Ik probeer morgen even terug te lezen. Zag dat Moon een meisje krijgt..Gefeliciteerd! Deniz zijn heupjes in orde zijn..Gelukkig! Nachtvlinder een hele mooie datum heeft uitgekozen om te trouwen...Super.. Gefeliciteerd! Ik ben vandaag bij CB en Gynaecoloog geweest. Prikjes vond ik erg zielig. Hij viel gelukkig snel in slaap en heeft heerlijk 3 uur geslapen verder was hij wat huilerig en wilde lekker bij ons zijn. Ik ben dus bij de Gynaecoloog geweest voor het bekijken van de wond van onderen. Bleek dus dat er op een plek van binnen de onderhuid sneller is gaan groeien dan de bovenste laag. Nu kan de bovenste laag niet naar elkaar toegroeien omdat er wildvlees tussen zit. Dit veroorzaakt dus die enorme pijn. Nu is het ingesmeerd met zilver en moet dat stukje afsterven en kan de huid wel naar elkaar toe gaan groeien. Ik natuurlijk weer janken. Ben ik weer mooi klaar mee. Branden deed het, nu nog steeds overigens. Over twee weken weer terug komen en waarschijnlijk weer zilver erop. Doet echt veel pijn. Nou hopelijk kan ik nog slapen en tot morgen ofzo! Britt
Nachtvliinder: zou Devano al goed kunnen lopen als hij 20082008 je bruidsjonker is? Judy: waar haal je nou zo'n ouderwetse foto weer vandaan? ik hoop dat Devano er iets modieuzer uit zal zien Candijtje: ja, Pampertjes vallen erg klein. Ik heb 4 en 4+ eens vergeleken (hoe ze er nou bij komen om maat 4 en dan maat 4+ te maken, zo van mag het een onsje meer zijn?), maar het verschil zit m in de breedte van het stuk tussen de benen. Verder zijn ze volkomen identiek. Karin: hahaha, spuugt Danique normaliter alleen bij oma? Drinkt ze daar zo gulzig? Spijkervrouwtje: naamplaatjeskettinkje? Voor als Isa zoek is? Die felicitas heb ik nooit aangevraagd. Mijn schoonzusje had dat vroeger wel gedaan, maar toen was hun babytje overleden (te vroeg geboren) en heeft ze netjes de felicitasfirma een kaartje geschreven en het verder afgezegd. Mooi dat ze na de oorspronkelijke uitgerekene datum een telefoon kreeg met "gefeliciteerd met de geboorte en of ze langs konden komen" Marlieke: wie zal Marciano de kerk binnendragen? Ik hoop dat je een mooie, onvergetelijke dienst zult hebben! Babs: heeft Kevin lekker geslapen? Bibi: die kinderen hebben ook geen geduld, he, als ze honger hebben moet je rennen! En wat kunnen ze een keel opzetten dan, he, tsjongejonge. Ik denk wel eens: "Nou, man, je hebt best wel wat reserve, maak je niet zo druk"... 8) Ja, het is echt een boefje, en zijn papa een grote boef... Britt: brrr, wat vervelend. Maar wel fijn dat er een reden gevonden is, en dat er wat aan gedaan kan worden. Ja, dat doen ze met zilvernitraat, het wilde vlees sterft dan af. Neem volgende keer voor je erheen gaat en ze het gaan aanstippen, maar een pijnstiller, misschien helpt dat iets en dat was het rijtje weer! Deniz heeft heerlijk geslapen, van een uur of 8 tot 5 uur vanmorgen. Daarna had hij er geen zin meer in, dan ligt ie net zolang met zn benen te trappelen tot ie bloot ligt. Nu ligt ie in de box te slapen... Oja, ik heb zo gelachen: ik deed binnensmonds het geluid van een melodieuze rrrrrrr, nou, had je hem moeten zien kijken. Alle kanten keek hij op, waar kwam dat geluid vandaan? hij zag mijn mond natuurlijk niet bewegen, dus hij dacht dat dat niet bij mij vandaan kon komen. Hahahaha!
Nou Britt, daar ben je dan mooi klaar mee. Wat vervelend voor je zeg. Lijkt mij idd geen pretje. Sterkte meid! Viona, knuffie voor Chanelle. (ivm prikjes op CB vandaag) Cimbomlu, jij had Deniz lekker tuk hihi
@Bibi, gisteravond heb ik na de laatste voeding Marciano's hoofdje ingestreken met olie van Zwitsal. Dit heeft veel geholpen. Bijna alle berg is weg! @Cimbomlu, mijn zwager heeft destijds op onze trouwdag het een en ander verteld in het parkgebouw aan de gasten wat betreft de gang van zaken die dag. Om het helemaal af te maken hebben we nu mijn zwager gevraagd of hij Marciano wil aandragen. En bedankt dat je ons een mooie dienst toewenst. Dat gaat zeker lukken! @Britt, tsjonge meid, wat naar. Hopelijk ben je snel van alle ellende af en kan je eindelijk volop genieten! Groetjes!
