Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee silla,
    hoe is het vandaag meis?
    liefs elfje

2. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    @Silla: Jeetje, ik lees nu pas wat er is gebeurt. Ik hoop echt voor je dat het bij die ene keer blijft. Lijkt me echt vreselijk als het mis zou gaan, maar daar gaan we niet vanuit.
    Sterkte.

En hoe is het met de andere meiden? Met mij alles prima. Weinig symptomen. Wel moe en zere (.)(.). Maar ja, dat hoort erbij, zullen we maar zeggen. Alleen die vermoeidheid vind ik minder. Gisteren zijn we met onze kleine meid naar de dierentuin geweest. Nou, ik was kapot toen we thuiskwamen. Maar ik doe liever geen dutje, want dan voel ik me daarna altijd zo rot. Krijg ik hoofdpijn, word ik misselijk.
    Verder voel ik in mijn buik weinig. Had eerst wel krampjes, maar die heb ik niet meer.
    Hoop maar dat alles gewoon goed zit.
    Groetjes,
    Linda

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    goedemorgen ladies!

Silla meiske, das schrikken, hoe is t vandaag?

Ik heb net mijn ha gebeld maar mocht zelf kiezen of ik eerst naar hem en dan naar de vk zou gaan ipv alleen naar de vk.

K heb voor het laatste gekozen, ze hebben het wel genoteerd en als ik me ergens druk om maak mag ik gewoon bellen. Ik heb een top ha, eerlijk waar.

Vanmiddag tussen 1 en 2 kan ik bellen naar de vk voor een afspraak en hier is t geloof dat je pas met 9 weken mag komen. Tenminste dat zei de dok assistente.

Ik heb vanmorgen digitaal getest en binnen 1 minuut stond t er! (foto in mijn album)

Ik heb nog wel steeds krampjes en ook mijn tetters gaan steeds meer pijn doen.

Hoe is het met jullie meiden?

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    He meiden, hier alles ook wel ok, ik heb ook echt geen kwaaltjes.
    Aan de ene kant wil ik ze graag, maar aan de andere kant natuurlijk niet.

@ silla, ik las net dat je heel iets roseverlies had, schrikken idd, maar als het vandaag niet doorzet is er waarschijnlijk niks aan de hand meid. Ik weet hoe onzeker je je voelt, want ik voel me ook onzeker. Er echt van genieten doe ik nog niet. Ik durf het nog niet.

Ik ga vandaag of morgen ff een afspraak maken voor eind deze week of voor begin volgende week.
    De assistente zei dat ik rond de 6 weken even een afspraak moest maken, deze week zit ik in week 6 dus ik ga het gewoon proberen. Ik heb een lange cyclus gehad dus ik hou me wel van de domme als ze vraagt wanneer m'n laatste menstruatie dag was. Dat was dus 22 aug, dus als ik niet anders wist (door het tempen weet ik dat mijn ei een week later was) dan zat ik nu al in week 7.

Ik wil ook gewoon naar de HA en dat ie zegt dat alles goed is :oops:

Ik had trouwens donderdagnacht kramp gehad in mijn kuit, zegt een teamgenootje van de tennis: Ben je zwanger? AAAh, dat zei ze de vorige keer ook al gelijk, toen waren we uiteten met het team en had ik honger maar geen zin in eten.......... Raar kind ;)

Gr patje.

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Het is tot nu toe bij die ene keer gebleven...
    Ik heb ook geen krampen ofzo en voel me niet anders dan dat ik net wist dat ik zwager was. Wel irriteerd het me nu meer dat ik gewoon geen duidelijke zwangerschapskwalen heb. De gevoelige (.)(.) komen en gaan, net als dat ongi gevoel in mijn rug en onderbuik (en dan wisselt DAT nog eens van links naar rechts)....Vermoeidheid c.q. Slapen...tja hazeslaapjes. Ik ben na het roze verlies even gaan liggen, vervolgens in slaap gevallen tot 20:30, toen omstreeks 00:00 uur weer naar bed, kon niet slapen dus ben weer naar beneden gegaan om mijn boek (uit) te lezen. Om 03:00 uur ofzo ben ik weer naar boven gegaan, ook toen kon ik de slaap niet bevatten en ben uiteindelijk toch in slaap gevallen. 'S morgens vroeg op, mijn vriend naar zijn werk gebracht (ik ben nog vrij dus wilde de auto hebben hihihhihihi), zonnebank geweest, boodschappen gedaan/opgeruimd en de beneden verdieping van mijn huis gedaan en nu...zit ik ff uit te puffen en merk dat ik nu wel weer moe begin te worden.
    Ik moet zeggen dat ik nu niet meer zo onrustig ben, ik heb zelf het tijdschrift "In Verwachting" en de "Ouders van Nu" gekocht ? het 1ste tijdschrift is een extra uitgave van Ouders van Nu en daar zat een leuk lime rompertje bij met LIEF! erop, en bij de Ouders van Nu zat een boekje met de winter zwangerschapsmode...
    Misschien heb ik dat gedaan omdat ik mss onbewust weet dat deze zwangerschap mss wel goed zal verlopen....ik weet niet...
    Maar goed ik zal blij zijn wanneer de eerste 12 wkn voorbij zijn...
    Thanks ladies 4 your support ! Het doet me goed!

