Cimbomlu, is van eigen fam. Mijn zus, haar zoontje is nu 9 maanden, komen dus lekker snel op elkaar! Het was gelijk raak, net als bij mij met Sam. Nachtvlinder, heb niet alles gevolgd, maar groeide Devano niet genoeg dat je bij moest voeden? Sam groeit namelijk niet bijzonder hard en doet het nu op BV en 's avonds een flesje voor ze naar bed gaat. Ben ook bang dat het hier een beetje terugloopt... Waar merkte jij dat aan? Verder ben ik inderdaad blij dat ik niet zoveel moeite heb om Sam weg te brengen, misschien komt dat nog als ik echt te werk ga en tijd heb erover na te denken. Nu ben ik heen en weer aan het rennen als zij daar is.. Het ging wel hartstikke goed, slaapt gewoon lekker en eet goed! Geen problemen dus, heerlijk gevoel. Volgende week vrijdag 2e keer te prikken. Zijn dit er ook weer 2 dames?
hoi lique! wel Devano was een echte huilerd! vraag maar aan de meiden! Ik dacht eerst dat het kwam doordat zijn nekwervels verkeerd of scheef stonden, want hij krijsde echt onmenselijk! Door merg en been! bij de fysio geweest maar ook zij kon niks vinden! en ik maar bv blijven geven,m en niks merken.. JA ik lekte niet, of midden in de nacht had ik gen stuwing ofzow. Maar ik d8 dat ach ja ik ben zo ingesteld op mijn kindje! en elke keer wegen op het cb ja daar kwam uit dat hij net de 100 grm haalde per week. Dus toen ben ik hem gaan bijvoeden! nou hij schiet omhoog die lijn in de curve en ik heb een vrolijker kindje! Kijk als Sam nou niet gillend en krijsend aangeeft dat hij honger heeft is er niks aan de hand, en hij komt goed aan dan zou ik zeggen ga lekker door met bv! maar als sam ineens eerder komt om te eten en hij kmt ook echt weinig aan en hij wordt gek van de honger dan zou ik hem gaan bijvoeden! Wat je nu doet is prima een flesje voor de nacht! als hij de rest van de dag red is er niks aan de hand! waar aan twijfel je dan dat je bv achteruit loopt?
o en zijn weer 2 prikken.. D'tje is aardig van slag.. miepen en snurken in zijn slaap! En in zijn slaap gillen en dan zie ik heel zijn koppie vertrekken.. A gossie die heeft echt een trauma dalijk hoor! a germ heb hem een lekker flessje gegeven , en nu is hij aan het slpen! Judith, ik denk dat ik ook maar eens ga schrijven naar wendy van dijk hihi ons huissituatie wordt ons ondraagelijk zou het helpen?... En als jullie nou eens ALLEMAAL MASAAL brieven sturen naar haar hihihihi
Zoooo, ik heb de babydoos van de prenatal opgehaald. Nou de babydoos was leuker... Nu zit er een scheermes voor papa in, een potje groente en een potje fruit met slab en lepeltje, een weekend (of wa shet de party... in iedergeval een roddelblad...) En een stopcontactbeveiliger... That`s it! Lekker voor mezelf geshopt bij de mIss etam 15 % korting dus alle kleine beetjes helpen mee A.s. maandag met Vera naar het bureau, ook de 2e ronde prikken, zijn dezelfde toch als de 1e x? Hmm, ff in het groeiboekje na kijken. Afbouwen van de BV gaat goed, van het weekend de 1400 uur voeding maar vervangen voor een volledige flesvoeding. sÒchtends heb ik nog wel erg volle borsten hoor soms met van die harde stukken! Doet geen pijn gelukkig, wel iets om in de gaten te houden natuurlijk. Afgelopen woensdagavond ha dik weer na-gym... Opeen gegeven moment zegt die leidster, Goh, je begiont te lekker hoor! Waahhh genant hahaha, ik had nog wel van die "padzzzz" in mn beha maar daar lekte het dus dwars door heen "euhm j ik ben aan het afbouwen met de BV" In het toilet maar wat wcpapier er tussen gedaan... hahaha Meiden fijn weekend!
