@nachtvlinder, mooie trouwdatum hoor, ach en door de weeks dat maakt niet veel uit geloof ik hoor, wij zijn op 11 mei 2006 getrouwd, was een donderdag en al onze gasten waren er. @lin, fijn dat het een goed afscheid was, condoleren vind ik ook altijd zo erg vooral als jezelf helemaal emotioneel bent en degene die je condoleert niet... maar nogmaals sterkte! @Viona, wat kan jou meisje slapen joh, echt lekker! Sterkte voor donderdag als je weer moet werken, ik ben gister even met Vera op t`werk wezen kijken. Maar was blij datik nog niet hoefde Ik las dat iemand al de 1e bijeenkomst had gehad van de zwangerschapsgym, leuk die rij babies op de bank! Ik heb vanavond de 1e nagym weer, maar erg laat pas om 2100 en dan nemen we de bnabies ook mee. Ben reuze benieuwd, Vera zal wel de grootste baby zijn maar is niet eens als 1e geboren.... er waren 2 prematuurtjes bij... Gister een naar bericht gekregen. mn schoonzusje was gister voor de termijnecho, ze was 9 weken en wat dagen zwanger. Maar op de echo bleek dat het vruchtje met 6 weken gestopt was met groeien. Ze had wel wat bloedverlies gehad, maar toch... Krijg helemaal kippevel als ik er weer aan denk. Vandaag naar het ziekenhuis om het vruchtje dmv inwendige tabletten uit te laten drijven. Hoop voor der dat ze het snel kwijt is... Bleef vannacht toch door mn hoofd spoken en ervaar weer dat wij een gezond meiske in de wieg hebben liggen dat dat toch een groot wonder is! Ow, het grote wonder is wakker Ga der maar uit bed halen, tot later dames!
@Marlieke, je schreef: Nu ben en blijf ik (voorlopig) fulltime moeder, schoonmaakster, klusjesman, verpleegster, kokkin, administratrice en directrice. En dan zeggen ze Blijf je thuis? Jij gaat je vervelen @Bibi, Nachtvliinder en Viona Keano en ik vonden het ook super gezellig in Blijdorp Heb maar gelijk een abonnement genomen en dan mag je ook introducees meenemen die dan maar 10 euro entree betalen, hint! @Shanna Keano slaapt overdag soms in zijn bed en soms in de box. @Cimbomlu Fijn dat je weer beter bent! @Spijkervrouwtje Vanaf wanneer mag je met de kleine gaan zwemmen? Had je nog meer bij je? Ik snap net als Judith niet hoe het zit @Mamasanne Woon je toevallig in de buurt van Rotterdam @Laila Welkom terug! @Bibi Ik heb ook weer veel terug moeten lezen... Ik laat mijn hubbie meestal Keano's nageltjes vijlen. Gelukkig is Kayleigh een stoere meid! Hoe was het bij de fysio? @Viona Alvast veel succes gewenst op je eerste werkdag. Wat is wii? Vast een domme vraag... Chanelle moet echt uitgeput geweest zijn van het zwemmen. Nog een tip voor een andere zwemluier? @Nachtvliinder 20-08-2008 Gefeliciteerd! Wij zijn getrouwd op 28-08-07 Dacht eerst dat het forum foetsie was, maar gelukkig is het gewoon vernieuwd
