Hey, jij hebt een hele andere tas dan ik! Maar jemig, wat een boel folders zitten erin hè? Daar zijn we wel een dagje druk mee om die allemaal te lezen. Ondanks dat ik vorige week al 6 buisjes bloed had laten prikken, moest ik nu weer, omdat ze vergeten waren op glucose te testen. Maar alle uitslagen die al binnen waren, waren goed. Wij hebben gekozen om geen nekplooimeting te laten doen. Bij ons bieden ze dan wel een gewone echo aan (omdat iedereen anders voor die meting kiest om een echo te krijgen). De 20 weken echo doen we wel. Oja, ze hebben ons uitgelegd dat er bij de gewone echo wel gekeken wordt naar de nekplooi (is blijkbaar standaard) maar er wordt niets over gezegd, tenzij hij echt overduidelijk veel te dik is. Flyke, jammer meid. Hopelijk mag je je snel aansluiten bij een ander -moeder forum. Oh Moon, wat spannend nog voor jou. Misschien ligt dit kindje wel achter met de groei doordat de andere voedingsstoffen weggenomen had? Ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt!
@ clau. Ja misschien wel. Heb weer vertrouwen er in. Volgende week vrijdag gaat m'n man mee die wil het dan graag zien. Vandaag was m'n ma mee omdat hij geen vrij kon krijgen
Ooohhhhh, Moon, wat een spanning zeg. In ieder geval weer hoopvol. Ik mag wel batterijtjes gaan kopen om mijn duimpjes nog langer te laten draaien
Nou dames..... bij mij is er vanavond ook een bloeding begonnen... dan denk je met 9 weken en 3 dagen heb je meer zekerheid... NIET DUS! Hou jullie op de hoogte! Liefs Cath
Ook hier is het niet helemaal goed...... ik heb sinds gisteren wat bruine afscheiding Sorry dames voor de details Ik heb gelukkig voor morgen al een afspraak voor een echo...... Ik heb er geen goed gevoel over
@Moon: toch goed nieuws dat het vruchtje gegroeid is! Goed man. Probeer hier de positieve energie uit te halen! @Banjer: ik heb het ook gehad en van diverse kanten gehoord (en gezocht op internet) dat er heel veel gezonden baby's geboren zijn terwijl moeders bruinverlies heeft gehad. Probeer je hier aan vast te houden! Groetjes Cindy
Bah wat naar. Zo lang het maar bruin is kan het geen kwaad. Dat gebeurd heel veel zei de gyn. @all Ik moet nu eigenlijk naar de juli mama's haha. Maar lijkt me daar niet zo gezellig
jaaa vandaag zijn we naar de vk geweest, en het zijn hartsikke leuke mensen die mijn mama helpen... en wat vervelend nou we moesten een termijn echo maken dus nu hebben mama en papa toch stiekem mij gezien en wat was dat mooooooooooooiiiiiii De vk liet ons wel even schrikken want ze keek zo geschokt maar na een paar seconden konden we het hartje zien kloppen en die ging echt als een speer En volgens de verloskundige lag je lekekr te slapen en dat daarom het iets langer duurde voordat we je hartje zagen....lijkt nu al op je moeder ) Maar we zagen hem hoor! Prachtiggg gewoon, en mama en papa zijn helemaal om.. we zijn helemaal in de wolken van ons kleine spruit...we hebben je eindelijk gezien..
en voor iedeeen die het nodig heeft een hele dikke knuffel in de spannende tijden want ben 1 dag niet geweest en we zijn al gelijk zowat 8 pag verder uuuhhh kakelkippetjes....( lekker met patat en appelmoes ) dus heb nog niet alles gelezen want heb ook zoveel van de vk gekregen hihih dus ben wel ff zoet..maar goed voor ieder die het nodig heeft een digitale knuffel maar
ook van mij een dikke knuffel voor wie het op het moment niet zo goed gaat...... even een vraagje aan jullie, wie heeft er ook wel eens wat helder slijm verloren? ik heb het al eens eerder gehad en daarna op de echo 2 mooie hartjes zien kloppen maar vavanochtend weer, vraag me af of ik de enigste ben?
hi chaya, Ik heb ook helder slijm gehad (eenmalig na een toiletbezoek) van de week....dacht ook even huh...maar zolang ik geen krampen krijg ga ik er maar vanuit dat het ok is. Ik weet wel dat je meer afscheiding produceerd als je zwanger bent dus ga ik ervan uit dat het dat is geweest. Liefs, Wendy
@ Katrien Duck & Banjer Ik ga voor loos alarm, moed houden hoor. @Moon Wat ben ik blij te lezzen dat het goed is. Heel naar van de ene uk, maar ja... Je bent nog steeds zwanger! De kleine krijgt vanzef een groeispurt Enne gewoon bij de juni mama's blijven. Mag van mij (en ook van de rest, denk ik...) Liefs!
Hi Chaya, Heb ik soms ook last van! Ik moet om 10.00 naar de gyn voor een echo...heel spannend! Liefs..Karin
Het is helaas fout afgelopen Ik heb vanmorgen een vruchtje verloren. Heb net met het ziekenhuis gebeld omdat ik een echo-afspraak zou hebben vanmorgen. Deze gaat gewoon door om te kijken of alles weg is. Het ga jullie goed een verdrietige Banjer
Cath en Banjer; veel sterkte en hou goede moed! Moon; stiekum toch een kleine "van harte" want ik vind het toch wel heel fijn nieuws, ik ga meeduimen dat je wondertje groeit als kool Nachtvlinder; van harte! wat leuk zeg! lag het lekker te ronken haha geweldig! hier weinig nieuws.. weer een dag verder