Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    respect suske...

2. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Dames gefeliciteerd met de mooie echo's!

En wat een mooie buiken zie ik zo hier en daar!

Ik snap er alleen niks van: bij mij is echt niets te zien. Kreeg zelfs vandaag de vraag of ik afgevallen was :cry:

Nou ja die buik zal nog wel komen ;)

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Elfje super foto meid!

Meiden die net als ik minder fit zijn, nog eventjes...de 12 weken is hier in zicht! Yeahhhhhh!

Het lijstje maakt t idd een zooitje eerlijk gezegd.
    Bijhouden in het start berichtje kan niet, want na een half uur kun je er geen wijzigingen meer in aanbrengen helaas maar we staan indd in de bavallingslijst, net zo makkelijk toch?

Dikke zoen voor jullie en tot snel weer wat vaker!

4. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Hoiiii,

Eigenlijk niks te melden, dus dan maar allemaal gewoon een fijne dag :)

5. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    @ ninetje.......
    Ik zie dat we een dag na elkaar zijn uitgerekend, (jij nog 198 dagen tot 9 juni en ik nog 199 dagen tot 10 juni te gaan) , maar toch scheelt onze banner 3 dagen :(

Ach als ze maar optijd komen toch ;)

6. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Is ook wel waar ja dat die lijst wel erg rommelig word zo door alle berichtjes heen....

Gister en eergisteren was het "feest" savonds met het tandenpoetsen, gaat echt niet goed ik moet me dan overgeven en mn hele maaltijd komt er weer uit dan :( Iemand nog tips hoe ik het beter kan doen ofzo? En ja, niet je tandenpoetsen is ook al in mn hoofd opgekomen maar dat lijkt me niet verstandig... Vind het erg vervelend.... :(

Verder alles oke :D

Fijne regenachtige :( Dag!

7. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hallo lieve ladies,

Ik heb even een dipje...en het weer werkt ook niet mee....ik ben steeds sávonds zo moe en saai en wil niets, dan weer misselijk, dan weer moe, dan het weer "gewoon zat", humeur schommelt lekker dat ik niet echt de gezelligste ben voor mijn hummie, hoop dat ik daar snel overheen ben want ik vind het zelf ook erg. Maar er is geen land met me te bezeilen...

Verder ben ik van plan het volgende week aan mijn baas mee te delen, ik ben dan 10 weken en een dag, dus wat vroeg maar we zitten dan toch samen over functioneren enzo, dus dacht ik dan kan ik het maar beter achter de rug hebben (want hij gaat dat niet funny vinden). Hebben jullie het al op het werk gemeld? of zouden jullie wachten tot 12 weken of langer als jullie mij waren?

Ben benieuwd.
    Liefs, Dora..die nu iets buikje krijgt :)

8. Niet meer actief

:D :D Wat is dat gaaf!

Vanochtend echo gehad voor het eerst. Hele nacht nauwelijks geslapen van de spanning (en opkomende keelpijn). Om 9 uur lag ik met tranen in mijn ogen op die behandeltafel, zo gespannen. Toen de echo begon zag je direct een mensje met alles erop en eraan. Handjes, voetjes, neusje, ogen.... Het bewoog, het slikte, en het hartje klopte als een razende.

Ik ben langer zwanger dan ik dacht (heb dus begin september een mega korte cyclus gehad, terwijl ik normaal juist extra lange cycli heb).

Maar op 3 juni wordt bij ons een nieuw mens geboren! Nu dit weekend naar mijn ouders en mijn schoonouders, en broers en zussen om het te gaan vertellen. En na het weekend mijn collega's en leerlingen.

Wauw...ik voel me bekaf van de spanning, en tegelijk vol adrenaline en liefde.....

Fijne dag allemaal

(zal mijn banner ook even aanpassen...ben 12.4 weken zwanger nu, en dus ook de kritieke fase voorbij, joepi! We mogen echt gaan genieten nu.)

9. @Amari super joh je echo, fijn dat alles goed is!

@Dora, ik heb het ook verteled op mijn werk met ruim 9 weken, niet aan iedereen maar aan mijn naaste collegas en mijn hoofd van de afdeling, omdat ik gewoon niet lekker in mijn fel zat door de misselijkheid en zo moe was, zodat zei wisten wat er was, nu sinds deze week vertel ik het aan iedereen op het werk.

Verder gaat alles prima hier, vanmiddag om 3 uur hebben wij een echo bij de knov in bilthoven, het wordt onze 2e echo!
    Maar blijft spannend.

10. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    O jee, meiden,
    Ik heb al een tijdje een gaatje in mijn kies, waar een stukje vulling is uitgegaan. Nou, heb ik eindelijk een paar maanden geleden een afspraak gemaakt bij de tandarts. Ik ben al een paar jaar niet geweest, dus ik durf niet zo goed. Maar nou werd ik vanmorgen wakker met kiespijn in die ene kies. Het is nu wel iets gezakt. Denken jullie als ik spoel met mondwater dat het weg kan gaan?
    Mijn tandarts is namelijk vandaag dicht en pas maandag er weer. En het is niet hier in de buurt. Ben bij de tandarts gebleven uit het dorp waar ik vandaan kom.
    Wat kan ik nou het beste doen?
    X Linda

11. Ik denk niet dat het helpt als je met mondwater spoelt, kiespijn gaat dan niet weg.
    Succes met je kiespijn hoop dat je het volhoudt tot maandag.

12. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    even een tandarts in de buurt bellen en advies vragen?
    spoelen etc werkt bij mij allemaal nooit. alleen de tandarts helaas....

succes!

13. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Linnepin,

Ik zou zo snel mogelijk naar een tandarts gaan.
    Hoe langer je wacht hoe erger het wordt.
    Gewoon gaan (weet dat het niet leuk is) des te sneller ben je van de kiespijn af. ;)
    Sterkte!

@All,

Passen jullie je spijkerbroeken nog?
    Ben nog niks aangekomen, maar ze gaan bijna niet meer dicht.
    Ben volgens de VK 11 weken en 5 dagen op naar de 12 weken!

Zijn jullie trouwens al bezig met de kinderkamer?

14. karin35

karin35 Actief lid

3 okt 2006
    180
    0
    0
    kinderdagverblijfleidster
    ijmuiden
    jajaja ook ik heb mijn eerste echo gehad!
    Wat geweldig om te zien dat je die misselijkheid en vermoeidheid niet voor niks doorstaat maar dat er gewoon een klein mensje in je aan het groeien is.

jaja en mijn broeken zitten inderdaad ook niet meer zo lekker,knoop los of elastiekje door het knoopsgat!
    ga het volgende week vertellen aan mijn ouders,we gaan een midweek met ze weg en mijn zoontje heeft een shirtje met daarop stoer ik word een grote broer!
    Ben heel erg benieuwd of ze het door hebben.

voor iedereen die nog echo's krijgt heel veel plezier en de rest hopelijk binnenkort minder moe en misselijk

groetjes karin (oja mijn banner klopt niet moet zijn 10 weken en drie dagen)

15. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Leuk al die echo's! :D
    Dan is het toch veel echter he?!

@ Lin Echt even langs de tandarts hoor! Of iig even bellen!

@ Velobabe: Nog niet echt aan de babykamer begonnen. We moeten eerst een heleboel gaan verplaatsen (een kamertje vrijmaken).
    Daarna kan ik gaan verven, vloerbedekking leggen enz.
    Gisteren gaan kijken voor een babykamer(2e hands), maar m'n man vond white wash toch niet mooi. Ik wacht gewoon op een aanbieding bij de Leenbakker. hebben ze vaak ook leuke kamertjes voor weinig.

Gisteren trouwen een uur in een babywinkel doorgebracht... Kinderwagens getest en info over gekregen. De Quinny Buzz vinden we wel erg gaaf. :D

16. karin35

karin35 Actief lid

3 okt 2006
    180
    0
    0
    kinderdagverblijfleidster
    ijmuiden
    zwanger of zoooo

mijn banner klopt wel :oops: :oops: :oops:

17. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Shelde,

Wij hebben 1 kamer over.
    Dit was eerst de studeerkamer.
    Dat gaat de babykamer worden.
    De slaapbank die erin staat heb ik vanmorgen op internet gezet en de kast heb ik al leeggehaald. De spullen staan nu her en der in de kamer, maar de kast is leeg :)

Wij zijn ook al naar de babydump geweest.
    De quinny buzz is inderdaad mooi.
    Wat een keus en wat een prijzen trouwens...

@Karin35
    Zwangerschapsdementie :)

18. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ja he, vooral die prijzen! De verkoopster vond de Bugaboo helemaal geweldig, maar het prijskaartje daaraan is ook behoorlijk.
    De Easywalker vonden wij wel interessant maar die hadden ze niet staan in de winkel. :(

Maar wel leuk al die voorbereidingen enzo! :D

19. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hoi hoi,

Wij zijn ook al bezig met opruimen enzo, we krijgen een hele grote klerenkast op onze slaapkamer en dan kunnen de spullen die nu in de kinderkamer staan in de inbouwkast.
    In de inbouwkast hebben we de winter en zomerkleren liggen dus die kunnen dan straks allemaal mooi blijven liggen.
    En al onze sporttassen,tennistassen en waterflessenkrat staan ook allemaal in de kinderkamer dus dat kan allemaal in onze slaapkamer straks. Heerlijk.
    Aankomend weekend gaat het logeerbed wat daar staat weg en de zonnebank gaat naar mijn ouders.
    We liggen er zelf heel weinig onder en hij staat in de andere logeerkamer in de weg, want daar past ie niet onder het bed.
    Ik heb wel zin om daar bezig te gaan, we gaan in Januari beginnen met de muren, babybedje en een kast schilderen.
    Heb er wel zin in.

Wij heben de quinny speedy gekocht, een model met stofje van 2006 dus die konden we met korting meekrijgen, scheelt toch weer.

20. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ja he, vooral die prijzen! De verkoopster vond de Bugaboo helemaal geweldig, maar het prijskaartje daaraan is ook behoorlijk.
    De Easywalker vonden wij wel interessant maar die hadden ze niet staan in de winkel. :(

Maar wel leuk al die voorbereidingen enzo! :D[/quote]

Wel heel leuk, maar ik weet eigenlijk niet waarmee we moeten beginnen.
    De kinderwagen, de meubeltjes voor de kinderkamer, de box...

Deel Deze Pagina