Dora, ik heb precies hetzelfde! Heb echt nergens last van! Zelfs geen gevoelige tepels! Maakt me ook onzeker zeker omdat ik zwanger ben van een tweeling en totaal geen klachten heb. Maar ik denk toch echt dat wij onder de gelukkige vallen
@ Rachel, gefeliciteerd, wat een mooie foto! zucht leuk! @ Karin06, ik zou bijna zeggen fijn dat ik niet de enige ben maar tjee een tweeling wat heerlijk zeg! spannend! raar he, geen symptonen....ik hoop ook idd dat we onder de gelukkige vallen, maar tis allemaal zo eng.. en NIEUW natuurlijk!
@ Rachel: mooie echo joh! Wat fijn dat alles zo goed gaat! We zijn even ver! Ik kom net bij de HA vandaan en ik moet vanmiddag gelijk naar de KNO arts. M'n keelontsteking is waarschijnlijk een abces geworden. Of ik krijg antibiotica (penecilline), maar het is waarschijnlijker dat ze het gelijk weg snijden. Heb er erg veel zin in, dat snap je!
hallo allemaal ik lees heel veel meiden die helemaal geen klachten hebben,dat kan heel goed hoor,ik had bij mijn eerste zwangerschap geen klachten,nooit misselijk en bloeddruk altijd goed net als het hb gehalte. MAARRRR nu met de tweede kotsmisselijk zelfs op mijn werk moeten rennen bah bah. en doodmoe maar ja, hoop dat die misselijkheid snel over is heb homeopatische pilletjes maar tot nu toe helpen die nog niet van puur mama van vsm hebben andere daar baat bij gehad? groetjes karin
Oh bah, Shelde heel veel succes straks. Dat is niet leuk. Ik hoop dat het je meevalt. Karin, ik kan me voorstellen dat steeds naar het toilet moeten rennen ook niet leuk is, maar als je geen kwalen hebt word je wel onzeker (vooral bij de 1e). Mocht ik vandaag een afspraak maken met een verloskundige, zijn ze elke vrijdag gesloten. Bah, hoe ga ik dat nou doen? Ik kan overdag op mijn werk niet ongemerkt bellen.
@Rachel, wauw wat een mooie echo joh, heerlijk om je frummel nu eens te mogen bekijken @Shelde, get wat vervelend meid, sterkte hoor! @Clau, Dat had ik ook bijna gehad, ik mocht opbellen tussen half 9 en half 1- en vrijdags zijn ze gesloten :S Ik donderdags bellen na half 10 werd er uiteindelijk opgenomen, kreeg steeds de ingesprektoon of een bandje... werd er een beetje moedeloos van ja. Morgen naar Marco Borsato, heb er echt mega veel zin in! Hoop alleen dat ik niet zo ontzettend vaan naar de wc moet. Snachts is dat hier bijna standaard 3x pernacht.... Waardeloos... savonds ook contini naar de wc. MvM is blij met me denk ik De folders over babykamers, wandelwagens enzo vallen hier binnen, heerlijk om te kijken en heb n og veel meer zin om straks te gaan shoppen! Heb tot nu toe alleen nog wat slabbers en rompertjes gekocht. De rest gaan we lekker samen doen! Nog 19 dagen tot de 21e, dag dag van mn echo Meiden, fijne dag!
YAHOO \/ We kunnen nu echt gaan genieten, het hartje klopt en frummel was al druk aan het oefenen voor de handbal geloof ik Ik ben zo blij dat het hartje klopt. Nu echt genieten, we gaan volgende week naar Praag dus wie weet daar de eerste aankopen aanschaffen. We hebben ook een tweede hands box op de kop getikt, dus die kunnen we nu ook gaan halen. We gaan het nu ook iedereen vertellen, kan nu echt niet meer wachten, ik ben trouwens uitgerekend op 2 Juni. Net 1 dag voor mijn verjaardag. Moet dus nog ff miijn banner aanpassen. Dames, ik heb nog een druk weekend voor de boeg en volgende week ben ik er dus niet, succes allemaal en niet teveel kletsen, want dan kan ik het allemaal helemaal niet meer bij houden. Gr patje. @shelde, veel succes trouwens bij de kno-arts.
