@ Dora... Wij hebben de echo pas om 6 uur 's avonds. Jij lekker vroeg! Ben benieuwd of het inwendig of uitwendig wordt! @ Lin... 2000 euro is een heel bedrag. Ik zou gewoon erlijk zijn en zeggen dat je maar 1300 euro ervoor kan geven.
ik mag toch hopen uitwendig met 9 weken nou ik zal in ieder geval voor je duimen. @ Lin - eens met shelde, gewoon 1300 aanhouden!
@Shelde Wat voor workshops ga je doen : @ Dora Dat is leuk zo snel al een echo @Ninetje Gelukkig is niet iedereen zo. Ik ben ook eens voor 15 euro opgelicht door een particulier met een cd-rom en datakabel voor mijn mobiel die niet in de winkel te koop is, maar die niet blijkt te werken. Die reageert nergens meer op maar voor 15 euro maak ik me verder niet druk. Hij staat trouwens niet meer op martplaats @Mijnimeel Ben je al aangekomen dan of is het gewoon een goede smoes om een nieuwe jas te kopen @Tweeling Ik zou niet gaan schaatsen omdat ik het niet kan en steeds op mijn kont val, maar als je kunt schaatsen en voorzichtig bent. Als je twijfelt moet je het niet doen [-( @Linnepin Gefeliciteerd met jullie nieuwe huurhuis. Als de prijs die voor de spullen gevraagd wordt redelijk is dan bied je wat je kunt missen. Als er teveel voor gevraagd wordt dan moet je gewoon minder bieden. Over het laminaat: op de achterkant staat vaak het merk. Wel vreemd dat ze de bon niet meer hebben, maar als het er netjes uitziet dan zou ik het laten liggen. Scheelt toch weer werk. Succes met bieden 8)
Ik ga scrapbook workshops doen (creatief je foto's inplakken). Het zijn veel kerst projectjes en niet allemaal met foto's... Zo ga ik een kalender voor 2007 maken, een verjaardagskalender, een cadeautje en nog meer. @ Dora: Ik ben 11 weken, dus neem aan dat het uitwendig wel moet lukken. Hoop dat de 'reserve vetjes' geen belemmering zijn. Ik hoop dat het bij jou ook inwendig lukt. Veel drinken he! Ze zeiden 3 glazen water te drinken een uur voordat je de echo moet doen (en dan niet meer naar de wc)
Linda, wat ben je overeengekomen bij de verkoop? Of is het een huurhuis? Als jij zegt dat je dat niet wil betalen, mogen zij het er uit slopen. Maar dat hoeft niet (volgens mij). Dus misschien kunnen jullie ergens in het midden uitkomen?
Hoi Meiden, allereerst, Cath, Flyke en Banjer een dikke knuffel, meiden wat erg voor jullie! Moon , fijn dat er tochnog een gegroeid is, ik hoop voor je dat het lekekr blijft zitten en het vloeien snel stopt Karin fijn zo'n mooie echo meid! Nu kun je er weer ff tegen Ninetje wat een raar verhaal joh. goed dat je de politie hebt ingeschakeld! Mijnimeel , pff dat jij al niet meer in je jas, past, hier nog niks te zien hoor, ben ook alleen nog maar afgevallen door mijn gebrek aan eetlust Tweeling volgens mij kun je best gaan schaatsen, gwoon heeel rustig aan doen en die kleine zit nog zo diep ingepakt nu Linnepin Leuk hoor een nieuw huis! Gewoon aangeven dat je niet zoveel te besteden hebt en dat 1300 echt max is. Vergis je nl niet in de prijs van gordijnen en laminaat etc als je alles zelf moet doen... Hier gaat het zijn gangetje. Iedereen in onze omgeving weet het inmiddels nu wel en de reactie (en kaartjes) zijn erg leuk Een collega van mij bood haar kamertje aan (kast, commode met plankje en bedje) voor 200/250 euro en dan krijg iker ook de maxi-cosi nog bij. Heb vandaag foto's gezien en het is helemaal onze smaak dus ik denk dat we dat gaan doen Veerdeer sochtends nog behoorlijk misselijk, maar ik dwing mezelf wel om mijn ontbijtje op te eten Daarna gaat het eigenlijk wel goed, mijn eetlust met avondeten is nog niet echt super maar heb vanavond toch 2 appelpannekoeken op, ben dus trots op mezelf
He hallo iedereen, Om antwoord te geven op jullie vraag: nee het is niet zo dat k ben aangekomen. In tegendeel ik spuug me helemaal gek 's avonds na 18.00 uur. Ik heb nu al 4 avonden overgegeven en niets binnen kunnen houden. Ik heb wel een buikje waardoor mijn jas (het is een Italiaanse, strak gesneden model die precies "om je lichaam zit") nog wel dichtgaat. Je ziet alleen dat de middelste knoop op spingen staat Dus zonde van de jas en tijd voor een andere want daar doe ik het geen 9 maanden mee. Mijn broeken heb ik inmiddels ook ingeruild voor zwangerschapsbroeken nadat van de week een knoop van mijn broek sprong Vraag aan jullie: ben ik de enige die zo'n last heeft van avondmisselijkheid? Het is echt HEEL erg. Ochtendmisselijkheid ken ik daarentegen weer niet Mag je trouwens iets innemen zoals Finimal o.i.d.? IK en erg griperig en had gisteren bijvoorbeeld knallende kopppijn. Durfde niets in te nemen.... Anyway, tijd om te ontbijten! Gezellig weekend allemaal!