@Chanelle, succes vandaag! Droom maar van mij, dan doen de prikjes misschien minder pijn. kussieeeeeeeeee knuffieeeeeeeee Marciano
Cimbolu Jep naamplaatjes is voor als ze straks kan lopen. Zo'n zilverkleurig plaatje en ik heb er een rood rubber randje bijgenomen. Ach die mevrouw van Feleicitas was wel aardig hoor en ze was met een uurtje weer weg. Dus viel wel mee hoor. Maar voor je zus zal het wel rot geweest zijn ja! Bibi: Inderdaad als ze honger heft wil ze eten, NU!! het ene moment lacht ze nog en ligt ze alleen een beetje te happen in de lcuht maar als ze ziet dat ikmijn shirt omhoog doe en mijn borst bloot maak dan wil ze ETEN en dan is het brullen als iknog even een spuugdoekje moet pakken.... Britt: Jee wat vervelend voor je. Had er nog nooit van gehoord aanstippen met zilver, kan me wel voorstellend at het pijn doet. Goed dat je naar de Gyn geweest bent want nu ben je er misschien op tijd bij zodat ze het nog mooi kunnen herstellen. Maar fijn is anders Cimbolu, lekker dat Deniz zo goed heeft geslapen! Maar waarom maak je hem eigenlijk niet wakker voor een late avondvoeding (rond 23.00) dan zal hij daarna wel doorslapen tot in de ochtend. Ik las nl als je dat ze op deze manier kunnen gaan wennen aan het wakker worden rond 5 uur en dat het dan niet meevalt om dat er later weer uit te krijgen. Kan me nl voorstellen dat je op een gegeven moment wel weer een hele nacht wilt slapen Hier trappelt Isa zich trouwens ook altijd bloot hoor. (nouja bloot ze heeft wel een slaapzakje aan maar haar lakentje ligt dan achter tegen het bedje omhoog en ze ligt dan met haar hoofje bijna tegen de andere kant Ze doet dit als ze wil duimen maar het nog neit zo goed wil lukken Uit pure frustratie hupt ze zich dan steeds verder omhoog in haar bedje En wat zal Deniz verbaasd gekeken hebben met dat geluid hahaha leuk hoor! Viona hoe was je eerste werkdag? Marlieke hoop dat de olie heeft gewerkt voor de berg!! Hier lekkere nacht gehad, ze slaapt zo goed snachts heerlijk Vanmorgen rond 07.00 uur gevoed, toen nog ff gekolfd (pff want heb zo'n productie smorgens ) daarna beestjes buiten gevoerd en toen wilde ik mijn meidje verschonen (had ik nl ff in de box gelegd) maar ze is al weer naar dromenland vertrokken.... Nou ja dan laat ik haar nog maar ff liggen ze en verschoon haar wel als ze straks wakker is, hopen dat de luiers dat volhouden....
dat heb ik aleens geprobeerd, maar als meneer slaapt, drinkt ie ook echt niet, dus dat werkt niet. En het schuift al langzaam op, eerst werd ie rond half 3 wakker, toen 4 uur en nu al 5 uur, dus ik denk nog even doorzetten en het is 6 uur, en zolaat moet ik straks toch weer opstaan voor mn werk. Ach, en ik vind het niet zo heel erg, ik ben ook een ochtendmens...
