@ bibi Ik hoop ut ook @ elfje Ik mag morgen weer om 10 over 10 Ik weet nu ook wel waarom ik donderdag vloeide dat was van de sex want gisteren had ik weer erna beetje bloed verlies. Net als een bloed neus hahaha. Gisteren met m'n man over borstvoeding gehad. Hij vindt het niks want dan zien ze (andere mensen) je (.)(.) en hij vindt het maar heel raar Volgens mij is er niks normalers dan borstvoeding geven. Ik wil dat heel graag geven maar dan twijfel ik weer omdat hij het vervelend vindt. Wat gaan jullie doen? Liefs Simone
Ik ga op zeker bv geven! Heb het bij mijn meid ook gedaan en bevalt goed! Altijd op de juiste temperatuur en niet te vergeten het geld wat je ermee uitspaart. Ik geef het gewoon in een afgelegen kamer als er mensen thuis zijn of ik ben bij iemand thuis. Je hebt tegenwoordig ook van die mooie *bags* waarmee je je kindje kunt voeren en niemand je borsten ziet Vindt je dit lastig dan kun je het als je ergens heen gaat afkolven. Succes!
Ik wil ook BV geven, maar niet waar anderen bij zijn. Dat is dan weer m'n eigen gene denk ik. En inderdaad, afkolven kan ook. Zo lang ik niet werk wil ik i.i.g borstvoeding geven. Hoe het daarna gaat, zie ik dan wel. Weet niet of het lukt overdag afgekolfde melk of FV te geven en 's avonds BV. En wie weet lukt het wel helemaal niet, kan ook nog.
Het is zkr goedkoop en je hebt het altijd bij je. En het is beter dan FV. Maar is wat shelde zegt als het lukt. M'n moeder had helemaal niks aan voeding. M'n man wil 1 kindje en ik 2 daar zijn we nog niet echt over uit. Maar stel dat het bij 1 blijft dan wil ik wel ''écht'' gedaan hebben. Niet meteen met een flesje want zo hoort dat niet (dat vind ik) Ik zei al tegen hem je bent gewoon jaloers
Hahaha. Nou, misschien mag hij ook wel eens een slokje proeven (schijnt absoluut niet lekker te zijn trouwens) En zeker, het is beter dan FV! Ik wil proberen om i.i.g 3 maanden BV te geven. Hopen dat het lukt!
Ik wil ook graag borstvoeding geven als het lukt. Mijn schoonzusje deed dit ook maar kreeg een borstontsteking en moest zelfs geopereerd worden daarna lukte het dus niet meer. Maar ik ga het in iedergeval proberen. Heb er geen moeite mee als iemand mn blote tiet ziet Dit vragen ze ook bij de intake bij de verloskundige he, ook of je thuis of in het ziekenhuis wil bevallen. Zoals ik er nu tegenaan kijk lekker thuis, jullie dan? Zo vanmorgen voor de 1e x echt overgeven.. Ik was brood aan het klaarmaken en sneed met het mes in mn vinger. Bloedde als een rund, ik keek ernaar en ging spontaan ove rmn nek, had nog niets gegeten dus er kwam alleen maar gal maar beroerd was ik wel zeg, normaal gesproken heb ik daar geen last van eigenlijk... Ook savonds als ik de potten van MvM opendraai en mn plasje erin kieper hou ik he tniet echt lang lekker... Oh en mn broeken gaan nog wel dicht maar merk wel dat mn buik opgezet ios, vooral savonds doe ik een knoopie los als ik thuis ben. mn gewone spijkerbroek van voor de zwangerschap zit niet lekker meer dus heb nu een strechbroek aan die gaat nog wel. Mn eerste positiebroek hangt al wel in de kast... Raar idee hoor zo`n megatent Heel verhaal weer... Fijne dag dames ik ga ff poetsen :S
Ik merk nog niks aan m'n broeken. Ik heb ze dan ook expres 1 maatje groter gekocht. Maar overdag moet ik echt een riem aan, anders zakt ie van m'n kont! Ik denk dat ik in het ziekenhuis moet bevallen. Hier heb ik het met de VK nog niet over gehad eigenlijk. En m'n man wil ook graag dat ik in het ZH beval. Mocht er iets mis gaan. En als alles goed is, sta je binnen een paar uurtjes weer buiten. En thuis hoef je de boel niet schoon te gaan maken. (of wel)
