okee, dus de keuze is Mirthe, Chanelle, Isa, Kayleigh, Joya, Marin, Mira, Britt, Siënna, Femke, Nicky, Sam, Louise, Vera, Danique of Yonna. Ik gok op Isa of Vera... Marlieke: ik denk nog niet aan een volgende, mag trouwens ook niet, moet het litteken een jaartje laten genezen. Maar we zullen met je meeduimen! Enne...wie had gelijk met hoe je eruit ziet? Deniz was na de prikjes heel moe, hij heeft de hele dag geslapen. Maar geen koorts, misschien wel iets verhoging, hij voelde iets warmer. Vorige keer had hij echt koorts.
Judith (29) Mirthe: GGL: 1790 gr, 40 cm HGL: 7300 gr, ong. 63 cm MT:56/62 CB: 09 okt GS: 12 VD: 4 x FV GM:lijk wel een jojo door ongi's.... 14-05-07 Viona (22) Chanelle: GGL: 3085 gr, 47 cm HGL: 5680 gr, 59,8 cm MT:56/62 CB: 17-08 GS: overdag 4 'snachts 12VD: 4x FV GM: +1 kg 28-05-07 Britt (28 ) Sven: GGL: 4120gr, 53 cm HGL: 6340 gr, 62 cm MT:62CB: 21 sept GS: overdag 3, in de nacht 7/8VD: 6/7x BV GM: +1 kg 31-05-07 Linda (25) Finn: GGL: 3250 gram, 51 cm, HGL: 6040 gram, 63 cm MT: 62/68 CB: 28 september GS: overdag 4 uur, 's nachts 8 uur VD: 5 GM: +2 kg 01-06-07 Spijkervrouwtje (30 ) Isa: GGL: 2850gr, 49 cm HGL: 4920 gr, 56 cm MT:56/62CB: 12 oktober, 3e vaccinatie GS: overdag 4, snachts 8/9 VD: 5 x BV GM: +1 kg Hester (27) Laurens: GGL: 3210gr, 50 cm MT:62/68CB:28 sept HGL: 6095 gr, 60 cm VD: 5 x FV GM: +5 kg 04-06-07 Bibi (28 ) Kayleigh: GGL: 3670 gr, 50 cm HGL: 6505 gr, 60 cm MT: 62CB: 02-10 (3e vaccinatie) GS: overdag: 2, 's nachts: 5 VD: 5-6x BV GM: +1 kg Cimbomlu (37) Deniz: GGL: 3630gr, ? cm HGL: 7540 gr, 65,5 cm MT:62-68CB: 10 okt (3e vacc) GS: 5-6VD: 5x180 ml FV GM: +3 kg 06-06-07 Laila (32) Joya: GGL: 3780 gr, 50cm hoofdj 35cm HGL:5930gr,60,5cm, hoofdje 39,9 cm MT:56/62 CB: 27-9 wv en vaccinatie GS: overdag 5 tot m7 uur, 's nachts 10 ot 12 uur VD: 4xFV 150 cc wij proberen 180 maar die wilt ze nog niet GM: vanaf 4 september aan southbeach dieet begonnen Senna (28 ) Marin: GGL: 2900 gr, 47cm HGL:4000gr, 55cm MT:56 CB: 06-09 2e vaccinatie GS: overdag 2-3, 's nachts 8-9 VD: 5x BV GM: +2 07-06-07 Ster (31) Mira : GGL: 3880 gr HGL: 5735 gr, 57,8 cm MT:62CB: 07-09-07 GS: 3 VD: 6 x BV GM: +0 Anakin (31) Bram: GGL: 3529 gr, 52 cm HGL: 4450 gr, 54 cm MT:50/56CB: 7 aug GS: 4VD: 6/7 x BV GM: +5 kg Babs1980 (27) Kevin: GGL: 4240 gr, 53 cm HGL: 5664 gr, 59 cm MT:62/68CB: 19 sept GS: overdag 4 's nachts 8/9VD: 5 x FV GM: +10 kg 08-06-07 Clau (28 ) Jesse: GGL: 3330 gr, 52 cm HGL: 5188 gr, 58 cm MT: 56-62 CB: 13 september GS: 's nachts 6 VD: 5 x FV GM: ? 