Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Gefeliciteerd demi! Kom er gezellig bij.

Ik heb me gister via de mail opgegeven voor moeders voor moeders, ben benieuwd wanneer ik wat hoor.

Ik zou ook nog wel eens willen testen, maar ik hoop dat ze van MvM gauw komen en die doen geloof ik ook een test. Laat maar komen ;)

Ik droom de laatste nachten wel erg rare dingen, een beetje vreemd maar gisternacht lag ik in bed te zoenen met een goeie vriend van ons.....ik werd wakker en had echt zoiets van: nou ja zeg!
    En vannacht had ik weer zoiets...... :-k
    Dromen jullie ook rare dingen?

Gr patje.

2. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    ooh, mijn banner staat nu nog steeds op 4 weken en 5 dagen, gister ook al, hoe kan dat nou dan :(
    Heel erg vaag!

Ik heb maar even een banner van deze site aangemaakt!

3. Riva

Riva Lid

1 sep 2006
    8
    0
    0
    Hey meiden,

mag ik erbij?
    Ik ben uitgerekend voor 10 juni 2007..

Hopelijk zal er deze keer niets mislopen..

Groetjes
    Kim

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Riva & Demi

=D> WELKOM !!!

5. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Welkom riva, en gefeliciteerd!

6. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Welkom dames! Het wordt al lekker druk hier! :D

Nou, wij hebben het gisteren avond verteld.
    Ik was echt zoooo zenuwachtig!
    Eerst naar mijn ouders, cadeautje gegeven. M'n moeder maakte het open en las het briefje: "Ben je in verwachting?"
    En toen kwamen bij mij de tranen (rothormonen!). Ze vonden het heel leuk. :D

Daarna m'n schoonouders. M'n schoonvader was nog niet thuis, dus eerst ruim een kwartier gewacht...
    De reactie was: "Wat ben ik daar blij mee!" Ze waren allebei erg blij oma en oma te worden.

Nu moeten we het m'nschoonzus nog gaan vertellen. Ik hoop dat dat goed uitpakt, want ze is de oudste en wil ook graag kinderen, maar haar relatie is een paar maanden geleden uitgegaan...

Maar tot nu toe alleen maar positief! :thumup:

Oh en ik moet 8 november naar de VK... wat duurt dat nog lang zeg! :rolleyes:

7. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    WELKOM NIEUWE MEIDEN!

Hoe gaat het met jullie allemaal. Ik heb net de verloskundigenpraktijk gebeld en ik mag op 1 november langskomen. Dan krijg ik ook meteen een termijnecho. Leuk he? Voorheen hadden ze daar geen echoapparatuur. Dus moest je naar het ziekenhuis voor een echo. Ik denk dat ze nu ook wel sneller even een echo maken, omdat ze toch zo'n ding hebben. Nou, dat vind ik helemaal niet erg. Haha. Ik wil elke dag wel even kijken.
    En mijn symptomen zijn ook ver te zoeken. Ik heb in mijn buik helemaal geen ander gevoel als anders.
    Vanavond komt Moeders voor Moeders. Die doen ook nog een test, dus dat ik wel weer een extra zekerheid, als die ook weer positief is. Ik moet er trouwens niet aan denken dat ie ineens negatief zou zijn. Zou echt erg zijn.
    Nou, ik ga boodschappen doen.
    Toedeloe,
    x linda

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Leuk he shelde dat mensen zo enthousiast reageren!

Ik heb vandaag even de HA gebeld en ik heb een afspraak voor 16 oktober. Ze vroeg wanneer dag 1 van mijn laatste menstruatie was en dat was 21 augustus geloof ik. Ik heb meestal een cyclus van 30 dagen maar deze was langer, ik heb haar dat wel gezegd dat ik waarschijnlijk een langere cyclus had, maar ik moest de 16de maar komen voor de eerste afspraak.
    Een potje ochtendurine mee en dan maar hopen dat alles nog goed is.

Ik ben net even naar een babyzaak geweest met de kinderwagen van mijn zus.
    Die heeft ze bewaard voor mij, maar hij trekt naar 1 kant de hele tijd, die muts is daar nooit mee terug gegaan.
    Nou ja, ik dus wel, ik moest even een excuses verzinnen waarom ik met die kinderwagen naar de zaak ging, maar ze kunnen er dus niks aan doen, dat is een probleem van die kinderwagens. Ze had er destijds gelijk naar toe moeten gaan en een andere uit moeten zoeken........
    Nou ja, hij staat nu bij mijn mama, want die heeft een kinderdagverblijf en gaat met die wagen aan de wandel. Ik probeer 'm wel een keer en als ik het echt niet prettig vind dan kopen we wel een andere.

Ik heb op marktplaats al een hele mooie gezien..........erg he! Ik moet mezelf echt dwingen om niet te gaan bieden.
    Ik wou dat de eerste paar weken wat sneller gingen. Eerst zit je in spanning of je zwanger bent en nu zit je weer in die spanning of alles wel ok is :-k

Nou ja, geduld is een schone zaak zeggen ze.

9. welkom alle nieuwe damen en natuurlijk gefeliciteerd!

@elfje, ik heb het nog niet verteld, heb het truitje nog niet binnen, hoop dat hij er vandaag of anders morgen bij zit!

