Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    goede morgen,

ik lees zo nu en dan mee met de november mam's, spannennd hoor, staan er een paar in de wachtrij.... ;)

het lijkt nu langzaam te gaan, en de magische aantal weken , lijken voor de meeste mijlen ver, maar het is echt zo voorbij eigenlijk.

ik denk altijd in data's, zo heb ik morgen al mijn intake,
    8 nov zoon jarig
    11 nov zijn feest
    20 nov echo
    1 dec laatst werkdag, nachtbaan
    5 dec sintfeest
    11 dec, uitje met familie
    21 dec broertje jarig
    25 begin kerst
    30 dec oud en nieuw
    9 jan mannetje jarig
    en dan ben ik alweer ruim 18 weken............. dus al met al zijn we dan alweer bijna op de helft toch.

Ach ja , het loopt zoals het loopt , de ene week gaat nu ook al veel sneller voorbij dan de ander.

Helaas heb ik deze moregen weer de kleinste kamer van het huis bezocht :pale: , dacht juist dat het "weg" was.
    ach ja is ook weer zo over.
    Ik ga nu even lekker me was doen en genieten van mijn vrije dag ;)

2. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Goedemorgen meiden! Alles goed met jullie?
    Wat een tonwikkelingen allemaal. Het isbijna niet bij te houden :)

Gisteravond een leuk avondje gehad met mijn mannetje. Heerlijk ut eten geweest en daarna cabaret. Jan Jaap van der Wal was top. Het enige jammere was dat ik rond 21.30 uur zo ongeveer in slaap viel. Maar het was een leuke avond en het viel me op dat er ineens ALLEEN maar zwangeren rondlopen. Valt jullie dat ook ineens op nu je zelf zwanger bent?

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    heeeey breek even in hoor...

Hoe gaat het met de (ex)clomidbabes?
    Radna,jij had gister toch een echo? hoe was het?

Eflje,fijn dat jouw echo goed was! heerlijk gevoel heh..

Mijnimeel,hoe gaat het met jou? lekker aan het genieten?

Senna,wanneer heb jij nou je echo?

Zit moon hier nou ook?

Wat een drukte dan zeg,hier bij juni,dat lijkt me wel beregezellig!
    In het topic vruchtbaarheidsbehandelingen is het echt een cluppie,maar dat valt als je eenmaal zwanger bent een beetje weg.
    Dat vind ik wel jammer.
    Al valt het bij jullie mee,gezellig met z'n allen bij juni :)
    Dus vandaar dat ik ff inbreek,ben natuurlijk wel benieuwd hoe het met jullie gaat...

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja ja ik zit hier ook :)
    Heb straks m'n 2de echo :)
    Zit al met een stiekje aan me knoop haha.
    Ik snap er echt niks van dat dat zo snel gaat. :rolleyes:
    Maar ja is wel gaaf!

5. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Wie weet zie je het hartje wel...spannend!

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Nou hij had niet echt goed nieuws.
    Het was niet gegroeid en was nog steeds alleen dat vruchtzakje te zien.
    Toen ie klaar was en het er uit haalde kwam er meteen weer bloed mee.
    HIj denkt dat het een miskraam gaat worden.
    Mag volgende week woensdag weer een echo maar heb er niet echt meer vertrouwen in.
    :cry:

7. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    jeetje wat balen zeg!
    maar je bent nog vroeg..soms zien ze toch alleen maar het vruchtzakje?

8. Ohh moon wat balen meid, ik denk aan je, sterkte.

9. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Moon, ik heb het al bij de vruchtbaarheidsbehandelingen geschreven maar ik wens je heel veel sterkte meid, wij zijn er hier voor je!
    Ik vind het echt zo ontzettend kl... voor je, wat heb je nu met de arts afgesproken?

Ha die Pientje, wat leuk dat je hier komt kijken, er zitten hier idd veel clomid babes!
    Hoe is het met jou, voel jij je nog goed? Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
    Ik vind het ook jammer dat ons clubje een beetje uit elkaar valt maar ik blijf die meiden toch altijd trouw volgen ;) .
    Met mij gaat het verder goed, vandaag ben ik voor het eerst iets minder misselijk, mijn bosten zijn erg gevoelig maar als ik ze niet aanraak dan gaat het goed ;) .
    Ik heb mijn echo op maandag 13 november, ik kan bijna niet wachten!

Veel liefs van Senna

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ey sen,

Woensdag weer een echo.
    Waar voor weet ik niet is beetje langs me heen gegaan.
    Zal wel om te kijken of er misschien toch nog een wondertje gebeurt?
    Verder zei ie dat ik dan moest wachten tot het kwam en dan mocht ik weer aan de clomid.

11. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    hey moon wat rot voor je, jammer dat jee nu in die onzekerheid moet zitten, ik duim voor je

12. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    He allemaal,
    Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Volgens hen ben ik vandaag 9w4d, dus ik moet even mijn banner aanpassen. Het kleintje is gemeten op 9w2d, dus eigenlijk gewoon goed op schema.
    Het was echt heel leuk om te zien. Hij/zij bewoog ook nog even een beetje.
    Ik besef nog steeds niet, dat dat ons kindje was, wat ik daar zag. Zo gek.

