http://kind-baby.marktplaats.nl/badjes- ... 3D%3D&df=1 en hier nog één maar ik weet niet vanaf wanneer en tot wanneer kunt gebruiken.
nou hester het loop reflex verdwijnt na een paar weken! mijn vriendin haar kindje is 4 maanden en die doet dit echt niet! Als je die op zijn voeten neerzet, dan zakt die door zijn hoefjes! D'tje die gaat van zit naar staan.. die trek zichzelf ook van zit naar staan.. Oke goed is het niet.. maar ja ik laat hem niet de hele dag op zijn benen staan! ik ga vrijdag naar het cb dus zal het eens gelijk even vragen over de reflex het moro-reflex is toch de reflex het als je kindjje een schrik beweging maakt? of ben ik nou gek? Ik zou niet weten wat daar nou zo leuk aan is? Of ben ik nou helemaal kierewiet?
patje ideaal ! ik ga eens kijken boj de prenatal! alhoewel ik de kleine nu wel groot gaat vinden voor zijn badje.. dus nu staan we onder de douche met hem!
hihi ff opgezocht anders blijf ik malen h= moro-reflex benaming voor het verschijnsel dat een baby die schrikt, vooral door een hard geluid, zijn vingers en zijn armen spreidt en vervolgens meteen voor de borst brengt alsof hij iemand omhelzen wil. Vaak gaat de baby meteen hierna hard huilen. De moro-reflex komt voor bij kinderen tot en met drie maanden. De reflex is genoemd naar de Duitse kinderarts Ernst Moro (1874-1951), die deze reflex beschreven heeft. Als de moro-reflex op latere leeftijd optreedt, dient een huisarts te worden geraadpleegd. D heeft dit als ik moet niezen nu niet meer hoor, maar hij schrikt wel en gaat dan huilen.. maar dei handjes hefet hij niet meer
@sally heel erg leuk filmpje! zo cute! @viona super leuk gedaan, is weer es wat anders als zo'n standaard foto album... @hester whaha grappig zn 1e chocolade! ik heb seff nog nooit ergens anders aan laten proefen..maar las het laatst ook al bij iemand met die speculaasjes...moet het ook maar es proberen, gewoon om even te kijken wat ie er van vind, maar tot nu toe vind hij alles vies! (behalve zn melkie), en speen vind hij echt niks, mn pink gaat ie zowat bijna van over zn nek ( zelfs als ie perongeluk zn eigen hand in zn mond steekt), gewoon water uit zn flesje! dus ben benieuwd... xx
Hihih, we hebben femke ook al zure yoghurt laten proeven. Je moet dat koppie dan zien, we hadden heel iets op onze pink gedaan. Voor die badzitjes moet je gewoon ff op marktplaats kijken joh, kost dan niks. Wij zetten femke nu heel vaak in het grote bad met dat ding en gaan er dan zelf af en toe bij in zitten. Ik vind het erg prettig want dan kunnen ze wat langer in bad zitten en wordt je zelf niet zo moe in je armen. Je moet wel opletten want als ze zich afzetten liggen ze eraf, dat had femke deze week een keer. Maar ja je loopt toch niet weg als ze in bad zitten.
