Ja, nou ik snap er dus ook geen bal van hoor, zeker als ik nu het verhaal Candijtje lees.... maar goed, speciaal voor Manuela: In de brief die ik kreeg dat ik de 15e kon komen zwemmen staat dat de beebjes geen luiers om mogen. Dus dacht ik, zwemluier kopen! Maar de twijfel sloeg wel een beetje toe, omdat er echt stond "geen luier". Ik dus maar het zwembad gebeld met de vraag of ze dan een zwemluier bedoelen of een luierbroekje, die heb je ook nog.... Nou, alsof ik vroeg of het water nat is........ "nee, je doet gewoon een zwembroekje aan". Dus ik dacht, ben nu toch al dom ingeschat, ik probeer het nog 1 keertje: "maar gaan die kindjes dan niet in het water plassen of poepen?" nou die reactie: "nneeeehhhhh". hoezo domme vraag dacht ik... Nou ja, we willen als Mirthe het leuk vindt ook wat vaker samen met Rinke erbij gaan zwemmen, dus dan ga ik volgende week gewoon een pak zwemluiers kopen en neem er lekker eentje mee naar babyzwemmen, stel dat andere kindjes het ook aan hebben, doe ik het lekker ook! hahhaa.... Heb wel een enorm snoeterig zwempakje hoor, maar ja, zit er niet echt op te wachten dat uitgerekend mijn kind het enige kind is dat ooit in het amersfoortse zwembad heeft gepoept! @ Moon, oooh, Mesos is ook goed, maar inderdaad: dichtbij is lekkerder, zeker als je straks een hele dikke buik hebt. Kindjes van diab. moeders groeien toch vaak ook harder? Die Mirthe, ligt nu al lekker vanaf half 1 te slapen! Om een uurtje of vier weer voedertijd, eens kijken of ze zelf wakker wordt! @ Patje, leuke foto's! Ik denk steeds "moet ook zoiets doen", maar vergeet het gewoon. Is ze wéér al aangekleed....zucht.....zaterdag maar eens even een shoot doen! Erg leuk, zeker die zwart wit, prachtig die lach! @ Laila: hoezo schamen voor je gewicht? We hebben hier met z'n allen verhalen gedeeld over slijmproppen, bloedverlies, lekkende tieten, vloeien, sex na de bevalling en weet ik veel wat....en dan schaam jij je voor je gewicht? Haha, vind ik wel schattig @ Emmie, welkom en gefeliciteerd nog met Seff, aparte naam zeg, waar heb je die vandaan? En wat leuk dat hij een 16 dagen verschillend nichtje heeft! Dat worden vast dikke maatjes samen!
@ patje Wat lief! Zelf gedaan of laten maken? @ judy Ja hebben verhoogde kans op een te zwaar kindje en te veel vruchtwater. Je probeerd zo je best te doen maar echt geregeld willen m'n suikers niet meer worden. Maar elke keer dat ze nog op schema ligt is mee genomen. Van m'n vriendin was de kleine 10 pond met 35 weken @ laila Hihi vrouwen en hun gewicht. Ik kom zo wat elke week een kilo aan Als ze er ook maar weer beetje af gaan haha.
@ emmie welkom! @ moon, heb dat net zelf ff gedaan! Ik was op ons rommelzoldertje en zag die dingen liggen, ik dacht: Hé, dat is wel leuk voor een foto met femke. Vervelend dat je last van je suiker hebt! Ik had het ook de laatste weken van mijn zwangerschap, ik heb toen alleen maar water gedronken want ik wou geen zwangerschapssuiker krijgen. Ik weet niet of het veel heeft geholpen, maar mijn suiker daalde gelukkig weer wat. Hoe hoog is jou suiker? En jee een kindje van 10 pond, ik vond femke al zwaar met 9 pond. Ben net even flink in de weer geweest met ramen wassen, ze hadden vorige week het terrasscherm geplaatst en nu waren de ramen meer rood dan doorzichtig Ik vind het hier altijd zo vervelend ramen wassen, want de ramen zijn bijna 3 1/2 meter hoog! Nou ja, ik moest toch de ladder hebben voor het afdakje bij de voordeur dus ik dacht nu ga ik maar gelijk door... Femke is voor het eerst al huilend in slaap gevallen, normaal slaapt ze gelijk als ik het speentje er ff in doe, maar nu gooide ze 'm er telkens uit, heb haar toen maar weer ingebakerd,maar madam was het er niet mee eens. Ik denk: dan blijf je maar ff huilen, en voila ze heeft zich voor het eerst in slaap gehuild.