@Mijnimeel, Ik heb zo'n lange zwarte jas van een Italiaanse ontwerper. Die is ook getailleerd en die heb ik vorig jaar november gekocht. Moest hem echt hebben (en dat gebeurt niet vaak), maar ze hadden mijn maat niet meer dus heb ik hem 1 maatje groter gekocht. Zijun we speciaal voor naar Leiden geweest Hoop dus dat ik hem deze winter gewoon aankan. De misselijkheid is bij mij nu minder, maar heb nog steeds nergens trek in... Ik had er eerst geen last van, maar toen de misselijkheid begon was het niet alleen s'ochtends maar echt de hele dag... Ik heb ook helemaal geen trek meer in alles wat ik normaal graag eet @Spijkervrouwtje, Dat is mooi meegenomen dat je die spullen voor een prikkie kunt overnemen. En knap hoor van die pannekoeken
Volgens mij liever niet. Mijn huisarts zei dat je de eerste 3 maanden beter niets kon gebruiken. En als je het echt niet meer uithoudt, dat je dan een paracetamolletje mag pakken. Heb je een nieuwe jas gekocht dan?
Hoi dames, Ik ben er weer. Heb nog niet alles gelezen, want dat is veel te veel. Praag is een erg mooie stad, we hebben heel wat afgelopen en gezien. Ik was s'avonds helemaal kapot en viel bijna gelijk in slaap als we op de kamer waren. Ik heb wel heel erg buikpijn gehad een paar keer, maar dat zal er wel bij horen. We gaan ons nu eens een beetje verdiepen in de babykamers en wandelwagens etc.... We hebben al heel wat van mijn zus, dus we hoeven niet al teveel aan te schaffen. Het enige wat we nog nodig zijn aan grote aanschaf is een commode en een wandelwagen, we hebben die van mijn zus wel, maar die trekt naar links en dat kunnen we niet verhelpen, dus waarschijnlijk dan maar een nieuwe. Vandaag ook even de box ophalen die we op marktplaats gezien hebben, dus die hebben we al binnen. Ik ben trouwens nu zo'n 2 kilo aangekomen, hoeveel zijn jullie al aangekomen? Ik ga nog eens even mijn buikomvang opmeten, want ik denk dat ik daar al wel een centimeter of 5 gegroeid ben. Ik pas alles nog wel, ben benieuwd vanaf wanneer dat niet meer past. Ik moet nu weer aan het werk, dus ik ga gauw er vandoor. Tot later. gr patje.
Hoi meiden, Dank je wel voor al jullie antwoorden. Ik denk dat ik jullie advies ga opvolgen en gewoon zeg dat ik n iet meer dan 1300 euro kan geven. Dan zien we wel wat ze zeggen. x Linda
Ik had het vanaf 6 weken tot vorige week een hele dag last van misselijkheid. Nu heb ik dus met vlagen overdag wat last maar 's avonds is het ook niet te houden! Ik isoleer me van de buitenwereld want ik kan niet mee naar vrienden, uitjes etc omdat ik me zo voel Dus je bent idd niet de enige Succes
Hey meiden, hier weer eens een berichtje van mij... Allereerst Cath, Flyke en Banjer, ik wens jlullie en jullie partners heel veel sterkte toe en ik hoop dat jullie je snel beter zullen voelen. Dikke knuffel van mij. Ik ben weer een beetje bijgekomen van mijn tripje naar Barcelona wat erg leuk was (uitje van mijn werk) al kon ik er niet altijd van genieten omdat ik zo misselijk was en natuurlijk bang om te moeten overgeven in het bijzijn van al mijn collega's. Ik ben nu druk bezig met de voorbereidingen voor de verjaardag van mijn vriend (die wordt morgen 30). Hoop dat alles goed gaat met de rest. Liefs Manuela
Hallo allemaal, Nou, ik heb de raad opgevolgd en gezegd dat wij maximaal 1300 euro kunnen geven. En het is gebleken dat ze niet van plan zijn om ook maar een cent in de prijs te zakken. Echt k*t. Maar ik ben maar meteen gaan kijken wat we echt niet nodig hebben en dan kunnen we zo al 300 euro van de prijs afkrijgen. Maar het meest irritante is nog wel, dat ze net doen alsof het voor hen niets uitmaakt als ze alles er uit moeten halen. Ze gaan zogenaamd alles in hun nieuwe huis gebruiken, zeggen ze. Jaja, tuurlijk. Ik kan hier zo van balen he. Nou, ik ga lekker precies de dingen schrappen die ze toch niet meer kunnen gebruiken. En ik heb meteen maar alle maten van de ramen gevraagd. Ondervinden ze meteen de problemen van het moeilijk doen. Kunnen ze lekker met hun meetlintje door het hele huis. Nog even een ze kunnen alles in hun r**t stoppen. Ik begin er echt opgefokt van te raken. Sorry hoor, van dat gemuts van mij. Moest het even kwijt. X Linda
Zou echt niet accoord gaan hoor met hun prijs, echt niet normaal hoeveel ze ervoor vragen ik geef je groot gelijk dat je nu ook moeilijk gaat doen laat ze maar lekker die ramen opmeten.
