Zoo! Ff alles bijgelezen EN een nieuwe lay out! Deze week heeft m'n man vakantie en dus ben ik hier wat minder. Wie vroeg ook alweer om het dagschema? Bij Laurens gaat het zo: Flessen van 180/6 om: 5.30 10.00 14.30 19.00 23.30 Soms laat hij ook wel eens 5 uur tussen twee flessen, maar meestal wil hij stipt op deze tijden eten. Na de fles speelt hij dan 45 minuten tot 1,5 uur ( ) op zijn wipstoeltje of in de box. Hij kan zichzelf al die tijd heerlijk vermaken sinds ruim een week, dus dat is lekker voor mama Dan gaat hij zijn bed in tot de volgende fles en dat haalt hij meestal wel helemaal met slapen. En nog echt goed slaap-nieuws hier: Laurens slaapt de laaste 2 nachten soort van door Hij slaapt zonder onderbrekingen van 24.00 uur tot 05.00 uur! \/ En dan na de fles van 5.30 uur vaak nog tot 10.00 uur! Wel heerlijk zeg, even bijtanken! Hopen dat het niet tijdelijk is. En... wellicht gaat hij de fles van 5.30 uur binnenkort ook nog overslaan [-o<
dankje... Ben er wel doorheengekomen geloof ik.. meisje ligt te slapen... lekkere dikke fles van 200 ml!jeetje! Vancht had ze geslapen van 10 tot 8 JEETJE .. hopen dat ze het weer doet... zal wel niet.. al is vandaag net zo verlopen als gisteren.. VEEL WAKKER DUS! Nou ja, ik ga ook maar slapen denk ik ! Ben ikde maandag iig doorheen! iedereen weltrusten.. en voor alle BEEBJESSS DOORSLAPEN MAAR! GUN JULLIE MAMAS RUST! kus
Ooh cimbomlu, 3 dagen gemist... Moet er niet aan denken, maar gelukkig hoeft het ook niet! Zo Hester, wat een mooi schema heeft Laurens zeg. Dat gaat erg goed! Mamasanne, groot gelijk. Lekker naar bed en morgen vroeg weer op. Een nieuwe dag en nieuwe kansen Ik ga ook zo naar bed. Ben moe zeg. Trusten.....
Mamasanne: Ja, kan me goed voorstellen dat je je mannetje mist. Gaat hij iedere week 5 dagen weg? Kom op he, kom maar lekker vaak op het forum! Die van mij werkt de laatste dagen errug veel en dan van 14uur tot 24uur. Daar baal ik al van, maar ben blij dat hij er 's nachts en 's morgens nog is. Na donderdag heeft hij 2 weken vakantie! Eindelijk! Maar neem dan Cimbomlu: Hoe lang ben jij nu al 'alleen'? Wanneer ga je precies je mannetje achterna? En voor hoelang? Fijn dat Deniz bij zijn opa en oma kan blijven zolang je ziek bent. Maar kan me voorstellen dat je hem errug mist. Kun je daar ook niet lekker gaan uitzieken? Nog interessante dingen gezien bij de Keuringdienst? Hester: Mooi schema zeg! Tjonge, jonge.... Ja, en die fles van 5.30 zal ie binnenkort vast wel eens gaan verlaten! Kom op Laurens; je kunt het! Mamma wacht al zo lang.... Karin: Dat schema komt vanzelf een keer meid! Het blijft toch puzzelen, haha.... Britt had niet haar beste dag vandaag. Jeetje, wat een volume kan er uit dat meisje komen zeg. Alleen maar hazenslaapjes, voortdurend jengelen, moeilijk te troosten. Het slaapje van vanmiddag duurde helaas maar een klein uurtje, daarna was ze klaarwakker. Tot net.... Nu net de laatste fles gegeven en ze is als een blok in slaap gevallen (als ik de hele dag zou huilen, zou ik het niet zolang gered hebben - daar wordt je toch doodmoe van!). Nou ja, ik ga maar duimen voor een goede nacht tot minstens 7 uur! En dat geldt natuurlijk voor jullie (en de beebs) ook! Tot morgen, Kuzzies
Marlieke: Ik heb net op Marciano gestemd hoor! Kom op meiden: iedere dag met z'n allen stemmen! Hij loopt achter (zag dat 1 baby al meer dan 200 stemmen heeft?)
