wij claudia en wijnand zijn ook in juni uitgerekend van onze eerste kleine wonder Wij zijn echt dol gelukkig tot snel groetjes claudia en wijnand
Clau ik zou het gewoon vragen bij de gyn. Die heeft vast wel een idee waar je ze kunt vinden. Gefeliciteerd Claudia en Wijnand. Welkom Knuffels Monique
Aaf dames! @moon, bahbahbah! Wat een klote bericht meidje! Laten we met zijn allen bidden voor je dat het goed komt/is/gaat. We staan allen voor je klaar meis en hopen heel hard met je mee! Ik zal een kaarsje voor jullie opsteken... Ik heb sinds een paar dagen felle steken aan de linkerkant onderin bij mijn eierstok. Gisteren heeft de echoscopiste me laten zien waarom die pijn er was en waar dat vandaan kwam. Het bevruchte eitje was volgens haar afkomstig van die kant en ze kon me ook laten zien dat er van het eitje nog een soort leeg blaasje ( zo legde ze het uit) was achtergebleven. Dat veroorzaakte dus die pijn en zou in de 12 week tegelijk met de dooierzak ( het lunchpakketje van de beeb) verdwijnen. De misselijkheid is tot nog toe niet heel heftig, het voelt een beetje als de dag na (te) veel drank, misschien herkennen jullie het wel, beetje weeig. Borstenpijn is vooral s nachts vrij heftig en de obstipatie valt ook mee,gelukkig. Fijne aaf all!
Spannend allemaal die bezoeken aan de VK, echo's enz. @ Moon, ik hoop dat er toch iets te zien in volgende week! Sterkte meis! Ik mag volgende week naar de VK, spannend hoor. Ik moest wel urine meenemen, maar hoe neem je zoiets mee? Keelontsteking is nog steeds aanwezig. Vrijdag ga ik weer naar de HA, het kan zo echt niet veel langer! Ik hoop echt dat ik er iets voor krijg!
Gevonden! Ik hoor ook bij de juni-mama's! Als het goed is ben ik rond 26 juni uitgerekend van onze tweede spruit.... spannend hoor! Gezellig zo allemaal bij elkaar! Tot horens, Brennie
Moon,vreselijk nieuws,donderslag bij heldere hemel,klap in je gezicht,zo ervaarde ik het ook.Ik wens je veel sterkte en hoop dat er toch nog wonderen kunnen gebeuren. Mijn levensmotto is `zeg nooit,NOOIT!,ik hoop dan ook dat ik hier verder zal mogen in geloven! Sterkte en succes, afwachtend flyke all;goeie zwangerschap, ontroerend het nieuws over de goede echo"s te lezen,en en enkelen zelfs 2ling! Proficiat
Hallo, hier weer een nieuwe juni mama. Wij hebben vandaag de eerste echo gehad, hartje zien en horen kloppen, superblij dus. Moon sterkte komende week, misschien volgende week ook superblij ik hoop het voor je. Verder iedereen proficiat
Aaahhh, Moon, wat een k*t nieuws. Hele dikke knuff, ik hoop dat het toch nog goedkomt [-o< @ Cath, veel plezier bij de jonge gezinnen beurs @Clau, ik heb mijn HA gevraagd of hij een goede VK wist. Bij ons in de buurt zitter er een paar, wist dus niet wlke ik moest nemen. Uiteindelijk s het geen van die allen geworden, maar die via mij HA. @ Schelde, je kan bij de drogist en apotheek speciale urinebuisjes kopen, die ook gebruikt worden om urine op bijv. blaasontsteking te testen. Of een leeg groentepotje ofzo. @ Claudia en Wijnand, Brennie en Marion, Gefeliciteerd en welkom. Bij mij nog alles prima, niets bijzonders te melden. Ga zo weer werken. Groet, Bibi
goedemorgen ladies! @moon: wat erg meis.... ik hoop dat je deze week een beetje door kan komen.... sterkte! @pientje: wat leuk dat je hier even komt neuzen! ja, we zitten hier met super veel clomid-babes! ik mis wel het "knusse" van ons topic, hier wordt zoveel gekletst! @alle nieuwe: welkom en alsnog gefeliciteerd! @all: weinig byzonders hier te melden.... ik vind de tijd overigens best snel gaan! ik zit alweer in de "10e" week! ik ga ook weer werken! liefs elfje
Goede morgen, Moon.... Ik hoop dat je volgende week wel mooi nieuws krijgt, denk aan je, sterkte. Claudia en Wijnand, Marion en Brennie, ..........welkom bij de juni mama's . kom er gesellie bij op deze wolk, en van harte gefeliciteerdt. Hier weinig veranderingen, ik heb gisteren wel een huilbui gehad want alles wat ik aan trok zag je me buik al in, en ik moest naar een verjaardag, en omdat we het willen stil houden tot de echo, was ik erg emo. Nu heb ik een rok aangedaan met een druk truitje en ik ben bij binnenkomst gelijk gaan zitten, de gastvrouw was heel druk en de rest kon ik nog niet, toen degene binnen kwamen die ik wel kon zat ik al lekker weggezakt in de lounge bank, heleeeeeee avond blijven zitten en toen ik wegging gingen de meeste , dus tas voor me buik en gelijk richting deur en de auto in hahahahahha Nou zei me hubbie heel droog "Ja en wat over andere halve week, dan word onze jongen alweer 7 , dan kan je ook niet de hele dag zitten of achter je tas schuilen " Ach ja dan zien we wel weer denk ik nu maar , want weer zo'n bui zit ik niet op te w88, Als ik nu wakker word dan doet me buik pas "ontspannen" lijkt het, ik slaap namelijk op me buik en het doet geen pijn ofzo , maar als ik eraf kom voelt het wel een beetje "opgelucht", als of de druk eraf gaat, boehoeeeeeeeeeeeee , ik slaap zo graag op me buik En toen ik op me rug lag en over me buik wreef ( wrijven? huh ), toen voelde ik voor het eerst dat ik een bolling heb, ik merkte het wel aan me kleding , maar nu voelde ik voor het eerst dat me buik "hard" aan het worden is... ( tja heb veel reserve vetjes ) Na het werk door naar de Vk ,voor de intake, me hubbie gaat toch mee, hij is extra vroeg gaan werken en komt eeder thuis, tja ambtenaar he Hij zou bij de eerste echo wel mee gaan , nu niet omdat het met de intake meestal niet veel te melden is, maar wel leuk dat ie mee gaat natuurlijk Zo al met al heel verhaal, nu maar ff een koppie thee en een wasje doen.