Hallo allemaal, Ik ben geschokt door het verhaal van Linnepin. Wat durfen die mensen een geld te vragen voor gebruikte spullen die er misschien al inlagen toen zij erin kwamen. Dat weet je niet omdat ze geen bewijs hebben! Ik had meteen gezegd, haal alles er maar uit! De meeste mensen zijn echt te lui om dat te doen, want zij moeten de woning opleveren in de staat waarin zij het hebben aanvaard. En dat is dus niet met een uitgeropt rommeltje! Ik vind het lief van je dat je er 1300 voor over hebt, maar ik had er geen cent voor gegeven. Ik zou informeren bij de huurstichting, hoe de vorige bewoners het op moeten leveren. En als je naar de ikea o.i.d. gaat kun je vaak voor weinig geld leuke gordijnen en laminaat kopen. Moet je voor de sleuteloverdracht ook nog het huis bekijken op eventuele verborgen gebreken? bv gaten in de muren/deuren. Misschien klinkt het allemaal een beetje bot, maar ik vind het oneerlijk om andere mensen zoveel geld te vragen voor je gebruikte spullen, waar je toch niks meer mee kan. Ik heb altijd zoiets niet.. pech dan!(voor de oude bewoners dan) Succes Linnepin
Voor de rest over het aankomen. Ik heb gelukkig een hele lieve zoon, die de weegschaal een keer heeft laten vallen en nu is die stuk. He jammer zeg! Dus ik zie het wel weer, wanneer ik volgend jaar weer ga trainen bij mijn afvalcentrum! Ik weet wel dat mij buikomvang gegroeid isvan 89 naar 105. En tja zo'n heerlijk vetgleuf in mijn zij is ook weer aanwezig. Ik kan er niet echt mee zitten. Komt straks wel weer hoor.
Hoi hoi! Joehoe! Wij hadden vanmorgen de 1e echo in het ziekenhuis en het was gaaf! Het hartje klopt en het is nu 1,77 cm groot Helaas lukte het niet uitwendig dus moest het wel inwendig, maar ja had ik er achteraf wel voor over hoor! Wat een ervaring! Ik ben wel 2 dagen later uitgerekend dan ik dacht (en de verloskundige), maar laat het nog even ongewijzigd en laat het aan de verloskundige. Vandaag dus eindelijk verteld aan de ouders en schoonouders. Wat een emoties allemaal! Was wel heel leuk hoor. Nou fijne avond allemaal. Liefs Cindy
Hallo daar ben ik weer, Heb net weer een mailtje gekregen van die mensen. Ze hebben van het laminaat, waarvoor ze 1000 euro vroegen, nu 250 euro afgehaald, omdat ze geen bonnetje meer hadden en dus geen garantie. Ik had namelijk eerder al gevraagd hoelang er nog garantie op de vloeren zat en toen zeiden ze dat die al verlopen was. Maar toen ik vervolgens opmerkte dat op bijna al het laminaat vanaf 10 euro per m2 al tien jaar garantie zit, zijn ze schijnbaar toch die zaak gaan bellen en nu zeggen ze dat ze deztijds 5 jaar garantie hebben gekregen. Maar dat is dus nu nog maar 2 jaar en ze hebben geen bonnetje meer, dus van het laminaat is in ieder geval al een kwart van de prijs af. Nu de rest nog. Ik moet gewoon mijn poot stijf houden, dan buigen ze misschien vanzelf. X Linda