@ patje Echt heel wijs! Die met zwart wit zou je zo kunnen zeggen dat je die hebt laten maken Tussen de 4 en de 13. Heb een insuline pomp.. maar hoe verder je zwanger raakt hoe moeilijker de insuline opgenomen word. Soms reageerd hij helemaal niet dan is het hier toch wel even flink schrikken. Pff 9 pond das ook heeeel wat. We zullen wel zien hoe zwaar ze gaat worden hihi. Lijkt me alleen niet zo leuk om een KS te krijgen omdat we er maar 1tje willen en wil ik het toch wel op de natuurlijke manier. Maar ja als het niet anders kan dan houdt het op.
Wow, tegen de 13! Dat is echt hoog! Ik zat op de 8 en het ging daarna gelijk weer iets naar beneden gelukkig! Ik hoop dat jullie kindje niet te zwaar word en je gewoon kunt bevallen.
I know.. heel soms ook wel is 16 maar als het even is kan het geen kwaad. Wel als je er dagen achter één op een hoge waarde blijft zitten.
Goede middag meiden! Hier ben ik weer eens een keertje..sorrie..heb het inderdaad erg druk de laatste tijd..heb daarnet gewoon dertien pagina's bijgelezen..erg leuk om het allemaal te lezen. De dagen gaan erg snel voorbij..maar ik geniet van elk moment dat ik samen ben met Chanelle. Eigelijk van elk moment dat ik vrij ben. Aan het werken ben ik ook al meer gewend..maar ik wil nog steeds zeker weten minder gaan werken. Ik vind het echt super fijn dat mijn moeder op Chanelle past..ik waardeer het echt enorm..ik heb nu ook heel vaak het gevoel van..ohhh ik houd van mijn moeder..hihi..denk er nu veel meer bewust over na. Mama zijn is echt het allerleukste wat er is Ik geniet echt van alles in het leven..maak alles veel bewuster mee. Chanelle doet het hartstikke goed..is supervrolijk en maakt veel geluidjes. Steeds weer andere geluidjes..ze probeerd nu ook van de rug naar de buik te draaien..alleen lukt het nog niet en wordt ze wel eens driftig.. Bij die pogingen om te draaien maakt ze ook weer een nieuw geluidje..nou ja nieuw..het is hetzelfde geluidje als dat ze aan het poepen is..alleen zonder tranen ..dus elke keer zit ik met mijn neus in der luier..om te ruiken of ze gepoept heeft. Ze heeft de laatste paar dagen ook wat last van de buikje..twee keer per dag poepen..knetteren (poepjes laten)..en huilen.. Ze heeft laatste een fruithapje met sinaasappel daarin op..denk dat ik dat even moet laten.. Jaja ze is volop bezig met der fruithapje en krijgt nu ook een fruitsapje..vindt ze helemaal super! Ze drinkt nog steeds maar 4 x 180+6..maar krijgt nu ook een fruithapje en