ik heb wel een beetje over voor je hoor zal ik t even mailen....... wij lopen precies gelijk volgens mij, ben jij ook de 17de uitgereknd? radna
Elfje: ik denk dat je er goed aan gedaan hebt om het je baas (bazen) te vertellen. Fijn om te lezen dat ze zo meelevend reageerden. Velobabe: ja, we gaan sampies op . Ik heb vorige week mijn intake gehad, mag 4 december voor de 1e echo. Lique80: Gefeliciteerd en welkom hier. Mijnimeel: heel veel succes morgen bij je echo. Hopelijk is het frummeltje goed gegroeid. Radna: Fijn om te lezen dat alles er goed uit zag bij je echo en wat is ie gegroeid zeg. Ik wist niet dat dat zo snel ging. Karin: Alvast succes donderdag bij de echo. Daar kan je dan zo lekker naar uitkijken he! (tenminste, ik denk dat ik dat zal doen, heb namelijk nog geen echo gehad) Ik wou dat ik ook iets meer volume van voren kreeg. Ik heb 75B, mag van mij echt wel een maatje meer zijn . Het lijkt wel of alle vrouwen met volle borsten ze nu nog voller krijgen nu ze zwanger zijn. Verder hier geen nieuws. XXX
Ik las trouwens dat Flyke slecht bericht heeft gekregen. Ze is gisteren weer voor controle geweest en het vruchtje is niet meer gegroeid. Wat ik opmaak uit haar verhaal is dat ze voor een curretage gaat.
ahhh, wat erg, hoever was ze? Flyke, heeel erg veel sterkte! @bloem, wij waren indd ook verbaasd dat t zo snel gaat, is wel heel leuk dat je dat door de echo kan zien, als je gewoon normaal met 11 wekn ofzo naar de verloskundige gaat mis je dat! Ik wil overigens graag wat boobs uitdelen hoor aan de minder bedeelde! liefs radna
Nee het is echt van de laatste week dat ik die problemen heb. Ik merk wel dat het per dag verschilt. Gister kon ik het knoopje van mijn spijkerbroek niet dicht en vandaag weer wel. Riemen heb ik sinds twee weken niet meer nodig. Maar ik zie het ook hoor, ik had een enorme taille, en die is nu echt aan het verdwijnen.
Elfje, ik denk ook dat je er goed aan hebt gedaan. Nu nog even afwachten welke actie er verder ondernomen moet worden. Je hebt dus nog geen contract gekregen vandaag? Ja, die zere (.)(.) bij het slapen herken ik ook! Ik moet soms wel 6 keer opnieuw gaan liggen zodat het niet zo'n pijn doet. Morgen mijn intake bij de verloskundige. Spannend!
Hoi Meiden Vandaag de 2e echo gehad en alles was goed Het hartje klopt en het was al flink gegroeid (1,5 cm nu ) Had vanmorgen alleen nog een keer wat blodverlies gehad (net als zaterdag avond) dus was blij dat ik vanmorgen meteen naar de gyn mocht. Maar gelukkig was alles dus goed. Volgens de gyn kwam het wel vaker voor en hoefde ik me niet te druk te maken want een kloppend hartje was de beste bevestigign die er was Probeer me er nu dus maar bij neer te leggen al hoop ik dat het niet nog vaker voorkomt natuurlijk. Over 3 weken heb ik de 3e echo en ls die goed is ga stopt de controle inhet ZK en mag ik gewoon naar de VK. Ik mocht die overigens van de gyn nu al gaan benaderen dus deze week maar een keertje bellen. heb wel mijn banner ff aangepas want volgens de gyn ben ik 8 weken en 1 dag en volgens de echo ongeveer 7 wkn en 6 dagen dus ben er maar tussen in gaan zitten Vandaag op mijn werk verteld dat ik zwanger ben en binnen een paar uur wisten geloof ik al mijn 55 collega's het Maar allemaal leuke reacties gehad. Nu de vriendengroep deze week nog inlichten en dan weet iedereen het wel zo'n beetje. Heb verder niet veel teruggelezen want ben doodop en heb al sinds zondagmiddag hele erge hoofdpijn (vd stress, heb hier vaker last van) Mag alleen nu niet de gebruikelijke medicijnen innemen dus hoop dat he niet al teveel dagen meer aanhoudt want doe er snachts geen oog dicht van
@Spijkervrouwtje: Goed te horen zeg! Fijn voor jullie. Lijkt mij geweldig om die bevestiging te krijgen. Geniet er lekker van! @ all: Hier nog steeds alles ok. Bruinverlies is weer opgehouden (gelukkig). Nog steeds moe dus ga zo lekker in bed tv kijken. En ja (.)(.) die doen nog steeds pijn en groeien volop.......Slaap inmiddels met sportbh aan. Groetjes Cindy
Jeetje niet bij te houden hier! Spijkervrouwtje mooi dat alles goed was en leuk dat je je banner hebt aangepast, we gaan nu gelijk op! Mijn kleine was trouwens 1,36 mm, dat is echt klein, hi hi Iedereen weer lekker verder genieten!