10. Ik heb me ook opgegeven voor moeder voor moeder, maar las later dat ze het niet bij ons in de buurt is, vind ik wel raar had graag mee gedaan :(

11. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Terese! Leuk dat je meeleest, dikke zoen!

Silla, lekker he die onzerkerheid, als je denk dat het je geruster stelt dan haal je toch een digitale?
    Bij het kruitvat zijn ze in de aanbieding als ik me niet vergis ( toch nog 20 euro)

Demi & Riva, Welkom meiden en van harte!

Shel, wat heerlijk he die fijne reacties, wij moeten er nog aan, manlief kan niet wachten om t van de daken te gaan schreeuwen maar hij moet toch ffkes tot we wat meer zekerheid hebben.

De rest een smakzoen van deze *broeikas* ( zo noemde manlief me gisteren morgen en vandaag was t *zwangeres* ) ;)

12. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ik kom jullie nu maar gezelschap houden.... ;)

Ik ben op 10 juni 2007 uitgerekend!

liefs, Cath.

13. Gezellig Cath! En van harte gefeliciteerd!

14. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    @ Patje.

Ik ken het 'marktplaats-gevoel'.
    Ik heb een mooie babykamer gezien hier in de buurt voor 200 euro. Helemaal niet duur dus.
    Maar ja, moeten we dat nu al nemen of niet? :rolleyes:

Ik hou alle leuke aanbiedingen gewoon in de gaten. :D

15. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Welkom Cath! :D:D:D

16. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    cath,
    riva
    demi, dikke proficiat en welkom!

Ik heb het vandaag onverwacht verteld aan collega-vriendin dat ik zwanger ben. Ze zei dat ze de collega's maandag zal trakteren voor haar verjaardag, ik dacht o nee, weer smoes verzinnen waarom ik plots niet meer drink...
    heb haar meegetrokken naar apart lokaaltje, gevraagd of ze een geheim kon houden, en zei zei, heeeeeeelp, ben je zwanger, waarop we innig knuffelden!

Ben blij en opgelucht dat ik het haar vertelde, en nu kan ik het tenminste delen met 1collega-vriendin, na het werk smste ze mij dat ze nog met een smile rondloopt en ze blij is dat ik haar zo vertrouw! En dat we samen wel een smoes zullen verzinnen tegen maandag ;)
    Mijn dag is terug goed!

Symptomen: licht pijnlijke borsten en 's avonds meer moe of anders en mijn ogen zitten diep, beetje getrokken

het beste iedereeen!

17. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Nou meiden,

Over marktplaats gesproken...wij zijn gisteren al plat gegaan hoor....pfff...wij zochten een oud (gietijzeren) ledikant, dus ff gewoon voor de lol speuren op marktplaats en internet...toen liep ik op internet tegen twee (!?!?!?!) eiken ledikanten uit 1900 aan...echt helemaal top vond ik ze...toen hubbie ze zag zei hij: Ja dat is het...mailen mailen en bellen en we hebben ze maar gekocht....wel nog ophalen maar ok...over een paar maanden behandelen...weet nog niet of ik er 1 wit of zilver maak...de ander wil hubbie verbouwen tot hangwiegje.
    (zie foto album).

Liefs,
    Wendy

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Cath! Welkom en van harte meid!

Gezellie kom erbij!

Jeetje poohbeer, wat een mega gave ledikantjes!
    Waarom laat je er niet eentje zoals ie nu is?
    Hardstikke gaaf!

19. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee lieve juni mama's

het wordt al gezellig druk hier!

@patje: hihi klinkt spannend die dromen van jou, heb ik geen last van.

@Riva: welkom hier meis! gefeliciteerd!

@Shelde: leuk dat je ouders en schoonouders zo leuk reageerde! veel plezier bij je schoonzus!

@linnepin
    : fijn dat je al gauw bij de vk mag komen!

@rachel
    : jammer dat MvM niet bij jou in regio komt!

@ninetje: wat een lieve koosnaamjes van je lief! fijn dat hij zo betrokken is!

@catharina: welkom hier meis! en nogmaal gefeliciteerd!

@flyke
    : wat leuk hoe jou collega/vriendin reageerde! wordt het nu al echter, nu er meer mensen het weten?

@poohbeer
    : blits man! wat goed, hartstikke mooie ledikantjes!

nou ik was vandaag van plan mijn beste vriendin in te lichten, maar dat kwam er helaas niet van.... haar pas geboren baby eist voorlopig nog even alle aandacht op... volgende week dinsdag komt ze bij mij, voor het eerst op pas met haar baby... dan vertel ik het haar.

wat goed om te lezen dat er zo veel mensen mee doen aan moeders voor moeders! ik heb me ook aangemeld via internet, en wacht nu met smart op een telefoontje!

ik heb nogsteeds weinig kwaaltjes eigenlijk, graag zou ik toch wat meer bevestiging hebben, hebben jullie dat ook?

ik kan niet wachten tot de 24e!
    liefs elfje

20. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    elfje: ik ben er eigenlijk terug bij stilgestaan hoe speciaal zwanger zijn is,
    haar reactie zal ik nooit vergeten

ivm die symptomen enerzijds wil ik ook meer symptomen ivm die bevestiging en anderzijds heb ik schrik want soms lees je dat men vanaf 6weken misselijk wordt enz en dan is het verbergen van je 'zwanger zijn 'nog moeilijker ;)

Deel Deze Pagina