fruitsapje..ze doet het nog steeds harstikke goed..en af en toe wilt ze wat meer en dan krijgt ze dat ook. Oma heeft voor bij haar thuis een soort van wipstoeltje gekocht..die ook later ook gebruikt kan worden als ze wat ouder is..dat stoeltje trilt ook nog eens ..nou ze vindt het fantastisch! Ze was gelijk verkocht 8) Ze ligt nu hier in der gewone wipstoeltje te slapen..ze ging daarnet wel wat klagen..maar slaapt nu alweer. Ze krijgt zo lekker een sapje als ze wakker is..want ze kwam al om drie uur voor der voeding ipv van vier uur..dus even rekken tot de laatste voeding met een fruitsapje.. Vanavond naar de verjaardag van mijn oom..hoop dat mijn nicht en neef er ook zijn met de kleine O ja erg leuk om die gezichten te zijn bij de namen En ik wil ook enorm veel afvallen..ben veel te zwaar..ik wil het liefst twintig kilo afvallen..maar of het haalbaar is..is twee Dus ik wil wel mee doen. En hebben we al wat meer info over de meeting? Ik wil ook graag komen..moet alleen wel even kijken of ik dan vrij ben Maar het lijkt me enorm leuk! Dikke zoen aan iedereen! (Sorrie dat ik op niemand heb gereageerd ) (Maar ik denk wel veel aan jullie hoor..lees ook vaak mee..meestal moet ik dan wel een paar pagina's..maar ik doe het wel )
@Judy. mooie vloer! @Moon, waarschijnlijk maakt het jou net als zovelen op het moment van de bevalling niet uit wie er binnenkomt. Al zou de koningin binnenkomen, jij bent veel te druk. @Manuela, ik had ook altijd het idee dat beebjes in het water poepen. Ik ga zeker met de proefles babyzwemmen voor safe en doe hem een zwemluiertje aan. @Patje, LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFF @Candijtje, fijn dat het nu beter gaat met je hubbie. @Shelde, oef, -7 tjee. @Lailae, is 14 uur aan een stuk door slapen niet een beetje eerug lang? Maar ach, als je beebje het er goed op doet, wat zeur ik dan... @Emmie, welkom meid! Zal je zo even in de lijst zetten meid. Weet je trouwens dat je bevallen bent op de dag dat ik uitgerekend was? @Viona, hallo daar. Blij te horen dat alles goed gaat met jou en Chanelle. Marciano miste Chanelle al. Heb ff de tekst bij de avatar weggehaald omdat ik wil weten wanneer ik overga naar seniormember. Ook ik wil wel meedoen met lijnen. Ik schaam me ook wel een beetje voor mijn gewicht maar ach: het zal zo'n beetje om en nabij de 82 zijn nu. Nee, geen 82 pond. Was het maar waar. Of ach nee, dat zou wel weer erg licht zijn. Maar kunnen jullie nagaan hoe dik ik was. Ik woog eerder bijna 20 kilo meer. Maar er moet dus nog eens een kleine 20 kilo af.
