Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hallo dames,

Hier slecht nieuws. Vandaag zou ik 9 weken en 4 dagen zwanger zijn, maar het vruchtje is met 6 weken en 5 dagen gestopt met groeien. We hebben vanmorgen een echo gehad en zijn er echt kapot van...

Bloedingen beginnen heviger te worden, dus... einde verhaal hier.

Iedereen veel succes met de zwangerschap, bevalling en al het moois wat jullie te wachten staat....!

Liefs Cath

2. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Jee Cath wat kan ik hier nou op zeggen!
    Wat vind ik dit balen voor je zeg!

heel erg veel sterkte meid!

3. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @ KAtrien: Jemig wat ONTZETTEND K*T zeg. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Behvalde dan heel veel sterkte em dikke knuffel!

4. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    pffffff cath wat ongeloofelijk k*t voor jullie
    ik geef je een dikke knuffel. sterkte meis

5. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    @ karin

wat moet jij je opgelucht voelen, valt toch wel een last van je schouders lijkt me..proficiat hoor :D

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ suske.

Nee geen hartje nog te zien.
    Ben nu ook maar 5weken en 2dagen met dit vruchtje.

@ matoro.

Mmm dan moet ik het daar nog is goed over hebben bij de gyn.
    Als het zwaar gehandicapt is vind ik het zonde om op de wereld te laten komen.

7. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Banjer en Katrien Duck: beiden heel veel sterkte gewenst met dit verlies. Ik zat weer met tranen in mijn ogen achter mijn PC, zo oneerlijk allemaal.

Moon: Voor jou goed nieuws zeg! Hopelijk gaat jullie frummeltje nu heeeeel hard groeien, ga er in elk geval voor duimen!

Ik ben afgelopen nacht de nachtdienst ingegaan. Ik zag er erg tegenop op i.v.m. moeheid. Nu heb ik gistermiddag lekker 'voor'geslapen.
    Vannacht had ik wel heel veel last van zuurbranden (voor het eerst), was dus weer lekker aan de thee en water. Ik zei dit zo tegen collega, oooh zegt ze dit had ik alleen toen ik zwanger was, jij bent toch niet zwanger?
    Ik kreeg het spontaan erg warm. Nou ja, ik denk dat als ze erachter komen dat ik wel van ze mag verwachten dat ze dit toch nog even voor zich houden.

Ik ga zo even booschapjes doen, lekker fruit kopen en van die zoete snoepjes van de sinterklaas (voor als ik laag blds suiker krijg ;))

8. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hey Cath,

Wat vreselijk oneerlijk! heel veel sterkte met dit verlies, getverdemme dan zit je toch al op 9 weken en 4 dagen en dan denk je toch steeds meer veiligheid te hebben, wat is dit toch moeilijk te verkroppen, het is zo oneerlijk allemaal!

wat een nare dag, eerst Banjer en haar partner en nu ook jullie

9. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Cath, heel veel sterkte! Ik vind het echt heel erg voor je! :cry:

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Katrien Duck,

Weet niet hoe ik je kan troosten, maar een dikke knuffel helpt altijd...

Ik heb de VK niet gebeld. Het was maar een klein beetje en echt snel weer weg. Als er echt iets ernstigs zou zijn dan had het wel aan moeten houden. Dus ik denk dat Suske gelijk heeft. Het zal wel een geknapt haarvaatje zijn geweest. Voel me verder gewoon goed, geen krampen ofzo en de misselijkheid wordt deze week steeds iets minder :D

11. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    lieve cath en banjer!
    wat een enorm rot nieuws...... ik vind het echt heel erg voor jullie.... :cry: :cry: :cry:
    heel veel sterkte
    dikke knuffel,
    elfje

12. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Poehee,

Twee dagen niet gelezen en dan zoveel mooi en vreselijk nieuws bij elkaar.

Allereerst wil ik Flyke, Banjer, Cath en partners een *knuffel* geven, en een hart onder de riem steken, wat vreselijk, ik hoop dat jullie het snel een plekje kunnen geven, heel veel sterkte de komende tijd.
    denk aan jullie!

Voor de dames die wel een prachtige echo hebben gehad, wat een heerlijk gevoel he, en Moon wat fijn dat je beeb gegroeid is, hoop dat je bij de volgende echo verdere duidelijkheid krijgt.

hier geen nieuws eigenlijk ,alles nog steeds zin gangetje, lekker iedere morgen ziek, met de vermoeidheid valt het me 200% mee.
    Lig er s'avonds wel optijd in maar verder alles soepeltjes.
    Over 11 dagen mogen wij ook eindelijk voor de echo, bij een mooi plaatje, waar we natuurlijk wel van uit gaan, gaan we het vertellen, hubbie is al aan het kijken wat ie gaat trackteren ;)

NOu ik ga me ff klaar maken, logés voor het weekend komen zo, gelukkig weten zij het al, hoef ik niet te schuilen ;)

Fijne avond all

13. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Cath, Banjer en Katrien Duck, ik wens jullie heel erg veel sterkte en kracht toe de komende tijd.

Ik moet nu nog vier dagen wachten op mijn eerste echo en ik ben toch best wel een beetje bang zeker nu ik de verhalen lees van andere meiden (daarom kijk ik al niet bij het topic miskramen).
    Lichamelijk voel ik mij wel echt zwanger, bijna de hele dag licht misselijk, mijn borsten hebben echt pamela formaten aangenomen en ik ben snel moe.
    Ach ja, ik kan niets anders doen dan afwachten.....

Kus van Senna

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ff een warme knuf voor cath en banjer.
    Meiden en mannen we leven met jullie mee!

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ remember.

Hihi fijn dat je je dan niet hoeft te verstoppen.

@ senna.

Snap wel dat je beetje bang bent sen maar probeer te genieten meis.

16. MaToRo

MaToRo Lid

9 okt 2006
    63
    0
    0
    docent
    Wageningen
    @ Cath: Wat K*T! Ik leef met je mee en wens je veel sterkte en kracht de komende tijd.

Groetjes,
    Toontje

17. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Flyke, Banjer, Cath : Heel veel sterkte, wat erg ..... :cry:
    Denk aan jullie hoor!

18. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Lieve Cath, heel veel sterkte met jullie verlies.

Dikke knuffel Monique

19. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Moon, ik weet niet of ik het al gemeld had, maar ik vind dat je gewoon een juni mamma bent hoor! Het kindje kan ook wel drie week te vroeg komen en dan zit je toch lekker midden in juni!

20. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Flyke, Banjer, Cath : ik wens jullie heel veel sterkte, ik vind het echt oneerlijk! Ik denk aan jullie....sterkte meiden

Deel Deze Pagina