Liefs Silla

6. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik lees het nu pas Silla.
    Ik hoop dat het bij die ene keer zal blijven.
    Ze zeggen dat roze of bruin verlies in een zwangerschap wel vaker voorkomt. Maar ik geloof niet dat ik dat wil hebben! :(

Hier eigenlijk geen klachten, vanmorgen iets misselijk (maar dat was omdat ik eerst ging douchen en daarna eten... moet ik dus even omdraaien).

We gaan het vanavond aan onze ouders vertellen. Spannend!

7. Jeetje Silla hoop dat het bij deze keer blijft, wat een onzkerheid dan he.

Shelde: spannend hoor dat jullie het gaan vertellen, ik heb een truitje bij simply colors besteld, wij gaan het deze week vertellen, ik hoop dat ik vandaag of morgen het truitje binnen heb.

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Shelde: Idd spannend dat jullie het gaan vertellen! Ik wil het ook zo graag maar na gister weet ik zeker dat ik ermee wacht. Mijn ouders zitten nl. al heeeeeeel lang te wachten om opa en oma te worden en na mijn MK waren ze errug verdrietig, zeker omdat ze zagen dat ik zo in de put zat. Ik wil niet dat ze nog eens een teleurstelling moeten verwerken.
    Maar goed ik hoop het met 2 wkn te vertellen...

Greetz Silla

P.S. Ga ff liggen ben best moe en zit ook nog een film te kijken hihihhihi

9. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik heb voor onze ouders een rompertje met een briefje: Ik kom het over 8 maanden passen.
    Voor m'n broertje en schoonzus wil ik een rol beschuit geven met: Breng je in juni de muisjes mee?

En ik had het idee voor de opa en oma's om een lijstje te kopen en daar een babysokje in te doen. :D

Ik ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren.
    Het is het eerste kleinkind voor allebei onze ouders.
    Voor mijn opa en oma's het eerste achterkleinkind.
    (Voor m'n mans oma het 2e achterkleinkind)

Dus ik ben echt heel erg benieuwd! En een beetje zenuwachtig! :pale:

10. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Mijn ouders weten het dan al en mijn schoonouders die zitten in Spanje. Die komen over 2 weken terug dus die geven we als ze terug zijn een boekje over opa en oma zijn.

Onze beste vrienden en broers en zussen die willen we het vertellen als we weten dat het goed is.
    Wanneer dat wordt dat weten we dus nog niet, dat ligt aan de eerste echo.

Mijn banner die gaat pas in de loop van de dag weer een dag verder tellen, vreemd! Zou dat komen omdat het niet van een nederlandse site komt?

11. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Het zou best kunnen Patje.. omdat het van een Amerikaanse site komt...
    Ik heb dan vast ook hetzelfde probleem. ;)

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @silla, Gelukkig meis, die weken zijn maar wat onzeker he?
    Pfffft, ik weet er alles van!

Ik heb last van mijn darmen en wel degelijk zere tetters, nog het meest als ik mijn beha uit trek.

K zit om de zoveel minuten op de wc omdat ik denk dat ik wat voel lopen,ben nog niet echt moe en misselijk dus ook nog niet, bah die vervelende ongie achtige krampen ook! K vind t helemaal niks!

K heb de vk gebeld en ik mag 31 okt komen voor de intake, ik ben dan 8wk4dagen, jees k wou dat t al zover was!