1. Judith - Amersfoort 2. Sally-ann - Schiedam 3. Laila- Zoetermeer 4. Mariëlle- Oirschot 5. Candijtje - Baarn 6. cimbomlu-omgeving Rotterdam 7. Linda - Fijnaart (je weet wel, het dorp van Fransje Bauer) 8. Ster - Omgeving Haarlem 9. Chiesa - Barneveld even het lijstje weer meegenomen
1. Judith - Amersfoort 2. Sally-ann - Schiedam 3. Laila- Zoetermeer 4. Mariëlle- Oirschot 5. Candijtje - Baarn 6. cimbomlu-omgeving Rotterdam 7. Linda - Fijnaart (je weet wel, het dorp van Fransje Bauer) 8. Ster - Omgeving Haarlem 9. Chiesa - Barneveld 10. Bibi - Poortugaal
Goede morgen meiden! Ik zal even wat van me laten horen..als ik vrij ben lees ik alles terug.. Gister was mijn eerste werkdag..nou ik vond het helemaal niets. Woensdag avond moest ik al een potje janken alleen al door de gedachten dat ik heel de dag zonder Chanelle ben. Toen ik gister weg moest kwamen de tranen weer. En Patric was nog op mijn werk langs geweest met Chanelle..toen kon ik het ook weer niet houden.. Ik ben doordat ik weer moet werken erg emotioneel..ik vind het helemaal niets..ik zit tien keer liever niets thuis te doen..dan op mijn werk.. Ik ben constant met mijn gedachten bij Chanelle..ik mis haar enorm op mijn werk.. Ik vind het helemaal niet meevallen..ik ga echt zo snel mogelijk minder werken..was het na één dag al zat..eigelijk al na minder dan één dag Voor de rest gaat het hartstikke goed met Chanelle..ze slaapt elke nacht door..zit nu echt op vier voedingen.. 8 - 12 - 16 - 20 uur..ze houd het nu ook makkelijk vier uur uit tussen de voedingen..ze drinkt nu goed der flessen leeg. Al krijgt ze minder naar binnen dan ze moet 4 x 180+6...maar ze doet het er gewoon harstikke goed op. Misschien binnenkort meer in de fles..maar het is al zo veel :S Straks om 1115 uur naar het CB..ben erg benieuwd en krijgt ook weer prikkies Om 1300 uur weer werken
1. Judith - Amersfoort 2. Sally-ann - Schiedam 3. Laila- Zoetermeer 4. Mariëlle- Oirschot 5. Candijtje - Baarn 6. cimbomlu-omgeving Rotterdam 7. Linda - Fijnaart (je weet wel, het dorp van Fransje Bauer) 8. Ster - Omgeving Haarlem 9. Chiesa - Barneveld 10. Bibi - Poortugaal 11. Viona - Hoogvliet
1. Judith - Amersfoort 2. Sally-ann - Schiedam 3. Laila- Zoetermeer 4. Mariëlle- Oirschot 5. Candijtje - Baarn 6. cimbomlu-omgeving Rotterdam 7. Linda - Fijnaart (je weet wel, het dorp van Fransje Bauer) 8. Ster - Omgeving Haarlem 9. Chiesa - Barneveld 10. Bibi - Poortugaal 11. Viona - Hoogvliet "je weet wel", nou, ik wist niks, dus ik heb op internet Fijnaart opgezocht, als je gezegd had dat het in Groningen lag, had ik het ook geloofd. Maar Frans Bauer en blijkbaar ook Aad Klaris komen ervandaan, dat is wel een muzikaal gehucht! En je hebt er een restaurant en die heet De Dikke Deur. hihihi
Viona: een knuffel van ons hoor, dat is niet leuk he, zonder je kleine meid! Maar als je werkt en centjes verdient, kun je weer een boel mooie jurkjes kopen voor haar...
Hoi hoi Britt, wat vervelend zeg, lijkt me geen pretje hoor Marlieke,ook namens mij een hele mooie dienst toegewenst Cimbomlu, wat lekker zeg dat Deniz zo lekker slaapt. En ach, als je zelf ook een ochtendmens bent is het niet zo heel erg he 5 uur. Viona, ik herken helemaal wat je schrijft hoor, had ik bij Sanne ook, en heb ik nu nog steeds eigenlijk (en Sanne is toch al ruim 2 jaar nu) ik kan echt aan niks anders denken op mn werk als aan haar, ben er ook vaak helemaal niet bij met mn gedachten. Succes met de prikjes straks, hoop dat ze er niet te veel last van heeft. Kevin heeft geslapen van half 11 tot half 6! Joehoe! Toen een flesje en weer lekker geslapen tot 8 uur, toen moest ik hem uit bed halen en snel aankleden omdat ik Sanne naar de peuterspeelzaal moest brengen. Nu ligt hij weer lekker te slapen, dus heb ik ff tijd om de was weg te werken (maar dan moet ik niet te lang hier blijven kletsen natuurljk! hihi) Fijne dag allemaal !