Lailae, wat shit van je computer maar nog erger van je foto“s zeg!!! Fijn dat je er weer bent hoor... We willen graag van alles op de hoogte blijven hihi Viona, wat doet Chanelle het goed zeg!!! Niet normaal meer haha Nou, nog niet aan het werk denken tot het zover is hoor Anders maak je je eigen gek! Sterkte met de prikjes, maar het zal wel mee vallen... Het zijn bikkels hoor! Linnepin, dat was een lange dienst. Vaak zo bij jonge mensen he. Nachtvlinder, wat een mooie datum heb je uitgekozen maar nog belangrijker: Het vast een mooie dag en iedereen neemt echt wel vrij hoor voor zo“n mooi feestje!! Marlieke, ik hoop dat Marciano lekker weg zal dromen in zijn ledikantje!!! Bibi, succes met kayleigh dr voorkeurshouding!! Ik hoop dat fysio goed zal werken. Ik had bij sSiënna ook zoites in de gaten en heb er gelijk alles aan gedaan en het is gelukkig alweer over!! Lique, wat een fantastische foto met alle kindjes op de bank!!! Fijn dat het goed gaat met je kleien, en slapen kan ze ook al zeg!!! Toppie!! Ik moet alweer gaan... doeii
Lique, leuk al die kleintjes op een rij! Wij gaan voor over een week op 2 een terugkomdag plannen. Ben benieuwd! Viona, wat heerlijk dat het zo goed gaat! En succes op je 1e werkdag! Marlieke, Marciano slaapt vast goed in z'n bedje! Ik laat Nicky vanacht op haar eigen kamertje en niet meer naast ons. Ook 'spannend'. Sally, tuurlijk nemen ze vrij! En een super datum! Spijkervrouwtje, hier ook geen nesteldrang meer hoor. Ik had gisteren visite, dus het huis is nu weer aan kant. (mijn beestenboel loopt buiten, anders was ik ook altijd haren aan het 'verzamelen') Candijtje, sterkte voor je schoonzusje! Is altijd zo akelig zulk nieuws! Nicky heeft weer heerlijk geslapen, van half 10 tot 6 en daarna tot half 11. En nu ligt ze in de hangmat (terwijl ze 's ochtends eigenlijk altijd wakker is).
Ooh Sandra, in dr eigen kamertje... Dat is ook spannend zeg! Ik had het van het weekend ook nog over met mn vriend. Ik zei juist hoe blij ik was dat ze naast me ligt en er nog niet aan toe was om haar in een ander kamertje te laten slapen... Nu kan het bij ons gelukkig op het moment niet anders Maar succes vannacht!
Mirthe mocht het van de kinderarts....het CB gaf me bijna billenkoek dat ik al op vier flessen zat en in de laatste Nutrix, die weten niet eens dat Mirthe al fruithapje krijgt, anders werd het vast echt ruzie Maar ja, die kinderarts is ook niet dom denk ik.....dus ik doe het gewoon, met zijn toestemming! Ik zou 9-10 weer naar het CB moeten, bel ik het net ZH voor een poliafspraak met de arts, ook 9-10. heb het CB gebeld of ik dan niet een keertje CB mocht overslaan, anders wordt ze twee keer op 1 dag gewogen en gemeten, wel een mooie test of ze hetzelfde doen, maar ja, beetje omslachtig. Gelukkig was dit geen probleem, dus lekker pas 4 december weer naar het CB! @ Sally: JOEOEOEEEEHOOOOEEEE, mooie datum hoor en lekker vroeg gepland, want je zal niet de enige zijn.... Mijn neefje is op 20-05-2005 getrouwd, was erg druk in het gemeentehuis. En doordeweeks, je kan mensen vroeg voorbereiden, dus die kunnen allemaal ruim van tevoren vrij nemen... Wij hebben 2 jaar van tevoren geroepen dat we 16-06-06 gingen trouwen iedereen was er (vrijdag)! Maar ehm, wel even maandag je -1 jarig huwelijk vieren hĆØ! Wij zaten 16-06-05 in Turkije, hebben we het ook even gevierd! haha...alle redenen voor een feestje grijp ik met beide handen aan!!! Ik zal 20-08-08 even vrij vragen...........