Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banjer

Banjer Lid

25 jun 2006
    87
    0
    0
    Enschede
    Ik heb het de hele dag door zooooooooo koud!
    Iedereen op mijn werk zit me verdwaast aan te kijken ;) ;)
    maar leggen de link niet :) :)

2. nathalie84

29 okt 2006
    26
    0
    0
    hoi hoi allemaal,

Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap,

Ook ik ben in juni uitgerekend de 23ste om precies te zijn :D
    De bevalling word wel 3 weken eerder ingeleid. Heb aanstaande maandag mijn eerste echo, ben enorm zenuwachtig en hoop dat het een positieve echo mag zijn :)

Iedereen heel veel geluk!

groetjes nathalie

3. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Hoi Nathalie,
    Ik ga met je mee zenuwen! Heb ook as maandag mijn eerste echo!
    Veel succes :p

4. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben erg geschokken net. Ik ging plassen en zag met afvegen bruinig, roestige kleur op papier. Ook in mijn "emmer" voor mvm zag ik wat dingetjes.
    Ik heb wel vaker gelezen over innestelen enzo, maar dat zou volgens mij al geweest moeten zijn. Heb al gelezen als het niet rood is en je hebt geen krampen, is het niets, maar ik vind dit echt heel erg eng. Heb al gehuild net......
    Kan iemand mij gerust stellen...?

Ik hoop het.

Liefs Cindy

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoi Cindy.
    Je innesteling kan dat nog best wezen.
    Maak je geen zorgen.
    Weet dat het moeilijk is om je geen zorgen te maken maar als het bruinig is is het niet erg.
    En maak je je nog erg zorgen dan moet je gewoon even je HA bellen maandag.

Hier gaat het wel.
    Net ontzettend lopen huilen ben helemaal op van de zenuwen en beroerd.
    Woensdag lijkt nog zo ver weg.
    Zie echt er tegen op.
    Nu het bloeden weer weg is denk ik zou het dan toch nog goed komen maar gevoel zegt heel iets anders.
    Is echt afwachten pffff vreselijk.

@bibi.

Lekker genoten van je reisje door nederland? ;)

Fijn weekend allemaal

6. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he cindy,

ik heb dit vanaf 2 dagen voor nod tot 2 weken erna gahad, en nu soms nog. T maakte mij ook heel onzeker, maar op de echo 2 wk geleden was alles goed, heb er nu dinsdag weer een, en hoop dat die ook weer goed is. de arts kon er bij mij geen verklaring voor geven. heb wel ergens gelezen dat t tot 12 weken innestelings bloedingjes kunnen zijn, omdat t vruchtje zich steeds verder invreet in je baarmoeder. zou t gewoon even in de gaten houden, en als t niet rood ebn heek veel wordt heeft t vaak niks te betekennen! sterkte!

he moon,

bij jou ook balen zeg die onzekerheid, hoop dat t bloeden wegblijft en dat t op de echo mooi gegroeid is volgende week! heel veel sterkte!

met alle andere mamm's alles goed, kan t niet goed bij houden hoor zoveel wordt hier getypt, had geloof ik ergens gelezen dat er een paar tweelingmama's bij zitten, dubbel gefeliciteerd voor jullie!

fijn weekend voor allemaal, wij krijgen vanaaf eters lekker druk dus, heb net ff op de bank beetje bij geslapen anders trek ik t niet ;)

liefs radna

7. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Hallo allemaal.
    Er zijn de afgelopen 2 dagen weer veel juni-mama's bijgekomen. Allemaal gefeliciteerd en welkom hier!

Ik ben afgelopen donderdag naar de VK geweest, intake gesprek. Alles verliep goed totdat ik bloed moest prikken. Ik vind dit sowieso maar nix, maar nu ben ik bijna flauw gevallen. W.s. kwam dit van mijn lage bloedsuiker (3.7 mmol om 14.30 uur). Ik heb 2 uur daarvoor nog 2 bolletjes met jam gegeten. Nu kreeg ik het advies om gespreid over de dag steeds beetjes te eten.
    Verder was alles goed.

Op 4 dec. hebben we de eerste echo (nog maar 1 maand!). Nu hoef ik pas 21 dec. weer bij de vk terug te komen. Zit hier bij jullie ook zoveel tijd tussen?

