Hier ligt er 1 in bed (babyfoon) hele verhalen te vertellen. O, begint nu te huilen Heeft misschien door dat ik niet op zijn kamertje ben. Maar even laten huilen. Slaapt zo wel, hoop ik! @Judy en Babs, ja stom he? Mijn schoonmoeder heeft best een goede conditie. Ze zwemt nog elke week 2 uurtjes. Ze fietst elke week toch wel zo'n 5 uurtjes bij mooi weer. Dus geen reden om haar niet te opereren. Maar ja, we moeten dan maar hopen dat het geneest, op welke manier dat ook zal zijn. hihi, Judy bijdehandje. In de voliere gaan zitten. Zoiets deed ik ook altijd als kind. Wanneer mijn moeder aan het bellen was moesten mijn broer en ik ons een beetje rustig houden (logisch) Alleen was het zo dat we juist dan altijd ruzie kregen. Hoe zou dat toch komen? Afijn, mijn moeder trok dan haar slof uit en wilde die naar ons toe gooien. Op het moment dat ze gooide (ik stond altijd voor mijn broer als ze dat deed) bukte ik en kreeg mijn broer de slof tegen zijn voorhoofd. @Spijkervrouwtje, kwam de voeding er met een boog uit of gewoon? Geef Isa iig maar een hele dikke knuffel van mij. @Cimbomlu, fijn dat je het naar je zin hebt gehad. En nu lekker uitkijken naar de thuiskomst van je man/vriend. Similac 3 x zo duur? Vind het hier al megaprijzig. Vandaar dat ik kruidvat voeding geef. O enne, welkom terug! @Judy, een parketvloer? En nee, geen bijzonderheden dit week-end. Lekker rustig. Alleen ff naar de prenatal om de babydoos op te halen. En de kadobon die ik nog heb liggen te besteden. @Patje, zo,zo wat actief. Ik zie het mezelf nog niet doen eerlijk gezegd. Wel veel fietsen maar dat is alles... Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen met de spierpijn en zie dat je die wedstrijd wint he? O en ff zien of ik dat kan onthouden. 16 september, 16 september, 16 september... Weet je wat? Je mag het nog eens zeggen op zaterdag 15 september, dan kan ik je dan een mooie zondag en doopdienst toewensen. @Hester, wat heerlijk voor je meid. Ik probeer al 2 weken Marciano's laatste fles terug te zetten naar 22.00 uur. Zit nu op 22.30 uur. Hij slaapt gewoon bijna altijd als ik hem de laatste fles wil gaan geven. Maar ja, om nu die fles helemaal over te slaan... Sinds hij om 22.30 uur de laatste fles krijgt slaapt ie tot 7.30 uur Naar IJsland, leuk zeg! We krijgen dan toch zeker wel een paar foto's te zien als je er weer bent , toch? En Patje naar Frankrijk, ook mooi! @Bibi, hoe is het nu met Kayleigh dan? Kan ze ook weer wat meer nu? Of zit ze nog in haar sprongetje? @Moon, ja, tis wat met die mannen he? En thx namens mijn schoonma. Volgens mij hadden ze het hier over de kids als ik het goed heb. Tis maar goed dat het de hond is die de spinnen eet en niet een buurjongetje ofzo. Groetjes!
Hoi hoi, Cimbomlu Welkom terug! Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad. En wat leuk dat Deniz al fruit heeft geproeft zeg.... Hester Gefeliciteerd met het doorslapen! Fantastisch! Weet zeker dat ie het vannacht weer gaat doen.... Ben ook wel benieuwd hoe jouw eetschema nu is.... Judy Dit weekend is mijn mannetje jarig (zondag). Zaterdag komt zijn zusje (met Downsyndroom) logeren! Spannend en leuk dat je vloer morgen komt.... Patje Ja, help ons maar herinneren.... Dat onthou ik nooit! Succes met de handbalwedstrijd zondag!
