@Linnepin, sterkte meid! Vandaag zijn we even naar de begraafplaats geweest. Ook even langs het grafje van mijn neefje geweest. Nu begrijp ik een heel klein beetje hoe zeer het gedaan moet hebben voor mijn zwager en schoonzus toe ie een half uurtje na de geboorte stierf. Een heel klein beetje, want we hebben het zelf niet meegemaakt, gelukkig niet!) Ik hoop nooit een kind van mezelf weg te hoeven brengen. Groetjes!
Judith, ik ben een import barneveldse kip Zelf kom ik uit zeeland waar ik nu dus ook die maanden ben. Ik ben wel eens wezen stappen in amerfoort maar dat is op 1 hand te tellen... Ik bedoel dat ik vaak in de stad kwam hihi. Ik vind t zo´n klein stukje van barneveld en met file gewoon binnendoor via achterveld
Chiesa, hihi Hema verslaafd? Ze hebben dan ook wel ERG leuke dingen! Enne, waar in Zeeland verblijf je? Candijtje, klinkt als een lekker ochtendje! Linda, is toch altijd moeilijk zoiets. Ik vind condoleren ook altijd zo vervelend! Nicky heeft ook een tijdje gehad dat ze erg weinig dronk. Is vanzelf overgegaan. Heb je enig idee waar het aan ligt? Misschien kan je een grotere speen gebruiken, dat hij te veel moeite moet doen om zijn fles op te drinken. Spijkervrouwtje, ik wil ook gaan babyzwemmen, maar hoe doe je dat met aankleden enzo? Je kleintje in de maxicosi in het hokje ofzo? En kan je zomaar 1x proefzwemmen? Judith, Kruidvat heeft ook zwembroekjes, stonden deze week in de folder. Hihi, ik zie dat dat al gezegd is Karin, wij hebben eigenlijk geen kleding gehad. Maar 3 dingetjes eigenlijk. Maar ik had zelf al een kast vol en ik denk dat de meesten dat ook wel wisten. Mamasanne, dat dat zon verschil kan maken, een andere voeding! Fijn hoor! Marlieke, brr moet er niet aan denken! Shanna, ik heb ook zon hekel aan muggen! Ik hoop dat ze er niet teveel last van heeft. Succes met nageltjes knippen! Ik moet het ook weer gaan doen. Lekker priegelen. Vandaag even bij de Zeeman geweest. 1 broekje, 1 longsleeve en 3 shirtjes 4,75. Geen geld toch! Kon ik het echt niet voor laten hangen! Vanmiddag kwam een collega op kraambezoek. Ze is nu ook weer zwanger. Ze was zwanger voor mij, maar kreeg een miskraam (bij de 12 weken echo bleek het kindje niet te leven). Ik ben zo blij dat ze nu weer zwanger is!
Hoi Sandra, ik zit in de hoofdstad. Klink stoer he hahahhaha. Duhh het is middelburg maar Jij woont in zeeland he als ik het goed heb?
De Hema heeft idd erg leuke kleertjes, elke keer als ik daar ben kom ik wel met iets thuis Ik kan nog niet zeggen dat je altijd een maat groter moet kopen, want ik heb 2 broekjes van de Hema, en de één is maat 62 en de andere 68 en die van 68 is kleiner dan die 62! Heel vreemd. Ik had gister van een klant een heel schattig pakje maat 50 gekregen, hihih daar past ze al 6 weken niet meer in! Ik vandaag dus ff terug en heb het geruild voor een heel erg schattig rokje, maar nu moet ik nog ff terug om een maillot te halen en een leuk shirtje, want ik heb nog heel veel cadeaubonnen van de Hema en die had ik thuis laten liggen. Ik heb vandaag ook van die zwemluiers gekocht bij de kruidvat, ze waren 1 euro goedkoper. Over 3 weken begin ik ook met babyzwemmen. Femke heeft al 2 badpakjes gekregen dus ze krijgt er gewoon één aan ook al komt die luier er onderuit Ben benieuwd wat ze er van gaat vinden. @ mamasanne, ik zou met ongv. 12 weken gaan afbouwen, want pas dan hebben ze controle over de armpjes. Femke valt ook wel eens in slaap zonder inbakerdoek als we aan het wandelen zijn. Ik laat haar dan liggen als we thuis zijn maar ze is dan binnen 10 min weer klaar wakker! Dan schrikt ze geloof ik als haar armpjes ineens bewegen.
