Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaToRo

MaToRo Lid

9 okt 2006
    63
    0
    0
    docent
    Wageningen
    @ Poohbeer: Wat kl*te voor jou en je man. Ik wens je veel sterkte de komende tijd.

Groetjes,
    Toontje

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Kom ik met leuk nieuws, zo krom...

Ik heb net met de angelsound het hartje van mijn kindje gehoord, moest hard drukken maar hoor het net boven mijn schaambot!

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ ninetje

Wat gaaf joh.. ik zou ook wel zo'n ding willen maar mag niet van me man haha. Omdat ik dan steeds ga luisteren en als ik niks hoor helemaal over me toeren word. ;)

4. droppie

droppie Actief lid

1 sep 2006
    209
    0
    0
    MOEDER
    leuk hoor dat je het thuis kunt horen
    grappig
    geniet er van he

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @all.

Voelde jullie eigenlijk voor de test al dat je zwanger was?
    Ik wel we zijn 17 oktober getrouwd op een dinsdag en s'maandags had ik het gevoel al alleen de test was negatief.
    En dinsdag wist ik zkr dat ik zwanger was.
    Hebben toen pas donderdags weer getest en toen was het echt zo.
    Was wel benieuwd of meer het voelde.

6. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    ja ik voelde achteraf gezien toch wel aan dat ik zwanger was... alleen durfde ik niet te testen!

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik voelde het niet maar mijn man wel...
    Die zei van jij bent zwanger.
    Dus ik testen 1 dag na mijn NOD helaas negatief, 1 week later was hij positief

8. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    De vraag was of je al wist dat je zwanger was. Ja, maar dat gevoel had ik bijna elke maand. Ik had alle vruchtbare dagen uitgerekend en op die dagen hebben we geklust. Ondaks het verplichte toch lekker (sorry). En op een van de dagen van de innesteling had ik inderdaad wat bruine afscheiding. Dus dat klopte helemaal. Kon alleen niet wachten om de test te doen en vertrouwde het toen niet etc... Bij onze eerste wist ik het ook, maar toen heb ik te vroeg een test gedaan, was nniet zo bezig met bijhouden van NOD toen. Die test was negatief, maar ik wist het zeker en was gewoon boos. Wilde ook niet weer een test doen, voelde mij zwanger, maar werd ook nog ongesteld. Dus met 12 weken toch maar weer een test gedaan en die was superpositief en toen was ik dus al 12 week. Scheelt met stiekem doen als je net zoals ik slecht je mond kunt houden.

Trouwens, wie is er soms ook zo vreselijk lui! Het ene moment mmoet het huis blinken en het andere moment verslons ik het weer.

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Dat was wel lekker dat je pas met 12weken posi teste.
    Heb je ook minder stress dat het mis kan gaan.
    Ik ben ook lui/moe.
    Weinig zin in dingen, vandaag wel lekker gepoetst.
    En morgen maar weer.

10. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik wist het niet...
    Wel had ik het gevoel 2 dagen voordat ik testte dat er iets in m'n buik zat. Maar niet echt overnagedacht....
    Ik wist het dus niet.

11. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Even een vraagje...
    de termijnecho, hoe lang duurde die bij jullie?
    En wat kijken ze allemaal na? (ik ben precies 11 weken bij de echo)

12. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Ik wist het ook niet echt. Ja, ik had zere (.)(.), maar dat kon ook een naderende ongesteldheid betekenen. Mijn moeder zei trouwens dat ze het aan mij kon zien, ik had opeens rode wangen. :oops:

Hebben jullie eigenlijk allemaal al een buikje? Ik heb wel aardig wat vet, maar voel nog nergens een verdikking van mijn buik of zo. En dat maakt me nog onzekerder dan ik al ben. Ik las ergens dat een kindje in de baarmoeder bij 10 weken ongeveer zo groot is als een grapefruit, dan moet je dat toch voelen? :(:

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik wist het wel maar voelde het niet van te voren,

Ik had een heel mooi voorspellende droom een paar dagen voor mijn posi test, er zaten twee vrouwen op mijn balkon met beide een baby in hun armen die identiek waren.