Bij de Keuringsdienst van Waarden hadden ze het nu over suiker. In zo'n pakje instant tomatensoep zit het equivalent van 9 klontjes suiker. Enne...in zo'n piepklein bakje Danone (is volgens mij in 3 happen op) voor de kindjes zitten 5 klontjes en in een klein potje Olvarit fruit 6. Daarom vinden die kindjes dat zo lekker! Shanna: mannetje is nu ... 5 weken weg. Centjes verdienen he. We gaan 2 weken naar hem toe (het is er trouwens veel te warm om uit te zieken, dus ik ben blij dat ik nu weer wat opgeknapt ben!), maar daarna zit mijn verlof er op. En jij, geniet lekker van de 2 weekjes als hubbie vakantie heeft! Gaan jullie nog leuke dingen doen? Deniz heeft nu echt wel een schema: 4 uur 8 uur 12 uur 16 uur 19 uur Zoals jullie zien is ie een ochtendmens, vroeg naar bed en vroeg uit de veren, hihihi. De ene dag slaapt hij overdag veel en de andere dag alleen hazeslaapjes. Maar het is een reuze makkelijk jochie, geen aanstelleritis, als hij huilt is er ook echt iets. En hij groeit goed, hij is nu ook voor de Lidl-luiers overgestapt naar het maatje 7-18 kilo 8)
@Nachtvlinder, @Shanna, bedankt voor je oproep om te stemmen. Heb je nog gespiekt bij de augustus mama's? Ergens op pagina 1176 of zoiets stonden de berichtjes vanwege de concurrentie voor de beebs van de maand. Stom stippenkind en weet ik veel al wat meer er gezegd word. Niet leuk voor de mams van die beeb. @all, Marciano huilde vanmorgen al om 6.45 uur. Dus hij komt 15 minuten eerder i.p.v. later. Groetjes!
Zo, mijn eerste werkdag zit erop! Heb vannacht heerlijk geslapen, want ik was bekaf toen ik klaar was om 22.00 uur. Het viel me niet tegen om weer te werken, ik had wel een heel raar gevoel toen ik weer in de auto zat, het was net of ik een weekje vakantie gehad had en er niks gebeurd was. Heel vreemd, terwijl ik gewoon een dochter heb nu! Ik kreeg allemaal cadeautjes en geld van klanten, echt heel erg lief. Ik krijg zo nog weer een klant op kraamvisite, dus ik ga me gauw aankleden. @ cimbomlu, fijn dat het weer beter gaat! Wij hebben nog plannen om naar de canarische eilanden te gaan in oktober. Als het bloedonderzoek van mijn vader goed is dan gaan we boeken, zoniet dan wordt het denk ik een last minute als dat mogelijk is.
Goedemorgen! Wat een nacht zeg.... Zondag op maandagnacht heeft Mirthe voor het eerst een nacht doorgeslapen zonder baker! Gewoon in pyjama lekker onder de dekentjes (of drie meter hoger, want nu gaat ze tijgeren natuurlijk ) Wij helemaal blij, joepie, ze kan het wel, ik nieuwe pyjama gekocht, want deze was wel een beetje vies na een paar dagen.....(overdag slaapt ze al zonder baker) gisteravond dan met een echt ritueel begonnen: lekker in bad, pyjama aan, flesje, spelen en slapen! Ging heel goed, om half 8 lekker slapen, wij om half 11 lekker slapen......kwart over 12, Mirthe wakker.....speentje erin, dekentje weer over haar heen, slapen. Kwart over 1, Mirthe weer wakker...... Nou ja, toen hebben we haar maar weer in de baker gedaan en heeft ze tot 7 uur lekker vast geslapen. Flesje erin en nu ligt ze alweer een tijdje lekker te slapen.......ZONDER BAKER.... waarom overdag wel en 's nachts niet? haha....nou ja, blijf het proberen, komt vanzelf wel goed! @ Chiesa, waar woon jij dan dat Amersfoort in de buurt is? Ik ben voor hoor, juni-meeting in Amersfoort, haha, wat woon ik toch heerlijk centraal! @ Cimbomlu, ja ruilen is gelukt. Ik werd bijna boos op de verkoopster. Vraagt ze hoe oud Mirthe is, dus ik zeg 4 maanden. Ja, zegt ze heel snibbig, dan heeft je moeder niet goed gekeken er staat toch 3 maanden op!?!?!?!? Ja, zeg ik netjes, ze is 2 maanden te vroeg geboren, dus eigenlijk is ze pas 2 maanden, dus