Thnx meiden.. Ja echt geweldig haha. Van m'n ouders net al een pop gehad haha. Kleine was wel weer zo druk dat we weer geen foto van het gezichtje hebben.
Moon, wat super een meid. Dat ze maar goed zal groeien haha. Haha nu al een pop, geweldig! Shanna, wat lekker vakantie houden aan zee met je gezin. Geniet er van! Ooh ja, jij geschrokken van britt en zij de grootste schik!
@ Moon, joehoeeeeeeeee een echte voetbalchick! Haha, leuk zeg, fijn dat alles goed gaat, op de helft hè, tijd voor een nieuwe foto! @ Linnepin, dan zou ik bij de april mama's moeten kletsen, de hebben die zeven maanden niet meegemaakt en die ken ik dan verder niet.........dit is véél gezelliger! @ Sally, ik kom echt hoor, ben dol op trouwerijtjes! Ga je helemaal voor echie? Jurk enzo? Devano kan dan mooi de ringen aangeven......met zo'n lief matrozenpakje hihihi...
@judy, yep, dat rokje met dat strikje! Echt zooo lief! @ moon, super dat alles goed gaat, en een meisje LEUK ! Dat word duur hoor, hihih, mat al die leuke kleertjes! Verder geen tijd nu, moet na de na-yoga! doeg doeg.
Haha, het rokje met strik bij de HEMA, helemaal hot! Hè Patje... Shopse meid, lekker roze dingen kopen
haha idd patje meisjes zijn DUUR! vind het echt jammer dat er zo veel mooie en meer meisje kleren ze vinden zijn, dan jongens kleertjes! alhoewel bij de h&m hebben ze wel leuke dingen.... maar de meidenafdeling is echt helemaal vol! moon supergefeli nog een keer! vind het echt leuk voor je! had je al zo'n beetje een voorgevoel? @judith ik hoop wel voor het eggie te gaan, maar dan moet ik eerst 100 kilo kwijt zien te raken hahah.... nee das geintje ik wil zeker 20 kilo eraF dan ben ik erruugg blij! dusssssss ik heb een hoop te doen hihi... ik heb wel mooie jurken gezien... de ringen hebben we ook al gezien ( al een hele tijd terug) en die halen we over een paar maanden op! hahah ja ik zie hem al lopen in zijn matrozen pak... neehhh een mooie jonkerspak! dat lijkt me STOER! hahah nou goed morgen gaan we dan echt naar het gemeentehuis! vandaag waren we allebei erg kapot en hier moest een hoop gedaan worden.. dus morgen hebben we een echte trouwdatum ik zat ff terug te lezen in onze juni topic! echt hilarisch gewoon... hoe we leven naar de bevallingen van je eigen en die van elkander! echt top meiden zijn jullie! * spreidt haar armen en geeft iedereen een dikke hug* ik zou het zonder jullie niet geredt hebben! nou ik ga weer der heeft er enetje dikke pret in de box! hihi kussie kussie
hey jij ook naar de na gym.. ik heb me ook opgegeven helaas is het zo laat van 2100 tot 2200 veel plezier!
