat jullie echos er zo goed uit zien! Fijn gevoel ook denk ik hè!

Chaya, wauw zeg ook een teweeling, goh zeg kan me voorstellend at je dan helemaal perplex bent!

Manuela, balen joh dat je zo misselijk bent, hoop voor je dat het snel beter gaat en lekker gaan genieten in Barcelona, hoelang ga je?

Hier verder geen bijzonderheden eigenlijk, alles loopt lekker! Houden zo he :)

Groetjes maar weer :)

20. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Wat een goed nieuws Babe, en nu lekker gaan genieten meid!

Ik kan haast niet meer wachten op mijn tweede echo, helaas krijg die met 12 weken dus moet nog even een paar weekjes geduld hebben.

Hier verder niets nieuws te melden, ben alleen zo snel moe!

Liefs Demi.

Deel Deze Pagina