Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ bibi.

Ik heb net tegen m'n man gezegd dat ik voor BV kies. Denk dat ie nog aan idee moet wennen. Hij zei er niet veel op haha. Dank je je hoort wel hoe de echo was.

Groetjes Simone

2. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Hoe laat moet jij Moon?

En Dora, jij ook een fijne echo morgen he?! Op je verjaardag toch?

3. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Oh ja, Dora ook, om 8.30 uur.
    Ik hoop niet dat ik er nog meer vergeten ben :oops:

@ Moon, misschien kan je hem een beetje paaien door aan te geven dat je af en toe kan kolven zodat hij ook een flesje kan geven ;)
    Maar tzt zal hij ook vast het beste voor je kindje willen toch?

4. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @ shelde en moon veel plezier met je echo...ik heb hem al gehad en ik kan je vertellen dat was pas mijn bevestiging van mijn zwangerschap... :( :oops: :)

Mijn vriend ging ook mee en die vond het weer niet zo leuk omdatt ik namelijk heel zijn hand blauw heb geknepen hahah 8) :confused: ;)
    arme schat toch he... enuuh ik heb het boekje gelezen van kluun help ik h eb mijn vrouw zwanger gemaakt..en eerlijk waar heb in mijn onderbroek gepist van het lachen..de moeite waard!

en ik weet ook nog niet wat ik doe bv of fles? denk eerder bv aangezien dit ook wel weer beter is en je alles eigenlijk bij de hand heb :) . en ja wil de menneke ook wat doen kan ik alsnog kolven want als ik het ern u over heb kan die wel eens jaloers uit zijn oogjes kijken hihi ;)
    maar hij bedoelt het goed haha

5. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Gaaf hè? Toen we net wisten dat we zwanger waren, was mijn man jarig, dus had ik nog gauw dat boekje voor zijn verjaardag gekocht. Hij heeft het al uit en ik ben bij de laatste hoofdstukken. :p

Ik twijfel nog over BV. Ik weet niet wat ik er mee heb hoor, maar het idee dat er steeds aan je tepels gelurkt moet worden staat me gewoon niet aan. Misschien dat ik er later anders over denk. :oops:

Hier ook nog steeds geen misselijkheid. Wel erge obstipatie nog steeds, daar word ik wel een beetje krankjorum van. Ik doe er echt vanalles aan, maar niets lijkt te helpen. :(

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ bibi

Dat had ik ook al gezegd haha, komt vast wel goed. ;)

@ shelde

Ik moet om 10 over 10.

@ nachtvliinder.

Dis m'n 4de echo maar hoop dat dit toch de leukste van alle 4 word ;)

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dag dames! Wat is er weer ongelofelijk bijgekletst zeg!

Allereerst moet ik helaas weer veel sterkte wensen las ik en wel aan poohbeer en haar man. Veel kracht en liefde toegewenst voor jullie beiden...

Verder alle nieuwe as mama's welkom hier!

En alle echo's en vk bezoekjes gaan hier ook lopen zeg, erg leuk om te lezen.

Ik heb vandaag ook mijn intake gehad en ze noemde me haar wandelde infoboek want ik was zo goed op de hoogte :D hulde dus weer voor jullie hier op het forum ;)
    bloeddruk was goed en ook meteen bloed laten prikken in het zh. Helaas vertelde ze mij dat de kans voor mij om bv te geven erg klein is (ivm borstverkleining) maar als ik er 100% achter sta, zij dat ook doet en me graag erbij wil helpen.

Ik vertelde ook dat ik heel graag in bad wilde bevallen maar dat doen ze bij deze praktijk niet. Ze ging het wel met haar collegas overleggen en als ik het heel graag wil en de anderen het ermee eens zijn, gaat ze zich erin verdiepen en staat ze ervoor open om mijn bevalling in bad te doen! Helemaal super dus :D

De misselijkheid is minder aan het worden gelukkig alleen ben ik weinig geweest omdat ik me totaal niet blij voelde. Ik zat al te denken aan een prenatale depressie maar het blijkt veel voor te komen door de hoge aanmaak van progesteron in de eerste 12 weken. Ik schaamde me natuurlijk erg vooral omdat er zoveel meiden graag zwanger woden en ik er dan niet blij mee ben.... Het begint nu wat beter te worden. Oek oek heeft er een tijdje terug ook een topic over geopend dus gelukkig ben ik niet de enige. Ik probeer mezelf genoeg rust te gunnen en daarom ben ik niet zoveel meer hier,

Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen en geef jullie een virtuele kus/knuffel!

