Welkom nieuwe meiden! @Ninetje, ja kick he? Zijn er helemaal weg van! Mijn schoonvader ook....hahaha...die vind ze top! Tja zo laten kan natuurlijk ook....maar het idee is eigenlijk ontstaan doordat ik een buikkast wilde kopen als commode en die dan zilver maken. Nu heb ik het idee om een kasteel-stijl kamer te maken. Dit bedje, een commode met marmerenblad, een mooie antieke kledingkast en van die zwarte "kasteel"kandelaars aan de muur. Een muurschildering met een afgebrokkelde oude muur oid. En in de familie van mijn man hebben ze een familie wapen...daar wil ik nog iets mee doen bedacht ik me net Dus ja zo laten....weet niet...hahaha @Elfje, bedankt!
Hallo allemaal, Weer een aantal nieuwe meiden, gezellig hoor. Cath, Riva en Demi: Van harte welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap. @ Schelde en Flyke, leuk he die fijne reacties. Ik kan mij voorstellen dat jullie je nu wel blij/opgelucht voelen nu jullie het hebben verteld. *zucht* (ik wil eigenlijk ook) @ Patje, bij mij hield de VK er ook geen rekening mee dat ik aangaf dat mijn eisprong later is geweest. Ik mag al 10-10 komen. Lekker snel he. Vind het zo spannend. @ Silla, ben blij dat het bij die ene keer gebleven is en dat het nog goed gaat. @ terese, leuk dat je meeleest. @ poohbeer, leuk joh. Je hebt al een heel plan. Ik heb nog totaal geen idee in wat kleur/stijl. Ik heb het gevoel dat ik vergeleken met vele andere meiden hier een beetje achter loop qua gevoel en er mee bezig zijn enzo. Ook het "marktplaats gevoel" heb ik nog niet. Uit zelfbescherming ben ik daar nog niet wezen snuffelen 8) Misschien komt het ook wel omdat ik het "zwanger zijn" gevoel minder heb. Ik heb momenteel alleen "last" van het vroege wakker zijn. Al bijna twee weken tussen 5.00 en 6.00 uur 's morgens pppffffff. @ elfje, die behoefte aan bevestiging heb ik wel hoor....
Hallo meiden, Ik wil me denk ik ook opgeven voor moeders voor moeders, maar waar ik woon wordt het niet opgehaald maar moet je de urine weg brengen. Hebben jullie enig idee hoe die flessen eruit zien, wil namelijk niet dat de hele buurt kan zien dat ik daarmee bezig ben en dat zij de conclusie kunnen trekken dat ik zwanger ben! Liefs Demi.
Ja echt super, zo veel moeder voor moeders! Hier in Zeeland wordt ook geen urine ingezameld... Vroeger wel volgens mij, ik herinner me dat er in de wachtkamer van de dokter een poster voor hing.
Moeders voor Moeders is net bij ons langs geweest. En de test die we deden was weer superpositief. Teststreepje was nog donkerder dan de controlestreep. Heerlijk! Ik begin a.s. vrijdag al. En als je je vroeg opgeeft, krijg je als extra cadeau een fotolijstje waar je je eerste echo in kunt doen. Dus, als jullie mee willen doen, geef je dan snel op. Heb ook een leuk tijdschrift gekregen. En een cd rom waar je zwangerschap van week tot week wordt beschreven. Echt leuk hoor! @Demi: Die flessen zijn trouwens groen en zitten in een kratje. Als je niet thuis bent op het moment dat ze opgehaald en gebracht worden, moet je het voor de deur zetten. En dan weet de buurt wel hoe laat het is hoor. Nou, ik ga mijn bedje zo maar weer eens opzoeken. Doeg, XXX Linda
@ Linnepin, ik heb me ook zojuist aangemeld voor MvM (via internet), toen ik de bereking deed was mijn uitgerekende datum 31 mei! Hihihhihi onmogelijk volgens mij want ik had een late eisprong hihhihihi. Maar hoe lang duurt het voordat ze contact opnemen en langskomen? Ik heb nl. deze week nog vrij dus ik hoop dat het nog snel geregeld kan worden hihhihi.