(geintje) @ Chiesa, import, ach, maakt niet uit toch? En tja, Amersfoort is ook leuk shoppen....hoewel ik ook graag naar andere steden ga, want hier houden de echte leuke kleine shopjes het vaak niet lang vol... @ Sandra, dank voor de tip, morgen eens bij Kruidvat kijken....oh shoot, moet nog steeds het zwembad bellen.... En ja, ze adviseren de maxi mee te nemen...ik heb een oude tweedehands van mijn schoonzus staan, denk dat ik ff een zomerhoes erom ga kopen en die gebruik, want ik ben veel te bang dat ik straks mijn stoeltje kwijt ben die bij de wagen hoort en daar wil ik graag over een paar jaar ook nummero 2 in hebben, als het ff kan Of zouden die dingen in de kluisjes passen? Wil ook niet dat die stoel erg nat wordt ofzo....hmmmm, wordt vast een hele logistieke onderneming! @ Patje, ook dat rokje met een "zijden" strik? Mijn collega kwam vandaag ook vragen welke maat ze had, want ze had een leuk pakje gezien, maat 50... Beetje vreemd, want toen Mirthe nog maatje 44 had kreeg ik van haar sokjes in maatje 6-12 maanden..... En....ik mag dus geen luier om doen bij Mirthe met babyzwemmen, dus bij mij geen badpakje met uitstekende luier... Hmmm, ben toch benieuwd hoe ze dat doen, want kindjes plassen en poepen toch gewoon door? Ik ga zo eens gelijk bellen, want ik wordt nu toch wel erg nieuwsgierig... @ Linnepin, fijn dat het een mooi afscheid was, maar leuk wordt het nooit natuurlijk. Ik hoop dat je het door de uitvaart een plekje hebt kunnen geven! En die spenen, ja het is proberen! Mirthe dronk haar pap 's avonds steeds in 5 minuten op, terwijl ze over de gewone fles wel een half uur kan doen, terwijl die dunner is. Nu hebben we op de gewone fles nog een S speentje en bij de pap een speciale papspeen. Dus wij gister maar eens een L speentje proberen, dat moest toch moeilijk zijn met die klontjes, nou, mevrouw heeft flinke zuigkracht, ging nog te hard. Uiteindelijk met een M speentje de boel een beetje kunnen temperen als ik dat gaatje zo zag zou ik na 3 teugen al zijn flauwgevallen geloof ik.... Ik hoop dat het bij Finn in omgekeerde versie helpt bij het drinken! @ Laila, jeetje zeg, dat is balen! Ik ga vanavond gelijk een backup draaien! Wat erg zeg, alles kwijt! Echt nergens meer terug te halen door zo'n whizkid? @ Lique, leuke foto, en zo in de spiegel te zien aan de andere kant van de tafel 13 glunderende mama's op een rijtje! @ Spijkervrouwtje, ik heb gister bij de Hema hele leuke zwembroekjes met roesjes gezien, nog niet gekocht, wil ff maatje testen.... Heb 't truitje nog niet gewassen, doe ik morgen even met de hand op aanraden van Anja.... @ Bibi, hier ook hoor, nagels knippen wat een ramp! Allebei hebben we al eens in haar vingertje geknipt, doet Mirthe helemaal niets meer geloof ik. Toen Rinke dat deed riep hij gelijk "Pak een pleister!" Maar hoe plak je nou een pleister op zo'n klein vingertje @ Viona, succes morgen! Zal aan je denken.... Het is raar hoor, weer werken, je ging zwanger weg en nu kom je 16 weken later als mama