Kijk ZOO werkt het in het eggie!hihi Mara vind het heerlijk ! http://s238.photobucket.com/albums/ff19 ... /th_ba.jpg
@Judy, dus nog 1,5 jaar... @Patje, dank je. Een badzitje zou idd een optie kunnen zijn. Voor de rijstebloem word idd gezegd dat je een 1-2-3 speen moet gebruiken. @Lailae, 4,5 kilo? @Hester, tja das ook een idee. Het badje in de badkamer zetten. Alleen hebben wij mega-afzuiging in de badkamer. Dus ik ben bang dat dat dan veel te koud is voor die kleine jongen. @Cimbomlu, ik heb bij Marciano elke keer de duim uit zijn mondje gehaald. En nu duimt hij nooit en heeft zelden een foppie in. Heel af en toe sabbelt ie wel op zijn vuistjes, maar dat vind ik niet zo erg. Dat gaat wel weer over. En scheve tandjes krijgt ie daar ook niet van. @Candijtje, Dus Vera heeft heerlijk geslapen gisteren? En wat jammer van je cavia... @Ster, dank je. Hoe is het nu met Mira? @Viona, misschien is het leuk om een mooie foto van Chanelle in te lijsten voor je hubbie? @Nachtvlinder, ik had het graag willen bekijken, maar ik kan met de laptop niet naar links. Als ik op een link klik loopt ie vast @Linnepin, gefeliciteerd met je 1e kilo eraf. @Viona, wat een mooie creatie. Misschien ook wel leuk om te maken voor je hubbie... @Hester, wij laten Marciano ook altijd van alles proeven. Zolang het maar niet kruimelt. Anders krijgt ie misschien iets binnen en dat lijkt me voor hem nog niet echt prettig. Maar hij heeft dus al slagroom, stroop, spekje, chocolade, drop ?) en weet ik veel wat meer al geproefd. @All, Marciano krijgt om 22.00 uur 's avonds de laatste fles en hij kreeg dan de 1e weer om 8.00 uur 's morgens. Nu is ie echter al 2 dagen om 6.45 uur 's morgens wakker en om ongeveer 7.30 uur gaat het alarm af. Hebben jullie dit ook al eens gehad? En zo ja, wat moesten jullie dan doen? O en nog iets, ik word geloof ik lekker ?) verkouden. ZO maar even intensief kuurtje van de anginovin innemen. Dat helpt me altijd heel goed.
**Marlieke..Ja misschien is dat wel leuk..een foto van Chanelle in te lijsten. Misschien even afdrukken op mijn werk..daar staat zo'n apparaat dat foto's van je telefoon via bleutooth kan afdrukken. Moet ik het natuurlijk wel onthouden..zo even in mijn telefoon zetten maar..anders weet ik het wel van me zelf :S
Haha die beebjes krijgen al vanalles voorgeschoteld zo te horen. Nou Isa is nog niet verder gekomen dan melk, slagroom, haar eigen duim en haar knuffels Oja vraagje aan de mama's die FV geven. Welke maat speen gebruiken jullie. Als Isa een keer uit een flesje drinkt gebruiknl altijd de nr 1 speen die standaard op de difrax S fles zit. maar de laatste 2 keer dat ze een flesje heeft gehad had ze niet erg best gedronken. Nou was dat niet zo erg want kan natuurlijk zijn dat ze toen gewoon niet zoveel dorst had. Maar omdat ze vanaf 24 sep naar het KDV gaat en ze dan dus wel vaker een flesje krijgt zat ik soms te denken dat ze misschien een grotere speen moet hebben dat het wat sneller gaat. Aan de borst drinkt ze nl ook steeds sneller omdat ze waarschijnlijk gewoon steeds meer zuigkracht krijgt. Heb voor vandaag in ieder geval een flesje uit de diepvries gehaald om eens te testen of ze vandaag wel goed uit de fles wil drinken. Ik heb volgens mij ook zo'n 1-2-3 speen maar die is zeker voor pap oid? Tja geen ervaring met flesjes en spenen he Marlieke kan de afzuiging in de badkamer niet uit of lager? Of net van te voren verwarming beetje hoger zetten?? Patje en Mamasanne ziet er heerlijk uit, ga ook eens ff snuffelen op MP naar zo'n ding want het kleine badje begint toch echt te klein te worden...
**Mariëlle..Je kan een speentje nummer twee kopen..maar 1-2-3 speen is ook goed..alleen moet je dan de twee naar der neusje doen..is dan hetzelfde als nummer twee speen. 1-2-3 speen is niet speciaal voor pap..maar wel handig voor pap Ik heb nu ook speen nummer twee en daar drink ze beter mee..hoeft ze iets minder moeite dan voor te doen.
Als ik femke nu de 123 speen geef dan sikt ze nog zowat, dus ik gebruik de 2 speen van de avent. Bij de 123 speen zit er 1 gat in en bij de 2 speen zitten 2 gaatjes. Dus er zit wel verschil in! Kijk gewoon wat het fijnst is voor je beeb.