Nou, vanmiddag naar de begrafenis geweest. Het was een mooie en hele lange dienst. Het duurde bijna twee uur. Veel mensen wilden nog wat zeggen en er zijn misschien wel zes liedjes gedraaid. Dus ik was langer dan drie uur van huis. Gelukkig paste mijn oma op, maar toch was ik weer blij dat ik thuis was..... Ik weet niet meer wie de tip gaf om een grotere speen te geven, maar die ga ik wel opvolgen. Kijken of dat misschien uit maakt. Misschien is hij halverwege wel gewoon moe van het zuigen. Want soms drinkt hij namelijk na een half uur bijvoorbeeld wel de rest op. Dus ja, dan heeft hij blijkbaar toch nog wel trek.... Het blijft even uitproberen met die kleintjes he.... Nou, ik ga even wat eten, want ik heb alweer honger...... Als ik weer ga werken, ga ik maar weer eens een beetje op mijn lijn letten, maar ik heb er nu nog geen zin in. Nog even genieten.... x Linda
Hi, Zo ik ben weer online. Ik heb het hier gemist. Mijn laptop is gecrasht. 1 les maak altijd een backup. Ik ben dus alle foto's kwijt, 1 jaar van Gui en foto's van Joya gelukkig aantal af laten drukken en een aantal op cd voor mijn moeder gezet. Jeetje flink balen dus. Ik ga proberen bij te lezen. Gr Laila
Hallo allemaal, Daar ben ik weer een keertje, wat een drukte met zo'n kleintje! Ik zie dat er veel meiden gaan babyzwemmen, wil ik in de toekomst ook gaan doen. Nog even niet hoor, ben laatst met mijn neefje geweest en de lessen waren echt niet super voor hele jonge baby's. Ben benieuwd hoe ze de lessen bij jullie aanpakken? Morgen ga ik voor het eerst naar babymassage, zal mij benieuwen. Ze schijnen het heerlijk te vinden en daarna helemaal uitgeput te zijn en dus heerlijk te slapen! Zijn er dames die dit ook gedaan hebben? Vandaag kwamen de dames van de zwangerschapscursus allemaal langs. Heb een leuke foto in mijn album gezet, 13 baby's op een rij, wat een drukte haha, want er waren natuurlijk ook 13 moeders en de begeleidster van de cursus. Ik las ook dat er nu eentje opeens om een speen vraagt, lijkt me lastig. Hier heeft madame haar vingers gevonden, kijk maar in mijn album..... Nu handig, maar wel lastiger af te leren... Nou, ik zal proberen vaker bij te blijven, zal nu beter gaan nu manlief weer te werk is. Moet me toch de hele middag vermaken als Sam haar middagdutje doet (van 13.00 tot 17.00). Verder ben ik super trots op haar, ze groeit als kool op de borstvoeding en sinds ik haar 's avonds een flesje (90 ml) extra geef voor ze naar bed gaat, slaapt ze bijna 11 uur achter elkaar.... Ik mag dus in mijn handen knijpen.. Want vandaag weer genoeg verhalen gehoord, dat het ook heel anders kan zijn...
Linda, fijn dat het een mooie uitvaart was, geeft toch altijd een wat tevreden gevoel vindt ik, hoe moeilijk en triest het ook is. Hopelijk werkt de grotere speen, lijkt me inderdaad een goeie tip. Lijnen tja geef Bv dus dat mag niet maar eigenlijk zou wel 2 kilo vanaf mogen. Ik heb me wel vanaf vandaag voorgenomen wat minder te snoepen en wat minder te eten op verjaardagen en met BBQ etc.... Patje ik heb ook een zwempakje gekregen van Nijntje, kei leuk maar maatje 68 dat past ze dus nog lang niet Dus toch maar binnenkort naar die zwembroekjes op zoek. Vindt ik nl ook wel leuk voor meiden, met van die roesjes Shelde, in het zwembad zijn meestal grote (gezamenlijke) kleedruimtes waar je dus makkelijk met je maxicosi of zelfs met je wagen in kunt omkleden. In die waar ik ga is ook een grote aankleedtafel aanwezig. Ik heb Isa daar uitgekleed en in een wikkeldoek mee naar het zwembad genomen. Ook mijn tas meegenomen want ik heb Isa na het zwemmen in het zwembad zelf weer aangekleed (nou ja niet in het water natuurlijk maar er stonden