Dames zou herkenbaar weer al julllie verhalen! KDV: ik zie er enorm tegenop, maarja thuiszitten is ook niet goed voor mij! Gister was mijn moeder een half uurtje aan het oppassen op Mira (ik ging even boodschappen doen); krijsen enorm toen ik terugkwam (zo had ik haar nog nooit gezien), en dat bij mijn moeder........ hoe moet dat gaan bij het KDV straks Verder is Mira ook al een week aan het spoken 's nachts, dan weer krampjes, inenting last, honger Dus ook hier weer een sprong of iets dergelijks. Helaas heeft ze steeds de laatste voeding rond een uur of acht, dus heel logisch dat ze midden in de nacht komt, maar krijg haar 's avonds niet meer wakker en durf het ook niet aan omdat ze anders weer krampen krijgt van teveel voeding Maar we zetten door, het zal wel weer voorbij gaan Welke flesvoeding is handig om mee te starten na BV? Niet dat ik wil stoppen, maar ben wel bang dat ik niet genoeg voorraad heb/ kan opbouwen vandaar. Dacht over nutrilon voor krampjes, maar kan je dit zomaar gebruiken?
Probeer de harde schijven onder de douche weg te drukken door er ff op te drukken. Kijk uit voor ontstekingen! Lillypadz zijn duur en ze lijken zo handig maar bij mij bleef het lekken zelfs met lillypadz en zoogcompressen
Welke flesvoeding is handig om mee te starten na BV? Niet dat ik wil stoppen, maar ben wel bang dat ik niet genoeg voorraad heb/ kan opbouwen vandaar. Dacht over nutrilon voor krampjes, maar kan je dit zomaar gebruiken?[/quote] Bij mij werd hyppoallergeen geadviseerd tegen krampjes en allergien en die van Nutrilon is 15 of 16 euro en ik heb die van Kruidavt voor 8 euro. Niets mis mee maar eigen keuze. Ik heb hiervoor gekozen na het horen dat er een rechtzaak was van Nutrilon tegen Kruidvat omdat het te veel op hun voeding leek dus waarom zou ik 2x zoveel betalen?!
@ ster nutrilon-frisolac en similac zijn goeie voedingen en kruidvat ook,allemaal babyvoedingen. maar de 1 is wat goedkoper dan de andere. Bij nutrilon kunnen ze wat moeite hebben met de ontlasting,echt keuteltjes. Bij frisolac poepen ze goed. Similac is volgens mij de goedkoopste voeding, en ook goed dus je moet maar kijken, kruidvat ken ik zelf niet.
Nou ging vandaag het drinken weer wat beter bij Isa ze was een stuk minder afgeleid. Hebben we er alleen een ander probleem bij... ze wil niet meer uit een fles drinken Gisteren dronk ze nog een fles van 150 cc op maar vandaag geen druppel... Ik had nl vanmorgen weer een flesje ontdooid omdat ik over een week weer moet wereken en zo ff de voorraad in de diepvries kon verversen en ik weer in een kolfritme kon komen. Maar vanmiddag wilde ik dus de fles geven, nou krijssen gillen en overstrekken, maar drinken ho maar Dus toen maar de borst gegeven en toen was het goed. Tja beter compliment kun je als moeder eigenlijk niet krijgen maar ben er toch niet zo blij mee Tussen het drinken aan de borst door de fles ook nog een keer geprobeerd maar ze wilde 'm echt niet. Toen ze klaar was met drinken heb ik haar wat met de fles laten spelen en toen heeft ze 2 slokjes genomen en verder met haar handjes met de fles gespeeld. Morgen wil ikhet weer opnieuw proberen maar laat dan hubbie de fles maar geven, misschien gaat dat beter Ze zit volgens mij wel echt in de 'hangweken' van het vierde sprongetje als ik het boek zo lees, en vandaag had ze ook wat voedingen betreft een regeldag dus hoop maar dat het weigeren vd fles eenmalig is geweest.
