Meiden, Eindelijk ben ik er weer eens. Onze computer is echt overleden. Ik mag nu de laptop van mijn broertje een tijdje gebruiken. Maar ik ben er nog steeds en heb al een tweede echo gehad en over twee weken mijn 3e echo. We hebben het hartje gezien . Alles gaat perfect hier. alleen heel erg moe! verder niet misselijk ofzo Ik wil alle nieuwe zwangeren feliciteren. Ik zal hier zeker vaker te vinden zijn. Heb jullie allemaal gemist. Heel veel liefs Angela
Haaaaa daar is angeleyes weer! Oei,minder dat je pc nu echt overleden is... maar wel superlief dat je de laptop van je broertje mag lenen! We hebben je gemist hoor ! Fijn dat je al zoveel echos gehad hebt hoor. Nu maar wee rlekker meekletsen
He angeleyes.... fijn dat je er weer bent! Goed om te lezen dat alles goed gaat. Succes met bijlezen . Hier staat de 10 vooraan in mijn balkje! . Allemaal fijn weekend! XXX
echt fijn dat je er weer bent angeleyes! we maakte ons een beetje zorgen! gelukkig gaat alles goed met je! liefs elfje
Hoi Angel Eyes, Fijn dat je er weer bent. Was ook al ongerust. Gelukkig gaat alles goed. Heb je alles bij gelezen? Nieuwe juni mamma's welkom en van harte gefeliciteerd. Siken volgens mij klopt je banner niet helemaal, want die zegt nu 12.1 en je bent uitgerekend op 1.6.06. Ik ben 10.3 en 13.6.06 uitgerekend. Ach als ik het zo bekijk scheelt het maar een dag geloof ik. Knuffels Monique
Hihi, grappig hoor @ Senna, oh jee wat een naar nieuws, hopelijk is het allemaal niet al te ernstig en is hij snel weer opgeknapt. Sterkte. @ nachtvlinder, veel plezier bij de verjaardag van je schoonmoeder @ Angel Eyes, Yeah, je bent er weer, we hebben je gemist hoor. Fijn dat alles goed met je gaat. Je hebt wel een hoop gemist. We hebben helaas van een aantal meiden afscheid moeten nemen. Van de week nog van Moon en Poohbeer @ Siken, in dit topic zal je altijd recordhouder blijven, want anders zou je bij de mei mama's zitten. Je bent toch immers 1 juni uitgerekend? \/
@ Suske, volgens mij klopt de banner van Siken wel hoor. Ik ben 2 juni uitgerekend en zit vandaag precies op 12 weken.
Suske,de banner klopt wel,ik was bij de gynaecoloog en die heeft een echo gemaakt en het was volgens echo 9 weken en 2 dagen,en die zei over 4 weken zie ik jou terug voor 2de echo,we gaan de nekplooimetting doen,de nekplooimetting gebeurt bij 12 a 13 weken,en volgende vrijdag ga ik naar gynaecoloog voor de echo,in tussen zijn er al 3 weken gepasseerd sinds 27 october,juist geteld 22 dagen gepasseerd,dus....met 27 october was ik 9 weken en 2 dagen +22 dagen=12 weken en 1 dag en op 24 november is het 13 weken
@ Siken, als ik jouw banner vergelijk met die van mij zou het wel kloppen, maar na jouw verhaal snap ik er niets meer van :-k . Dan zou ik namelijk uitkomen op 12 weken en 3 dagen.
Haha,bibi78..... Heb heel snel geteld..miss is er ergens +/- fout gemaakt,maar je kunt toch niet altijd op de banner rekenen,want die is toch gemiddelde.... en btw het is lief van jou om dat te zitten uit te rekenen
hello meiden bent ik weer kheb hartstikke lekker gegeten! en nee geen overgeef neigingen ( gelukkig maar want me schoonmoeder had wel ergggg lekker gekookt 8) 8) ) En heb van haar een senseo gekegen.. En ben geneens jarig (tis echt een schat) en we hebben haar een ticket gegeven voor Beauty and the beast dus dat vond ze weer helemaal geweldig en nu gaan we lekker een bakkie nemen, en genieten van ons heerlijk bakkie koffie dag meiden!
Zo ik heb even wat gewerkt vanavond Dit zijn alle namen van vrouwen die op dit moment zwanger zijn bij de juni mama's Ik was verbaasd over het enorme aantal! 65 (hoop dat er geen foutjes tussen zitten) patje rachel82 bibi78 elfje linnepin shelde ninetje demi riva angel eyes remember mijnimeel droppie spijkervrouwtje suske karin06 bianca666 karin35 duiveldraakje22 manuela79 mik2sept radna mama anke babe pinda maggie ster clau candijtje popje senna1979 velobabe amari bloem79 tweeling MaToRo jessey elfje1 joann ciel72 kleineJantje Laure Etje cindy1975 evi dilela missy1978 monkey77 femke06 watje peetjuh minipi chaya claudiawijnand manuelenbrenda marion68 dora babs1980 nathalie84 lolifantje (?) nachtvlinder chiesa lique80 siken hester ZO pff....klaar!
Hihi nou je had er zin in! Leuk hoor en inderdaad echt heel veel! Nu nog de uitgerekende datum erachter..... nee hoor geintje
@ bibi. Ey dat noemen we geen afscheid he Ik blijf jullie volgen en ook hier schrijven Kan jullie niet missen haha. Liefs Simone
@ ameri wow was de verveling toegeslagen? hihih maar wel leuk nu zie je met hoeveel dames we zijn... en idd nu nog ff datum erachter geintjuuhhhh
Goede morgen meiden, Hier gaat alles nog goed, soms erg misselijk. Gister zijn wij naar bataviastad geweest heb leuke positie kleding gekocht en houte speelgoed voor de kleine. Heb verders niks te melden nog, 29 november heb ik eindelijk mijn eerste echo. Ik wens jullie een hele fijne zondag toe
Dankjewel Popje, jij ook natuurlijk. Leuk he dat shoppen? @ Amari, jeetje wat een werk zeg . Wel leuk hoor. @ Moon, ik bedoelde het niet rot hoor. Uiteraard blijf je van harte welkom. Ik vind het knap hoe je er mee omgaat. Lijkt mij namelijk wel moeilijk om hier te blijven en ons te volgen. Vandaar dat ik bedoelde dat je je hier weer snel zwanger mag melden. Wou je niet gelijk verbannen hoor. Nogmaals sterkte en zo lag je het volhoudt blijven we gezellig klessebessen . Veel liefs, Bibi