zachte banken ) Dit op aanraden van een andere moeder want als ze uit het water komen hebben die kleintjes het meteen koud en de lucht bij het zwembad is nog veel warmer dan in de kleedruimtes. Tís wel ff prullen als je zelf nat bent om haar dan droog aan te kleden maar daar krijgen we vanzelf handigheid in oja hier 1 x proefzwemmen (= gratis) maar dat is misschien bij ieder zwembad anders en als je overlegt kun je misschien ook wel een paar keer "oefenen" tegen een kleine betaling. Karin hier ook bergen kleren gehad, heb op een paar rompertjes na nog niets gekocht. Oh nee dat is niet waar heb 1 jurkje van Mexx gekocht want dat vond ik zo gaaf maar dat is nog een beetje groot, alhoewel misschien morgen maar eens passen want Mexx valt klein zeggen jullie he... Shanna, erg he die nageltjes, ik vijl ze altijd met een kartonnen vijl want dat knippen vindt ik ook zo'n gepriegel. Hier is het trouwens krijsen hoor als ik haar vingertjes te lang blijf vast houden . Doe het dan ook maar meteen na het drinken, is ze tenminste nog een beetje sloom en relaxt Judy en kleuren niet doorgelopen? Zwart/wit gaat hier ook ,meestal bij de donkere was tenzij ik ook mijn wasmand leeg wil hebben MamavanSanne hier ook een man die chauffeur is. Alleen rijdt hij (gelukkig) binnenland. Het zijn wel lange dagen, meestal moet hij om 05.00 uur beginnen en is hij tussen 18.00 en 19.00 uur thuis. Maar daar staat wel tegenover dat hij maar 4 dagen per week werkt. En je kunt er inderdaad niets aan doen, die mannen hebben daar voor gekozen en dan hoort het er bij. Ster, hier ook af en toe een inslaaphuiltje maar dit duurt meestal maar 5 min. Een vollega van mij heeft een dochtertje (van inmiddels 3 jaar) en die doet dit ook altijd (zelf bij haar middagslaapje) is blijkbaar een manier om even de indrukken van de dag te verwerken en zich over te geven aan de slaap. In ieder geval zou ik een vast slaapritueel inbouwen dan wennen ze daar aan en gaat het huilen misschien over. En dan slaapt ze misschien ook makkelijker savonds in haar bedje ipv bij je mannetje op schoot.
Eindelijk weer even tijd om een berichtje te typen... Al vind ik dat wel wat lastig als je zo'n tijd niet geweest bent. Er is zoveel om op te reageren, eigenlijk een beetje teveel. Ik las iets over nageltjes knippen. Dat was bij Kayleigh ook hoognodig. Ze had namelijk zelfs haar eigen beentje opengekrapt. Dus ik vanmorgen maar gelijk het knippertje erbij gepakt. Heb alleen per ongeluk ook in 1 vingertje geknipt . Vond het zooooo erg. Kayleigh leek er geen last van gehad te hebben maar ikzelf had er verdriet van dat ik mijn kleine meisje "pijn" had gedaan. Morgen gaan we voor de 2e keer naar de kindefysio ivm haar voorkeurshouding. Je ziet al echt dat haar hoofdje niet meer helemaal rond loopt. Nu is het nog te overzien, maar het mag natuurlijk niet erger worden. Het schijnt dat het tussen de 6e en 8e maand nog enigzins kan herstellen. Ik dacht alsmaar dat Kayleigh het niet fijn vond om op haar buikje te liggen en dat ze haar hoofdje niet goed kon optillen. Nou, integendeel, haha. Het was gewoon de schuld van papa en mama. We legden haar armpjes niet goed onder haar (zodat ze zich beter kan opdrukken), maar naast haar. Dat is dan een stuk moeilijker en dat is natuurlijk ook niet leuk. Wat zijn er trouwens al veel kindjes die lekker doorslapen. Kayleigh wil nog steeds 's nachts haar voeding hebben hoor. Ben benieuwd wanneer zij ook een nieuw ritme ontdekt. Hoop dat dat niet al te lang meer duurt. [-o< Het is even een ego berichtje geworden, maak het binnenkort wel weer goed . Nu is het de hoogste tijd om af te sluiten, want m'n meissie mag gevoed worden. Welterusten.