09-06-07 Nachtvliinder(23) Devano Giovanni: GGL: 3560 gr, 50 cm HGL: ong. 4590gr, 55cm MT:50/56CB: 14 Sep ( 2e vaccinatie) GS: 4 VD: 5 á 6 x Bv GM: -5 Shanna (28 ) Britt : GGL: 3670 gr, 50 cm HGL: 5600 gr, 57 cm MT:56/62CB: 07-09 GS: 8 VD: 5 x 150 ml FV GM: -3 12-06-07 Chiesa Siënna: GGL: 3820 gr, 51 cm HGL: 6020 gr, 59 cm MT: 56/62 CB: ? GS: 8 VD: 6 volledige borstvoeding GM: + 1 kg Patje (29)Femke: GGL: 4410gr, 57 cm HGL: 6100gr, 62cm MT: 62/68 CB: 02-10-2007 GS: s'nachts 7 uur VD: 5xFV GM: + 0 kg 13-06-07 Marlieke (31) Marciano: GGL: 2760 gr, 49 cm HGL: 6140 gr, 59,5 cm MT:56/62 CB: 24-09-07 2e vaccinatie en arts GS: 7,5 VD: 5 x FV GM: -8 kg 15-06-07 Sandra (24) Nicky : GGL: 3520 gr, 51 cm HGL: op 25-07: 5670 gr, ong. 59 cm MT:62CB: 26-09 GS: 's nachts 8-9 VD: 5 x FV 150/5 GM: +7 kg Angelique (27) Sam : GGL: 3430 gr, 50 cm HGL: ong. 4500 gr, 61 cm MT:50/56/62CB: 22-08 GS: overdag 4, 's nachts 12 VD: 5 x BV GM: +15 kg 18-06-07 Manuela (28 ) Louise: GGL: 3060 gr, 49 cm HGL: 3330 gr, ? cm MT:50/56 CB: 20-07 GS: 5-6 VD: 6 x FV GM: +15 kg 20-06-07 Rachel82 (25) Sem GGL: 3390 gr, 50 cm HGL: 5185 gr, 58 cm MT: 56 CB: 21-08 GS: 5/6 VD: 7/6 x FV GM: + 1,5 kg 21-06-07 Candijtje (28 ) Vera Maria Sophia GGL: 4780 gr, 53 cm HGL: 6120 gr, 60 cm MT: 62/68 CB: 17-09 GS: 7-8 VD: 5 x BV en 90cc FV GM: -1 kg 25-06-07 karin35(36)Danique GGL: 4250 gr, 53 cm HGL: 5165gr, 57.5 cm MT: 62 CB: 27-09 GS: 8-9 VD: 5/6xbv GM:+11 anja1969(38 )Joost GGL: 3500 gr, 50 cm HGL: 6005 gr, 57,5 cm MT: 62 CB: 03-10 GS: 9 VD: 4xfv GM:+3 27-06-07 Marion68 (39) Yonna GGL: 3455 gr, 50 cm HGL: 5050 gr, 53,5 cm MT:56/62CB: 29-08 GS: 5-7 VD: 5 GM: +0 Verklaring: GGL: Geboortegewicht en lengte HGL: Huidige gewicht en lengte MT: Maat kleertjes CB: Volgende afspraak CB GS: Gemiddeld aantal doorslaapuren VD: Voedingen per dag GM: Gewicht moeder[/quote]
@ moon, ik denk britt bij jullie of femke. Britt was ook mijn eerste keus! @ cimbomlu, waarom moet je je liteken eerst een jaartje laten genezen? Was jij uitgescheurd of een ks?
