Ik ben 2,5 kilo aangekomen - blijkbaar te verklaren met het direct stoppen met roken, dan zoek je echt iets anders...gelukkig ben ik net een lat dus dat komt wel goed Ik wilde eerste altijd een meid, maar nu mijn 2 schoonzusjes een ventje hebben gekregen ben ik een beetje om.. dus tis om het even zou bijna nu zeggen iets meer een jongetje... maargoed een goede zwangerschap en een gezonde baby is nu het streven en daar heb ik alles voor over!
Wij willen het wel weten. Ik ben trouwens geen jongens mama denk ik. Maar maakt me niet veel uit als het maar gezond is.
nou ik ben veeeeeels te nieuwgierig om niet te gaan vragen wat het word lijkt me toch wel handig zodat je wat spulletjes kan inkopen maarja maakt mij ook niet uit hoor wat het wordt....ik heb zelf 2 prachtige meiden en mijn mannetje heeft ook 2 meiden....lach me dood als hij nu weer twee meiden krijg volgens mij kunnen wij geen meisjes maken hahahah ach meiden zijn super welkom (lekker vertrouwd) en jongens ook ( weer een uitdaging) maar inderdaad ja, ik wil heel graag weten wat het zal worden.... en ook hier zie je echt al een buikje, mijn spijkerbroeken zijn voorlopig verleden tijd....
Chaya, is het een een eiige tweeling? Mij lijkt het wel leuk om een 2 eiige tweeling te hebben en dan een jongen en een meisje. Heb je gelijk van allebei wat!
Hallo meiden, Elfje, gelukkig reageerden je leidinggevenden goed, dat lijkt mij een hele gerustelling. Mijnimeel, wat spannend dat je morgen weer een echo krijgt, wat was eigenlijk de reden dat je 2 1/2 week geleden een echo hebt gehad? (ik ben erg nieuwschierig). Moon, ik ga heel hard voor je duimen dat alles o.k is, het is in ieder geval een hoopvol teken dat je nog heel veel zwangerschapsverschijnselen hebt. Veel succes en sterkte morgen. Hier gaat het allemaal prima, nog een klein weekje en dan krijg ik ook eindelijk een echo. Mijn moeder heeft gisteren baarmoederonderzoeken gehad dus ik heb toen een paar uurtjes bij gyneacologie gezeten, toen werd het verlangen naar een echo wel groter. De uitslag van mijn moeder was gelukkig o.k, ze hoeft geen operatie te ondergaan. Kus van Senna
Zoooo, weer eens een poging gedaan om bij te lezen , maar poepoe... Moon... Hoop dat de dag snel voorbij is en je je echo krijgt. Lique80.... Welkom op deze roze wolk, al een beetje up to date Elfje... fijn zo'n reactie , ik hoop dat je wel gewoon je extra contract krijgt voor de andere nieuwe mama's (die ik hopelijk niet heb gemist, toch) alsnog een heel fijn welkom Over die buik,...ach ik hem me toch een huilbui gehad vorige week alleen omdat ik niks kon vinden wat ruim genoeg zat, zodat ze me buik niet zouden zien op een verjaardag.... emo muts he. Nu heb ik al wat kleding gekocht en is ook echt nodig, de broek die een beetje groot was en ik met riem droeg kan nu zonder riem, en verder zit me zwangerschaps broek als gegoten , denk dat ik later of morgen nog 2 bij ga halen. Ik heb gisteren met hubbie afgesproken dat we zondag, met precies 10 weken een buikfoto gaan maken, dan kunnen jullie het ook zien, ik vind het altijd fantastisch om te zien , die buiken. Zaterdag vieren we de verjaardag van onze zoon, word alweer 7 en dan is het wel over met het geheim houden denk ik, ach dan zijn we bijna 10 weken, en verstoppertje spelen vind ik ook zo wat, als ze het zien en er naar vragen ga ik het niet meer ontkennen. En wat het geslacht aangaat, wij willen het wel graag weten , bij de eerste twee wist ik het ook , en dat gaf wel een vrijer gevoel, wat betreft aankopen enzo, zo kopen we natuurlijk neutraal ,maar wat kinderwagen betreft vind ik dat wel moeilijk zo , dus denk dat ik dat makkelijker zal vinden als we het weten, of de rest het dan al mag weten, dat weet ik nog niet , zie wel hoe alles loopt, maar zeker dat wij gaan kijken, hopelijkzien we het bij de termijn echo al en ook nog bij de pret 3/4D echo, dubbel is iets veiliger
he mede mama's wat een drukte weer hier zeg, kan t echt niet bijhouden! net echo gehad, en alles was goed! had er twee weken geleden ook een en wat een onwijs verschil is dat zeg, t was nu van 2,5mm naar 1,6 cm dus gelijk echt goed te zien, echt geweldig! en t hartje klopt ook, vorige keer ook, en nu gelukkig nog steeds! Pas nog gewoon mijn eigen broeken, savonds doe ik de knoop los, alleen mijn bh's das echt een ramp, moet denk gauw op pad voor een meegroei bh! Moon, heel veel sterkte morgen! hopelijk zien ze een mooi geegroeid wurmpje zitten, duim voor je! Lekker elfje, dat je t gewoon hebt kunnen vertellen en dat ze leuk reageerden. is toch wel een fijn gevoel he! ga ff lekker op de bank hangen, net boodschappen gedaan en met onze woeff gewandeld, dus nu beetje op! liefs radna
Ben net samen met mijn hubbie naar de VK geweest voor de intake. Alles is ok. Mijn bloeddruk was 120/70 en volgens haar perfect. Moet voor 5 december wel even bloedprikken (standaard). Op 5 december hebben we de 2e afspraak en kunnen we naar het hartje luisteren! Volgens de VK ben ik trouwens 9 weken en 3 dagen, maar volgens mijn berekeningen (eisprong ) 8 weken en 3 dagen. Met de echo kunnen we zien wie er gelijk heeft @Radna, Ik heb dus net een nieuwe bh gekocht, 85C. Mijn normale maat is 80B.