Net de intake gehad bij het KDV. Heb er wel een goed gevoel over (dat scheelt!). Britt is wel de jongste (helaas), maar ze zei dat hoe jonger ze kwamen, hoe beter het was (ivm wennen enzo). Hmmm, of zou ze dit alleen maar gezegd hebben om mij gerust te stellen, haha.... Britt moet volgende week een paar uurtjes gaan 'wennen' daar en die week erop een dagdeel. Slik, het gaat echt gebeuren! Nou ja, heb aan de andere kant ook wel weer zin om te gaan werken. Even iets anders te doen te hebben! En de eerste paar dagen zal het niet leuk zijn om haar weg te moeten brengen, maar je went er gauw genoeg aan denk ik (zegt ze stoer). Oh, ben helemaal verslaafd aan het maken van fotoboeken op hema.nl. Zo leuk om te doen. We hebben nu zelf een grote (van zwangerschap, bevalling en de eerste weken van Britt) en heb er nu ook een voor de opa's en oma's gemaakt. Ze vonden het helemaal geweldig. Ga zo ook even de ansichtkaarten maken (voor de mensen die kleding oid over de post hebben verstuurd, als bedankje dan een leuke foto van Britt, wat willen ze nog meer?). Britt ligt lekker te tukken nu. Net een dikke fles gehad, dus denk dat ze wel even zal slapen. Haar schema is sinds vandaag weer verandert (op advies van de kraamverpleegkundige). Ze krijgt nu 5 flessen van 180. Tijden: 8, 11, 14, 17, 20. We mochten gaan kijken of ze dan doorsliep.... (ze sliep al van 21.30 tot 8.00). Twijfelde zelf of ze niet te jong was om om 20.00 de laatste fles al te krijgen, maar het mocht, dus gaan we het maar proberen. Laat jullie wel weten hoe het is gegaan. Nou, ik ga even wat dingen in huis doen. Tot later!
@Moon: Hahaha, ja Joep is inderdaad m'n hondje... Maar m'n oudste zoekt slakken en andere viezigheid, en daar ging het voornamelijk over..... Ik zal eens proberen een foto van Joepie te plaatsen. Het is zo'n grappig beest... x
Shanna: Fijn dat je een goed gevoel hebt bij het KDV! Laurens' voedingsschema is nu: 7.00 uur - 180/6 10.30 uur - 180/6 14.00 uur - 180/6 18.00 uur - 180/6 21.30 uur - 210/7 En dat kan natuurlijk wel eens een half uurtje verschillen. Hij laat van iedere flessen zo'n 40 cc staan, omdat het laatste beetje door de Nutriton te dik is voor zijn nr 1 Avent speen... en maar sabbelen op dat laatste restje als hij mag (lees: als ik er tijd voor heb) Tot gisteren was het schema hetzelfde, alleen dan zat er tussen de fles van rond 18 uur en de laatste meer tijd, namelijk tot 23 uur. Dat haalt hij altijd wel gemakkelijk met spelen - slapen - badje -knuffelen -slapen enz, maar voor die laatste fles moest ik hem de laatste tijd wel echt wakker maken uit een hele diepe slaap. Die geef ik dus vanaf nu heel wat eerder, maar ik denk dat ik vanaf morgen gewoon over ga op 4 flessen met 210/7 erin.
Wat een schattig hondje linnepin! En als ik aan Joep denk dan denk ik aan een hond van een tegenstander van de tennis, elk jaar moeten we tegen hun tennissen en nemen ze die hond mee. ( een zwarte labrador ) Ik zal mijn best doen met de handbal! Ik zal even de doopdatum onder de foto zetten als dat lukt. Morgen ga ik even naar Zwolle met mams om iets voor boven op dat leuke rokje te kopen voor Femke. Ik kon hier in het dorp niks vinden wat ik er leuk op vond staan. Ze krijgt dat rokje aan na het dopen. @ shanna, ja leuk he die fotoalbums maken, ik heb er al verschijnende gemaakt voor trouwerij, vrijgezellenfeest en van de zwangerschap en bevalling. Ik ga er ook weer één maken voor Femke van het eerste jaar, of half jaar. @ marlieke, fietsen is toch ook sportief? Krijg je best een beetje conditie van dacht ik toch? Straks als de kleine kan zitten dan kun je helemaal weer lekker veel fietsen. @ bibi, ja leuk he van die dagen dat ze niet willen slapen. Gelukkig is Femke als ze van die dagen heeft niet heel erg huilerig en is ze tevreden als ze in de box ligt. We hebben gister ons terrasscherm aan het huis gekregen, jeetje wat een joekel, 5 meter breed en 4 meter uitval, de helft van de tuin is overdekt als ie uit is Is wel handig met het doopfeest, want als het een beetje mooi weer is zetten we er een partytent bij in en is de hele tuin mooi in de schaduw. Femke huilt dus moet er ff naar toe.
