Hallo, Met mij ook alles goed! Nog steeds nergens last van..ja mijn borsten voelen wat gespannen maar meer ook echt niet. Dan blijf ik twijfelen..terwijl ik nog wel 2 kloppende hartjes heb gezien. Klopt toch dat de kans op een miskraam dan steeds kleiner word.... Liefs..Karin
@ karin joh meid wees blij dat je alleen wat last van je borsten hebt, zeg helemaal niets hoor zwanger is zwanger, alleen jij hebt het geluk dat je er nog lekker bij voelt ook die angst zal misschien altijd wel een beetje blijven als je er maar voor zorg dat het op de achtergrond blijf!
@babe Wat super leuk babe, even een vraagje omdat ik a.s. vrijdag moet, heb je een inwendige of uitwendige echo gehad?
@ Chaya: gefeliciteerd meid! @ Babe: klinkt goed allemaal hoor. @ Rest: niets te melden hier. Geen bijzonderheden.
chaya@ gefeliciteerd met een tweeling wauw. babe@ wat leuk en goed om te horen dat alles goed gaat in je buik. de andere die een echo gehad hebben of krijgen succes. Ik zelf krijg mijn eerste echo over 1 week en 1 dag. voor mijn idee duurd het nog zooooooooooo lang. vandaag niet echt misselijk geweest. Heb wel veel honger, hebben jullie dat ook ?
@CHAYA ZEG MAAR NEE DAN KRIJG JE ER TWEE GEFELICITEERD! @NINETJE EN BABE TOP DAT ALLES GOED IS MET JULLIE KLEINTJES Ik ben nog steeds misselijk, maar probeer af en toe toch kleine beetjes te eten. Heb me maandag ziekgemeld en ben vandaag nog thuis geweest. Heb een fulltime baan via het ub, maar dat is nu te zwaar. Ik zou evt. 3 dagen kunnen gaan werken (bij hetzelfde bedrijf), maar dan moeten ze zeker weten dat ik dit volhou en dat weet ik zelf niet eens.
Jeetje, wat een gekwebbel hier zeg. @ Chaya: Gefeliciteerd met de 2 kleintjes in je buik! Gaaf hoor! @Ninetje: Dat heb je goed geregeld zo! Fijn dat alles goed is! Nu lekker ervan genieten! @ Elfje: Ik denk dat je het beste eerlijk kan zijn. Dan weet hij ook wat hij aan jou heeft en andersom. @ Babe: Super dat je een goede echo had! Nu kan je het van de daken schreeuwen! Ik heb nog steeds keelontsteking, vandaag homeopatische pilletjes gehaald. Ik hoop dat het snel helpt! Ik ben ook erg snel moe, elke middag moet ik even een uurtje gaan slapen. Verder niet misselijk, geen last van mn borsten ofzo. Dus dat is wel fijn!
Ik moet naar de gyn, dus niet naar de vk. Moet ik dan ook al een lijst invullen? En zo ja, waar vind ik die dan? Elfje, als ik jou was zou ik het zeker vertellen. Anders wordt de werksfeer er voor jou niet leuker op. Je bazen zullen zich genaaid voelen. Ooooooh, ik wil ook wel een tweeling! Wat leuk lijkt me dat zeg.
@ babe. Wat leuk! Lijkt me echt geweldig om te zien. Wij hebben morgen weer echo maar zal wel weer alleen vruchtzakje te zien zijn of is bij 6weken al iets meer te zien dan dat?
Met 6 weken is er inderdaad nog niet heel veel te zien. Een stipje met een dooierzakje. Ik heb met mijn zoontje met 7 weken een echo gehad. Hij was toen 1,5 cm en je kunt het een beetje vergelijken met een garnaaltje. (klinkt een beetje oneerbiedig maar daar lijkt het wel op). Kun je een beetje een beeld vormen ?
Ja heb er wel een idee van hoe het er uit ziet haha. We wachten het wel af. Hoop toch wel snel iets te gaan zien. Ben zo benieuwd. Ik zag je echo van 5weken dat zag ik vorige week ook. Daarom heb ik er geen foto van vond het zo mini.