Judith (29) Mirthe: GGL: 1790 gr, 40 cm HGL: 7300 gr, ong. 63 cm MT:56/62 CB: 09 okt GS: 12 VD: 4 x FV GM:lijk wel een jojo door ongi's.... 14-05-07 Viona (22) Chanelle: GGL: 3085 gr, 47 cm HGL: 5680 gr, 59,8 cm MT:56/62 CB: 17-08 GS: overdag 4 'snachts 12VD: 4x FV GM: +1 kg 28-05-07 Britt (28 ) Sven: GGL: 4120gr, 53 cm HGL: 6340 gr, 62 cm MT:62CB: 21 sept GS: overdag 3, in de nacht 7/8VD: 6/7x BV GM: +1 kg 31-05-07 Linda (25) Finn: GGL: 3250 gram, 51 cm, HGL: 6040 gram, 63 cm MT: 62/68 CB: 28 september GS: overdag 4 uur, 's nachts 8 uur VD: 5 GM: +2 kg 01-06-07 Spijkervrouwtje (30 ) Isa: GGL: 2850gr, 49 cm HGL: 4920 gr, 56 cm MT:56/62CB: 12 oktober, 3e vaccinatie GS: overdag 4, snachts 8/9 VD: 5 x BV GM: +1 kg Hester (27) Laurens: GGL: 3210gr, 50 cm MT:62/68CB:28 sept HGL: 6095 gr, 60 cm VD: 5 x FV GM: +5 kg 04-06-07 Bibi (28 ) Kayleigh: GGL: 3670 gr, 50 cm HGL: 6505 gr, 60 cm MT: 62CB: 02-10 (3e vaccinatie) GS: overdag: 2, 's nachts: 5 VD: 5-6x BV GM: +1 kg Cimbomlu (37) Deniz: GGL: 3630gr, ? cm HGL: 7540 gr, 65,5 cm MT:62-68CB: 10 okt (3e vacc) GS: 5-6VD: 5x180 ml FV GM: +3 kg 06-06-07 Laila (32) Joya: GGL: 3780 gr, 50cm hoofdj 35cm HGL:5930gr,60,5cm, hoofdje 39,9 cm MT:56/62 CB: 27-9 wv en vaccinatie GS: overdag 5 tot m7 uur, 's nachts 10 ot 12 uur VD: 4xFV 150 cc wij proberen 180 maar die wilt ze nog niet GM: vanaf 4 september aan southbeach dieet begonnen Senna (28 ) Marin: GGL: 2900 gr, 47cm HGL:4000gr, 55cm MT:56 CB: 06-09 2e vaccinatie GS: overdag 2-3, 's nachts 8-9 VD: 5x BV GM: +2 07-06-07 Ster (31) Mira : GGL: 3880 gr HGL: 5735 gr, 57,8 cm MT:62CB: 07-09-07 GS: 3 VD: 6 x BV GM: +0 Anakin (31) Bram: GGL: 3529 gr, 52 cm HGL: 4450 gr, 54 cm MT:50/56CB: 7 aug GS: 4VD: 6/7 x BV GM: +5 kg Babs1980 (27) Kevin: GGL: 4240 gr, 53 cm HGL: 6606 gr, 59 cm MT:62/68CB: 19 sept GS: overdag 4 's nachts 8/9VD: 5 x FV GM: +10 kg 08-06-07 Clau (28 ) Jesse: GGL: 3330 gr, 52 cm HGL: 5188 gr, 58 cm MT: 56-62 CB: 13 september GS: 's nachts 6 VD: 5 x FV GM: ? 09-06-07 Nachtvliinder(23) Devano Giovanni: GGL: 3560 gr, 50 cm HGL: ong. 4590gr, 55cm MT:50/56CB: 14 Sep ( 2e vaccinatie) GS: 4 VD: 5 á 6 x Bv GM: -5 Shanna (28 ) Britt : GGL: 3670 gr, 50 cm HGL: 5600 gr, 57 cm MT:56/62CB: 07-09 GS: 8 VD: 5 x 150 ml FV GM: -3 12-06-07 Chiesa Siënna: GGL: 3820 gr, 51 cm HGL: 6020 gr, 59 cm MT: 56/62 CB: ? GS: 8 VD: 6 volledige borstvoeding GM: + 1 kg Patje (29)Femke: GGL: 