Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ben er al weer overheen hoor, dat Boeddah verhaal. Volgende week neem ik Rinke mee, die kan dan lekker hardop zeggen "jeetje, dat is een kleintje! wat een minimeisje...." want tja, als ouder wil je natuurlijk wel dat je kind goed groeit, we zien hier de twijfels al genoeg langskomen....... Ohw, duiveltje ben ik toch, haha...

Eerst even aan Patje: een mooie dag en dienst gewenst, maar ja, die is al lang bezig natuurlijk, wij zijn een beetje traag vandaag.....maar toch....het weer speelt mee, dus wat kan er nog fout gaan!

Dan Marielle, gelukkig zeg dat het met die jongetjes beter gaat! Een hersenbeschadiging, nee zeg...gelukkig niet...

Cimbomlu, Port, moet er even om lachen. Ik roep altijd dat ik Port niet lekker vind, dus zegt een collega (toen ik twee maanden zwanger was ofzo): als jij bevallen bent krijg je een fles port van mij, die vind je zonder twijfel lekker....
    Ik maaaaanden op die fles wachten en ja hoor, twee maanden na de bevalling kwam ze het brengen...wij 's avonds de fles open trekken, slok :GADVER! Kijken we op de fles, is het Sherry, bllleeeeehhhh.....ze snapt er zelf overigens nog steeds niets van....hmmm...

De badkamer.......
    Eerst Shanna......het geld halen we uit een bouwdepot. De vloer niet hoor, die was dankzij personeelskorting nog geen 1000 euro = deel vakantiegeld geweest....
    Toen we dit huis kochten hebben we niet direct alles verbouwd. Het is een nieuwbouwwoning uit 1995, wij zijn tweede eigenaar, maar de vorige eigenaar heeft er nooit iets aan gedaan. Daarmee bedoel ik dat ze wel de muren gespachtelputzt hebben en de vloeren van kurk hadden voorzien, maar er zat nog steeds zo'n nieuwbouwkeukenblokje in, een nieuwbouw kant en klare badkamer enzovoort. Toen wij dit huis kochten waren we zo klaar met onze studentenkamers dat we de boel hebben schoongemaakt, de muren in de woonkamer geschilderd hebben (geel was niet helemaal onze kleur...) en erin getrokken zijn.

In de afgelopen vier jaar hebben wij in respectievelijke volgorde de tuin aangelegd aan de achterkant, de slaapkamer geschilderd, de keuken vernieuwd, boven Mirthes kamer geschilderd en de hele verdieping voorzien van laminaat, nu dan de houten vloer beneden, het huis wordt nu aan de buitenkant geschilderd en het volgende project is dus de badkamer.... Kortom, we doen er nu vier jaar over om dit huis geheel in onze smaak te brengen en de uitgaven hiervoor zijn wel berekend bij de hypotheek, alleen moet ons huis steeds een stukje in waarde stijgen om daar gebruik van te kunnen maken.....

Gelukkig voor ons zijn de huizenprijzen de afgelopen vier jaar aanzienlijk gestegen en tja, ik studeerde toen net af, Rinke had nog een verkopersbaantje en nu zijn we beide managers op ons vakgebied, dus ook onze salarissen zijn meegegroeid. Daardoor kunnen wij onze hypotheek dus ophogen, zonder dat we erg veel meer gaan betalen en uiteindelijk, omdat ons huis daarvoor wel eerst getaxeerd weten we steeds dat we die ophoging er bij verkoop weer uit halen!

Zo, dat was even de financiele kant, nu de badkamer zelf... Onze badkamer is zeer klein.....vinden wij dan... Ongeveer 210 bij 230. Niet heel veel ruimte voor waanzinnige uitspattingen dus! Zie plaatje:
    Boven de oude situatie, standaard wastafel, standaard toilet, lelijke grote radiator (linksonder) en een douche zonder randjes of wanden, gewoon douchegordijn en steeds een waterballet.

In de nieuwe tekening, daaronder, links het bad, zoeentje waar je ook in kan douchen, omdat een kant plat is, net als een douchebak. Het is een duobad, dus lekker met z'n drietjes badderen straks! Dan een muurtje als douchewand en daartegen een zwevend toilet. Waar eerst de radiator hing komt een extra brede wastafel, wel eentje, met een kraan, maar 90 cm breed, dus lekker veel ruimte! En dan nog z'n mooie radiator tussen bad en wastafel, zodat we 's winters altijd lekker warme handdoeken hebben, hmmm....