@ shelde. Heel veel suc6! Hier gaat het wel best. Gister avond is het weer helemaal gestopt. Ben erg moe, zal wel van alle spanning zijn. Kwou dat het al woensdag was. Iedereen een fijn weekend! Liefs Simone
Hoi dames, Sorry dat ik al zo lang niet meer ben langs geweest. Eerst een week Berlijn (was erg gaaf!) en daarna de griep. Had dus geen kans of de puf om te reageren. Ben blij om te lezen dat met de meeste van jullie goed gaat. Ik heb 20 november mijn intake en eerste echo bij de vk. Erg spannend. Heb weinig last meer van kwaaltjes, ben alleen erg moe. Ook mijn buik begint aardig opgezet te raken, en dus ook bij mij zitten de broeken niet altijd even lekker meer. Ik ga weer. Rory is net wakker geworden en wilt graag even aandacht van mij. Kom morgen nog wel even langs. Groetjes, Toontje
Nou, terug van de KNO arts. Ze hebben het abces leeggezogen en ik heb een antibioticakuur gekregen. Hij wilde nog iets anders geven, maar zo vroeg in de zwangerschap mocht hij niks anders geven... Ik hoop dat het nu snel over is.
Hoi Sandra, Dan heb je het ergste nu hopelijk achter de rug Wel netjes je antibiotica innemen, want anders kan het zo weer terugkomen...
Hallo, Hier alles goed. Met jullie? @patje: We zijn op precies dezelfde dag uitgerekend. Ik heb op het moment best wel last van rugpijn. Zijn er meer meiden die dat hebben. Voor de rest alleen wat sneller moe en enorme honger. Groetjes, Linda
Welkom alle nieuwe juni mama's ! Sorry maar kan het af en toe niet bij houden , zijn er zoveel! Moon : denk aan je, veel sterkte! En voor alle echo's en hartjes die kloppen: gefeliciteerd! Ninetje:herken je verhaal van stekende pijn aan 1 kant, heb ik ook gehad. Wat een fijn verhaal van jou om te lezen. Dit stelde mij echt gerust. Heb er nu geen last meer van trouwens. Verder herken ik ook het verhaal van tandepoetsen! Ik sta ook iedere keer te kokhalsen hierbij en heb al een paar keer hierdoor moeten overgeven Gelukkig eet ik de laatste twee dagen weer normaal en is de misselijkheid weer wat gezakt En maandag is het voor mij zover......de echo.......spannend!
Wou iedereen een fijn en een zo misselijkheids loze (lees: geen misselijkheid) weekend toe wensen Groetjes tweeling en mannetje
Welkom nieuwe juni mamma's en van harte gefeliciteerd! Mooie echo Pat. Ik kan nu nog 1 broek aan. En die zit bij de was. Mijn schoonzus weet inmiddels zeker dat ik zwanger ben, we hebben nog niks verteld, maar ze zit steeds te vissen bij mijn schoonmoeder, die het wel weet. De buurvrouw zei het tegen een andere buurvrouw, die het ook weet. Oftewel verbergen lukt niet zo goed op het moment. Voor degenen die geen klachten hebben. Misschien hebben jullie het wel koud? Dat is ook een kwaaltje! Ik ben trouwens ook alleen maar moe. Maar dat valt soms ook wel mee. Knuffels Monique
Vanmorgen naar de tandarts geweest. Gelukkig geen gaatje. Moet alleen iets minder hard poetsen om m'n tandvlees een beetje te sparen. Gelukkig is mijn eetlust weer wat beter geworden, ben niet meer moe, maar begin nu wel steeds meer last te krijgen van steekjes in m'n tepels. @ Suske, ik heb het idd wel koud, toch nog een extra kwaaltje. @ Linnepin en Patje, ik ben ook op 2 juni uitgerekend, hihi @ Sandra, sterkte, hoop dat het nu snel over is. @ Toontje, hopelijk ben je nu weer helemaal opgeknapt. @ Simone, denk aan je @ Patje, heel veel plezier in Praag @ Candijtje, veel plezier bij Marco, ben je nog geslaagd voor iets roods? @ Rachel, wouw wat een mooie foto van je echo @ Remember, leuk dat de VK je direct herkende Morgen vroeg op, ga half nederland door reizen. Eerst naar Zwolle, misschien een andere "gezins"auto kopen 's Middags naar mijn ouders in Almere samen met een vriendin. 's avonds met die vriendin naar Amsterdam, weer eens lekker gezellig stappen. Pppffffff, hoop dat ik het allemaal volhou. Voel me vandaag iig goed. EN.... morgen alweer een 10 in de banner, jippie! Fijn weekend all