4410gr, 57 cm HGL: 6100gr, 62cm MT: 62/68 CB: 02-10-2007 GS: s'nachts 7 uur VD: 5xFV GM: + 0 kg 13-06-07 Marlieke (31) Marciano: GGL: 2760 gr, 49 cm HGL: 6140 gr, 59,5 cm MT:56/62 CB: 24-09-07 2e vaccinatie en arts GS: 7,5 VD: 5 x FV GM: -8 kg 15-06-07 Sandra (24) Nicky : GGL: 3520 gr, 51 cm HGL: op 25-07: 5670 gr, ong. 59 cm MT:62CB: 26-09 GS: 's nachts 8-9 VD: 5 x FV 150/5 GM: +7 kg Angelique (27) Sam : GGL: 3430 gr, 50 cm HGL: ong. 4500 gr, 61 cm MT:50/56/62CB: 22-08 GS: overdag 4, 's nachts 12 VD: 5 x BV GM: +15 kg 18-06-07 Manuela (28 ) Louise: GGL: 3060 gr, 49 cm HGL: 3330 gr, ? cm MT:50/56 CB: 20-07 GS: 5-6 VD: 6 x FV GM: +15 kg Emmie (22 ) Seff: GGL: 3500 gr, 52 cm HGL: 5540 gr, 59 cm MT CB: ? GS: ? VD: ?x FV 1x BV GM: +10 kg ? 20-06-07 Rachel82 (25) Sem GGL: 3390 gr, 50 cm HGL: 5185 gr, 58 cm MT: 56 CB: 21-08 GS: 5/6 VD: 7/6 x FV GM: + 1,5 kg 21-06-07 Candijtje (28 ) Vera Maria Sophia GGL: 4780 gr, 53 cm HGL: 6120 gr, 60 cm MT: 62/68 CB: 17-09 GS: 7-8 VD: 5 x BV en 90cc FV GM: -1 kg 25-06-07 karin35(36)Danique GGL: 4250 gr, 53 cm HGL: 5165gr, 57.5 cm MT: 62 CB: 27-09 GS: 8-9 VD: 5/6xbv GM:+11 anja1969(38 )Joost GGL: 3500 gr, 50 cm HGL: 6005 gr, 57,5 cm MT: 62 CB: 03-10 GS: 9 VD: 4xfv GM:+3 27-06-07 Marion68 (39) Yonna GGL: 3455 gr, 50 cm HGL: 5050 gr, 53,5 cm MT:56/62CB: 29-08 GS: 5-7 VD: 5 GM: +0 Verklaring: GGL: Geboortegewicht en lengte HGL: Huidige gewicht en lengte MT: Maat kleertjes CB: Volgende afspraak CB GS: Gemiddeld aantal doorslaapuren VD: Voedingen per dag GM: Gewicht moeder
@Emmie, zet jezelf nog even de dingetjes bij de vraagtekens? @alle lijners: zullen we per a.s. maandag beginnen? Hier alvast een lijstje: Marlieke: ge 82 ? kilo (ga me maandag wegen)hg 82 kilo ge = gewicht eerst hg = huidig gewicht Wanneer iemand het lijstje leuker kan maken, DOEN!
Ikga volgende week maar naar het cb want ik ga steeds meer twijfelen ze laat ook vaak 100 staan! Maar ff wegen voor de zekerheid
Hier alvast een lijstje: Marlieke: ge 82 ? kilo (ga me maandag wegen)hg 82 kilo Barbara: ge 83 kilo hg 83 kilo sg 70 kilo ge = gewicht eerst hg = huidig gewicht sg= streefgewicht Zo ik heb er ff streefgewicht bijgezet, wel leuk vind ik, kun je ff kijken hoeveel je nog af wil vallen. Ik begin wel pas een weekje later hoor, gaan morgen eerst ff een weekje op vakantie (dus mijn begingewicht zal wel wat hoger worden eerst! hihi) Nou meiden, tot volgende week maar weer, dan zal ik wel weer een hele hoop bij te lezen hebben denk ik.