Dat was ik (E3,10)! Tja, daar is niets mee gebeurd. Ik heb er geen schuldgevoel aan over gehouden en dus besloot ik het erbij te laten. Het zit heerlijk die kleding (1 rok, 1 trui, 1 vest en een shirt). GOeie winkel, kann hem IEDEREEN aanraden
Jeetje Bibi: wat gaaf joh jouw echo, een echte spring in het veld! Candijtje: join the club van overgeven! erg he? Ik moest laatst een keer overgeven toen ik aan mijn avond eten in de ochtend dacht (dus echt alleen denken), gek he? En zijn jullie ook zo verstrooid? Ik heb per ongeluk van de week mijn fiets een nacht open laten staan en vergeten op slot te doen. Had mazzel de volgende dag stond hij er gewoon nog
pff vind het maar lastig om alles bij te houden als ik een dag niet geweest ben staan er weer ineens 5 pag bij .hihi kletskousjes... maar heb die 10 eindelijk gehaald wat gepaard gaat met verschrikkelijk misselijkheid en overgeven... join the zwangerschaps club nog ff en dan zittenw op de 12.. uuuhhh hopen maar dat die misselijkheid snel weggaat! en mijn broeken pas ik ook niet meer had een veels te grote broek gekocht. die pas ik nog wel maar als ik zit springt die rits telkens open hahah maar goed ik heb een firstsound besteld, en binnen heb het geprobeerd maar hoor niets dan mijn eigen bloedsomloop en ander hoop herrie hihih dus das wel weer jammer nou meiden ik doe mijn best om het te volgen alleen het lukt mij zo slechttttttttt dikke kus mij
hahaha ja ik weet het maar omdat ik ook zo misselijk ben de laatste tijd maar vandaf vandaag hou ik het weer bij hoor!
Balen he van die misselijkheid hihi. Maar weten we teminste wel dat het echt is. Bij mij hielp in het begin komkommer. Nu trouwens ook niet meer. En heb ook dat van vsm mama gehad maar das ook niks. Zal best wel bij sommige helpen maar bij mij niet.
hmm bij mij helpt een ouderwetse lolly ja en daar vreet ik me zowat kapot aan, want me eten binnehouden kan ik dus echt niet. normaal eet ik best goed en nu eet ik genees drie krieltjes op maar ow ow ow wat gaan die lolly's er goed in ( die met die kauwgom erin) als ik die eenmaal in me mondje stop dan is de misselijkheid weg.. maar ja echt uber gezond is het ook weer niet
Hallo meiden, Wat kunnen jullie ouwehoeren zeg. Hahaha. Kan het ook allemaal niet meer bij houden. Mijn broeken zitten niet lekker meer en aangezien ik vorige week een hoop nieuwe kleding heb gekregen van mijn moeder, alvast voor mijn verjaardag, ga ik die lekker aantrekken. Had van het weekend die kleding al gedragen, maar moest toch even gewassen worden, maar mijn gewone broek zit echt niet lekker meer. Verder lijkt het wel of ik juist na de drie maanden misselijk begin te worden. Ik hoef maar ergens aan te denken en ik sta al te kokhalzen. Gelukkig heb ik nog niet echt over hoeven geven. Dat vind ik zo vreselijk. Nou, tot later maar weer. X Linda
Morgen de echo! Pas om 6 uur, dus ik moet nog de hele dag wachten. 's Avonds eet ik ook niet veel meer... heb er gewoon geen zin in en ook licht misselijk. Yogurt of vla gaat er dan weer wel in. Raar lichaam!
@ Simone, Ik wil ook in ieder geval proberen om BV te geven. Dat is voor de kleine ook gezonder dan FV. Kan hij/zij een beter immuum mee opbouwen. @ Candijtje, ik denk er over om in een kraamhotel te gaan bevallen, lijkt mij heerlijk. Anders in het ziekenhuis, geeft mij een veiliger gevoel en geen rommel. @ Ster, tot op heden valt de verstrooidheid bij mij gelukkig nog mee. @ nachtvlinder, ik ben een week verder dan jij en bij mij had de VK ook moeite om het hartje te vinden, dus maak je geen zorgen hoor! Enne.. niet teveel snoepen hoor, straks wordt je daar nog misselijk van. Sterkte iig.