De tegels zijn natuursteen. Heel licht grijs op de muren, van die grote brede tegels! En op de vloer donkergrijs. Kan niet wachten! Maar ja, eerst die hypotheek regelen, dan nog vier maanden wachttijd tot de monteurs kunnen komen, dus we hopen voor Mirthe's eerste verjaardag in bad te kunnen zitten.....hahahaha.....

Nou, genoeg geouweneeld, ik ga zo ff lekker wandelen naar Mirthe's overgrootoma...Rinke gaat zo met zijn afdeling streetgolfen in Den Bosch geloof ik.....of Breda, nou ja ergens die kant op.....dus ik ben vanavond all alone, wie weet dus nog wel tot klets, want ik wil in ieder geval weten hoe de doop van Femke was!

2. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    :oops: ik klets teveel :oops:

@ Sandra, nog lekker ff bijslapen als Nicky slaapt.....het is toch zondag.....

@ Lique, ook alweer snel zin in de tweede.....wauw! Ik moet daar nog even niet aan denken, maar van mij mogen jullie hoor, zie het wel zitten dat we het weer over de kwalen enzo kunnen hebben, haha... (dan niet stiekem in een andere mamagroep gaan zitten hoor...;))

Nog even over duiveltjes gesproken:

3. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ Chiesa, jij ook al ziek. Balen hoor. Beterschap meid. (of was je toch nog net op tijd opgeknapt voor het feest?)
    @ Judith, ik vind Mirthe helemaal geen Boeddha hoor. Wat een l*l. Wat zullen jullie een mooi huisje krijgen (hebben). Nieuwe vloer, nieuwe badkamer wouwie. En opa zal vast heel blij zjn met z'n hangertje.
    @ Cimbomlu, kan mij voorstellen dat het zwaar voor je wordt. Ik vind Kayligh ook al zwaar worden en dan weegt Deniz nog eens een kilo meer.
    Het rechtop zitten doet Kayleigh trouwens niet vanuit ligstand hoor. Ze zit dan wel al bij mij op schoot met haar rug tegen mijn buik. Maar vanuit die lig/zitstand gaat ze dan rechtop zitten.
    @ Marielle, gelukkig goed nieuws over die jongetjes. Ik ga er gewoon vanuit dat dat verhaal klopt. Wat fijn dat je nu weer je eigen onderstel hebt. Is toch fijner.
    @ Shanna, Kayleigh is 's ochtends ook beter gehumeurd dan 's middags. Ik denk dat ze dan moe is. Maar toch slaapt ze dan minder goed dan 's ochtends.
    @ Patje, hoe was de doop? ben benieuwd naar de foto. Sterkte morgen met je vader.

4. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Oh jee, er heeft zoveel tijd tussen gezeten vanaf het moment dat ik begon met schrijven tot het plaatsen van mijn berichtje dat ik de berichtjes van Lique, Shelde en Judy nog niet eens gezien had haha.

(grappig fotootje hoor hihi)

5. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    haha, bibi, dat heb ik nou ook steeds.....nu zelfs wel anderhalf uur bezig geweest met dat lange bericht....daarom zijn mijn berichten altijd zo lang, ik doe er gewoon uren over! Tussendoor weer even Mirthe pakken of een telefoontje of iets opruimen, zo gaan die dingen hier....en dan mis je inderdaad nog wel eens wat.....haha....

6. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    ff snel:

Patje: ben heel benieuwd hoe de doop was!
    Ga je morgen mee met je vader naar het ziekenhuis? In ieder geval sterkte!

Alle dames die aan een 2e denken:
    Gewoon bij ons blijven hoor!

Shelde: tijdens de laatste pilstrip vorige maand had ik ook 3x wat tussentijds bloedverlies. Dat is nu weer helemaal over.

Judy: sherry, dat is ook heel erg vies. Maar port, dat is echt lekker hoor, beetje zoet, moet je echt proberen!
    Ik ga vanavond wel eens even je hele plattegrond bestuderen.
    En die foto...o, wat een dondersteentje met dat mutsje!