@ Cimbomlu....heeeeyjjjeeee......hahaha, welk deel van de wijk, nou ja, het andere deel @ Velo, nou ja, nog even wachten met de tweede, maar wel grappig dat ik er toch alweer zo snel aan denk, had ik niet verwacht @ wie was het? Ik gebruik kruidvatvoeding Extra Care, is HA, is tegen krampjes, tegen spugen, ach......het werkt gewoon...geen keutels hier, nog steeds groene pasta zeg maar.....hihi Morgen zwemmen! Net even met spoed een badpak wezen kopen, had er eentje besteld, maar die's nog niet binnen.....ben benieuwd wat Mirthe ervan vindt! @ Sally, haha, bel jij Wendy maar....helaas kan ik niets regelen voor dit programma, ben alleen maar informatie aan het vergaren of iemand anders wel iets zou kunnen betekenen, maar ik kan natuurlijk niet zomaar een woning toewijzen, dan heb ik de dag na de uitzending de hele parkeerplaats vol met "zielige" verhalen! Moeten we niet hebben, toch? Maar bij jullie dus nog geen verbetering? De lucht nog steeds zo erg? En dan wordt het weer kouder, dus dat moet weer naar binnen natuurlijk! Oh, CSI gaat verder, xxx
He Sally, Je zou eigenlijk particuliere huisbazen moeten bellen. Zo zijn wij ook twee keer aan een huis gekomen...... Beide keren bij 6 maanden zwangerschap overigens.... Wel irritant he dat je maar 1 kamer hebt. Ik zou ook echt gek worden...... x
@ Mamasanne, ik kan je helaas niet helpen. Kayleigh heeft hier (gelukkig) geen last van. @ Marielle, wat zielig voor dat jongetje. Ik hoop dat het nu weer goed met hem gaat. Vorige week ging hubbie ook een keertje flesje geven. Die pakte Kayleigh toen ook niet. Maar gelukkig was dat eenmalig want toen we naar de sauna gingen maandag was het weer prima. Hopelijk geldt dit ook voor Isa. Komt vast goed. @ Sandra, ik heb je website nog eens bekeken. Wat een lieve foto's van Nicky zeg @ Cimbomlu, werkse vanavond. Over 9 dagen is het idd alweer een jaar geleden dat ik een posi test in mijn handen had. Wat gaat de tijd toch snel @ Patje, gefeliciteerd. Ik ben niet verbaasd dat Femke uitgekozen is hoor. Het is toch ook een plaatje. En hele mooie foto's @ Sally, wat fijn dat Devano nu goed gegroeid is. @ Judy, wat zou het leuk zijn als je daadwerkelijk iets kan betekenen voor Wendy. Oh, lees net dat je dat niet kan. In ieder geval veel plezier met zwemmen morgen @ Velobabe, een bezoek aan Blijdorp in 2007. Dat moet vast nog wel gaan lukken. @ Lique, wat fijn dat Sam het zo goed doet op het KDV @ Candijtje, wat vervelend dat die padzzzz niet voldoende hielpen @ Ster, ik heb geen antwoord voor je, maar wil je wel ff sterkte wensen. Zwaar he dat oplopen 's nachts
Ik dacht dat Kruidvat melk de allergoedkoopste was. Similac is ook niet duur (de normale is dacht ik een euro duurder dan die van het kruidvat), en soms ook nog in de aanbieding. Ik gebruik Similac, net als Mirthe hier ook groene pistachenootjespasta in de luier. Ik had het gekozen omdat het ook in het buitenland verkrijgbaar is. Is trouwens de oudste melkvoeding van allemaal. Bij Nutricia betaal je alle marketing ook, daarom is het zo duur. Maar ik betaal voor een pot Similac (900 gram) 6,80 of zoiets. Ik hoorde vanavond een verhaal van een vrouwtje die van klanten 's middags hoorde dat ze wel eens zwanger kon zijn, 's avonds kreeg ze buikpijn, dacht aan een miskraam. Hahaha, gewoon een baby van 8 pond komt eruit. Belt ze met de baby in d'r armen een vriendin op " Nou " zegt ze " dit werkt sneller dan Sonja Bakker". Ben je dan simpel of niet? En dat is gewoon Nederland anno 2007. Ga nu lekker slapen, welterusten allemaal!
Jeetje meiden wat hebben jullie weer veel gekletst! Hier gaat alles goed, jaja, het wordt zowat saai hihi maar Louise doet het geweldig, zit op je schoot lekker te kletsen en te lachen, slaapt perfect en drinkt haar flesjes prima leeg. Ik heb dus niks te klagen! Dinsdag moet ik weer gaan werken helaas en dan gaat ze naar het KDV, ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ohja, ze wil trouwens erg graag gaan zitten. Dan tilt ze haar hoofdje helemaal op en als ik dan haar handjes vastpak op haar te helpen trekt ze zich zo omhoog! Als ik iet oppas loopt ze over een maand al
Wij hielpen Kayleigh ook met rechtop zitten en gisteren deed ze het ineens uit haarzelf Het was geen toeval want ze deed het een paar keer achter elkaar. Ze vond het echt leuk.
wow Bibi, dat gaat ook erg hard bij jullie he?! Echt knap dat Kayleigh dat al kan zeg... Louise vind het ook erg leuk Wat een lekker koppie heeft ze trouwens zeg!