Ik denk dat het er een beetje aan ligt hoe druk dat vrouwtje het bij jullie in de buurt heeft, maar bij ons is ze vandaag langsgeweest en ik heb me vorige week opgegeven. Ben benieuwd wanneer ze komen. Groetjes, Linda
Hihihhi Ik woon in een ZEER kindvriendelijke beurt... 1 basischool, 2 kinderdagverblijven en 1 peuterspeelzaal en dat in een omtrek van nog geen 2 km...dussssssssss het kan best zijn dat het heel druk is bij ons hihihhihihi... Ik ben al de hele middag zo moe ik denk dat ik vandaag een hazeslaapje van 30 min. gedaan heb. Toen schrok ik wakker van de kat (die overigens sinds ik terug ben van vakantie en dat ik weet dat ik zwanger ben naast of op mijn buik wil liggen?). Ik denk ik ga denk ik nu maar naar bed...maarja de kans is groot dat ik vannacht er weer uit spring gezien ik zeeeeeeeeeeer kort slaap de laatste tijd. Greetz
Hallo meiden, Ik sluit me voorzichtig bij jullie aan Ik heb vanavond twee keer positief getest. Wat een fantastisch gevoel is dit zeg........... ik ben als het goed is 14 juni uitgerekend. Ik moest zoiezo al 10 oktober naar de gyneacoloog voor een echo omdat mijn HA vermoedde dat ik weer cystes heb doordat ik al een week of 5 buikpijn heb. dus ik heb een extreem vroege echo. Ik zit alleen wel met een twijfel... Mijn laatste ongi heeft anderhalve dag geduurd, dat was op 7 september en ook nog eens 4 dagen te vroeg. Ik heb toen getest en 3 keer negatief, de laatste test was een week na mijn extreem korte ongi. Aangezien ik nu vrij vroeg positief getest heb ook nog eens s'avonds heb ik zelfs gedacht al verder te zijn dan 3wkn en 5 dgn. ook omdat ik al weken buikpijn heb. maarja dinsdag weet ik meer. jullie ook allemaal gefeliciteerd he
Allereerst welkom en gefeliciteerd Angel Eyes. Wat vervelend die onduidelijkheid, maar wel fijn dat je dinsdag naar de gyn mag. Hoop dat je dan meer duidelijkheid krijgt.
welkom en nogmaals gefeliciteerd angeleyes! @silla: ik heb me gisteren opgegeven voor moeders voor moeders, en ik ben deze avond al gebeld! morgen middag komt ze langs! liefs elfje
Van harte Angel Eyes! Ik weet niet of ik het hier neer mag zetten, maar ik heb besloten om er in december weer aan te beginnen \/ En ik kijk er eerlijk gezegd best naar uit! Ik ben er voor mijn gevoel nu meer klaar voor dan de afgelopen keer Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat ik het niet tegelijk met jullie kan delen omdat jullie natuurlijk nu al aan het broeden zijn, maar dat neemt niet weg dat ik enorm met jullie mee leef!
Ik had net wat roze afscheiding. Gisteren 'geklust' dus ik denk dat het daardoor komt. Maar leuk vind ik het niet!
@ Terese...wat goed dat je er in december weer aan gaat beginnen. Ik wens je alle goeds toe! Dikke knuf @ Shelde..het kan idd komen omdat je gister sex gehad hebt, maar ik weet hoe je je voelt! Ik had het afgelopen zondag ook (en was niet intiem geweest) maar gelukkig is het bij die ene keer gebleven. Ik hoop dat dat voor jou ook geldt... Ik denk aan je lieverd !
Terees, tuuk mag je het hier neerzetten hoor! Shelde, klussen is waarschijnlijk idd de reden, je baarmoedermond is meer doorbloedt nu maar snap dat je t niks vind. Ik heb steeds zon buikpijn na het klussen, heb dan ook besloten om t maar ffkes niet meer te doen. Silla gelukkig is het bij jou niet weer teruggeweest. Zeg. . . Hebben jullie ook zo veel afscheiding? Ik heb een inlegkruisje ingedaan vandaag. . . Brrrrrrrrrr, dacht dat ik daarvan af was,hahaha
@ Ninetje, Ja onwijs! Ik heb telkens het gevoel dat ik aan het vloeien ben maar volgens mij is dat gewoon de afscheiding. Ik had er normaal gesproken alleen last van tijdens mijn vruchtbare periode (en dan nog in mindere mate) maar dit is (voor mijn gevoel) niet normaal?! Het ziet er alleen niet doorzichtig uit, beetje cremerig maar het ruikt of irriteerd niet?
Jah hier ook, beetje witachtig en dun, ik zit er ook 10 keer extra door op de wc. Nah silla...hebben we tenminste 1 duidelijk sympt!
Jah precies ! whoehoeeeeeeeeeeee Ik had voor mijn vakantie allemaal plannen om dingen te gaan doen na mijn vakantie, echter nu ik weet dat ik zwanger ben komt er gewoon NIETS uit mijn handen. Vanmorgen fanatiek begonnen om mijn kledingkast op te ruimen...nou er ligt nu een mega berg kleding in de kamer maarre ik heb geen zin meer hihhihihi En weet je...ik ga er voorlopig ook niet mee door, mss later in de middag hihihhi Ga zo nog ff filmpje kijken (voel me alweer moe) en daarna ff naar de winkel en dan...ga ik wel weer verder hihhihihi