Goede avond meiden! Even een berichtje van mij.. Nee ik ben nog niet aan het werk..ik moet donderdag weer..zie er nog steeds erg tegen op.. Ik heb even niet van me laten horen..want mannetje is lekker vrij..even genieten van het samen zijn. Chanelle doet het hartstikke goed..inmiddels zit er twaalf uur tussen de laatste en eerste voeding.. Gister gezellig met vrienden naar de stad geweest en 'savonds weer met de Wii gespeeld..kan al een stuk beter tennissen 8) Vandaag zijn we met vrienden wezen zwemmen..water was wel erg koud..ze zat gewoon te bibberen en zijn toen maar in het bubbelbad geweest. Had ook die zwemluiers van Kruidvat gehaald..maar die zoog zich gewoon helemaal vol met zwembadwater ..ben dus niet tevereden ermee. Ze is nu wel zes kilo. En zijn niet eens heel erg lang met haar in het water geweest..misschien een half uurtje bij elkaar. Ze ligt nu heerlijk te slapen..al om zeven uur had ze de laatste voeding..dus de vijfde voeding heeft ze overgeslagen..zou het dan toch tijd worden voor vier voedingen? Of is het waarschijnlijk door de vermoeidheid van het zwemmen? Tot nu toe kwam ze altijd hoe je het ook wend of keert op vijf voedingen..ik ben erg benieuwd hoe ze het morgen doet. Afbouwen gaat nog erg goed..zit nu alleen op eerste voeding BV en FV.. donderdag laatste BV.. 8) Vrijdag heeft ze weer der prikjes..hoop dat het rustig verloopt. Sorrie voor het niet reageren op jullie berichtjes..maar komt wel weer goed binnenkort..heb trouwens wel alles gelezen..dus houd het wel bij Dikke knuf Viona
@Viona, ik zat me net af te vragen waarom je al zo lang niet meer online was. Zie ik ineens een bericht van jou hierzo. @All, Marciano gaat vandaag voor het eerst in zijn ledikantje slapen. Hij word te breed voor de wieg. We hebben namelijk een nogal smalle wieg. Vroeger waren de wiegjes smaller dan nu zei mijn mams. Ben benieuwd of ie net zo lekker kan slapen in zijn ledikantje. :
Marlieke, altijd wer ff spannend he als je iets nieuws uit gaat proberen. Succes vanavond Viona, ik dacht al ze is niet meer online maar groot gelijkd at je er even lekker geneit met je mannetje samen. Pff zware dag donderdag, laatste BV en weer werken. Ik had overigens bij de zwemluiers neit het idee dat ze helemaal vol zogen, ja wel wat water komt erin maar is dat niet altijd? En ik vermoed dat het lange slapen van Chanelle door het zwemmen komt want Isa heeft gisteren ook de hele dag liggen pitten En is 4 voedingen voor haar al niet wat snel? Bibi; zitten nog wel alle vingertjes eraan Dat is ook de reden dat ik de vijl gebruik, veels te bang om haar te verwonden. Succes vandaag bij de kinderfysio. (bij een vriendin van mij kwamen die overigens aan huis)
goedemorgen dames! viona succes morgen he meid! zal aan je denken! Kom een keer wii bij je pelen hahah ( zo dies erg nodig mezelf uit ) en wat super dat ze 12 uurtjes heeft geslapen... ik wou dat die v an mij dat kon.. bibi hier ook nog een nachtvoeding hoor! vandaag kwam hij om half 4 dus bij hem is de regelmaat nu ook ver te zoeken.. en tja overslaan, dat komt wel... linnepin dat zal wel een egre mooie dienst zijn geweest! en kan me goed begrijpen dat je blij was dat je bij je kindjes was.. hier heb ik geen zin in het huishouden.. ik wou dat ik nog maar een fractie had van mijn nesteldrang haha ach ja maar ik moet he.. heb een kat rondlopen dus das elke dag zuigen.... met de stofzuiger hihi we wilden vandaag eigenlijk onze trouwdatum gaan vastleggen, maar zit met een dillema... 1. het valt in de vakantie 2. het valt op een doordeweekse dag.. (ach ja ze nemen maar vrij ) owja het wordt trouwens
Mooie datum Nachtvlinder! En inderdaad degene die willen komen nemen toch wel vrij (wij zijn op een woensdag getrouwd (daags voor Hemelvaart) en iedereen was er gewoon hoor Oja en die nesteldrang is bij mij ook totaal verdwenen. Maar goed heb hier ook een beestenboel rondlopen dus ga maar echt ff stofzuigen en dweilen nu
Zoooo Chanelle heeft na de voeding van 19 uur doorgeslapen tot en met kwart over acht Ze was denk wel erg moe van het zwemmen.. En vier voedingen..tja ik denk ook dat het een beetje vroeg is..maar ik ga der niet wakker maken voor nog een voeding..ze zal er waarschijnlijk genoeg aan hebben..ze doet het namelijk echt enorm goed..ONZE VROLIJKE MEID Ik ga het wel aan het CB vragen..maar waarschijnlijk ga ik toch naar mijn eigen instinct luisteren..ze is zo vrolijk en blije baby En ga ook vragen of ze al fruithapje mag hebben..omdat Mirthe ook al mocht met drie maanden en een week 8) Hihi nee ik wacht eerst af wanneer ze der flesjes leeg drinkt..maar ze is hard onderweg Ze zit/ligt nu tussen mijn benen tegen mijn buik aan te slapen..zo'n schatje is het hè (Sorrie voor het ego berichtje ..hihi moest het even kwijt)
Whaaa nachtvlindertje toch ! TUURLIJK NEMEN ZE VRIJ!~ JE GAAT TROUWEN.. DAS NI NIKS HOOR! en idd ik trouwde op donderdag EN IEDEREEN WAS ER HOOR! kusje