Hoi Meiden, Even een paar dagen niet geweest en heb niet alles teruggelezen hoor want pff wat wordt hier veel afgekletst Van het weekend mijn ouders/schoonmoeder en de broers en zussen ingelicht, erg leuk ze waren zo blij en ontroert. Zaterdag gaan we het de vaste vriendengroep vertellen want dan hebben we een verjaardag en zien we ze mooi allemaal tegelijk. Vervolgens 7 november 2e echo en als die goed is gaan we het ook de rest vd vrienden en op het werk vertellen. Was in het weekend even een paar dagen wat minder misselijk maar sinds gisteren is het weer helemaal terug ale: En ben nu ook sinds een paar dagen zo moe... dus zal hier niet zo heel veel zijn denk ik. Ga zo weer lekker op de bank liggen en vroeg naar bed! Voel me verder wel goed, al heb ik wel veel dorst de laatste tijd. Elfje moeilijkmeid maar ik zou het inderdaad ook vertellen op mijn werk als ik in jouw situatie zat! Ninetje en Babe gaaf die echo's meiden daar doen we het voor he! Chaya een tweeling , leuk
Ik heb een soorgelijk dilemma gehad en besloten dat ik het nog niet vertel. Ik heb ook extra uren gekregen (extra functie binnen school die ik graag wil hebben als ik naar de toekomst van mij binnen de school kijk). Tijdens de besprekingen kwam ik erachter dat ik zwanger was. Heb dit gedeeld met de collega waarmee ik de functie samen moet bekleden (zij is er de dupe van dat ik straks even er niet ben, en zij is mijn beste collega/vriendin op het werk). Zij zei me ook: niet vertellen. Je wilt die uren graag hebben....Je had ook over een maand zwanger kunnen worden en dan had je een soortgelijk probleem, maar wel de functie. Het verschil is dat ik 5 weken zwanger was toen, en straks (als ik het wel ga vertellen) kan zeggen dat ik daar achterkwam toen ik de functie al had. Betekend dus over 3 dagen een leugentje om best wil. Ik heb hier lang over gedacht, want ik hou niet van liegen. Maar reden om het wel te doen was ook: straks krijg ik die uren niet (die ik echt graag wilde) en stel je voor dat deze zwangerschap niet goed gaat....Kortom: allerlei gedachten gehad en toen heel bewust besloten dat ik over die paar dagen ga liegen. Succes met jou beslissing elfje!
@ moon toch kunnen een paar dagen al een heel verschil zijn met wat je kan zien op een echo ik heb gisteren mijn echo gehad, dus was toen 6 weken en 6 dagen zwanger en je kon in die twee kleine garnaaltjes ( klinkt wel lief eigenlijk) al duidelijk de hartjes zien kloppen ligt er ook misschien aan wanneer je precies bevrucht ben natuurlijk ik ga voor je duimen dat je toch het hartje misschien al mag zien
thanx amari! ik heb het gisteren ook nog eens uitgebreid met mn ouders besproken... en ik denk dat ik het toch echt ga vertellen maandag. ik werk in zo'n kleine praktijk, dat het lijkt of mn bazen mijn collega's zijn... ik hoop vervolgens op waardering van mijn eerlijkheid... spannend he, ik laat nog wel weten hoe dit af loopt! liefs elfje
@ Elfje heel veel succes met vertellen, lastig hoor. @ Chaya, een tweeling, ook jij dubbel gefeliciteerd! @ Nienetje en Babe, fijn dat jullie een goede echo hebben gehad. Ninetje, goed geregeld Babe, je zei dat je nu 8,5 week zwanger bent, toch nog ff je banner aanpassen @ Moon, veel succes vandaag met je echo, hoopdat alles goed is. De rest weet ik niet zo goed meer . Ik voel mij gelukkig nog steeds prima. Ik merk ook dat m'n mannetje het beetje bij beetje steeds meer begint te beseffen. Hij wordt steeds zorgzamer hihi. Haalt extra vitamientjes voor me. Ik heb nog steeds niets van Angel Eyes gehoord/gezien. Zou ze nog wel terugkomen? ben benieuwd. Liefs, Bibi
hee bibi, ik heb angeleyes vorige week een pb gestuurd! maar die heeft ze nog niet gelezen, want hij staat nogsteeds in mijn wachtrij..... misschien doet haar computer het niet of zo? liefs elfje
Tis me ook al opgevallen dat we AngelEyes missen... Misschien erg druk met haar nieuwe baan ofzo, of inderdaad der pc stuk... Gister had k niet echt mn daggie, lag dan ook al om half 9 op bed. Beetje hoofdpijn wat weeig gevoel in mn buik.... Mn mannetje was zo lief om me te vergezellen. Maar vanmorgen weer lekker uitgerust opgestaan. Straks even naar het dorp moet voor a.,s zaterdag nog een rood shirt o.i.d. hebben dresscode voor marco Fijne dag dames!