7. Hester

Hester Niet meer actief

Echt leuk zoveel dames die alweer aan een 2e denken! :) Wij wachten nog wel even tot Laurens 2 is ofzo :D

Patje hoe was de doop?

Overigens, eierkoek gaat er hier bij meneer ook al goed in.... hij lust echt alles! :) Lekker overal aan likken / sabbelen wat hij in z'n handjes vasthoud, zo schattig.

8. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ha die Judy, laat die kerel maar praten hoor, hoezo boeda! Wel leuk dat je bent gaan zwemmen!

All: bedankt voor de voedingstips!

Enne een tweede? Goh dat jullie daar nu al aan denken, voor mij nog een ver van mijn bed show!

Ben wel voor het eerst ongesteld geworden trouwens :confused: Ik dacht dat dit niet kon als je borstvoeding gaf?

9. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    @ ster, ja, ik laat die vent ook praten, maar ik heb toch altijd een hekel aan die stellen....de anderen waren ook gewoon echt in elkaar geinteresseerd, zij waren alleen maar bezig met hun perfecte kindje, haha.....

@ Cimbomlu, ik zal eens een portje proberen.... Mijn moeder drinkt altijd witte port...jij een goede tip? Want volgens mij heb je Ruby en Tawny en rood en wit en......?

enne, ik krijg steeds meer bewondering hoe jij het toch allemaal in je eentje doet hoor! Ik ben nu sinds 14 uur alleen, Rinke heeft een personeelsfeestje. Helaas heeft Mirthe ook net haar dag niet.... Om kwart over acht de eerste fles, maar die dronk ze op 50 cc niet leeg...dus om 11 uur wilde ze al de volgende, huilen huilen, niet normaal! Wij haar weer even in bed gelegd, maar ik zou om 14 uur richting mijn oma lopen, dus heb haar wakker gemaakt.....dat doe ik dus nooit meer! Om 15 uur bij mijn oma weer huilen huilen, ja dat klopte wel: 4 uur later, maar een uur verschoven door die van 11 uur. Ik al bang dat ik om 18 uur uit zou komen, want de laatste fles wil ze altijd eerder... Dus rond half vijf begon ze al te jengelen bij oma, ik haar ingeladen, nog even iets bij mijn ouders afgegeven en met een megaomweg naar huis gelopen. Gelukkig viel ze lekker in slaap en heeft ze daarna nog tot kwart voor zeven in de box liggen spelen.....

Na de fles naar bed, normaal slaapt ze na vijf minuutjes huilen, nu duurde het, met onderbrekingen, een half uur! Jeetje zeg....

Straks maar vast alles klaarleggen voor morgenochtend, vrijdag had ik me verslapen en gelijk is de hele ochtend misgegaan, dat wil ik morgen niet weer....

@ Patje, je bent vast nog bezig met visite voor je kleine meisje, maar ik vraag het maar vast: hoe was het dopen van Femke?

Zo, ik ga lekker onderuitgezakt op de bank hangen, beetje tv kijken...... helaas is er geen flesje wijn meer, dus zit aan de thee....nou ja, ook beter voor de lijn!

Doei!

10. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Oh ja, en sterkte morgen ja!

11. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou hier de laatste kraamvisite gehad. Kunnen de muisjes ver weg gestopt worden ;) Gelukkig was het lekker weer dus vanmorgen eerst nog fijn gewandeld met de honden en een broodje op terras gegeten. Vanmiddag dus met de viste lekker buiten gezeten. Allen was er een kindje bij dat doodsbang voor honden was dus moesten die 2 de hele middag binnen blijven, echt zielig want ze vinden kindjes altijd geweldig, kunnen ze lekker met de bal mee spelen :D

Ster, je kunt wel degelijk ongi worden hoor met BV en dus ook weer zwanger worden. Dus wel maatregelen nemen als je nog geen 2e wil :)

Shelde welke pil gebruik je? Ik had dit nl ook met Cerazette (ivm BV) dus was die na 2 pilstrips beu dat ik er mee gestopt ben en dat we nu maar een tijdje rubbers gebruiken. ;)

Judy, vervelend he als z'n hun dagje niet hebben maar schijnt rond deze tijd normaal te zijn, hoort bij het sprongetje. Hopelijk zit morgen Mirthe weer lekker in haar velletje (al heb jij er dan toch weinig last van als je moet werken) En wat een heerlijke foto van Mirthe met dat mutsje!