O, ik heb nog niet veel gemist na m'n vorige bezoek zie. Ik denk dat Moon haar dochter misschien Sam noemt..... Is wel lekker stoer voor een meid. Enne, Babs ga je jezelf nou nog laten zien of hoe zit dat? We zijn benieuwd. Hier gaat trouwens alles goed. Vandaag weer gewerkt. Nu hoef ik deze week niet meer. Ik heb al meteen aankomende vrijdag vrij genomen. Heerlijk. Hoef ik pas dinsdag weer. Wel gek hoor, om weer aan het werk te zijn. Maar op zich toch ook wel weer leuk. Je moet je even over het 'loslaten' heen zetten, maar dan gaat het wel. Nou, ik ben maandag trouwens ook weer begonnen met de lijn. Nou, niet echt lijnen, meer opletten en niet meer snoepen..... En nu heb ik honger....Maar ik ga niets nemen. Ik wil er wel een kilootje of 8 afhebben eigenlijk. Maar ik denk dat dat geen haalbaar doel is. Het zal eerder 5 kilo worden, denk ik. Maar ja, wel zien wel. Ik zag dat er een aantal van jullie ook al weer aan het lijnen waren. Wie waren dat en hoeveel willen jullie eraf hebben? Misschien kunnen we elkaar anders steunen en elke week ons gewicht doorgeven. Dat is misschien weer een extra stimulans.... Toch? x Linda
Dat van die bruine ogen had iedereen goed, verder zaten Cimbomlu en velobabe aardig goed. Allen draag ik geen bril idd maar wel iets dergelijks. Ik draag lenzen. Al jaaaaaaaren. Als ik die niet in heb zie ik hoegenaamd niets. -5,5 en -5,0. Maar goed: kort, licht-/middenbruin haar (iets slag van mezelf) donkerbruine ogen 1,65 m. lekker vol (haha ) volgens mij zo'n 15 kilo te zwaar. Nu nog. Voor de zwangerschap had ik aan de lijn gedaan en was al 15 kilo afgevallen. Tijdens de zwangerschap maar 5,5 kilo aangekomen. Nu alweer ruim 10 kilo eraf... Dus was echt dik maar nu gewoon mooi vol... Foto... volgende bericht
Niet de mooiste foto. Maar ja, zo vroeg op de morgen kan ik wel een andere foto van mij gaan maken maar dat word er dan ook niet mooier op.
Ik had een heel ander beeld...hihih. Ik vind dit wel erg leuk! Is er trouwens al een datum voor de meeting? Ben super trots op onze dochter! Na de prikjes van maandag is ze weer 2 nachten om 4.00 uur wakker geweest. Vannacht was ze ook weer iets aan het zeuren om een uurtje of half 6, maar ze heeft toch nog weer geslapen tot 7.15! Heb haar er een half uurtje geleden ingelegd zonder speen en zonder in te bakenen en volgens mij is ze nu net in slaap gevallen! De eerste binnen training was leuk gister alleen had ik erg veel last van mijn linkerlies, misschien kwam dat door de osteopaat, die had van die rare standjes om te kraken We hebben dit jaar training in een andere zaal in een school waar de handbalschool ook training heeft. Op zich wel een fijne zaal maar geen enkele zaal kan aan de zaal, waar we de wedstrijden spelen, tippen !
@Patje, lastig ja, pijn aan je linkerlies. Kan je mannetje je niet even masseren dan? En wat fijn he? Dat die kids doorslapen. Wat heel gek is, ik probeerde zo'n 3 weken geleden of ie wou doorslapen tot 8.00 uur. Dat lukte niet. Dus dacht ik: dan 's avonds maar wat eerder de fles. En wat denk je? Krijgt ie eerder de laatste fles en word ie 's morgens later wakker dan normaal.