mijn moeder dacht helemaal niet vreemd! Nou ja, toen begon ze eerst nog eens te herhalen wat ze eerst zei en vervolgens iets over Franse maten, ja zeg dat gewoon gelijk, Mexx is ook altijd een maatje te klein.... Heb nu, ja ze hebben geen maten, 67 cm, volgens hun voor 6 maanden, nou........knappe beeb die zich met 6 maanden nog in dat jurkje kan persen! Hahaha...dus dames, het merk Okaido: koop minimaal 1 maat groter dan je gewend bent! Heb verder natuuuuurlijk ook weer kleertjes gekocht. Er hing zo'n snoepig plissérokje bij de HEMA, wel 68, maar goed, ook echt een herfstrokje, dus dat komt wel goed, leuk truitje erbij, volgens Rinke kan Mirthe dan ook "op net".....hihi.... Enne, 6 klontjes suiker in Olvarit? Op het potje staat "geen suiker toegevoegd", betekent het dan dat fruit op zich zoveel suiker bevat? Of liegen ze gewoon? Nog twee weekjes, nu wel beter blijven hoor! @ Marlieke, ik ga zo ook maar eens even stemmen....zo, gedaan..... Wat een stomme discussie zeg, waarom maken die augustusmama's zich zo druk om of het echt is of niet. Stel dat het lippenstift was geweest, misschien was dan de lol wel geweest dat haar zusje dit had gedaan ofzo.....jeetje zeg, het is maar een fotowedstrijdje..... @ Patje, gek hè, je loopt op je werk alsof je nooit bent weggeweest, maar dan als mama....ik vond dat ook heel vreemd, maar wel leuk! @ Shanna, nog lekker geslapen vannacht? Knap toch dat die kinderen zo lang kunnen huilen en dan nog niet in slaap vallen! Ik zou na een kwartiertje al helemaal gaar zijn en de rest van de dag niet willen huilen omdat het zo vermoeiend is! @ Mamasanne, ik heb vast iets gemist, jou man moet dagen van huis voor zijn werk? Op de weg, in de lucht, op het water? Inderdaad niet leuk, tijdens mijn zwangerschap had Rinke ineens allemaal cursussen van een dag of vijf, bah, zit je dan alleen zwanger te zijn..... en nu zou ik het nog erger vinden! Succes dan deze week, en idd, de maandag is weer voorbij, wat is dat toch met maandagen, die zouden ze gewoon af moeten schaffen! Oh, Mirthe begint wakker te worden, netjes hoor....hoewel ze nog wel even een half uurtje bezig mag zijn met wakker worden, haha.... Even het flesje warm zetten..... Oh nee: wacht even, nog een nieuwtje: DE VLOER LIGT IN DE KAMER! Nou ja nog wel in pakken in de hoek, maar hè hè, na vijf maanden wachten hebben we m dan toch eindelijk echt echt echt in huis! Zou tijd worden! Ben er zo blij mee, straks een mooie eikenhouten vloer in huis, we leven nu nog op de "witte" kurkvloer van de eerste bewoners (12 jaar oud) en die is zeer nodig aan vervanging toe!
shanna en heb je het gevonden bij de august mama's? patje hoe was het werken? mamasanne tis ook nooit goed he ben al bijna 12 uur per dag met je op msn haha nee hoor meis.. Ik weet hoe vervelend je het vind dat je hubbie weg is...ik kan je daarom ook alleen maar een hele dikke vette mega knuff geven....((( DIKKE DIGI KNUFF))) kom het je trouwens snel in het eggie geven en heeft ze vandaag doorgeslapen? chiesa ja die meeting was voor heel het forum zeg maar.. Maar vond het zo raar dat we onze kindjes niet mee mochten nemen... ja er is geen plek voor allen , en dan waren we toch alleen maar meer met de kindjes bezig nou dat valt reuze mee... Mijn kind is een deel van mij... maar goed we houden gewoon een juni meeting zullen we het net als de vorige keer afspreken in utrecht? die meeting is helaas niet doorgegaan , dus deze MOET doorgaan karin ik voed ook op verzoek, en soms is de schema idd erg ver om te zoeken.. soms komt hij netjes om de 4 uur en doet het dan ook met 5 voedingen per dag en 1 in de nacht.. maar zoals gister hij bleef maar