Ik dacht eerst nog, ik krijg een tweeling...

En ik krijg ook een tweeling, alleen qua sterrenbeeld ;)

14. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Haha, ja, dat gaan we straks aan de familie vertellen! :p Wij krijgen een tweeling. :)

15. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ Dora, Spannend hoor nog twee nachtjes slapen
    @ Elfje, wat fijn dat je nu ook extra betaald krijgt tijdens je verlof. Enne.. bereid je maar voor op een hele mooie echo want het is een enorm verschil met je vorige hoor ;)
    @ poohbeer, het klinkt wat raar, maar ik hoop voor je dat het spoedig tevoorschijn komt. (weet ff niet hoe ik het anders moet vermelden, sorry)
    @ Tweeling, veel plezier morgen. Ik heb om advies gevraagd bij het uitzoeken van kraamhulp.
    @ Ninetje, wat leuk. nu weet je in ieder geval dat het nog goed gaat.
    (jij hebt die wekelijkse echo dan toch helemaal niet nodig? hihi ;) )
    @ Moon, lichamelijk voelde ik niet dat ik zwanger was, maar geestelijk had ik wel al het idee dat het wel eens raak geweest kon zijn.
    @ Suske, ik ben af en toe ook zo lui. Hen ook geen zin om te werken. Wil veel liever lekker thuis met de zwangerschap bezig zijn.
    @ Schelde, bij ons duurde de termijnecho ongeveer een kwartiertje, Ze laten het hartje zien en meten de grootte van de kleine en het hoofdje op om te bepalen hoe oud hij/zij in werkelijkheid is.
    @ Clau, ik heb nog geen buikje. Ja 's avonds wel een opgezette buik, maar ik voel ook nog geen echte verdikking van mijn buik. De VK gelukkig wel gisteren.

Vandaag een topdag gehad. Wat was de echo geweldig zeg. De kleine was heel goed gegroeid en lag precies op schema. Het was zo'n druktemakertje dat het niet goed mogelijk was om uitwendig te meten. Vandaar dat ik na een tijdje ook een inwendige echo kreeg. Zo schattig, hij/zij zwaaide, stak de tong uit en duimde. Wat een verschil met 4 weken geleden. Het is nu al echt een baby'tje. Heb weer een mooie foto meegekregen, ben helemaal blij!

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ clau.

Heb al wel een buikje en me broeken zitten heel strak. Doet beetje pijn. Maar durf helemaal niks te halen. Wil toch eerst morgen afwachten.

@ bibi.

Wat gaaf dat het zo lekker bewegelijk was en dat je er zo van genoten hebt :D

Ik ga naar me bedje ben net klaar met werken.
    En begin volop misselijk te worden :rolleyes:

17. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ Moon,

Ik hoop dat jij ook zo blij van je echo terug mag komen. Zal voor je duimen meis.

En ik heb sinds deze week ook juist last van misselijkheid als ik naar mijn bed ga. Gelukkig niet te erg, want ik val wel lekker in slaap.

Liefs,
    Bibi

18. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@bibi: wat fijn dat je echo zo leuk was! daar hoop ik ook op volgende week!

@moon: wanneer moet je weer?

@all: mijn broeken zitten ook echt enorm strak.... ik maak nu mijn spijkerbroeken vast met een elastiekje (voor de laatste knoop) dat werkt bij mij wel! maar voor hoe lang?

fijne dag weer ladies!
    liefs elfje

19. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    De laatste keer dat ik was wezen shoppen had ik per ongeluk een broek gekocht die eigenlijk iets te groot was. Daar ben ik nu erg blij mee, hihi.

Ik heb gisteren wel een zwangerschapsbeha gekocht. Ondanks dat de (.)(.) nog niet super gegroeit zijn, merk ik wel dat mijn eigen beha's niet lekker meer zitten en aan het einde van de dag pijn gaan doen.

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Zeg....

Hoe is het trouwens afgelopen met de dame die voor 3 euronogwat zoveel zwangerschapskleding heeft gekocht?

Deel Deze Pagina