Wat leuk om te zien dat er alweer Juni mama's zijn voor 2007 Ik ben een Juni 2006 mama en vorig jaar rond deze tijd wist ik ook net dat ik zwanger was. Leuk om bij jullie te lezen hoe het allemaal gaat Mag wel ff spieken bij jullie toch Ik wens jullie allemaal een hele fijne en voorspoedige zwangerschap ! Groetjes Linda
hoi dora ik ben 18 juni 2007 uitgerekend en ik moet 13 november naar de verloskundige voor een termijn echo. Dus ik ben heel erg benieuwd hoelang ik dan precies zwanger ben. Ik ben nl nog neit ongesteld geweest na het stoppen met de pil, ik was gelijk zwanger. Maar ben wel heel erg blij. Heb nu wat steekjes in me onderbuik en ben s'ochtends erg misselijk. maar dat hoort er allemaal bij. xx jessey
Hoi meiden Mag ik er ook nog bij? Ik ben uitgerekend voor 6 juni 2007 en ben nu dus 9 weken zwanger Vorige week heb ik mn eerste echo gehad, en toen heb ik ook het hartje zien kloppen. Nou dat is echt een hele opluchting hoor. Volgende week woensdag krijg ik weer een echo, dus ik hoop dat ik het hartje dan ook kan horen.
Hallo allemaal, babs...welkom! Ik snap er niets van..ben zwanger, nog wel van een tweeling en ik heb totaal geen enkel symptoom... Maak ik me soms best een beetje zorgen om ;-( En dan denk ik .... o nee als ik volgende week maar niet te horen krijg dat er maar eentje nog leeft. Ben best onzeker! Waarschijnlijk iedereen hier maar ik word soms gek van mezelf ) Als je hartjes hebt horen kloppen dan worden de kansen nog minder dat het mis gaat dus dat voordeel heb ik maar toch... PFFFFFF laat voor mij de eerste 12 weken maar voorbij zijn. Liefs..KArin
@Moon, wat een naar nieuws meis, dikke knuffel! @ alle nieuwe mama, welkom, gezellig er sluiten zich nog steeds nieuwe juni mamas aan! Hier eigenlijk geen bijzonderheden. Alles lekker zn gangetje, heb vanmorgen mn boek van MvM gehad. Dat ga ik zo maar eens door spitten, en de catalogus van Babydump met gratis sokjes Leesvoer zat dus Dààg!
Welkom alle nieuwe juni mamma's! Er kunnen er best nog meer bij hoor! Gezellie nog meer meiden om lief en leed mee te delen! Met leed bedoel ik natuurlijk de *klachten* @karin, meis je krijgt vast 2 knullen! Men zegt dat je met kerels minder misselijk bent (of helemaal niet) Ik ben een beetje weeig, niet echt misselijk (nog) Ik snap en deel je angst hoor wijffie, ik heb dinsdag een hartje zien kloppen maar ben toch al bang voor de eerste dopptone echo ( met zon staafje op je buik. Voor de gene die vroeg of ze pas bij de 12de week een hartje zou horen als ze dan voor het eerst de echo krijgt, jah want voor de 12 weken is het hartje niet te horen via de dopptone,helaas, schijnt schadelijk te zijn voor je baby als ze dat voor de 12 weken doen via de dopptone, met een echo voor 12 weken laten ze het hartje hier ook nog niet horen maar wel zien. Fijne aaf all,
Ik ook bijna niet hoor. Ergens wel fijn, maar je wordt er wel onzeker van. Gelukkig had ik vandaag mijn eerste echo bij de gyn, en ik mag zomaar 3 daagjes vooruit! Dus ik ben al ietsjes langer zwanger. Zeker een emotioneel moment om voor het eerst het hartje te horen en zien (via een inwendige echo trouwens). Verder helemaal gezond, dus ik mag een verloskundige zoeken. Er moest wel direkt bloed worden afgenomen voor allerlei onderzoeken. Dat wist ik helemaal niet.
Hoi Meiden Welkom alle nieuwe juni mama's goh volgens mij zijn we al met best veel! Heeft iedereen zich ook gemeld op de bevallingslijst aan de linkerkant van het forum? Moon sterkte meid, ik duim voor je dat alles goed mag komen! Patje veel succes met de echo morgen! Hier gaat 't zijn gangetje, heb vooral smorgens last van braakneigingen, hang wel boven de wc maar er komt dan niks Verder savonds een beetje een weeig gevoel net als Ninetje beschrijft. De rest vd dag voel ik me eigenlijk best goed, op wat vermoeidheid na. Durf er nu ook steeds meer van te genieten en heb de eerste 3 kaarten al binnen Zaterdag gaan we het wat vrienden vertellen, en als dinsdag de echo goed is ga ik het op mijn werk vertellen en mag wat mijn betreft iedereen het weten. Heb geen zin om het dan nog langer te verbergen. Als het dan alsnog misgaat kan ik tenminste ook terecht voor steun en hoef ik niets te verbergen. En inderdaad de juli mama's zijn er al wat gaat dat snel he
Ik heb dan weliswaar (nog) geen last van misselijkheid gelukkig, maar moet toegeven dat ik bij het tandenpoetsen ook wel eens heb moeten kokhalzen. Vooral als ik mijn kiezen achterin wil poetsen. Is het toch gevoeliger. Moet morgen naar de tandarts. Mijn hoektand is ook gevoeliger, hoop niet dat er een gaatje zit.