Hoi meiden Nou vandaag lekker dagje gehad, hubbie was vrij dus zijn we met z'n drietjes lekker naar Schoorl gereden. Heerlijk in de duinen gewandeld met Isa en de honden en lekker op terras geluncht en ergens anders nog aan het appelgebak gezeten. Isa deed het super, niet gehuild alleen maar heerlijk rond gekeken vanuit de kinderwagen of bij ons op schoot en verder lekker geslapen. Zelfs terug naar huis ging super, we hadden er door de files nl 2 uur en 3 kwartier over gedaan Maar ze gaf pas een kick toen we op 3 min rijden van huis waren 8) Thuis meteen gevoed en toen hadden we weer een heerlijk vrolijk meisje Over het afvallen, ik wil eigenlijk nog 3 kilo kwijt zit dan weer op mijn oude gewicht (58,5) maar omdat ik BV geef mag ik niet lijnen. Probeer dus niet teveel te snoepen maar goed is vandaag met een appelpunt en een ijsje dus niet echt gelukt... Judith mooi vloer joh! wij hebben in ons vorige huis ook parket gehad, vond het supermooi alleen met 2 honden niet ideaal dus nu toch maar voor een tegelvloer gegaan Ennug gewoon zwemluiers meenemen hoor, ik speel ook graag op safe lailea ik zo ook ff gaan wegen als ikjouw was, zeker als ze zoveel slaapt en niet zoveel drinkt. Als ze goed groeit is het geen punt maar anders kunnen ze misschien wat tips geven Emmie welkom hier Viona leuk dat je er weer bent en geen excuses hoor, als ik straks weer werk zal het ook niet meevallen om hier alles te blijven volgen en nog te posten ook. Leuk die fruithapjes, ben benieuwd wat Isa daar van vindt. Maar wijmeoten nog even wachten, ivm de BV wil ik toch echt wachten met bijvoeden tot ze een half jaar is. Ze heeft wel 1 x een klein likje slagroom gehad (om te vieren dat ze 3 mnd was ) en dat vond ze wel lekker Marlieke leuk die foto had wel een heel ander gezicht verwacht, gek he dat je altijd ergens een voorstelling bijmaakt. Patje, mooie foto's , ik zal ook vd week nog eens ad gang gaan ik heb ook zo'n hekel aan ramen wassen maar heb het vorige week toch maar gedaan binnen en buiten want was sinds de bevalling niet meer gebeurd... Moon vervelend die suiker, hoop dat je er niet teveel last van krijgt. Sally, Isa vond die druppels van cinababy ook zo heerlijk werkt inderdaad super op een speen Ik heb ze nu niet meer in huis maar de vitamine D druppels helpen ook vrij goed manuela, lekker dat Kerst voor jou zo gunstig valt, ik ben altijd op dinsdag (en op de week op woensddag) vrij dus voor mij iets minder maar goed denk dat ik toch wel een paar dagen vrij neem want het KDV is dan bij osn gesloten dus goed excuus 8) Candijtje, bij "onze"c1000 verkopen ze geen zwemluiers. Ik heb ze vh kruidvat en die bevallen goed Ik mag trouwens ook de 24e weer aan de slag. Horen wij vanaf dan ook weer bij de werkende mama's Fijn dat he weer beter gaat met de rug je mannetje. heb zelf ook rugproblemen gehad dus weet dat het echt vervelend is als je daar last van hebt. En veel plezier morgen met jullie weekendje weg!
keizesnee, meneer wilde niet draaien, vandaar. Die kleine meid van jou is een echte prinses op de foto! Marlieke; toch zie je er weer heeeel anders uit dan ik gedacht had! Grappig is dat he! Vroeger wist ik niet dat mn werk bijzaak was, nu wel Wat een hartstikke mooie vloer heb je trouwens! En als Mirthe in het zwembad poept, moet je vast het hele zwembad voor straf met een tandenborstel schoonmaken Shelde: hoelang zullen de schilders bezig zijn? Manuela: mijn collega werkt ook op dinsdag, woensdag en vrijdag, die neemt ook 1 dag vrij rond kerst en dan hoeft ze anderhalve week niet te werken! Moon: leuke naam! Lekker vlot! Had jij voor je zwangerschap nou ook al diabetes? Enne...een keizersnee heeft als voordeel dat je die vervelende weeen niet hoeft mee te maken! Linnepin: ik moet altijd zo lachen om jouw Avatar. Volgens mij is hij net zo'n grote boef als Deniz! Ik wil niet meedoen met afvallen hoor, ik ben al mager, en die extra kilo's zitten in mn buik, die krijg ik vast niet weg (heb ik al meerdere mensen horen zeggen, dat dat erg moeilijk is na een keizersnee). Emmie: tuurlijk mag je meekletsen, welkom! Viona: ik had je al gemist, ik dacht die is hard aan het werk. Fijn dat he zo lekker gaat met Chanelle! En Anja, is ook druk bezig met haar mannetjes denk ik. Marlieke: krijg je een andere opmerking (zoals Senior Member) als je een bepaald aantal berichten hebt achtergelaten ofzo? Spijkervrouwtje: hihihi, slagroom... Dus baby's slapen met alle druppels op een speen, maakt niet uit wat (cinababy, vit D).