Jaa hoor, hoe lang ben ik nou niet on topic geweest? Jeemig zeg.....nou ja, zo goed en zo kwaad mogelijk bijgelezen! Allereerst: dank dat ik bij jullie lekker kan klagen over mijn SM, en inderdaad, Laila of Marielle, weet het even niet meer, maar deze oma wordt al 5 maanden overgeslagen en dat zal nu ook nog wel een tijdje duren! Hoorde gisteren ook dat ze, toen ze met mijn neefje op het terras zat, hem chocolade ging voeren kind is zeven maanden oud, nou doei, zijn ouders zijn net zo, geven hem ook rustig brood met kruidenboter ofzo........maar dus niet bij mijn kind! Zulke stomme dingen steeds, waardoor ze het zichzelf alleen maar moeilijker maakt. Denkt ze nou werkelijk dat ik lekker relaxed weg kan gaan als ik Mirthe bij haar moet achterlaten? Goed, foto van de vloer, ff regelen: oh nee, staat op mijn andere computer, dus dat komt straks dan wel, zal die eerst even opstarten, zit nu op mijn werklaptop.... @ Moon, dus een van onze namen is ook voor jouw meisje! En is het dan een naam van de beebjes, of stiekem één van de mama's? Hahahaha.... Mirthe is wel mooi @ Sandra, ja, jouw CB is ook zo'n lekkere zeg.....nou ja, is de behandeling aangeslagen bij Nicky? Misschien heb je het al gepost, maar dan verontschuldig ik mij bij deze dat ik er overheen gelezen heb! @ Hester, erg hè, werken, haha, ik vind het heel leuk om weer aan het werk te zijn, maar zo vreemd dat je nu niet "gewoon" aan het werk bent, maar ineens werkt met zo'n klein mensje in je achterhoofd waar je de hele tijd aan denkt! Vind het nu soms ook geweldig om tijdens vergaderingen met derden te praten over "mijn dochter" wwwwwhhhaaaa.... @ Marlieke, ja, ik had jouw foto nog onthouden, dus wist hoe je eruit zag, jammer dus dat we niet meer jou hoeven te raden, anders had ik gewonnen! haha... @ Patje, nou, jou had ik niet zo gedacht, gek is dat! Had niet echt een duidelijk beeld in mijn hoofd hoor, maar blond? Nee, volgens mij niet.... @ Sally: Valium wil ook nog wel eens helpen Dat Cinababy werkte bij ons ook, toen Mirthe nog vroeg wakker werd. Inmiddels moet ik haar vaak om 8 uur wakker maken of ze ligt dan al lekker om zich heen te kijken en op mama te wachten (zzoooooo lief) Enne: hup Devano, maak mama blij, blijf maar lekker doorslapen, want slapen is zo lekker! @ Chiesa, welkom terug in "de buurt" ook al is het Gelderland.....blijft dichtbij! Ik heb afgelopen zaterdag een advertentie geplaatst in de Barneveldse Krant, hebben jullie die? Kan je mijn werk zien, dat doe ik.....onder andere, personeelsadvertenties maken. Alleen was deze heel erg lelijk, tijdens mijn verlof geschreven door een MT lid en dus gelijk zes keer langer dan normaal, jeetje wat een lappen tekst! Whahaha... Ben benieuwd wat voor kippetje erop af komt.........................sorry, is flauw @ Cimbomlu, haha, als Deniz zo doorgroeit is het een knappe dame die hem op schoot neemt, hahahaahhha......maar nee hoor, lekker ventje, loopt lekker gelijk met Mirthe! En 2023 vind ik nog erg vroeg, maar ja, in 2025 wordt Mirthe 18, hè, jammer zeg, dan is het niet meer nodig! @ Babs, oh ja, jij hebt wel een Barbarahoofd ja, haha.... Nee, die had ik ongeveer wel goed geraden denk ik.... Leuke foto trouwens! Eigenwijs koppie heeft Kevin daar, zo van "wat nou?"! @ Shanna, het wordt wel wennen dat werken, maar neem van mij aan, de tijd vliegt ineens nog harder! Dit is al mijn zesde werkweek! Ben al bijna eenderde aan het werk van wat ik thuis ben geweest! Onvoorstelbaar! En lekker hoor, zo'n slaapkoppie, kan geen kwaad hoor, als ze zelf gewoon lekker actief blijft! Wij hebben Mirthe nu op 4 keer 210, waarvan ze niet steeds alles opdrinkt en dan in de laatste fles nutrix erbij. Ze slaapt van half 8 tot 8, wordt lachend wakker, dus geen problemen..... @ Marlieke, heb ik iets gemist, gaan jullie nu al beginnen voor de 2e? Mijn laatste info was zo begin 2008..... Nou ja anyway, ik duim mee hoor! @ Linda, afvallen, nou graag! Ik was echt onder mijn startgewicht, woog 67 kilo drie weken na de bevalling en woog 70 toen ik zwanger raakte, maar ja..... Dan stop je met BV......je drinkt weer een wijntje, maakt eens lekker eten, dus nu weer 69, maar heb ook het idee dat die twee kilo op plaatsen is gaan zitten waar het anders nooit kwam! Dus, ik doe mee! Wil echt wel 5 kilo kwijt, wellicht dat hier posten een stok achter de deur geeft, want ik bak er ook helemaal niets van zo! Snoepie hier, ontbijten, tja, dat gaat weer als vanouds......niet......lunch, ach, nee geen tijd, dus stort ik me op het avondeten! Kom maar op, de afvalclub! Zo, Mirthe ligt alweer lekker een poosje te spelen in de box, ik ga de wagen eens pakken, regenscherm erop (zucht) en op naar de supermarkt. Hoewel, kan natuurlijk ook ff met de draagzak, heb alleen avondeten nodig, kan ik de paraplu nemen...................die in de auto ligt, in Amsterdam, zucht... Dusssss.... Foto's! Ik heb de andere laptop al opgestart, dus ze komen eraan!
