Oh Banjer wat naar zeg, heel veel sterkte! Moon, ook ik duim voor je hoor mag die kleine maar een mega groeispurt krijgen en op de volgende echo jullie vrolijk toelachen Hier alles oke, nog 1 daggie werken, vandaag dus en morgen gaan mn man en ik lekker een weekendje uitwaaien op Texel. Zo`n zin in! Toen we het boekte was ik nog niet zwanger dus we zeiden al tegen elkaar misschien wel de laatste x met zn 2tjes... en zijn we toch al stiekum met zn 3tjes
@ banjer, jeetje wat rot voor je meis, een dikke virtuele knuffel van me @ karin wat super dat je een echo gaat maken, ik ben heel benieuwd hoe ze nu gegroeid zijn bij je, laat je het nog weten hoe het was? ik mag een maandag pas weer, ik ben best wel zenuwachtig, alhoewel alles goed aan voelt..... groetjes chaya
Banjer wat verschrikkelijk, heel veel sterkte. Katrien Duck misschien is het wel loos alarm, houd moed. Moon wat fijn voor je, wel een beetje dubbel lijkt me, maar laat maar lekker groeien die kleine (is 12 mm niet groot voor 5w2d, bij mij was het met 7w?d 9 mm) Chaya dat helder slijm heb ik ook 2 keer gehad maar meer afscheiding is toch normaal bij een zwangerschap?
@ nacht vliinder leuk joh! Lekker genieten van je fotootjes @ karin suc6! @ banjer Wat naar.. heel veel sterkte toegewenst! @ candijtje Fijne vakantie! Is nu echt lekker uitwaai weer. Hier gaat het goed. Heb heerlijk geslapen hihi. M'n mannetje moest eerst voetbal afkijken maar was al vast gegaan was zo moe. Heb hem niet eens in bed horen komen Heerlijk is dat na een paar dagen slecht slapen. Groetjes
Hoi lady 's, Jeetje, wat een berichten allemaal. @Moon: blij dat de echo zo goed was. Nu positief blijven! @Banjer: Wat rot voor je. Weet even niks te zeggen. Veel sterkte de komende tijd. Voor alle andere dames met bruinverlies: zolang het niet rood is, is het goed. Blijf positief denken. Groetjes, Toontje
Ben er even een dagje niet, heb ik gelijk een half uur nodig om bij te lezen @ Banjer: balen meid! Heel veel sterkte de aankomende periode @Flyke: dikke knuffel meid. @ Katrien Duck: de moed erin houden hoor. @Moon : dus toch goed! Wow... @All: gisteren termijnecho gehad. Het zag er allemaal fantastisch uit \/ Hartje klopt zo mooi, flink gegroeid ook. Aangzien mijn man een translocatie heeft van chromosonen, hebben we een vlokkentest op 23 november. De klinisch gentica acht de kans heel klein dat de embryo drager is omdat het dan wss voor de 8ste week was afgestoten. Uitslag volgt 2 weken later dus we zullen zien. Met de vlokkentest kun je ook aangeven of je het geslacht wilt weetn, maar dat willen wij niet. Dus hier alles goed, op naar de vlokkentest!
@ mijnimeel. Leuk he haha. Ben erg happy! Ben blij dat bij jou alles goed was. Was zkr wel genieten?! @all... Ik heb nog vraagje aan jullie. Euhm.. de gyn zei dat het kan dat het kindje wel iets mankeerd. Maar hoefde niet. Maar hoe kunnen ze daar dan achter komen? Ik wil geen nekplooimeting en durf een vruchtwaterpunctie ook niet aan. Is het dan pas te zien bij 20weken? Iemand enig idee?
Zo krom Banjer heeft verdriet en ik kom net van de gyn.. Sterkte Banjer, dit is niet leuk! Bij mij was alles goed. Ben nu 9 weken zwanger, hartjes kloppen en ze waren goed gegroeid. Moet over 3 weken terug. Kanzen zijn nu 95% dat het goed gaat, dus ben nu toch wel heel erg blij en opgelucht. Verder ook bijna geen klachten!
