Cimbomlu: zooooo Wat is hij gegroeid zeg! goed hoor! FF denken, Marlieke: kort blond haar, donkere ogen, normaal postuur, niet zo lang
gna gna gna! ssssstttttttt was dikke whiskey joh ( nee was cinababy ) 1 druppel op de speen en dan is hij zo weer weg!
@Cimbomlu Jep hij komt hier onder jullie ook voor. Maar zeg lekker niet welke Jongens naam hebben we ook al. Hihi zou wel wat zijn als ze een hij zou blijken @ babs Schattige foto! Had echt krullen verwacht 8) @ sally Hihi geen alcohol geven he die kleine om te slapen
@Nachtvlinder Volgende keer als mijn hubbie niet kan slapen zal ik hem ook eens cinababy geven... @Marlieke Mijn hubbie zit net mee te lezen en zegt gelijk. Dat is gemeen ze gaat haar man gewoon dronken voeren en dan In ieder geval alvast veel plezier gewenst! @Moon Super dat het allemaal goed gaat. Dus de meisjesnaam zweeft hier al rond 8) Wij, hubbie en ik denken dat Marlieke er zo uitziet: Bruin haar tot op de schouders 1.65 lang bruine ogen normaal postuur @Bibi Keano is echt een schat. Hij slaapt meestal van 21.00 tot minstens 05.00 door. Vanmorgen riep hij om 5.15 om wat te drinken. Daarna heeft 'ie doorgeslapen tot 09.30. Hij groeit goed, hoeft van mij niet sneller en ik geef nog steeds BV. Goed dat je nu weet wat er met Kayleigh is. Hopelijk wordt ze nu wat rustiger.
lailae, goed op letten en goed stimuleren met speeltjes enzo! En ook ik ben begonnen met lijnen. M'n fles water staat naast me. spijkervrouwtje, lijkt me dat je de luiers wel kunt ruilen hoor. Cimbomlu, lekker hoor, op vakantie! Patje, bleekjes, je bent hartstikke bruin! Bibi, bij Nicky is het echt overstrekken wat ze doet. Wat voor oefeningen hebben jullie gekregen? Wij moeten de rechterkant stimuleren, maar dat deden we al. Ik hoop dat Kayleigh ook snel van de voorkeurshouding af is! Sally, hopelijk heeft Devano het nu door! Babs, leuke foto! Marlieke, lekker om er even uit te gaan. Moon, ben benieuwd naar de naam. En het is vast een meisje hoor! (wij hadden niet eens een jongensnaam) Nicky heeft niet veel last gehad van de bahandeling. Maar ik zie al wel verbetering. Ze keek de hele tijd naar rechts toen ze op m'n schouder lag. M'n knappe meissie! Gisteren ben ik met een vriendin naar de lady's night in de bios geweest. Was erg gezellig, maar ik miste het thuisfront wel hoor! En ik lag pas om 1 uur op bed, kon nog niet slapen ook en om half 7 ging het Nicky alarm. Ik ga zo een kijken of ze bij de Kruidvat nog Sesamstraat autootjes hebben. Die vonden we zo leuk!
@ velobabe Jep haha.. moet heel vaak oppassen dat ik me niet verspreek. We praten hier alleen maar over ..... ook om de hond aan de naam te laten wennen. En vaak ben ik aan het type en heb ik de naam er staan dus snel weg halen haha. @ sandra Fijn dat nicky er weinig last van heeft. Heeft ze daar niet veel last van gehad dat het vast zat? Ik vraag het gewoon nog is een paar x of ze het nog is willen bekijken. Maar nu is het al 2x een meissie geweest maar ja je weet maar nooit. Laatst stond er nog een topic over bij zwanger.
Moon, Nicky huilde niet overdreven veel ofzo. Maar ze kon haar nekje gewoon niet draaien en ging om de pijn te vermijden overstrekken naar de andere kant. Ze had er dus wel degelijk last van, maar uitte dat niet heel duidelijk. Hopelijk is ze er nu vanaf en slaapt ze overdag ook beter.
haha, shelde, ik voelde me daar echt een bleek scheet! Had een hb van 5.1, maar dank je! Ik ben ook wel een beetje bruin van mezelf dus dat klopt wel! Uhm, marlieke, ik denk dat jij rond de 1.70 bent en mijn eerste gedachte was lang haar met wat krul/slag erin. bruine ogen en normaal postuur. @ babs, leuke foto! @ moon, ben heel benieuwd naar jullie meisjesnaam! Ik ben trouwens gister naar de osteopaat geweest voor mezelf, of had ik dat al verteld? Nou ja, iig ben ik weer helemaal losgekraakt. Er zat veel spanning bij mijn maag en als ie weer verder keek, kon het dus daardoor zijn dat ik zo benauwd ben. Hij deed wel vreemde standjes hoor af en toe. Was blij dat ik een boxershort aan had en geen string.. Nou, mijn pauze zit erop, ben om 17.30 klaar en moet om 18.45 trainen, dus ik denk dat ik jullie morgen pas weer spreek.
@Marlieke Mijn hubbie zit net mee te lezen en zegt gelijk. Dat is gemeen ze gaat haar man gewoon dronken voeren en dan In ieder geval alvast veel plezier gewenst! hihi, grappig om te lezen hoe men denkt dat je eruit ziet. vanmorgen zag ik tekst staan bij de avatar van iemand die bezig was zwanger te raken. Die tekst was: geef die ooievaar een tomtom. Kan ik dus niet meer mocht het bij ons straks ook weer heel lang duren. Om dan even weer op gemeen terug te komen: man van velo, ik doe het niet hoor, maar kan dan ook zeggen: geef de zaadjes van mijn man een tomtom. Maar zoals ik al zei, dat zou wel heel gemeen zijn. Dus dat doen we niet. Hoop ik dat het niet nodig is.