weer terug, je denkt ook de hele tijd aan je kindje, ik wel tenminste..... Inmiddels meer op de achtergrond, maar toch.... En over die 4 flessen, als Chanelle er aan toe is, geeft ze dat zelf wel aan door te blijven slapen. Wij maken Mirthe wel standaard na 12 uur wakker, omdat we anders een beetje bang zijn voor haar suikerspiegel, maar dat is onze eigen angst denk ik, want ze geeft het vanzelf aan als ze honger heeft! De richtlijn is met 5 maanden pas, maar goed......niet ieder kindje is hetzelfde! (premature meisjes zijn gewoon kanjers, dat zie je maar ) @ Marlieke, had jij dat ook, in de wieg leek Mirthe zooo groot en in het ledikantje ineens weer zo'n klein popje..... leuk hoor, overstappen naar het grote bed, hahaha, wij vinden het spannender dan zij zelf hihi... @ Candijtje: Misschien is Vera helemaal niet de grootste, volgens mij liggen Mirthe en Vera niet zo bijster veel uit elkaar, toch? Prematuur betekent niet dat ze nu mega klein zijn....als het net zulke vreetzakjes zijn als mijn meisje, die denkt, wat nou prematuur, haha... Wat erg voor je schoonzusje, het zet je wel ff met twee benen op de grond hĆØ, ik laatst ook een kennis....13 weken zwanger, had het net aan iedereen verteld en diezelfde avond krijgt ze buikpijn.....op naar het ziekenhuis, bleek het kindje ook al een tijdje niet meer te leven, dezelfde dag nog curraetage...bah! Inderdaad, wat een wonders hebben we toch op de wereld gezet.... Sterkte voor je schoonzusje.... Zoooo....nu nog even Mirthe Vannacht weer zonder baker, werd nu om 2 uur wakker (gister om 1 uur), ingebakerd en verder geslapen tot half 8 (vanaf half 8 's avonds) vanavond poging 3, misschien nu nog een uurtje later, haha..... Zitten we tegen het weekend weer op hele nachten? Zou wel lekker zijn, vind die baker maar niets nu ik zie hoe lekker ze in dat bedje ligt, helemaal scheef, armjes naast haar hoofd en dekens van zich afgeschopt (net haar vader, veel te snel warm...) En nu weer aan het werk, ben al veel te snel "niets" aan het doen!
Hier ben ik dan! Nou alles was goed. Moet nog wel de 28ste x terug komen want de gyn moest eigenlijk de echo doen vanwege de diabetes. Dus kunnen ons kleintje dan nog een keer bekijken Dan gaan m'n moeder en schoonzus mee. En het is een meisje 8)
Vind het trouwens best opvallend dat er zoveel dames niet meer meekletsen in dit topic. Tijdens de zwangerschap waren er echt veel meer meiden. Wel jammer eigenlijk. Bijv. Angeleyes, die is nog wel actief op het forum maar kletst hier niet meer mee........ Ach ja, ze zal er misschien geen behoefte meer aan hebben. Of ze heeft zich bij de meimama's aangesloten. Nou, ik ben ook op het nippertje nog in mei bevallen, maar ik vind het hier veel te gezellig bij jullie.... x Linda
linnepin angel eyes heeft ook al aangegeven dat ze niet meer kwam.. en zo nog meerder met haar.. Ik las dat iemand hun maand ging kopieƫre en oplsaan... lijkt me erg leuk voor later dus ik denk dat ik dat ook ga doen... zijn er wel veel, maar goed ga ik weer eens kijien wat we geklets hebben! en judith je bent welkom hoor!