komen.. ONVERZADIGBAAR! ik heb er gewoon pijnlijke tepels van hihihi ik merk echt dat hij nu aan het regelen is.. pfffff ben blij als die dagen voorbij zijn.. Dat is dan ook het enige wat ik ga missen van de BV Cimbolu enn bedankt de zeezout gaat hier linea recta de prullebak in zo ook de tomatensaus en andere troep maar goed aan de ene kant wist ik het wel hoor.. tomaten saus maak ik dan ook altijd met mijn eigen saus en daar moet dan idd wel een beetje suiker bij anders smaakt het zo sterk naar de tomatos 8) maar op welke net komt dat dan? nooit van gehoord eigenlijk. Wat fijn dat je weer beter bent, en wat super dat je je kleintje weer heb gezien! Gaat hard he die veranderingen ineens ik zou het niet kunnen hoor! Maar wat moet dat moet, als ik er ook hondsberoerd bij loopt, nou dan komen ze maar bij mij slapen hester lekker he dat ze zo goed hun eigen ritme kunnen bepalen en dat ze zichzelf zo goed kunnen vermaken.. soms verbaas ik mij daar ook over, dan hoor ik hem gewoon een half uur niet shanna dat had ik gister ook, ook niet een regeldag of sprongetje.. aangezien zij op dezelfde datum geboren zijn
zo en nu ik hihi gister lag knulletje er weer netjes om 10 uur erin, en hij had de sneltrein gepakt naar dromenland... Hij was zo weg.. 4 uur werd hij wakker maar heb het weten te rekken tot 5 uur! eten gegeven en terug in bed... Papa moest er om 6 uur uit en heeft zijn luier verschont.. om 8 uur werd hij wakker... aangelegd en samenhebben we geslapen tot kwart voor 9.. toen nog mijn andere borst ( hihi ja ja samen in slaap gevallen met kind aan de borst) en hij ligt nu al weer in zijn bedje.. hij is erg jengelig en wil weer veel slapen.. zou hij weer aan het groeien zijn? nou ik ga wat doen doeiiii
Nachtvliinder: proficiat...2000 berichtjes! Keuringsdienst van Waarden is op maandagavond op Ned 3 Erg leuk, ze bekijken de boel eens van de andere kant. Judy: een eikenhouten vloer... ze stoppen er gewoon heel veel appelsap bij, voor het zoete, in die Olvarit potjes. Het zijn de suikers uit het fruit, maar ze zoeken het dus zo bij elkaar dat het heel zoet is. Een voedings-prof zei dat het niet uitmaakte, fruitsuikers of suikerbieten-suiker. Pas op hoor, bij Deniz valt Hema ook erg klein, hij heeft enkele t-shirtjes 68, nou, mooi dat dat als een worstevelletje om hem heenzit momenteel. Ik heb ook rompers waarop staat 6-9 maanden, die draagt ie nu al. Heb ik nou zo'n reuzenbaby, of hoe zit dat...?!? Hij zit met de groeicurve wel boven het gemiddelde, tussen de 75-90e percentiel, maar dat is niet extreem. Bij opa en oma ligt ie trouwens nu in een gewoon bedje, want meneer, jullie raden het al, past niet meer goed in de kinderwagenbak. En hij tijgert ook omhoog! Hij vindt het trouwens wel prachtig hoor, zo'n groot bed, hihihi
Patje, die 1e dag heb je gehad... Gelukkig viel het mee. Heb ook wel het idee dat t net zo als bij jou gaat. En wat lief van je klanten dat ze cadeaus voor je hadden etc, echt leuk hoor! Judith, ik woon in het dorp barneveld en dat is 15/20 min van amersfoort vandaan. Ik was er regelmatig te vinden Tjaah, waarom myrthe nu weer niet zonder baker kon.... #-o Om dr moeder te pesten hahaha Ik ben trouwens gek op hema kleertjes, ze zijn zoo schattig voor de meisjes. Ik heb van t weekend ook weer van alles gekocht tewijl Siënna het absoluut niet nodig heeft,maar ik kan het niet laten liggen [-X Olvarit.. Hmm :thumbdown: ooh ja Judith, wat voor soort vloer heb je genomen? Nchtvlinder, er zijn er al 2 voor amersfoort hoor Enne denk echt wel dat ie knul van jou aan het groeien is hoor. In slaap vallen aan de borst overkomt mij soms ook nog. Ik word er zo lekker moe van hahaha.