Marlieke lekker hoor nog even weg, en die voorpret voor daarna is natuurlijk ook al leuk Waren jullie trouwens wel "natuurlijk" zwanger geworden of was er medische hulp voor nodig? Wij waren nl net de medische molgen ingestapt toen ik toch op eigen kracht zwanger werd. Ben alleen bang dat het de volgende keer weer best wel lang zal gaan duren. En ff denken: ik denk dat je bruin halflang haar hebt met wat krullen/slag. bruine ogen en 175 lang normaal postuur. Patje lekker dat alles weer wat losgekraakt is. En trainze vanavond. Cimbomlu. We willen met de familie inderdaad gewoon een goed (all-in)hotel en zullen denk ikniet zo heel veel uitstapjes maken. We zijn dan ook met 15 man dus dat wordt dan zo'n georganiseer. Dus gewoon lekekr een weekje relaxen. En Bodrum sprak ons inderdaad ook wel aan. ben er 2 jaar geleden geweest en vond het toen best leuk daar. Oja en heb het pak luiers bij het kruidvat mogen ruilen Had gewoon gezegd dat mijn man de verkeerde maat meegenomen had Hester ben vandaag ook boodschappen wezen doen met de babybjorn, en het beviel goed!! Lekker beide handen vrij en Isa kon heerlijk naar al die gekleurde schappen kijken Leuke foto Babs! Moon wij hadden ook geen jongensnaam hoor, maar opeens kreeg ik een dag voor de bevalling toch wat paniek van wat als het nu toch een jongen is Had voor alle zekerheid toch maar neutrale kleertjes in de ziekenhuistas gedaan. Maar het is toch lekker een meid geworden Nou ik hoor mijn meisje dus ga haar even uit bed halen.
Hoi hoi, even snel een berichtje van mij. Heb geen tijd om op iedereen te reageren (sorry), maar voordat Britt zo weer wakker wordt even een update van ons. Britt krijgt nu 5 x 180 ml voeding (9, 12, 15, 18, 21 uur). Ja, en ze slaapt nog steeds van 21 tot 9.... Is het geen wonder? Moet vrijdag naar het CB, dus zal dan ff vragen of dit wel goed is. Twijfel er toch nog aan.... zolang zonder voeding.... Maar Britt lijkt er geen last van te hebben. Britt is gisteren voor het eerst wezen wennen op het KVD. Ik mocht het eerste half uur erbij blijven en daarna een uur weg. Kon ik ff rustig boodschappen doen.... .... Maar het was wel moeilijk hoor haar achter te laten! Ze heeft het daar prima gedaan.... Geen kik gegeven, ff geslapen en in de wipstoel gezeten, terwijl de anderen zaten te eten. Volgende week dinsdag gaat ze nog een dagdeel wennen en die week daarop gaat ze voor het echie.... Ik moet volgende week weer beginnen met werken! Heb er aan een kant wel zin in, aan de andere kant totaal niet. Dan is deze hectische, maar o zo leuke periode toch echt afgesloten! Hmmmm, ja, de kriebels voor een tweede beginnen te komen.... .... Maar nog even wachten maar.... Hoop dat met jullie alles goed gaat! Tot snel!
@shanna, ik zou als het verder goed gaat met Britt, niet vragen of het wel mag. Pas als Britt suf is als je haar 'smorgens wakker maakt is het telang. Want dan is haar bloedsuikerspiegel te laag. Dus ff daar op letten maar (nog) niet tegen het cb vertellen. Krijg je alleen maar commentaar op waardoor jij denkt dat het anders moet terwijl het bij Britt misschien juist op deze manier het beste is. @All, is er al iemand nieuwsgierig naar een foto van mij? Of willen we nog even verder raden?
@Spijkervrouwtje, Ik was per 1 januari 2005 gestopt met de pil. Het eerste jaar had ik nog zoiets van: ach, 13 jaar de pil geslikt dus 13 maanden ontwennen... Maar ergens halverwege 2006 zei ik tegen mijn man: als het nu per 1 januari 2007 nog niet raak is dan ga ik naar de dokter. Daar ging manlief mee akkoord. Maar gelukkig was het dus niet nodig. 19 oktober deden we een test en die was zo positief als maar kan. Ik hoor weleens dat een 2e vaak veel sneller gaat als je 'normaal' zwanger kunt worden. Je bent dan namelijk druk met je andere kind, eventueel werk, je huishouden, dus minder tijd om er bij stil te staan. Waardoor het dus vaak sneller spontaan gebeurt. Maar ach, we zien het wel. Het zou leuk zijn om ergens rond nieuwjaar jullie te kunnen vertellen dat het weer zover is. En dan ergens rond februari/maart de familie inlichten. Groetjes!
@ san Hoop het ook voor de kleine. @ patje Hihi je zou er maar liggen met je stringetje aan.. @ spijkervrouwtje Ze plagen me thuis wel is met .. Simone straks is het toch een jongen. Dan krijg ik het soms wel even benauwd en denk ik meteen: zou toch niet he?! @ marlieke Zien zien
Heerlijk is dat he? Ik ga het morgen ook weer doen.... morgen is mijn VRIJE DAG! Laurens sliep vannacht heeeeerlijk: 20 uur gaan slapen, 23 uur wakker gemaakt voor flesje en weer naar bed, 6.30 fles gehad en weer verder slapen (terwijl wij konden douchen en ontbijten) om 8 uur heb ik hem wakker moeten maken (JAMMER!) om naar het KDV te gaan. Relaxed!
Ja, laat maar zien Marlieke. Ik heb geen idee. Ik denk korte krullen, beetje middelblond. Slank postuur, wel lang.... Ben benieuwd... x Linda