Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ohh poohbeer wat vreselijk :( Heel veel sterkte meid!

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja ik heb maagzuur.. oh thnx voor de tip zal het morgen halen. Misschien helpt het bij mij ook.

3. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    @poohbeer: wat onwijs kl*te voor je zeg, het is niet eerlijk!

Ik wens jullie erg veel sterkte toe.

Heel veel knuffels.
    Cindy

4. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    oh wat erg poohbeer!
    wat een vreselijk nieuws.... :cry: :cry: :cry:
    heel veel sterkte voor jou en je lief!
    ik denk aan je meis!

liefs elfje

5. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Poohbeer heel veel sterkte toegewenst. Dan denk je dat het goed zit, met 12 weken. Bah, wat een rotnieuws zeg.

Moon: Je kunt gewoon een Rennie nemen hoor. Helpt bij mij ook goed.

X Linda

6. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Poohbeer wat erg voor je meid! Heel veel sterkte!

Moon, 4 x per dag een lepel vanilleval schijnt ook te helpen.

Chaya , ben benieuwd wat of jij iets krijgt tegen de hooikoorts klachten.

Elfje gefeliciteerd met je contract!

En alle meiden met een mooi echo gefeliciteerd :D

Hier gaat het zijn gangetje, ben erg moe en nog steeds misselijk van tijd tot tijd. Heb verder het idee dat mijn buik toch al wat aan het groeien is, of zullenhet mijn darmen zijn :rolleyes: Straks maar ff een buikfoto maken, kan ik ff vergelijken ;)

Heb verder gisteren kl*te nieuws gehad, goede vriendin (32) heeft borstkanker. Vindt het zo erg, dus ga haar nu maar weer ff steunen want zie dat ze online is.

7. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Och Poohbeer wat erg! Heel veel sterkte hoor!

Vanmiddag nog naar het ziekenhuis geweest voor bloedprikken. Wat een gedoe, eerst ponskaartje laten maken dan in de rij bij het lab. Maar het ging allemaal redelijk vlot. Nu maar hopen dat alles oke is. Zo niet dan worden we gebeld.

Nu is het aftellen tot volgende week dinsdagavond voor de echo. Spannend hoor. Wel leuk kreeg vanavond allemaal telefoontjes van broers / schoonzus van hoe het geweest was. En heb net heerlijk alle info door gelezen. De tijd kan mij niet snel genoeg gaan!

Mopgen komt mn moeder langs, gezellig kleppen en scrappen ( foto`s plakken van onze trouwdag nog...)

Fijne avond dames!

8. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Poohbeer............... heel veel sterkte met jullie verlies, denk aan jullie *hugs*

Verder weinig te melden, nog steeds ff misselijk, maar verder gelukkig. ;)
    Fijne avond all

9. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    poohbeer ik wil jou en je hubbie heel veel sterkte wensen.... :cry:

@spijkervrouwtje ik denk dat je me verward met iemand anders , ik heb geen hooikoorts klachten ;)

10. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Poohbeer, heel veel sterkte. Natuurlijk ook voor je man. Was het vruchtje al eerder gestopt met groeien?

Hier gaat alles goed. Gisteren even wezen shoppen. Had maar 1 broek, dus twee erbij gekocht en een stel laarzen, want 75 % van alle zwangerschapsbroeken is dus driekwart. Leuk hoor als je geen laarzen hebt!

Knuffels Monique

11. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ Wendy, wat een vreselijk bericht. Ondanks dat je dan al zo "ver"bent gaat het toch nog mis. Ik heb nog steeds de angst, maar bij jou is het nu echt zo. Hele dikke knuffel meis. Sterkte voor jou en je man.
    @ Joann, wat gaaf zeg dat je een dvd kon laten maken. Ik heb net gebeld om te vragen of het bij ons ook kan, maar helaas. Wij krijgen gelukkig wel weer een foto mee.
    @ Elfje, gefeliciteerd met je contract. Zo zie je maar weer, eerlijkheid duurt het langst.

Gisteren bij de VK geweest en voor het eerst het hartje gehoord. Het duurde heel erg lang voordat ze het gevonden had. Eerst lukte het niet, batterij verwisseld, toen lukte het nog steeds niet, andere doptone en uiteindelijk he he daar was ie dan GELUKKIG. Wat een spanning zeg. Ik moet toegeven dat ik daardoor wel met een iets geruster gevoel naar de Echo uitkijk vandaag.
    Hoop dat ie goed gegroeid is. Heb er echt zin in.

12. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Poohbeer, wat een verschrikkelijk rot nieuws, hoe is het nu met je?
    Had je wel al een keer een echo gehad?

Vandaag ga ik het aan de collega`s die aan het werk zijn vertellen dat ik zwanger ben, ik ben benieuwd.
    Morgen hoor ik welke functie ik binnen de instelling waar ik werk kan gaan doen.
    Ik moet nu binnen 2 1/2 week van de woning af en dat vind ik toch best lastig (ik vind mijn werk n.l zo leuk).
    Maar het is allemaal voor het goede doel.
    Ik heb gisteren een leuk kammetje en borsteltje van mijn vriendin gekregen, helemaal leuk.

Groetjes van Senna

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Niet alles geheel bijgelezen maar wil wel even poohbeer heeeeel veel warmte en liefde geven voor jullie beiden!

Wat naar meiske, had je al eerder een echo gehad?

Vaak is het zo dat het vruchtje al is gestopt met groeien vanaf de 6de tot 8ste week en komen ze er pas later achter dmv de late echo's...

Ik vind eigenlijk dat we allemaal vanaf de 6de week elke week gewoon een echo moeten hebben tot de 12de week!

14. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    @ Joann - van harte! wat een goed nieuws!

@ moon - ik ken dat klagen over dat je misselijk bent maar ook klagen als je niet misselijk bent :) tis ook nooit goed he ;)

@ wendy/poohbeer - heel veel sterkte, we schrikken denk ik allemaal heel erg bij het lezen van deze berichten, zeker als je al zo ver bent als 12 weken, vreselijk, ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte toe

Hier verder alles goed, ben onwijs zenuwachtig voor mijn eerste echo aanstaande vrijdag...pffff
    morgen ben ik precies 9 weken, de tijd gaat al best hard!
    Verder ben ik nog steeds erg moe, zo nu en dan misselijk en ik plas me nog steeds een ongeluk.

Liefs,
    Dora

15. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee meiden!

ik ben ook zo blij, dat mijn baas gewoon mij mijn extra contract heeft gegeven!
    ik krijg nu ook tijdens mijn verlof meer betaald!

@bibi: heel veel plezier met je echo!

ik mag volgende week woensdag voor de termijn echo... ik heb er echt super veel zin in om mijn kleintje weer te zien!

liefs elfje
    (jippie! de 11 in mn banner!)

16. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hi meiden,

We hadden met 9 weken al een echo gehad met kloppend hartje. Nu was er geen hartactie meer.
    Het is waarschijnlijk 5 dagen na de eerste echo gestopt met kloppen. Kleintje zit echter nog wel steeds in mijn buik en hoop dat ik niet voor een curretage moet...hoop dat ik het thuis in alle rust kan verliezen.

Liefs,
    Wendy

17. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Poobeer en man wens jullie heel veel sterkte...vind het echt super rot voor jullie!

Morgen eindelijk de intake om 8.20uur. Mannetje gaat mee, daar vroegen ze om, na gezellig. Nu komt er eindelijk beweging in de hele zwangerschap. Ben namelijk nog nergens geweest, pfff. Ben benieuwd.
    Weet iemand wat ik daar moet verwachten en wat ik misschien zou kunnen vragen?

Verder alleen maar misselijk kan nog steeds niet eten ondanks de pilletjes :cry:

groetjes

18. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Wendy, ik vind het echt heel erg kl*te voor jullie!
    Ik hoop dat het snel op de natuurlijke manier gaat!

@ Tweeling.
    Ik heb helemaal niks gevraagd, had ook gewoon geen vragen.
    Op deze site ( http://www.babyopkomst.nl/ ) kun je een lijst met de vragen die ze gaan stellen bekijken en ook invullen.
    Wel even aanmelden. En dan linksboven staat 'Eerst bezoek aan de verloskundige' Daar staan alle vragen.
    Succes!

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ suske.

Hihi dus je hebt jezelf lekker verwend.
    Ik doe het met een stiekje aan me knoop.
    Ik durf nog niks te gaan halen wil eerst vrijdag afwachten.
    Maar me broeken zitten best strak echt irri is dat.

@ Dora.

Is ook nooit goed bij ons vrouwen.
    Dat plassen dat ken ik... elke keer dan ben je net geweest en moet je weer.

Hier gaat het goed.
    Wel heel erg moe.
    Ga zo t huis maar werken.
    Heb alleen zo weinig zin er in.

20. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    poohbeer veel sterkte