hi hi, Geprobeert door te lezen met doorscrollen. Wel weer lekker. Bijeenkomst toch nog gemist, volgen er nog foto's? Komt er een 2e bijeenkomst zoals eerder geroepen? Lijkt me wel gezellie. Hier druk druk druk en vaak tot 30 tellen. Gui is lekker druk en tegendraads en met mij gaat het nog steeds niet helemaal top dus vermoeiend. Gelukkig heeft mijn vriend vanaf zaterdag 2 weken vrij toch besloten wat meer rust voor mij en gezellie kunnen we dingen gaan doen evt nog last minute bungalow de laatste week van de vakantie. 3 september ga ik weer beginnen officieel moet ik 27 augistus al maar ik moet er echt niet aan denken en fysio heeft ook advies gegeven minder te gaan beginnen dus niet maandag 8, dinsdag 4, woensdag 4 en vrijdag 8 maar maandag , woensdag en vrijdag alleen de ochtend. Uiteraard druk lopen maken om dat te gaan vertellen maar na 1 slapelozed nacht gebeld en viel mee, niets aan te doen en je moet aan jezelf denken pfffff een meevaller! Ik moet nog steeds 3x per dag gaan liggen en dat gaat nu echt niet lukken met Gui die vakantie heeft en Joya die net komt als ik wil gaan rusten. Maar ze doet het wel hartstikke goed ( vergeleken met Gui) alleen elke dag weer anders dus wordt straks wat als ik ga werken. De ene dag 5 uur of 6 uur of 7 uur of zelf een keer 1/2 10 wakker gemaakt. Maar 5 voedingen lukty niet . Joya is verkouden en heeft verhoging maar zoutoplossing gegeven en met snottezuiger haar neus leeggemaakt en gaat beter. Zo dat was weer een heel verhaal maar weer fijn om online te zijn. Er was niets te redden. Gelukkig nog wat foto's op cd en laten afdrukken maar van Gui niets meer.Kwalitatief Uitermate Telerstellend dus
Lailae, jammer dat het met jou nog niet helemaal lekker gaat.. Doe het idd maar rustig aan ( zo goed als t kan met 2 kids) Enne K.U.T whoehaaa
Haha, dan wens ik je nog een hele fijne trouwdag toe Mag ik ook komen ?? Oh ja, als ik dat van die introducees eerder had geweten had ik jullie met korting mee kunnen nemen. Zonde! @ Moon, van harte gefeliciteerd. Wat leuk een meisje, daar hoopte je toch ook op? @ Sally, mooie datum hoor, weer iets om naar toe te leven \/ en die nesteldrang had ik al niet tijdens de zwangerschap, maar nu is ie helemaal ver te zoeken . @ Viona, wat een lief slaapkoppie heb jij toch Suc6 morgen. @ Lique, wat een leuke foto zeg al die kleintjes op een rij. (maar vooral die trotse mama's in de spiegel hihi @ Linnepin, fijn dat het zo'n mooie uitvaart was. Nou ja fijn? Ach je snapt mij wel toch? @ Lailae, fijn dat je weer terug bent. Jammer dat je nu Blijdorp hebt gemist. Maar dat je je foto's kwijt bent is nog veel erger. Dat kun je niet meer overdoen. Blijdorp wel @ Candijtje, wat een rotnieuws. Sterkte voor je schoonzusje @ Judy & Patje, ik heb dat rokje ook gezien zooo schattig. Heb 'm nog niet gekocht, maar volgens mij heb ik daar wel een beetje spijt van. Misschien ga ik 'm toch nog halen. @ Shanna, hele fijne vakantie meid. Geniet lekker van je gezinnetje! @ Mammasanne, leuk dat Mara dit kunstje nu ook kent (ik hoop dat ik nu niemand vergeten ben) Nu even Kayleigh update: Vanmiddag weer bij de Fysio geweest en we hebben nu "huiswerk" meegekregen. Een paar oefeningetjes om haar nekspieren te trainen. Over twee weken moeten we terug komen. Ben benieuwd of we dan al direct verschil merken. Nu ligt Kayleigh heerlijk in haar bedje te slapen. Eerst wou ze niet, maar nadat ik haar heb ingebakerd heeft ze geen kik meer gegeven en is ze wel lekker gaan slapen. Over 1,5 uur nog even de laatste voeding en dan kunnen wij ook onze oogjes sluiten.
@all, marciano vind het wel mooi in zijn ledikantje. Een beetje TE mooi als je het mij vraagt. Hij slaapt bijna niet maar kijkt driftig om zich heen. @Candijtje, vervelend nieuws. Ik duim voor je schoonzus dat het de volgende keer wel goed gaat. @Shelde, spannend! @Moon, gaaf zeg! En nu nog tot een goed einde brengen. Dan kunnen we weer een meisje verwelkomen op deze wereld. Zal vast dingen vergeten zijn, er is ook ineens zoveel bijgeschreven. Sorry voor iedereen die ik vergeten ben! Groetjes!
Dag dames., Vanavond weer nagym gehad. Pittig lesje, weer ebven buik en beenspieren getraind! Pff En vanmorgen massage, dat was heel leuk! ze was helemaal gesloopt uiteindelijk haha! Echt een aanrader dames!
Ja vanaf begin dacht ik meisje. Alleen marco maakte me laatst zo gek met feyenoord dat ik ging neigen naar jongen haha. Manlief moet er erg aan wennen had zich al helemaal voorbereid op jongen hihi.