Moon ben benieuwd wat de naam is. Ik denk Britt of Sam. Ik zou bij de volgende voor Britt gaan. Judith, Nicky kan haar nekje al wel beter naar rechts draaien. Maar slapen doet ze nog steeds op de linkerkant, maar ja... is logisch dat ze niet gelijk alles rechts doet. Ze komt er net achter dat ze haar nekje kan gebruiken. Enne, lekker zeuren hoor over SM! En chocolade geven aan zo'n kleintje, pfff. Marlieke, leuke foto! Enne, ik zie nog minder zonder bril/lenzen... allebei -7. Vandaag zijn de schilders bij ons buiten begonnen. Om kwart voor 8 begonnen ze met schuren bij Nicky's kamertje. Ze sliep er in eerste instantie doorheen en toen ze wakker werd vond ze het wel best. En ze moest er toch uit. We gaan zo naar een vriendin, even de stad in en haar nieuwe huisje bekijken.
@ marlieke, hihih... kids! Je kan er geen peil op trekken! De pijn in mijn lies is nu zo goed als weg! Het was echt gister met de training. Gelukkig! @ judith, wat een leuke foto's! En wat een verhaal.... bent zeker lang bezig geweest! De buuf komt zo koffie leuten, dus ik ga er ff vandoor.
Goedemorgen ladies! Judy; mooie vloer zeg! Dat zal een stuk beter bevallen dan wat je eerst had. En wat een SM zeg.. tjeetje.. Was dat niet dezelfde als die toen een kindje van 7 maanden vol in de zon wilde leggen? Patje; fijn dat de pijn in je lies weer over is. Wat voor training heb je? Shelde; fijn dat het beter gaat met Nicky's nekje. Marlieke; leuke foto! Ik had me je inderdaad ook heel anders voorgesteld Veel meiden die alweer aan het werk zijn lees ik, ik mag nog lekker tot de 18e genieten van het thuisblijven maar dan is ook hier de pret voorbij. Ik heb trouwens wel geluk met de kerst. Ik ga nl dinsdag, woensdag en vrijdagochtend werken. Maar 1e en 2e kerstdag vallen dit jaar op dinsdag en woensdag Oud en nieuw valt ook heerlijk Hoef ik maar 2 dagen op te nemen en heb ik weer 2 weken vrij! Louise doet het ook super, het is zo'n heerlijk, vrolijk, blij kind! Al vind ik het aan de ene kant jammer dat ze zo hard groeit want dat hele kleine is er snel af. Maar een tweede moet ik voorlopig ook niet aan denken hoor, bovendien heb ik net als cim een ks gehad en dan wordt aangeraden een jaar te wachten vanwege het littekenweefsel ed. Liefs Manuela
Oh wat zijn jullie lekker nieuwsgierig hij is nu paar x gevallen. Ik zeg Shanna de rest snappen jullie wel denk ik @ judy Mooie vloer.. En leuke foto van mirthe.. lekker koppie heeft ze Aaah is het daar slecht weer? Hier is het droog @ marlieke Ik had ook heel ander beeld van je. Had lang haar verwacht haha. Ik ga er weer vandoor ga me omkleden. En dan maar is kijken of het lukt iets in huis te doen.