@ Claudia en Wijnand, Brennie en Marion, Gefeliciteerd en welkom. @ Moon: mijn duimen draaien overuren! @rest: heb een griepje te pakken. Dat in combinatie met alle zwangerschasklachten, pfff. Valt niet mee!
Welkom nieuwe as mama's! Gefeliciteerd! Ik heb vannochtend heerlijk uitgeslapen, Celina (jongste dochter) is door oma naar het dagverblijf gebracht en heb vandaag een rust dagje heerlijk een keer. Alhoewel Celina een rustig lief kind is. Hoe gaat het met jullie allemaal, ik voel me in de ochtend prima en wordt pas smiddags misselijk bahhh zie er nu alweer tegenop. Morgen de echo echt super spannend ik hoop dat we een hartje zien dat klopt.
Goedemorgen, Moon, hoe is het nu met je? Nieuwe moeders welkom! Hier geen bijzonderheden, nog steeds weinig trek in eten maar als ik niet eet dan wordt ik helemaal misselijk dus ik blijf maar dooreten. Groetjes Senna
Bedankt voor de lieve berichtjes en de lieve pbtjes. Vanmorgen 2 stolseltjes verloren maar was denk ik niet de miskraam. Verder heb ik buikpijn en ontzettende last van me onderrug. Bloeden was niet meer gestopt en is helder rood. Tis niet heel veel bloed. Zit nog lekker in me pyama had weinig zin om me aan te gaan kleden. @ mijnimeel Beterschap meis! Liefs Simone
he moon... kan me voorstellen dat je in je pyama blijft zitten. Lijkt me zo verschrikkelijke tijd nu voor je. Hoop dat je je snel wat beter mag gaan voelen... wij duimen voor je [-o< [-o< Heel veel sterkte samen knuf
Goedemorgen all, Moon lieverd nog een dikke warme knuffel extra van mij. Keep the faith, wat de uitkomst ook is. @All, ik ben vandaag oefenmamma van een menneke van 3 maanden. Kan ik er weer ffkes inkomen en t is alsof t nooit is weggeweest, hoe snel je weer de dingen doet op de automatische piloot omdat je nog weet hoe je ze moet doen. Ik heb hier dan ook een heel lief en tevree slapend menneke...zo wil ik er wel 10 Meiden fijne dag allemaal!
Hallo allemaal, met veel plezier kom ik me bij julie melden! Ik ben volgens de huisarts 21 juni '07 uitgerekend en vandaag precies 7 weken zwanger! fijn om dit met jullie allemaal te kunnen delen!
Hoi meiden, Ik ben ook uitgerekend in juni Vandaag voor het eerst naar de VK geweest en eigenlijk wordt ik daar best een beetje onzeker van. Ze kon nog geen hartje luisteren, maar ik mag dinsdag wel voor mijn eerste echo dus dat vind ik wel fijn. MIsschien dat ik dan ga beseffen wat er in mijn buik omgaat... Dat vind ik nog erg moeilijk. MOmenteel een beetje ombestemd gevoel. Ik blijf maar bang zijn dat er iets mis gaat en aan de andere kant voel ik me heel goed ermee. Dus dat is el heel dubbel. Verder vroeg ik wanneer ik het het beste kon vertellen aan iedereen (momenteel weten een paar mensen die dicht bij me staan het) Ik dacht dat dit rond 12 weken zou zijn. Zij adviseerde hier nog wat langer mee te wachten nl tot 16 weken. Wat zijn jullie meningen hierover? Verder heb ik niet zoveel zwangerschapsklachten, alleen erg moe en een beetje last van stemmingswisselinge. Beter dan mijn vriendin die is 11.5 weken en loopt de hele dag te spugen. Nou ik zal regelmatig langskomen op het juni forum. het is wel leuk om met meiden te kletsen die in het zelfde (op dit moment onzekere) stadium zitten groetjes van mij
Hoi dames, @ moon, ik wil je ff heel veel sterkte wensen meis, ik hoop dat het goed gaat. Welkom alle nieuwe zwangeren, het zal nu wel zo'n beetje ophouden want de eerste July mama's zijn er alweer. Ik moet nog 23 uur wachten en dan weet ik of het hartje klopt van onze kleine friemel, als alles goed is gaan we het iedereen vertellen. Ik ben zo benieuwd! Ik had vandaag en gister weer iets bruinverlies, dus ik hoop dat alles ok daar binnen is. Duim duim.... Ik heb vandaag een drukke dag dus deze dag is snel voorbij gelukkig.....Ik hoop dat ik kan slapen vannacht
Zien je het hartje op de echo of is dat een apart onderzoek (doptone?) ben erg benieuwd. Als ik pas mijn eerste echo met 12 weken krijg - zie ik dan dus ook pas het hartje (als alles goed is) dan voor het eerst kloppen?