Patje Hoe was de doop? Ben benieuwd naar de foto's. En sterkte met je pa morgen.

Hester
    , eierkoeken :) Had die hier vd week in huis maar heb ze toch maar zelf opgegeven en nog niet met Isa gedeeld.
    Gaat het nog steeds goed nu je de voeding mengt met voeding voor hongerige babies?

Isa begint trouwens steeds meer echt vast te pakken leuk joh. Wat gaat die ontwikkeling toch snel he ;)
    Nou mijn laatste vrije week komt eraan en dat meot ik weer werken... zucht... maar goed het meot nu eenmaal. Ach in het werken op zich heb ik best wel zin maar het wegbrengen naar het KDV he.... :rolleyes:

Ik zit er trouwens over te denken om de combisleeper (slaapzak) aan te schaffen. Hoor (lees) er veel goede verhalen over. Zijn er al bij die 'm heben of 'm ook gaan aanschaffen? Vindt 'm nl wel weg duur.

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    He dames, nou alle visite is weg!
    Jammer dat het vanmiddag iets harder ging waaien maar verder was alles perfect.
    De dienst was erg mooi en ze vond het zelf ook erg leuk heel even zat te zeuren dus ff speentje gegeven.
    Ze zat gewoon te lachen naar de pastoor. :)
    Het duurde 3 kwartier dus dat was mooi. Veel centjes en cadeautjes gekregen.
    Ik ben zelf helemaal kapot nu, ik zal morgen een foto proberen te plaatsen want een vriendin heeft foto's gemaakt dus ik heb ze nog niet.

Weltrusten vast en tot morgen.

En bedankt voor het medeleven voor mijn pa, ik ga zelf niet mee naar het zh, want ik moet werken.

13. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Spijkervrouwtje: ik heb ook nog muisjes in de kast staan... Je hebt in ieder geval lekker weer gehad om met de visite buiten te kunnen zitten!

Hester: een eierkoek? Die vind ik altijd zo stinken! Maar Laurens lijkt een makkelijke eter te worden, dat is alleen maar fijn!

Judy: ik heb eens even je platterond bekeken van de badkamer. In ieder geval zoals je het beschrijft zal het een hele vooruitgang worden. Alles wordt zo te zien omgegooid.
    He, een badkamer van 210x230 en daar past een duobad in waar je met zn drieen inkan? Kan je je kont dan nog wel keren?
    Arme Mirthe, had ze haar dag niet? Mist ze papa?
    Ik drink momenteel een fles witte port van de Lidl (kost maar een paar euro en nog lekker ook. Ik gooi wel altijd het eerste glaasje eruit weg, gek genoeg smaakt het eerste beetje nooit zo lekker). Witte port is wat frisser dan rode. Van de rode koop ik bij Albert Hein Conqueror Ruby Port. Ik vind Ruby lekkerder dan Tawny, de Tawny heeft langer gerijpt in eikenhouten vaatjes.
    Haha, lijkt net of ik er verstand van heb.

Patje: fijn dat het zo goed gegaan is met de doop! Ik ben benieuwd naar een fotootje!

Deniz is lekker aan de fruithap. Banaan, waar ik de pitjes van verwijder (hele binnenkant dus), die druk ik door een zeefje en dan doe ik er een paar druppels mandarijnensap bij. Dat prutje doe ik in zo'n warmhoudbordje en dat krijgt ie. Hij begint nu al te leren hoe hij van een lepeltje moet eten.

14. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    ik wilde net even weer een spelletje spelen van 123spelen.nl. Maar datzelfde spelletje deed ik ook tijdens de eerste maanden van de zwangerschap weleens, en toen was ik er weleens misselijk bij (dat kwam niet van het spel, maar van Deniz). Maar nu ik dat spel aanzet word ik gewoon weer misselijk! :pale:

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Zo kleintje ligt gebadderd en gevoed in bed dus nu heeft moeders ff tijd om hier eindelijk weer eens te posten!

Lique; wat heerlijk zeg dat Sam het zo goed doet op de opvang! En die grote glimlach is inderdaad het mooiste om te krijgen.

Shelde; was het gezellig met de kraamvisite? ;) En ohoh papa helemaal ondergepoept! hihi dat zie ik hier ook nog wel een keer gebeuren!