@moon; heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
    x Linda

13. Niet meer actief

@linnepin: mooi dat het zo goed gaat!

@ moon: jeetje joh, heftig nieuws...sterkte de komende tijd

...ik ben beetje zenuwachtig, ga morgen naar verloskundige (maar nog geen echo). Maar ik ga er op aandringen dat ik die snel wil, omdat ik mijn buik nauwelijks kan verbergen en ik eerst een kloppend hartje wil zien voor ik op school (aan die troep pubers) vertel waarom die buik groeit ;) Dus ik hoop dat de verloskundige dit snapt en dat ik snel een echo mag.

14. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Jeetje moon85, wat k*t zeg!

Linnepin wat mooi dat je de echo hebt gehad, ben je nu een paar dagen langer of korter zwanger?

Hier is er verder geen nieuws!

Liefs Demi.

15. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Eindelijk....ik heb morgen mijn eerste gesprek met de verloskundige. Heb er veel zin in. Moet je trouwens ook nog urine meenemen? Volgens mij zijn er nog een paar die morgen hun eerste gesprek hebben. Succus all!

Moon: Heel veel sterkte, ik zal flink voor je duimen.

Chaya: Gefeliciteerd zeg! Een tweeling wat geweldig! Het komt ook bij ons in de familie voor (kant van mijn ma en pa). Dus ik ben ook erg benieuwd.

Wat leuk om te lezen dat er deze week al een paar de eerste echo gehad hebben.
    Hebbeb jullie het gezien dat de juli-mama's er ook al zijn. Wat gaat dat al weer snel als je het zo bekijkt!

Ik ben de laatste dagen erg moe 's avonds. Ik weet niet of dit van het weer, verzetten van de tijd, werken of toch van de zwangerschap komt. Ook wordt het eten minder. Ik zit na een paar happen alweer vol. Ik merk dat ik nu ook vaker een tussendoortje (liga, fruit o.i.d.) moet nemen, anders wordt ik misselijk.
    XXX

16. Bloem, ik had geen urine mee dat hoeft niet meer zei mijn verloskundige.

En ja er zijn alweer juli mama's gaat inderdaad erg hard allemaal.
    Ben in de avond ook erg moe, en slaap bijna elke middag ook wel even als ik niet hoef te werken.

17. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Moon heel veel sterkte! Bah wat een rot nieuws! Maar blijf stug duimen voor je...........

18. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Moon; jeetje wat een slechte berichten.... het blijft hopen op een wonder...

@ Elfje; Angel Eyes heeft mij laatst een pb'tje gestuurd met haar persoonlijke emailadres... heb haar een tijdje terug al gemaild, denk zo'n 10 dagen geleden, maar nog niks gehoord. Er zal inderdaad iets mis zijn met haar computer......

@ All; verder alles onder controle hier, al ben ik weer behoorlijk afgedraaid en ga ik nu al naar bed. Ach, het is ook al 19 uur! ;)
    Morgen naar Utrecht, Jongegezinnenbeurs.... leuk, even sneupen!

Liefs Cath

19. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    CHaya, gefeliciteerd met de tweeling, prachtig! Jij twee, hij twee en nu samen twee, het past heel mooi!

Ninetje en Babe, fijn dat de echo's zo goed waren. Volgens mijn ha is dan de lijn der verwachting dat het voor de rest ook goed gaat.

Moon, heel veel sterkte.

Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend dat het goed gaat een zwangerschap, maar het blijft een klein wondertje en helaas wordt je soms heel hard met je neus op dat feit gedrukt.

GIsteren weer een hart onder de riem gekregen van de ha. Ik wilde zo graag een echo eruit slepen, maar het is niet gelukt ik moet gewoon wachten tot volgende week donderdag. Ik ben ook wel wat geruster weer, maar de onzekerheid knaagt soms gewoon aan mij.

20. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Even wattus? :) :) :)
    Veel plezier morgen!

Bloem, ik heb morgen ook mijn eerste afspraak met de gyn. De vrouw van MvM zei laatst dat je wel urine mee moest nemen en heeft mij er een leeg potje voor gegeven. Dus ik neem maar wat mee (en anders gooien we het wel weer weg).

Moon, ik duim voor je. ;) Hopelijk komt toch alles goed.

Weer even een domme vraag van mij: morgen moet ik dus naar de gyn, maar als alles goed is mag ik daarna naar een verloskundige. Maar hoe kom ik daar aan? Ik woon in een redelijk grote stad, maar in de telefoongids kan ik er maar 1 vinden en dat is ook nog eens een privé adres. Of zitten die mensen ook bij de kraamzorg? Shit zeg, wat voel ik me weer dom. :oops: :)

Deel Deze Pagina