Ok maandag beginnen...... Ik ben nu eigenlijk al bezig, maar dan maken we maandag ons eerste lijstje. Ik schrok wel een beetje vanmorgen hoor. Ik ben na het stoppen met de borstvoeding wel 2 kilo aangekomen. Maar goed, ik ga er nu wat aan doen, dus dat gaat helemaal goed komen. Cimbomlu: Leuk he, die foto. Ja, het is wel een lekker ventje hoor. Hij is alleen zo schrikkerig. Ik hoef echt niet hele gekke geluiden te maken, hoor, want dan schrikt hij zich telkens een hoedje....Vanmiddag zat ik met m'n tante aan de telefoon en ik zei op een gegeven moment alleen maar 'ja' en toen schrok hij dus ook zo. Krijsen dat hij deed joh. Echt heel gek hoor... Nou, ik ga nu maar eens m'n ventje zijn laatste fles geven. Kan ik lekker gaan slapen. Ben zo druk geweest vandaag. Echt raar, ik heb nog steeds die nesteldrang waar ik het van de week al over had. Op zich niet zo erg natuurlijk. Is alles tenminste weer eens echt goed schoon. Maar ik hoop dat ik het zo blijf volhouden. Voelt wel lekker zo. Nou, welterusten.... x Linda
ok leuk! gezellig! @judy77 : mn vriend heeft de naam Seff eigenlijk bedacht, gewoon een beetje rond gekeken op internet en toen kwam hij op seff.. alleen stond het daar als sev maar wij hebben er 2 ff van gemaakt! we deden het zo, allebei lijstjes maken met namen die wij leuk vonden, en seff vond ik gelijk ook erg leuk, dus die hebben we er maar in gelaten! @ marlieke: ik weet eigenlijk niet hoe ik zelf die vraagtekens invul... maar ik geef het wel ff door ok? : MT: 62 CB: 02-10 GS: overdag +/- 4, s'nachts +/-7-8 VD: 4x FV 1x BV GM: zowiezo 10kg teveel! en wat grappig om te horen he, dat als iemand anders is bevallen op jou 'magische' datum! ik zelf heb dat ook, seff heeft een nichtje dat dus 16dagen jonger is...zij is geboren op 4juli! dat was mijn datum! hoezo toevallig? haha zoooó appart! xxx
Marlieke: ge 82 ? kilo (ga me maandag wegen)hg 82 kilo Barbara: ge 83 kilo hg 83 kilo sg 70 kilo Emmie: ge: 64kg, hg: 75kg, sg: zowiezo weer 64kg! ge = gewicht eerst hg = huidig gewicht sg= streefgewicht
nou meiden wat een geklets! Pgina 201 alweer! Aller eerste welkom emmie! Heb je foto's bekeken, wat een mop heb je ook zeg! hier gaat het steeds wat beter! D'tje heeft weer doorgeslapen. Van 9 tot 6, alhoewel ik het laatste uurtje gerekt heb om hem bij mij in bed te leggen en oja voor de helft van de nacht heeft hij ongebakerd in zijn bed geslapen. Overdag doe ik hem sowieso niet meer inbakeren.. Gaat echt stukken beter met hem! Gister de nagym overgslagen.. Had migraine sinds ik bevallen ben geen last er meer van gehad, maar gister avond kwam hij ineens op! Heb ook een nieuwe kolf aangeschaft, die van mij heeft jur laten vallen. En hij was al kapot, en nu dus helemaal Maar ik vind deze toch echt ff iets minder : maar goed ik ga me bakkie opdrinken en tot spreeks ... ik lees dalijk ff alles terug!