hier alles ok, wel moe en zere (.)(.) ik slaap ook al een paar weken met een sportbeha, en m'n broek sluit ik ook al een paar weken met een knopenelastiekje (had al een maat groter aangedaan maar die is weer te wijd aan de billen en benen, ziet er ook niet uit) volgende week moet ik de gyna bellen en hoor ik of ik bij haar onder controle moet blijven of bij de verloskundige mag (ligt aan mijn antistoffen voor de schildklier) leuk hoor die berichtjes van de echo's, is toch fijn om die kleintjes weer even te zien (ben benieuwd wanneer ik weer een echo krijg). moon, succes morgen. nieuwe mama's proficiat en welkom
@ moon, spannende dag voor je meis, ik duim voor je eindelijk een 8 in mijn banner, begin me toch wel een beetje minder zorgen te maken, krijg wel wat meer vertrouwen dat het allemaal goed zit..... hoe voelt iedereen zich? hier gaat het wel, lijkt of de misselijkheid een beetje wil zakken, kan nu tenminste licht verteerbare spullen binnen houden alleen mijn borsten zijn een ramp, pamela anderson is er jaloers op ik heb maat dubbel d maar het lijkt wel of ik er sileconen in heb laten plaatsen....ze zijn gewoon heel gespannen, maar dat schijnt ook normaal te zijn, alhoewel ik dat met mijn andere zwangerschappen niet hebt gehad, zo zie je maar dat elke zwangerschap weer anders is fijne dag allemaal
Hallo all, @Chaya, elke zwangerschap is idd anders, maar nu krijg je ook een tweeling @Spijkervrouwtje, fijn dat je zo'n positieve echo had. Sterkte met je hoofdpijn. @Schelde en Clau, veel plezier straks om 13.00 met de echo @Bloem, ik heb ook 75B, maar sinds een week worden ze bij mij ook zwaarder en voller. Misschien komt het bij jou ook in week 9? @Popje en Mijnimeel, fijne dag vandaag @Radna, leuk zo'n groot verschil, ben benieuwd naar je foto(s), hoop dat je zus ze snel kan scannen @Karin, jij morgen weer de echo. Misschien weet je dan of het 1eiig is of 2 eiig @Velobabe, volgens mijn eigen berekening was ik 12 dagen minder ver dan wat de vk had uitgerekend, en ik had gelijk @Senna, fijn dat alles goed was met je moeder @Lique80, wekom en van harte gefeliciteerd @Tweeling, hoop dat je je snel helemaal beter voelt @Dora, mijn mannetje wil het niet weten, maar ik twijfel nog een beetje. ben nogal nieuwsgierig aangelegd hihi. Denk wel dat ik meer een meisjes mama ben. @Elfje, fijn dat je bazen positief reageerden, hoop dat je toch nog je contract krijgt. @Suske, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je manneke gisteren, leuke dag gehad? @Moon, eh nee geen krampen na de sex, maar schijnt wel vaker voor te komen. Eindelijk woensdag! heel veel sterkte meis. Hoe laat mag je voor je echo? Hoop dat alles goed is. Laat je het snel weten? denk aan je. Het is een lang bericht geworden, hoop dat ik niet al teveel mensen vergeten ben
Gisteren zijn drie collega's van mijn collega's er achter gekomen dat ik zwanger ben. Ze vonden het opvallend dat ik het 's ochtends steeds koud had en 's middags niet. En dat ik 's ochtends alsmaar honger heb en na de lunch totaal nergens trek in heb. Toen vroeg 1 voor de gein "je bent toch niet zwanger he" Tja, toen kreeg ik natuurlijk een rood hoofd en kon het niet ontkennen. Het overviel mij een beetje en toen wisten ze genoeg. Ze hebben beloofd hun mond te houden zodat ik het zelf aan de rest kan vertellen nadat ik de tweede echo heb gehad. Poe Poe was wel ff apart. Hoop nu echt dat alles goed is volgende week.
Moon heel veel sterkte en succes vandaag! Wat wordt er gezellig veel gekletst weer Hier gaat alles zijn gangetje, was gisteravond eindelijk eens een keer niet misselijk dus heb lekker kunnen eten Vandaag lekker vrij heerlijk even iets leuks doen met Celina, lekker naar de speelpleintjes ofzo. Fijne dag allemaal.
ik ben zo blij, ik ben zo blij...... ik heb de 10 in mijn banner! wauw! voor iedereen die vandaag weer een echo krijgt! super veel plezier! en moon, ik hoop echt dat alles gewoon lekker goed is meis! liefs elfje
Jeetje meiden wat wordt er hier veel gekletst! Hier gaat alles zijn gangetje, het enige zwangerschapskwaaltje wat ik heb is dat ik vreselijk moe ben. Maarja ze zeggen dat het na 12 weken minder wordt, dus nog een paar weekjes. Dat sommigen al een buikje hebben wat gaat dat snel zeg, gelukkig heb ik daar nog geen last van want anders wordt het wel lastig om het geheim te houden tot 12 weken! Moon, heel veel succes met je echo vandaag en ik hoop dat je goed nieuws krijgt te horen! Flyke, wat erg dat het mis is gegaan, heel veel sterkte meid! Spijkervrouwtje, wat fijn dat je 2de echo goed was! Liefs Demi