Moon Jippie! Gefeliciteerd! Meisjes zijn geweldig! (jongetjes ook hoor....). Linda Fijn dat het een mooie uitvaart was. Sterkte er nogmaals mee! Het een plekje geven kost tijd! Sally Gefeliciteerd! Mooie datum! Laila Das echt ontzettend balen zeg. Echt alles weg? Bij ons was ook de computer gecrasht, maar bij zo'n computerwinkel konden ze toch nog alles op een dvd zetten.... gelukkig maar.... Viona Jeetje, wat doet chanelle het toch ontzettend goed! Gewoon 12 uur slapen.... wat een luxe! Candijtje Oh, wat ontzettend naar! Mijn zus heeft hetzelfde meegemaakt. Die zijn al 2 jaar bezig om zwanger te raken en toen ze net met K.I. konden beginnen, bleek ze zwanger te zijn. Helaas bleek bij de eerste echo ook dat het kindje niet ouder was geworden dan 6 weken (rond ongeveer die tijd zou het hartje moeten gaan kloppen, maar dat heeft het wrs nooit gedaan....). Vond het zo erg, vooral omdat wij binnen no time zwanger waren en zij er al zolang mee bezig waren. Het kromme aan het hele verhaal is nu dat ze het eerst weer een half jaar moeten proberen, voordat ze in aanmerking komen voor K.I. en pas als ze 40 is voor IVF (omdat ze dus op een natuurlijke manier zwanger is geweest!). Wordt je dus ook nog ff 'gestraft', omdat je een miskraam hebt gehad.... Bizar! Velobabe Hoe gaat het met jullie? leuk dat je op iedereen reageert, maar je bent jezelf vergeten! Chiesa Snap je gevoel heel goed hoor. Kan de stap om Britt op haar eigen kamertje te laten slapen ook nog steeds niet zetten.... Schuil iedere keer achter het feit dat ze nog niet iedere nacht hetzelfde aantal uren slaapt.... Slaat nergens op natuurlijk.... Wil dit hoofdstuk gewoon nog steeds niet afsluiten! Judy Ja, dat lijkt echt op afkicken he, slapen zonder baker! Duimen voor vannacht dan maar! Moet toch een keer lukken! En over zwembroekjes gesproken. Britt heeft er al 4 in de kast liggen + een badpakje. Allemaal gekregen! De eerste tijd hoeven wij dus geen een aan te schaffen.... Nu nog informeren bij het zwembad...
Ben nu ook mezelf / Britt vergeten.... Nou, gisteravond was het dus echt pet met haar. Ze bleef maar huilen, iedere keer als je haar weglegde. Leek net alsof ze gewoon niet wilde liggen, want als je haar oppakte was het goed (of toch weer een sprongetje?). Haar om 22.00 maar in bad gedaan (doen we nu meestal 's ochtends, maar om haar stil te krijgen, hebben we dit maar geprobeerd). Nou, dat werkte.... totdat ze er weer uit ging.... Daarna fles gegeven (wordt ze ook altijd stil van) en toen is mevrouwtje dus als een blok in slaap gevallen! Van 22.45 tot maar liefst.... 7.30! Zal wel een combi zijn geweest van oververmoeidheid, badje etc, maar wie weet.... Ga haar nu toch maar weer 's avonds in bad doen! Haar nu ook, na de 15.00-fles, in bed gelegd.... En ze slaapt nog steeds! Ja, dit ritme wil ik wel zo houden! Maar straks wel weer lekker met haar keutelen.... Na morgen heeft mijn mannetje VAKANTIE! Jippie.... We gaan dan ook morgenavond al direct weg, naar een huisje aan zee! Zo'n zin in! Dus als jullie me gaan missen, haha.... ik ben er na morgen even niet! -----------------------------------------------------------------------------------
**Moon..Gefeliciteerd!! Wat leuk een meid..zal een leuke voetbal-meid worden Goed om te horen dat het goed gaat
Moon: Ken je verhaal niet wat er allemaal gebeurt is maar FIJN DAT HET ZO GOED GAAT MET JULLIE! En meisjes zijn fantastisch... Jongens ook zeker hihi Hier een Blije mama... Mara slaapt, drinkt en speelt lekker! LAchen gaat ze eindelijk ook wat meer doen.. dacht al: KUN JE HET NIET OFZO! hihi nog 2 daagjes en dan is me mannetje weer thuis... pff aftellen kus
Oh, nog even een deelmoment: Kijk ik net even bij Britt, heeft ze zich weer losgewurmt uit de hydrofiele luier! Die ligt dus op haar hoofd (helemaal bedekt). Ik schrik me rot.... .... Haal ik dat ding van haar hoofd.... Zit ze me met grote ogen aan te kijken met een big smile! Ze zei nog net geen KIEKEBOE! Haha....