Shanna, lekker het badje 's avonds houden! Ze slapen meestal veel beter! Moon, dat bewegen doet ze om te pesten hoor! Maar geniet er maar lekker van! Het is je zoooo gegund! En lekker roze shoppen! Lailae, goed aan jezelf denken hoor! En echt balen van je PC! Bibi, wat voor huiswerk heb je meegekregen? Nou, Nicky ligt in haar eigen bedje. We gaan haar allebei wel missen hoor. Mannetje zei het ook dat het wel raar en stil zal zijn. Ben benieuwd hoe het gaat, want bij de voeding van 5-6 uur geef ik haar nog wel eens een speentje om zelf nog even een minuutje te kunnen blijven liggen. Truste alvast allemaal!
haha bibi tuurlijk ben je ook welkom! Leuk voor Devano allemaal meiden om hem heen! kan hij lekker mee dansen en sjansen 8) lekker huiswerk, denk je dat je er vanaf ben komt het weer.. maar ik hoop dat je dalijk echt verschil merkt! we duimen! Marlieke hahah owjee is hij nog gaan slapen? ik geloof ook best dat hij het prachtig vond hihi! zou ik ook hebben Hihi Moon bij ons juist andersom, Jur dacht dat het een meisje was, en had zih er helemaal op ingesteld.. Maar een jongen vind hij ook helemaal top hoor! Maar we laten het er niet bij een, dus nog vollop kans hihi En shelde heo heeft Nicky het gedaan? en jullie natuurlijk? moeilijk he om ze dan ineens niet meer om je heen te hebben... Nou @ all dan ff Gister devano weer om kwart voor 9 gebadderd en eten gegeven. Om 10 voor 10 lag hij erin... om 4 uur vanochtend werd hij wakker van ...tja krampjes ofzo ( heeft hij altijd) dus opgepakt en bij me gelegd.. zo hebben we nog 3 kwartier geslapen.. en om 10 voor 5 begin hij te huilen.. meteen aangelegd.. en om kwart over 6 is hij weer gaan slapen.... en mannetje moest er toch uit om kwart voor 6 dus samen ff bakkie gedaan... en nu ben ik klaarwakker Maar goed ben tevreden.. Hij doet het best goed op de laatste voeding... hahah ff tussendoor he! Heb echt een maffe kat! die slaapt OP mijn schoenen... OP mijn sokken... OP mijn voeten hahah tik voor stinkvoeten hahahahahahaha owww zo spannend vandaag dan echt naar gemeentehuis toe! Vandaag echt onze datum vastleggen.. Maar wanneer moeten we de familie op de hoogte stellen? nu al of pas over een paar mnden? nou ik ga ff opfrissen
@Nachtvlinder, ja hoor, hij heeft vannacht wel geslapen. Datum vastleggen? Ga je dan in ondertrouw vandaag? Dan zou ik het ook aan de familie vertellen. Maar dat is voor iedereen persoonlijk. De een vertelt het al ruim een jaar van te voren. De ander meld het een week ervoor. Dus ik kan je daar niet in adviseren. @All, Marciano heeft zo ontzettend veel berg op zijn hoofdje. Nu heb ik gisteravond zijn hoofdje ingespoten met natusan light oil spray. Vanmorgen met een kaart erover, maar niks weg. Alles zit er nog. De anti-berg pads van Zwitsal hielpen ook niet. Maar a.s. zondag laten we hem dopen en dan wil ik toch wel graag dat ie minder of geen berg meer heeft. HELP! Groetjes!
hier ff snel een berichtje, gister de na yoga gehad, ik was toch wel de enige die zo'n zware bevalling had gehad, er waren er wel een paar meer die naar het ziekenhuis waren gegaan en ééntje die er iets langer over had gedaan, maar ze had de uren geteld vanaf dat haar vliezen waren gebroken en de weeen ( buikweeen) begonnen bij haar pas 6 uur nadat ze gebroken waren. Je mag er wel 2 uur voor uittrekken, want wij waren om 20.30 begonnen en ik was om 22.45 thuis! Het ging met de baby's erg goed, er zat er één tussen die een huilbaby heeft en dat kon je goed zien aan haar! Echt heel erg sneu. Ik moet weer werken om 9.00 uur, dus ik ga me ff aankleden. Ik heb een lange dag, dus ik ben vanavond helemaal kapot denk ik als ik om 22.000 uur klaar ben. doeg doeg allemaal!
Succes met werken Patje! Lange dag dus vandaag, laat je dan maar lekker verwennen door mannetje als je weer thuis bent!