Goedemorgen! Ja hoor, weer aan het werk! Zometeen overleg met mijn voormalig leidinggevende, helemaaaaal geen zin in, want ze denkt nog steeds dat ze alles over me te zeggen heeft (is nog interim ook) en dat ze alles mag beslissen! Gelukkig heeft zij volgende week vakantie en is de directeur (mijn huidige leidinggevende) dan weer terug, kunnen we eindelijk orde op zaken stellen, zucht... Maar goed.....kindjes! Eerst een dikke knuffel voor Viona....ik vond het de eerste dagen ook erg moeilijk, maar moet eerlijk zeggen dat het wel een beetje begint te wennen... Hoewel ik natuurlijk nu even maar twee dagen werk, nog twee weken en dan ook "maar" drie daagjes.... Laat Patric maar stel een goede baan krijgen dat jij lekker part time aan de slag kan. Nadeel voor jou is natuurlijk ook nog dat je onregelmatige tijden hebt in de beveiliging.... Meid, knuffel je meisje maar extra veel! Enne, vier voedingen, nu al? Ben benieuwd wat jouw CB daarover zegt, aangezien ik op mijn kop kreeg! Zou trouwens voorlopig de fles niet ophogen, hier zou ze het mee moeten kunnen redden, alleen tzt wat Nutrix in de laatste fles. Mirthe doet het daar ook prachtig op en binnenkort kunnen we echt aan de fruithap en met 6 mnd groente en dan later ook pap en een broodje, dus die melk is voorlopig wel voldoende....denk ik.... @ Marlieke, oh ja, dat is zo, dat iemand anders je kind naar binnen draagt bij het dopen! Ik ben peettante van mijn nichtje, maar die was 8 of 9 toen ze gedoopt werd, dus tja, die hoefde niet naar binnen gedragen te worden Is lang geleden dat ik nog een echte doopdienst heb bijgewoond! Ik hoop ook dat de berg minder wordt! Heeft Marciano een echt doopkleed aan of gewoon een mooi pakje? @ Cimbomlu....Fijnaart, ik wist het ook niet hoor....en die Aad? Ik ben ook geen echte Hollander, dat blijkt, hahahaha.... Wij hadden hetzelfde probleem met Mirthe dat ze om 23.00 niet meer wakker te krijgen was. We zijn het op een gegeven moment gewoon maar gaan uittesten hoe laat ze dan wakker zou worden. Ja, inderdaad was dat eerst een poosje half 5/5 uur, maar het werd op den duur steeds later en we konden haar ook steeds vroeger in bed leggen.... Denk dat het allemaal vanzelf wel gaat lopen, kindjes hebben volgens mij van die voelsprieten die ineens gaan begrijpen wat dag en nacht is! Knap eigenlijk niet? Oh, Rinke vond het ook wel leuk dat jij mij blond bedacht, haha, dikke kans dat Mirthe blond wordt, met blauwe ogen (ja, ik heb het ondanks heel donker haar en nog donkere ogen helemaal verloren van Rinke)......maar Mirthe heeft op Rinkes ogen na, verder helemaal mijn gezicht! Dus in jouw hoofd zit vast het beeld hoe Mirthe er later uit gaat zien! Was ze knap? hahaha... @ Bibi, ja sorry, ga even bot doen, maar lekker jammer als mensen zich gepasseerd voelen. We zijn een gezellig kletstopic geen verplichte praatgroep! Laten we lekker vrijblijvend blijven met elkaar, toch? Het moet wel even gezegd worden: jij bent wel de persoon die heel veel gebeurtenissen onthoudt en er naar vraagt, dus wat dat betreft, voor je betrokkenheid: Petje af! (daar moeten ze een emoticon van maken.....) Zo, ik ga even mijn gesprek voorbereiden, nog 10 minuutjes.....bllleeehhhh..... Oh, het matrozenplaatje? Gewoon, google-afbeeldingen en dan "matrozenpakje" typen en zoeken....bingo! Denk dat het Devano geweldig staat! Doei!
1. Judith - Amersfoort 2. Sally-ann - Schiedam 3. Laila- Zoetermeer 4. Mariëlle- Oirschot 5. Candijtje - Baarn 6. cimbomlu-omgeving Rotterdam 7. Linda - Fijnaart (je weet wel, het dorp van Fransje Bauer) 8. Ster - Omgeving Haarlem 9. Chiesa - Barneveld 10. Bibi - Poortugaal 11. Viona - Hoogvliet 12. Barbara - Hoogerheide (vlak bij Bergen op Zoom) Zo heb mezelf er ook ff bij gezet, weet niet of ik ook daadwerkelijk mee kan straks, maar dat zien we dan wel weer
Nog ff snel: hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Wil ik ook! Nu moet ik steeds rond zeven uur zappen naar de 300e herhaling van Friends.... Ik hoop niet dat het straks na de zomerstop weer om 15.00 komt, want dan mis ik het drie keer per week! Hoewel ik zag dat rond 22.50 uur op RTL8 straks de herhaling komt.... Die kan ik dan op de dagen kijken dat ik de volgende dag toch vrij ben Heb stiekem al gelezen wat er het komende jaar gaat gebeuren op een amerikaanse site, ben zo ongeduldig soms....haha...
Heb vanmorgen trouwens de huisarts gebeld en kan om 10 voor half 12 komen. Hoop dat hij iets kan vinden hoor, dan kunnen we er tenminste iets aan doen. Laat het jullie straks wel weten Ga nu eerst verder met de was! hihi