Ik heb met mijn menneke afgesproken dat we het pas aan de opa's vertellen als we het hartje hebben gehoord.
    Dus dat wordt na de afspraak bij de vk pas...de ene opa woont niet naast de deur dus daar gaan we dan gewoon het weekend daarna naartoe met een leuk kadootje, het wordt voor hem de eerste keer dat hij *echt* opa wordt, hoewel hij natuurlijk ook al helemaal echt *stief* opa is voor mijn dochter.

Of ik het voor de andere opa ( mijn vader) zolang verborgen kan houden weet ik niet want we eten daar elke zondag en als ik daar misselijk zit te zijn weet de lieverd natuurlijk allang hoe laat het is.
    Mijn pa is al 2 keer opa en de derde keer duurt nog hooguit een paar daagjes. . . mijn zus loopt op het eind van haar 2de zwangerschap.

13. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Nou meiden, ik lijk wel met de dag minder kwaaltjes te krijgen...ik voel me helemaal niet zwanger...gek hoor! Nog meer meiden die daar last van hebben?

Liefs,
    Wendy

14. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee meiden,

@linnepin: ik heb dat ook, ben kapot na enige inspanning...

@patje: ik kan me voorstellen dat je toch even bevestiging wilt hebben van de huisarts..

@silla: he wat fijn meis.. doe het rustig aan he!

@shelde: spannend! ik ben benieuwd hoe je ouders en opa en oma's zullen reageren!

@rachel: spannend voor jullie ook! ikzelf wacht nog even...

@ninetje: wij willen het ook pas wat later vertellen.... ik ben alleen benieuwd hoe lang ik dat vol hou!

@poohbeer: volgens mij is dat best gewoon hoor, dat je de ene keer meer klachten hebt dan de andere keer...

ik heb vandaag een afspraak gemaakt met de gynaecoloog, en ik kan 24 oktober terecht voor mijn eerste echo! jipie! ik ben dan 7 weken en 5 dagen....... ik kan niet wachten tot het zover is!

liefs elfje

15. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    silla: ben blij dat het terug al wat beter gaat met je, thx vr de banner-link;
    ik zal die meteen eens bekijken

16. Terese

Terese Fanatiek lid

Hoi meiden! Ik lees gezellig met jullie mee hoor! Ik mis jullie een beetje ;)

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Poohbeer, ik heb het ook hoor....ik kwam net uit bed en ik voelde helemaal niets, normaal voel ik mijn borsten wel maar nu ook niet, zelfs kon ik (met mijn slaperige ogen) geen duidelijke aders meer bekennen?

Gister nog maar ff een test gedaan, maar voor mijn gevoel blijft ie vaag! In de gebruiksaanwijzing staat wel dat de kleurintensiteit niets uit hoeft te maken, maar ja? Zal ik nog maar een digitale test halen vandaag?
    Pfffffffffffff errug he ladies, die onzekerheid....

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Poohbeer, ik heb het ook hoor....ik kwam net uit bed en ik voelde helemaal niets, normaal voel ik mijn borsten wel maar nu ook niet, zelfs kon ik (met mijn slaperige ogen) geen duidelijke aders meer bekennen?

Gister nog maar ff een test gedaan, maar voor mijn gevoel blijft ie vaag! In de gebruiksaanwijzing staat wel dat de kleurintensiteit niets uit hoeft te maken, maar ja? Zal ik nog maar een digitale test halen vandaag?
    Pfffffffffffff errug he ladies, die onzekerheid....[/quote]

19. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Meiden ik kom mij hier ook melden!
    Na 14 rondes is het bij ons ook raak, ik ben 11 juni uitgerekend.

Liefs Demi.

20. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee meiden!

@silla: als ik nu nog een test had, had ik hem ook nog eens gedaan!

@demi: welkom hier! en nogmaals gefeliciteerd!

@shelde en rachel: hebben jullie het al verteld?

ik ga vanmiddag naar mijn beste vriendin, die 10 september bevallen is..... zij is de enige die weet dat ik in de MMM heb gezeten. ik hield haal altijd op de hoogte.
    zij is de eerste aan wie ik het ga vertellen! ooohh zo spannend!

gaan jullie trouwens mee doen aan moeders voor moeders? ik wel! ik ben met behulp van de medicatie die gemaakt wordt uit al die ingezamelde urine zwanger geraakt, dus voel me zeer geroepen iets terug te doen...

liefs elfje

Deel Deze Pagina