Liefs
    Manuela

8. Shelde en moon heel veel plezier met de echo!

Hier alweer 11 weken wat gaat het toch hard, gister heb ik zo'n babysound / angelsound gekocht bij de kijkshop, super joh we konden meteen het hartje luisteren niet zo duidelijk als bij vk maar je hoort het wel echt super gaaf :D

Hoe gaat het allemaal met jullie misselijkheid? Hier gaat het steeds beter gelukkig!

9. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Hallo allemaal.

Hier weinig bijzonders te melden, afgezien van de obstipatie die is opgetreden, au au au. Ik ga vanmiddag denk ik even langs de apotheek, vragen of er iets is (zonder recept).

Verder geen last van misselijkheid of overgeven. Alleen met tanden poetsen moet ik kokhalsen (nou, als het daar dan bij blijft ;)).
    Het eten gaat nog minimaal, tenminste als ik zelf gekookt heb. Eergisteren uit eten geweest en gisteren bij mijn ouders gegeten. Dan gaat het eten wel beter, maar ja om nou elke dag ergens anders te gaan eten! :(

Moon en Shelde heel veel plezier bij de echo.

Fijn weekend allemaal! XXX

10. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    @ Bloem
    Wat ook helpt is 's morgens voor het eten een glas lauw water te drinken!
    En je hebt van Roosvicee ook een Laxo versie, schijnt ook goed te helpen. (ik geloof dat er gisteren een topic was geopend over dit onderwerp met meer tips)

@ Rachel
    Fijn he, die 11 vooraan! :D Hier ook!

Nou, Moon en Dora hebben de echo al gehad! Ben benieuwd!
    Hoop dat het goed gegeroeid is Moon!
    Ik moet de hele dag wacht... 6 uur pas. Pffff.

11. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Je kunt beter even naar je huisarts gaan (of even bellen) want de meeste dingen zijn op recept. Ik heb ook lactulosepoeder gehad, maar bij mij werkt dat niet echt. Nu heb ik nog 4 clysma's liggen, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. :( Alhoewel het nu niet meer te lang moet duren, want mijn hele romp voelt alsof ik onder de blauwe plekken zit.

12. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    hoi iedereen,

alles weer bijgelezen :rolleyes:

*clau: ik heb precies hetzelfde vind het zo'n raar idee dat je baby aan je borst drinkt ik weet ook niet of ik er aan kan wennen? terwijl het de normaalste zaak van de wereld is.

Ben gisteren naar de intake geweest, maar geen vragen over borstvoeding of over waar ik wil bevallen :-k Verder niks bijzonders, wij doen denk ik geen nekplooimeting, we zijn geen risico groep(kan altijd natuurlijk) dus daarom doen we het niet.

verder wou ik aan jullie vragen waar je zo'n babysound / angelsound kan kopen, en is er een verschil tussen, wat kost ie ongeveer en waneer kun je ongeveer het hartje horen? hihi wat een vragen.

iedereen een fijne dag! :)

13. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Pfieuw, ik dacht al dat ik de enige was. Ik denk er steeds over na, maar kan nog niet aan het idee wennen. Gek hè?

Volgens mij las ik iets over zo'n babysound bij de Kijkshop. ;)

14. @schelde heerlijk die 11! Nu zijn we bijna op de 3 maanden :D

15. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Bij mij hebben ze over allebei ook niks gevraagd.
    Zal het de volgende keer zelf eens aankaarten.

16. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    Hoi,allemaal.
    Ik dacht in mei te bevallen maar de gynaecoloog rekenden uit op eerste juni,dus ik verhuis van mei mama´s naar juni mama´s.....
    Is er iemand bij wie misselijkheid al voorbij is?
    en heb een vraagje?
    hoe gaat het s´nachts met jullie? slapen jullie goed?
    Wat me betreft,ik slaap gewoon niet :rolleyes: .Ik word heel vaak wakker,zoals het al morgen is....en mijn honger niet te stillen.....verschrikkelijk,ik eet s´nachts :confused: :confused:
    Is het te doen? Wannneer gaat het over? :( :(
    Veel liefs,
    Siken

17. Hester

Hester Niet meer actief

Hallo hier nog eentje zwanger van een juni-baby :-D

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik trek me terug uit hier.. blijf jullie wel volgen natuurlijk.
    Maar volgende week word het weg gehaald.
    Vruchtzakje was erg misvormd, kindje zat er wel maar nog geen hartje (had er nu toch echt in moet zitten) en verder zat er veel bloed in de baarmoeder. :cry:

19. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Oh nee Moon. :(
    Ik hoopte zo dat het goed gegroeid zou zijn!
    Echt heel erg klote meis!

Heel veel sterkte de komende tijd!
    Een dikke knuffel van mij!

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Dank je wel sandra.
    Had het ook gehoopt.
    Maar ja...