Hello, Vandaag de intake gehad. Was heel leuk want toen ik binnen kwam herkende ze me gelijk, ze heeft 7 jaar geleden mijn zoon op de wereld geholpen, ze zei gelijk van "hey toen had je een andere achternaam". En dat klopt ben juni namelijk getrouwd. Ik werd geholpen en geprikt door een stagaire, hele lieve meid, en deed het ook erg goed, heb er nooit problemen mee als een intern , stagaire of co-arts me helpt, zij moeten het tenslotte ook leren , niet waar. Mijn hubbie was ook mee en was wat stil .... zo schattig , hahaha. Daarna hebben we 2 pakjes gekocht voor de beeb, zo schattig en ook ik heb wat kleding, miss etam had namelijk 50% korting op de 50% die er al op zat , al met al , voor 40 euro, 4 truitjes, buikband en een broek Tja dan kan je het niet laten hangen natuurlijk, en aangezien mijn darmpjes ook al verplaatsen zal ik ze wel niet meer al te lang kunnen laten hangen 20 nov de echo en dan gaat hubie stroopwafels uit delen op het werk. tegen die tijd zijn we bijna 3 wekenv erder. Eigenlijk zitten we 3 dec op 13 weken maar vanaf de echo "verberg" ik het zeg maar niet meer, dus geen boekjes meer verschuilen en als ik moet spugen dan ook niet meer blijven lachen en hopen dat niemand het merkt Nou denk dat ik toch maar weer ga liggen, heb namelijk wel vanaf 19u tot 22u geslapen , maar heb het idee dat ik toch weer moe ben Ach "slapen is niet vies"
nou bij mij maakt het niet uit wat ik eet, drink of doet, mijn nieuwste hobby is de binnen kant van de wc pot bekijken ook dat zal vanzelf weer over gaan, alhoewel ik met mijn tweede toch 9 maanden me niet echt super hebt gevoeld, heb gewoon een gevoelige maag toen! maar we hebben het er graag voor over hoor...... en wat leuk om te zien dat er weer nieuwe juni mama`s bij zijn gekomen, welkom hier en gefeliciteerd hoor
Ben blij dat ik niet zoveel last heb van misselijkheid. alleen erg moe... En vooral heel onzeker, wordt er af en toe helemaal gek van. KOn ik maar een paar weken in de toekomst gaan.
tja die onzekerheid is heel bekend ,ik denk dat iedereen daar last van heeft, blijft toch spannend deze weken. ik had wel een vraagje aan iedereen hier. als jullie al dan een miskraam hebben gehad in welk week is dat geweest? ik heb er in totaal 3 gehad (in de afgelopen 13 jaar hoor) maar die waren allemaal met hooguit 6 of 7 weekjes. ben benieuwd hoe het bij jullie was
Goede morgen allemaal, wat is er weer veel gekletst gezellig hoor. Wij hebben vandaag de echo gehad, en alles was goed, we hebben het hartje zien kloppen Ik ben zo opgelucht kan nu echt gaan genieten, ben 4 dagen later uitgerekend dan we dachten op 8 juni.
wat spannend! ik moet pas de 8e voor een intake en die echo krijg ik pas bij 12 weken maar we zitten wel erg dicht op elkaar! Ik twijfel nog aan mijn cyclus dan weer 28 dan weer 32 etc, dus of ik ben de 25ste uitgerekend (32 dagen) of de 21ste (bij 28 dagen).. spannend! volgens de huisarts de 21ste maar ben erg benieuwd wat mijn echo me gaat vertellen....!
@rachel82, wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen, geeft je toch een opluchting he....fijn hoor
Gefeliciteerd overigens allemaal met jullie zwangerschap! Zijn er hier andere meiden die net alls ik zo goed als geen symptomen hebben en daardoor met mij ook onzeker zijn? ik heb soms het gevoel dat er niets zit..ik merk het immers aan niets... iets wat gevoelige tepels, ietwat opgezette buik en een beetje meer moe maar dat is het wel. Als ik niet wist dat ik zwanger was, was het me blijkbaar niet opgevallen...hoe staan jullie hier tegenover? x dora