@Cimbomlu Qau kledingmaatjes wisselt het hier ook hoor, Zo heeft Vera romers maat 56 aan, vooral de jip en janneke rompers van de Hema vallen groot vind ik... Maar met kleertjes zit ze in 62.... De newbornbroekjes van de prenatal maat 56 vallen weer erg klein, die heeft ze alleen de 1e week na haar geboorte aangehad die zitten weer in een doos om opgeborgen te worden. Zo ook sokjes... heel veel van die schattige minisokjes had ik, krijg ik een kind met grote voeten, hahaha, of het randje aan de bovenhant van de sok zit zo strak in haar been te drukken dat dat dan ook weer zo sneu is.... Met sommige sokjes sla ik de bovenkant om zodat het minder in haar been drukt. Sokjes van het kruidvat vind ik weer super maarja die hebben ze niet altijd @Patje, lekker zo`n voldaan gevoel na je 1e werkdag... Gek he dat je dan nu echt als moeder ook weer thuis komt... Ik ga samen met Vera Vanmiddag maar eens even op de groep kijken... Hoe pas eind september te werken ivm mn vakantie die ik achter mn verlof heb geplakt. @mamasanne, kan me voorstellen hoor dat je er neits aan vind zo zonder man, lekker veel visite / vriendinnen bij je langs laten komen voor afleiding en veel forummen natuurlijk @Marlieke, ik zal ook nog eens op Marciano stemmen @Hester, lekker dat Lauerns het doorslapen door begint te krijgen, kan jij ook weer wat langer slapen he @nachtvlinder, Devano nog aan het jengelen of slaapt ie inmiddels? Als ik nu in de box kijkt slaapt mn meissie, tsja net gevoed, even gespeeld en der oogjes zakken dicht... @Judy, lekker joh dat de vloer nu in iedergeval in huis ligt, nu nog op de juiste plek Manlief is vandaag na 2 weken ziektewet weer aan het werk gegaan. Zit nog wel met zijn rug wat doortrekt naar zijn been maar het autorijden naar het werk toe ging goed, al moest hij na de 45 min rijden wel zijn benen strekken en opgang komen. Ben benieuwd hoe hij vanmiddag thuiskomt.... Vera lag om 6 uur vanmorgen nog te slapen, maar manlief moest opstaan ivm zn werk. Dus ik ff naar de wc, loop ik naar de wc toe beginnen mn borsten te lekken :S Daarna Vera toch maar uit haar wiegje gehaald en aangelegd, mevr. drinkt gewoon slapend aan de borst. Daarna het flesje en een schone luier en ze slaapt tot 10 uur weer verder en mama ook . Lekker hoor. Haar daarna in bad gedaan, volgende voeding gegeven en nu slaapt ze in de box. Heb ik mooi even de tijd om te forummen.
Hallo allemaal, Hoeveel drinken de flesvoedingsbaby's op een dag? Finn drinkt echt de afgelopen tijd zo weinig. Ik heb eens zitten rekenen en hij zit op ongeveer 500cc per dag. Meer krijg ik er niet in. Dat is toch wel weinig, volgens mij... Hij is ook best wel van slag, doordat ie zo weinig drinkt. De ene keer zit er wel 4 uur tussen en de andere keer is hij na 2,5 uur alweer wakker. Wel lastig vind ik dat hoor. Ik vond het juist zo fijn dat we lekker een 'schema' hadden waar we aan vast konden houden. Maar nu gooit meneer toch weer mooi roet in het eten. Maar goed, misschien is het wel weer even zo'n periode waar hij doorheen moet. Ik hoop het maar. Vandaag wordt het broertje van mijn vriendin begraven..... Ben gisteren al wel naar het afscheid gegaan, maar heb uiteindelijk niet meer in de kist gegekeken. Zat heel erg te twijfelen. En toen toch maar besloten niet meer te kijken. Ik kon gelukkig een andere ingang nemen, zodat ik niet langs de kist hoefde. Maar dat was meteen de ruimte waar je de familie kon condoleren. Ik had me zo voorgenomen om me sterk te houden, maar het lukte me niet. Ik stond die mensen huilend te condoleren en zij lieten geen traan. Ze waren zo sterk. Maar zeiden ook wel dat ze het echt nog niet beseften..... Die klap komt straks na de begrafenis wel. Dan hebben ze echt helemaal niets meer...... Zo triest allemaal. Op zo'n moment mogen we echt zo blij zijn dat we kunnen werken en een gewoon leventje hebben. Dan ben ik weleens boos op mezelf dat ik loop te klagen over kleine dingetjes.... Ik heb namelijk helemaal niets te klagen. Ik heb alles wat mijn hartje begeert...... Nou, ik ga nog even wat doen, want vanmiddag zal ik wel geen tijd meer hebben na de begrafenis... Doei. x Linda
O Ik heb trouwens nog een leuke site tip. Op www.oeiikgroei.nl kun je je aanmelden voor het e-magazine en voor de sprongetjeswekker. Elke keer als er dan voor jouw kind een sprongetje aan zit te komen, krijg je een mailtje. Ook kun je je aanmelden als panellid om dingen te testen. En je kunt vrijkaartjes krijgen voor Koningin Julianatoren.... Ik vond het wel een leuke site, met best veel info....... x Linda
hih candijtje inmiddels is hij weer wakker en speelt hij nu in de box.. ga zo met hem wandelen.. amersfoort utrecht maakt mij niet uit! zolang het voor mij maar haalbaar is met het openbaar vervoer, en de reiskosten niet de uit de pan reizen... duss kom maar op! en tja aan de borst in slaap vallen.. haha vooral snacht dan schrik ik wakker ineens, e dan kijk ik naast me en dan ligt hij met een BIG SMILE naast me te slapen...