@Patje: Tja dit is geen zwarte labrador, hahaha. Het is een kruising tussen een Chihuahua en een Jack Russel. Net even wat anders dus..... Maar hij is wel net zo dapper als een zwarte labrador, denk ik...
Ja, als jullie het toch over honden hebben.... (en over labradors in het bijzonder....) .... Wat vinden jullie van deze? Is het geen scheetje? En zo lief met Britt.... Iedere dag een paar keer langslopen en een kusje/lik geven.... Als anderen Britt vast hebben, gaat ze er bij zitten of loopt achter de mensen aan.... (alleen bij ons niet).... Als Britt een geluidje maakt (en dat doet ze vaak) kijkt ze iedere keer op.... En als het een vreemd geluidje is, gaat ze zelfs even bij haar kijken..... Zo schattig!
Shanna: fijn dat je een goed gevoel hebt bij het kdv. Wat een mooi schema zeg trouwens, hoop dat dit goed gaat! een schatje zeg die hond! Linnepin: wat een leuk hondje zeg! Hester: Laurens ook al zo'n mooi schema! knap hoor! Kevin krijgt nu sinds een paar dagen zijn laatste fles om 22.00 uur, dus gaat ook de goede kant op.
@ lin Haha okay Wat een scheetje! Die van shanna is ook heel mooi zeg! Wilde ook eerst labrador maar beetje te weinig ruimte. Nu hebben we dit monstertje... Het is de rechtse de andere is van m'n ouders.
Wat lief al die hondjes! =D> Ben nét terug van Albert Heijn met Laurens in de Baby Bjorn en... HAD IK DIT MAAR EERDER GEWETEN!! Sorry sorry voor het geschreeuw hier, maar ik vind het zo'n heerlijke uitkomst! -Je handen vrij voor de winkelwagen. -Je kunt door alle gangpaden van de winkels lopen zonder met je kinderwagen te hoeven manoeuvreren (we hebben een Bugaboo, dus geen moeilijke wagen maar toch). -Je hebt je kindje lekker tegen je aan, warm en veilig. -Je baby kan heerlijk om zich heenkijken (Laurens heeft geen minuut geslapen en was alleen maar doodstil om zich heen aan het kijken naar alle mooie artikelen in de winkel, haha) -Hij kan naar je toe gekeerd zitten of vooruit kijkend. -Ontzettend makkelijk te gebruiken: je zet je baby er zo in en kunt gaan lopen; zit ook nog eens comfortabel. -Je bent gewoon weer net zo wendbaar als zonder baby en kunt heerlijk doorlopen! Ik had de boodschappen in mijn rugzak gedaan en ben ruim een uur weg geweest, ging perfect Moet wel zeggen: vandaag staat er hier een behoorlijk frisse wind, dus ik was wel blij dat ik de cape erbij gekocht had. Die had ik er lekker aan vast gemaakt en op de tochtige stukjes van de route deed ik de capuchon heerlijk over zijn hoofdje heen. (Je kunt natuurlijk ook een mutsje opzetten, maar die was ik vergeten). (En nee, ik heb géén aandelen Baby Bjorn, ben gewoon alleen maar heel erg blij )
@ hester Fijn dat ie zo bevalt! Haha straks ben je alleen nog met de baby bjorn weg inplaats van de kinderwagen *Ik heb gisteren de mini monkey besteld is dat wat?