Marlieke: ge: 89 kg, hg: 82 kg, sg: 65 kg Barbara: ge: 83 kg, hg: 83 kg, sg: 70 kg Emmie: ge: 64 kg, hg: 75 kg, sg: 64 kg Viona:ge: 79 kg,hg: 82 kg, sg: 60 wdg: 82 Linnepin:ge: 77 kg,hg: 80 kg, sg: 70 Judith:ge: 68 kg,hg: 69,5 kg, sg: 65 wdg: 69,5 Marielle:ge: 58,5 kg,hg: 61,5 kg, sg: 58,5wdg: 61,1 Senna1979:ge: 79 kg,hg: 79 kg sg: 72 Manuela79:ge: 65 kg,hg: 78 kg sg: 65 Lailae: Af te vallen: 28, nu afgevallen: 4,5 Sandra: Af te vallen: 30, nu afgevallen: 2,0 Hester: ge: 68 kg, hg: 75 kg, sg: 70 kg karin ge : 59kg hg : 70,8 kg sg: 64 kg Mamasanne: ge:64 kg hg: 67kg sg :62 k,g ge = gewicht eerst hg = huidig gewicht sg = streefgewicht wdg = weegdaggewicht
Viona, ook lekker aan de knutsel geslagen, leuk hoor! En misschien een fotoshoot met z'n drietjes voor je hubbie? Hester, wij hadden een minibeetje chocolademousse lten proeven. Vond ze wel interessant geloof ik. Candijtje, wat sneu van je cavia! Marlieke, ik hoop dat je snel van de verkoudheid af bent! Geen idee wat je moet doen om Marciano later te laten komen... Nicky kwam vanmorgen om half 6 i.p.v tussen 7 en 8. Spijkervrouwtje, Nicky krijgt nog altijd speen #1. Behalve als ik er veel Nutriton in heb gegooid, dan de 1,2,3 speen. Maar normaal gaat die veeel te snel! Ik heb gisteren toch een leuke foto van Nicky gemaakt. Het wordt echt een meisje nu... wat gaat het toch snel he?! Je ziet ze echt veranderen en steeds meer kunnen, zo leuk!
Hallo allemaal, Eindelijk weer even tijd om een berichtje te plaatsen. (We zijn ook 21 pagina's verder ppffff.) Heb een drukke week achter de rug met veel leuke dingen. Ben naar theater geweest, vriendinnetje op bezoek gehad, gesport en een dagje naar de sauna geweest. Dat dagje sauna was de eerste keer dat we zolang bij Kayleigh vandaan waren. Het was echt heerlijk, maar toch is het nu anders dan voorheen. Moest steeds aan Kayleigh denken en vroeg mij dan af of alles goed gaat. Gelukkig was het wel goed gegaan. Pas bij de laatste sauna-ronde begon ik een beetje te lekken hihi. De dag ging echt heel erg snel voorbij. We hadden gezegd dat we met etenstijd wel weer thuis zouden zijn. We zijn dus van 12.00 tot 17.00 uur in de sauna geweest. Als we Kayleigh niet hadden gehad waren we nog wel langer gebleven want ik had maar 3 sauna's gehad en die ene met die rooie lampen. (weet de naam even niet meer). Maar wat een warm welkom krijg je dan als je weer thuiskomt. Echt geweldig is dat. Meiden ik doe niet mee met jullie lijnclubje. Qua kilo's zit ik alweer op mijn oude gewicht. Ik moet er nu alleen voor zorgen dat mijn buik wat platter wordt. En daarvoor ga ik nu weer naar de sportschool. Daarbij geef ik nog steeds volledige BV en dan mag je ook niet lijnen. Maar ik wil jullie wel veel succes wensen hoor. Zet 'm op! Ik wordt wel een ietsiepietsie jaloers als ik jullie verhalen lees over de doorslaaptijden. Dat ze om 6.00 uur komen ipv 08.00 uur. Ik wou dat Kayleigh dat ook eens voor elkaar kreeg. Zij komt nog steeds rond een uur of 4. Afgelopen nacht zelfs om 03.10 en om 05.40. Ach, mijn tijd komt nog wel Zou het helpen als ze ook andere smaakjes te proeven krijgt hihi. Kayleigh geniet momenteel alleen nog van haar knuisje en mama's melk natuurlijk. Het is trouwens eindelijk gelukt om Kayleigh lachend op de foto te krijgen. Iedere keer als ze de video of fotocamera ziet stopt ze met lachen en brabbelen. Zo jammer. maar zie hier het resultaat: Het is nog geen volledige lach maar ik vind 'm zelf schattig. En nu is het alweer de hoogste tijd om wat in het huishouden te gaan doen. Kayleigh slaapt (eindelijk) dus daar moet ik even gebruik van maken. Volgende keer weer wat meer reacties.....