@Banjer, Jeetje, en ik moet nog tegen je zeggen misschien loos alarm. Sorry, ik bedoelde het goed... Heel veel sterkte! Liefs, Velobabe Ik wil jullie toch even iets vragen ook door wat er bij Banjer is gebeurd en wat ik lees over bruin bloed verlies. Ben nu volgens de VK 9 weken en 5 dagen zwanger (volgens eigen berekeningen 8 weken en 5 dagen). Op vrijdag 20 oktober heb ik bij het plassen 1x een beetje lichtrood bloed verloren met doorzichtig slijm en nu vanmorgen, op donderdag 9 november weer. Het was net als de vorige keer een klein beetje, maar weer lichtrood met doorzichtig slijm. Het is na het afvegen gelijk weer weg net als de vorige keer. Wat zouden jullie doen?
@ velobabe. Als jij er erg onzkr over bent zou ik gewoon bellen. Tis wel jou kindje. Suc6! Liefs Simone
Hello lady's Wat een rot nieuws hier allemaal zeg *Banjer: Heel veel sterkte, denk aan je. *Katrien Duck: Duim voor je. Maar ook goed nieuws las ik \/ *Moon: Heb ik me toch niet voor niets suf geduimd , hoop dat het allemaal toch goed komt...hoop houden he! Nou en ik heb net met 8 weken zwanger te zijn kennis gemaakt met de wc pot Echt dit had ik nou niet meer verwacht...jakkie. Zit trouwens ook nog ergens mee, ga namelijk over 4 weken met schoonouders, broer-vriendin naar centerparks. Errug leuk natuurlijk...maaaar: kan geen eten zien-ruiken etc, en ze gaan ontbijten, lunchen en uit eten, hellup [-( . Ik wil niet voor 1 dag zwemmen een speciaal badpak aanschaffen(dus kan niet mee zwemmen). En er ligt miss een schaatsbaan, lijkt me heel leuk, maar is dat wel verstandig? :-k Groetjes aan iedereen, ennuh sorry voor mijn gezeur hihi.
@ mijnimeel: wat lekker dat de echo goed was. Lijkt me een hele geruststelling. Nu nog de vlokkentest (zal vast ook wel goed zijn) en dan lekker onbezorgd gaan genieten! @ Moon, ik denk als je niet verder onderzoeken wilt (zoals vruchtwaterpunctie enzo), ze het dan pas kunnen zeggen bij de 20 weken-echo. Echt zekerheid heb je dan (lijkt mij) pas bij de geboorte. Maar we blijven positief denken! @ Karin: wat lekker dat alles goed was bij de gyn. Moet je trouwens vaker op controle omdat je een tweeling hebt? @ Velobabe: bij twijfel altijd de VK bellen! @ Tweeling: We gaan er gewoon vanuit dat je dan niet meer misselijk bent. Ik zou ook geen speciaal zwangerscahaps-badpak kopen als ik maar 1 keer zou zwemmen. Ik zwem elke week met Rory, dus ik ga wel op zoek. Ik zou zelf niet schaatsen. De kans dat je valt ... nee ... ik moet er niet aan denken. Nou dames, ik ga weer. Heb zo een andere klas. Groetjes, Toontje
@Moon, Geweldig meid! Jammer van de tweede, maar 1 is ook mooi! Ik ben het misschien alweer vergeten, maar kon je al een hartje zien? @Katrien, ik heb 19 dagen bruinverlies gehad, en daar valt ook de roze slijm onder, vanmorgen bij de echo, zat ik te kijken naar een reus! Zo was die gegroeid en alles was goed. Voor je eigen geruststelling gewoon vk bellen. Heb ik ook gedaan. @ Chaya, helder slijm is heel normaal heeft iets te maken met je hormonen, geval van klok horen luiden niet weten waarde klepel hangt. @ Velobabe, onder bruinverlies valt ook het roze slijm. Alleen helder rood met pijn is minder. Maar als je eens een keer goed op de wc hebt zitten poepen kan er ook een haarvaatje kapot gaan en dat levert ook weer rood bloed op. Het is allemaal zo ... eng. Gewoon bellen! @ Banjer, wat enorm kl*ten. Een dikke knuffel en heel veel sterkte! @ de rest, vanmorgen mijn tweede echo gehad, was dus helemaal goed en wa enorm gegroeid. Ben nu helemaal happy. Hartje was heel sterk en de uitgerekende datum klopte! We mochten kiezen inwendig of uitwendig, wij hebben een uitwendige gehad, is niet zo duidelijk, maar het kon gemeten worden en alles klopte. De vk kon alles goed zien, wij kunnen er nog niet zoveel van maken, maar dat maakte ons niks uit, wij zagen genoeg en zijn erg opgelucht! Nu gaan we het lekker vertellen!