he moon, ga nu door naar de verloskundige, mag daar nu dus een afspraak maken, dus denk dat dat de elfde of twaalfde week ofzo wordt! velobabe, hahah dus ben niet de enige met dat probleem! was net al even geweest, normaal heb ik 75F, en van de meegroei bh was de G cup nog te klein, en verder hadden ze bij de livera niet, dus ben naar speciaal zaak verwezen, nu zit die gelukkig dicht bij, maar heb nu geen puff meer, dus dat wordt vrijdag! leuk strakjes bij jullie, t hartje luisteren, wij hebben t al wel zien klopen, maar horen is denk echt super! liefs radna
ohh wat leuk dat ja al wat meer zag Radna. Ik ga donderdag, dan is het ook voor mij 2 weken geleden dat ik een echo heb gehad. Ben erg benieuwd wat ik ga zien...
@Radna, Oei, wat een cupmaat. Lijkt me heel vervelend en zwaar Ben wel een beetje jaloers op je dat jij het hartje al hebt zien kloppen
ohh spannend karin, wij waren echt verbaasd hoe "groot" t was geworden in 2 weken tijd is echt mega, nu snap ik ook waarom ik geen energie meer heb! die heeft die kleine wurm allemaal nodig! kan de echo's zelf niet op de comp plaatsen, mijn zusje heeft een scanner al szei ze scant zal ik ze proberen te plaatsen, t is echt een mega verschil! t is in 2 weken tijd 1,3 cm gegroeid, vind ik toch aardig wat voor zo;n klein ding! velobabe, valt best mee hoor, t is alleen heel lastig bh's kopen, want bij die groe cupmaten is de omvang vaak ook gelijk groot, en die heb ik gewoon normaal, 75, en nu is t nog wat moelijker want ze zijn echt mega gegroeid, hoop dat t stopt! liefs radna
Ben ook jaloers op dat heerlijk kloppende hartje dat je hebt gehoord, maar van harte gefeliciteerd! Ik heb nog geen cup groter maar ben al blij dat ze opeens zo stevig zijn en voller , alleen erop slapen: auwwie!
he karin, zie dat wij precies gelijk lopen, is bij jou de uitgerekende datum ook de 17de? Bij mij is t er alleen een, jij hebt 2 wurmpjes! super hoor, je krijgt echt wat moois te zien bij de echo! (vonden wij) loop de hele dag al met super smile en naar de echo te kijken liefs radna
Ik heb 2 weken terug meegroeibh's gekocht omdat mijn beugel bh's niet lekker meer zaten. Maar wel gewoon in mijn eigen maat (80 C) Het zijn tenslotte meegroei bh's zei de vrouw in de winkel, en ze zitten veel beter echt een opluchting.
@ shelde, meid ik heb geen idee of het een een eiig of twee eiig is, ik weet alleen dat ze wel apart in een vruchtzakje zitten? volgende week een maandag moet ik komen in het ziekenhuis voor de uitgebreide echo en zal het zeker eens vragen!
All@ Ik wil het ook graag weten wat het wordt. Maar mijn man niet. Ik heb ook al meegroei BH's gekocht. Ze zitten lekker en goed. Mijn kleding kan ik NOG wel aan. Maar merk wel dat ze wat kraber zitten. Morgen mijn eerste afspraak bij de VK en de eerste echo kijk er echt naar uit. Hoop dat er al wat te zien is...
Volgens mij ben ik de enige waarvan de borsten niet zijn gegroeid en pijnloos zijn.. en ik had nog wel zo'n goeie hoop met mijn cup a Radna..dus je ziet echt een stuk meer ? wat spannend zeg!
Radna...ja ik ben ook 17 juni uitgerekend..maar waarschijnlijk zal ik gezien het een tweeling is eerder 'klaar' zijn /.....