Verder ben ik veel moe. Vandaag moest ik werken, begonnen om 7.00 uur, had'm aan het eind van de dag ook wel gehad.
    Vanavond lekker uitrusten. Hubbie heeft net allemaal kaarsjes in de kamer aangedaan (romantisch he!).

Nou iedereen een heel fijn weekend gewenst!

8. @bloem79 Wat vervelend dat je flauw viel of bijna, ik had dat ook, kan er ook heel slecht tegen.
    Bij mij zit er 6 weken tussen mijn eerste bezoek en tweede bezoek, ik moet nu 29 november weer, en daarna moet ik om de 4 weken zei de verloskundige.

Ik ben ook erg moe val zowat in slaap nu al, meestal slaap ik wel even in de middag maar is vandaag niet gelukt.

We hebben vandaag ook allebei geen zin om te koken dus hebben lekker pizza besteld, heb er super trek in, nu maar hopen dat ik niet misselijk wordt tijdens het eten.

Fijne avond iedereen.

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dag allemaal! Ik ben net terug uit Barcelona, het was super maar ik heb natuurlijk veel bij te lezen. Dat ga ik morgen eens lekker op mijn gemakje doen.

Wilde jullie iig even een fijn weekend wensen.

Liefs
    Manuela

10. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    @ Radna en Moon. Bedankt voor de geruststellende woorden. Ik hoop dat het niets ergs te betekenen heeft en dat het inderdaad innesteling is ofzo.
    Vanmiddag is het nog wel geweest en nu lijkt het weer gestopt....het is afwachten. Ik ga donderdag naar de vk (1e keer) en heb zaterdag 1e echo. Ben blij dat die al gepland stonden en dat ik dan hopelijk zekerheid heb dat alles gewoon ok is. [-o<

Moon, jij heel veel sterkte. Ik hoop dat het snel woensdag is en dat bij jou toch ook gewoon alles helemaal goed. Ik ga heel erg voor je duimen!
    [-o<

Nou succes iedereen en trusten.
    Liefs Cindy

11. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Mieden

Nou hier nog een een die lichtelijk in paniek is :confused:
    Gisteren ging ik in de loop vd ochten naar de wc en schrok omdat ik toen opeens een druppel bruin in mijn slip zag. Niet ongerust maken dact ik nog en moet ook zeggen dat ike r niet teveel aandacht aan had besteeds. Savonds stonden we klaar om naar een verjaardag van vrienden te gaan. Ik ging nog even naar de wc. Ikheb de laatste dagen nogal moeilijke stoelgang en het was een beetje aan het drukken op mijn darmen dus ik had wel een beetje zitten persen. Maar had toen opeens wat roze/rood slijm bij het afvegen. Dikke paniek dus. Heb ook wel ff zitten janken. Daarna is er niks meer te zien geweest, ook geen kramp of zo. We zouden het eigenlijk gisteravond de vrienden vertellen maar dat durfde ik toch niet aan.
    Vanmorgen nog wel wat misselijk geweest en ook mijn borsten doen nog zeer dus de symtomen zijn nog niet weg maar echt happy voel ik me niet.
    Ben ook wel blij dat ik di-ochtend een echo krijg en hoop dan zo dat het hartje nog steeds klopt.

12. Ohhh meid dat is zeker schrikken, zou ook heel erg schrikken als ik jou was hoor.
    Maar je hoort het toch vaak en meestal betekend het helemaal niks vooral als je er geen kramp bij hebt.
    Nou hoop voor je dat het snel dinsdag is en dat je dan weer gerust kan zijn.

13. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Moest net weer naar de wc voor ontlasting en ditmaal "droog" gebleven. Heb er nu dus weer iets meer vertrouwen in. Las bij de vragen aan de verloskundige dat het vaker voorkomt dat er een haarvaatje kan knappen bij harde ontlasting. Nu maar hopen dat het dit ook was. :rolleyes:

14. Gelukkig was het nu niet met bloed, nou idd we gaan er gewoon vanuit dat dat het was, ik hoop dat je nog een beetje kan genieten van je weekend zonder zorgen, maar snap echt dat je bang bent hoor, maar dinsdag zie jij gewoon een hummeltje met een kloppend hartje!

15. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Ik zie wel dames met vervelende krampjes, maar gelukkig zonder bloed.
    Ik hoop dat jullie je snel weer misselijk ofzo voelen en je dus lekker zwanger voelen ;)

Hier alles toppie,
    lekker vrij het weekend dus helemaal in mijn nopjes :)
    Ik heb me aangemeld voor een echo bij KNOV in bilthoven en ze vroegen of ik mee wou doen op een examen, die gene zouden dan een test krijgen voor de nekplooi meting, ik dacht ach waarom niet, hun moeten het toch ook leren en wij kunnen in week 13 weer een glimp van onze beeb opvangen ;)

Fijne dag verder allemaal

16. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    wil toch sommige een beetje gerust stellen, maar ik heb ook met mijn vorige zwangerschappen soms wat rozige afscheiding verloren, ook met deze twee, ik hoor het wl vaker hoor, zolang je maar niet echt duidelijk gaat bloeden hoeft het niets te betekenen
    mocht je toch onzeker worden, bel even je vk zij kan meestal wel wat zorgen weg nemen.....

het weekend hier is super rustig verlopen, heb gewoon weg niet de puf om wat te ondernemen...
    misselijkheid is nog in alle hevigheid aanwezig,verdraag alleen nog crackers, gelukkig ben ik er dol op :)
    ach het is allemaal voor een goed doel toch!

iedereen nog een fijne zondag :D

17. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik denk ook dat je bij roze of bruin je niet te veel zorgen hoeft te maken.
    Natuurlijk willen we allemaal geen kleurtjes zien, maar meestal is het idd een haarvaatje o.i.d.

Mijn keel knapt al aardig op. Ik kan nu weer eten zonder al te veel pijn.
    Dat gaat dus wel goedkomen. M'n stem is ook weer wat normaler (ik praatte alsof ik doof ben). :(

Woensdag naar de VK. Ik hoop dat ik snel een echo krijg. Ben namelijk na 3 weken nauwelijks eten wel een beetje bezorgd.
    En ik wil ook weten of het er 1 is of misschien 2. Ik heb namelijk het vermoeden 2 eisprongen gehad te hebben...
    Zou wel leuk zijn! :D

18. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Sorry, midden in jullie verhalen wil ik me ook nog aanmelden ;)

Ben dit al die tijd vergeten, eerst uit ongeloof.

Ik heb al een echo gehad in het ziekenhuis met 8 weken en 20 november krijg ik bij de verloskundige nog eens een termijn echo.

Ik ben op 05-06-2007 uitgerekend.

Groetjes Chiesa

19. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Dat wou ik je net gaan zeggen. Ook ik heb last van een behoorlijk moeilijke stoelgang en dan knapt er soms wel een bloedvaatje. Niet van schrikken, dat houdt vaak snel weer op. ;)
    Al kan ik me goed voorstellen dat je op je tenen loopt bij bloedverlies. Wanneer hebben jullie allemaal een echo?

Echt Shelde? Denk je dat? Waarom? Leuk joh, een tweeling! :D Leek mij ook leuk, maar wij wisten al dat er 1 eitje gesprongen was (dan kan het nog wel).

Remember, je kunt toch sowieso wel kiezen voor een nekplooimeting? Doen jullie dat trouwens allemaal? Ik ben er nog niet helemaal uit voor mezelf. Wat nou als je een verhoogd risico hebt?

Manuela, heb je het leuk gehad in Barcelona?

Bloem, het was voor mij een verrassing dat ik nog bloed moest gaan prikken, dus ik vond het ook niet leuk. En 6 buisjes is best wel veel. :(

Hier gaat alles goed, wel moe 's avonds. Dat slaat echt in 1 keer toe.

20. Niet meer actief

@clau

Over de nekplooimeting. Wij zijn er nog over aan het praten maar neigen er sterk naar om dit niet te doen. Waarom niet? Omdat we ten eerste niet tot de risico groep behoren (qua leeftijd en qua familiegeschiedenis). Ten tweede wat zegt een verhoogd risico? En dan nog....als je weet dat je dat hebt....laat je het dan weghalen? (dacht het niet!). Kortom: ook als er iets aan de hand mocht zijn is het kind welkom. Het is ons eerste kindje, en we realiseren ons dat het een "bijzonder" kindje kan zijn dat extra zorg vereist. Ik kan me voorstellen dat de zorg zwaarder wordt als je al meer kinderen hebt en dat je dan anders gaat denken over nekplooimetingen enzo. Maar voor ons waarschijnlijk dus niet.

@rest

Ik lees hier wel, maar reageer even nauwelijks (geen behoefte ofzo)

Deel Deze Pagina