Linnepin, nogmaals sterkte. Nachtvlinder, je hebt gelijk zolang het allemaal maar te doen is met het openbaar en de kosten. Shittt Siënna roept! EEh huilt hahaha.
Cimbomlu Deniz is wel een erg vroege vogel Kun je hemniet evt wakker maken voor een voeding rond 23.00 uur zodat hij dan lekker doorslaapt tot 07.00 uur?? Patje, Moet zeggen dat ik ook wel weer zin krijg om te werken hoor maar ik heb nog even want ik heb ook vakantie achter mijn verlof aan geplakt dus hoef net als Candijtje pas eind sep weer te beginnen. Mamasanne, Inderdaad beetje saai in je eentje (euhmm nou ja met z'n 2-en dan ) Lekker veel forummen dan maar Marlieke, ik zal ook ff gaan stemmen Hester, Bij Isa ging het net zo als bij Laurens nu, dus die slaapt ook vast met 2 weken helemaal door Kom op Laurens je kunt het! Judy, hehe eindelijk is je vloer er, nou kan ie mooi even op temperatuur komen. wanneer wordt ie gelegd? Candijtje, vervelend van je man z'n rug. Hopelijk blijft het de goede kant uit gaan want rugpijn die uitstraalt naar een been klinkt verdacht veel als een hernia. Rustig aan doen dus voor hem. Lekker dat Vera het zo goed doet. Nachtvlinder Dat in slaap vallen met het voeden ja daar moet ik ook zo op letten als ik liggend voed. En hij is vast aan het groeien, lekker laten slapen als hij dat wil Linnepin, ik ken de site ook, leuke site inderdaad. Oja en 500cc lijkt me inderdaad niet zoveel. Maar misschien een regeldag? En nog veel sterkte vandaag bij de begravenis! Karin een schema krijg je vanzelf hoor. Ik weet nog goed dat Isa ook 6/7 weken was en dat ik ergens las dat baby's als ze 1 maand zijn wel een ritme hebben gevonden...ik dacht toen nog ja ja behalve die van mij .... Maar zie nu, met 10 weken slaapt ze door en komt overdag keurig om de 4 uur. Goed werk heeft gewoon tijd nodig 8) En wat de juni-meeting betreft, Amersfoort is nog wel een eindje voor mij maar goed tís natuurlijk wel centraal in NL. Of wil iedereen soms naar het gezellige brabant komen Ik ben vanmorgen wezen proef- babyzwemmen het het was erg leuk. Les is een half uurtje met daarna een kwartier zelf spelen. Maar ik heb maar een kwartiertje meegedaan omdat Isa nog zo klein is. De badmeester (zo noem je die toch) vond het eigenlijk beter wanneer ze pas met 3 maanden beginnen (ze is nu 10 weken) maar dat hadden ze niet gezegd toen ik belde/mailde (terwijl ik het echt verteld heb en op hun site vanaf 6 weken staat ) Vandaar dat ik dus maar 15 min mee heb gedaan want toen kreeg ze een beetje paarse handjes (vd kou) want het water is toch een paar graadjes kouder dan het badje thuis. Maar het was leuk om te doen en we gaan volgende week gewoon weer Was ook erg leuk om dat verbaasde snoetje te zien in dat zwembad, ze was erg alert en keek met grote ogen rond. En bijkomend voordeel, ze ligt nu al weer een hele tijd diep te ronken in haar bedje