Judy; nou wat een gedoe met die man in het zwembad zeg.. pff mensen hebben ook altijd wat op een ander aan te merken. Wat heerlijk dat jullie een nieuwe badkamer gaan maken. Ik ben erg benieuwd naar de foto's als het klaar is. Zo heb je natuurlijk altijd iets te doen in huis. Wij willen ook nog zoveel doen hier, maar ja, we wonen er net een jaar dus we hebben tijd zat. Ik zag trouwens op de fotos dat jullie lekker gewandeld hebben bij rhijnauwen... daar ben ik pas nog geweest, lekker pannenkoeken gegeten op het terras! Leuk is het daar he?!

Patje; ik ben benieuwd hoe de doop is geweest! En heel veel sterkte met je vader.

Spijkervrouwtje; wat zielig dat de honden binnen moesten zitten... maar ja, je laat ze ook niet bij een kindje waarvan je weet dat die er zo bang voor is. Ik heb trouwens precies hetzelfde als jij, weer werken is niet zo erg.. maar die kleine achterlaten op het kdv lijkt me echt verschrikkelijk. Helaas moet ik morgen weer beginnen. Wat is trouwens het voordeel van een combisleeper? Ik weet er niks van en ik moet zeggen dat ik het ook niet mis maar misschien is het wel heel erg handig.

Cimbomlu en Hester; jeetje geven jullie nu al eierkoeken/fruithapjes? Ik dacht dat dat pas vanaf 4 maanden "mocht".

Shanna; je vertelt dat Britt 12 uur doorslaapt, hoe doe je dat dan met voeding? Hoeveel en hoe laat etc.? Ik ben daar erg benieuwd naar want Louise krijgt nu 4 x 180 cc en savonds de laatste fles 190 cc, maar die laatste fles gaat er de afgelopen week steeds moeilijker in, of ze ligt te spartelen en ze duwt de speen eruit of ze houdt gewoon op met drinken. Soms gaat er maar 90/100 cc in, soms ook meer of minder. Ik vraag me dus af of die avondfles nog wel nodig is en of we niet naar 4 voedingen per dag moeten. Ik vraag het donderdag ook wel even na bij het cb.

Hoe is het met de lijners? Woensdag weer wegen he, dus hou vol meiden!

Heeft er trouwens iemand nog wel eens wat van Ky gehoord, die schreef hier eerst pagina's vol.

Ik heb trouwens zo'n schattig rugzakje met winnie the pooh erop, echt zo'n kinderding. Ik heb op het bandje Louise's naam geschreven en daar doe ik haar knuffeltje en schone kleertjes in om mee te geven aan het kdv morgen.

16. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    @ Cim, het bad is 80 breed en 180 lang, dus het valt mee. Aangezien het in de breedte komt, is de achterste 80 cm van de badkamer dus bezet, maar dan blijft er nog genoeg ruimte over....zolang ik die kont maar kan keren is het goed, zal er niet gaan leven verder.....haha, alleen in het bad......

@ Manuela: helaas zal het nog wel een half jaar duren voor het er is, dus de foto's zullen nog lang op zich laten wachten....

En ja, jammer dat mensen zich zo richten op het vergelijken van kinderen, dat die man mijn kind Boeddah noemt, tja, snap best dat het een grapje is, maar de manier waarop! Ach, ik probeer er niet op te letten, ben al lang blij dat er dus aan helemaal niets te zien is dat Mirthe 8 weken te vroeg geboren is! Dat weet deze beste meneer niet...dus ach....

Rhijnauwen is inderdaad leuk, heerlijke pannenkoeken! Vooral die met geitenkaas, hmmmm....die moet ik snel weer gaan halen. De laatste keer dat we daar gegeten hebben was ik zwanger en zij adviseerden de geitenkaas niet te nemen, vanwege de rauwe melk... oh, het water loopt me in de mond, haha....

@ Mariëlle: Mirthe werd vanmorgen om 7.15 uur wakker. Ik was nog niet klaar met alles in de auto zetten, mezelf gereed maken voor werk enz. Dus mevrouw heeft een kwartier tegen de vissen in het mobile liggen kletsen. Sta ik voor de deur de wagen in de auto te zetten, hoor ik ineens een enorme vrolijke kreet van haar (tegen die vissen natuurlijk). Ze slaapt aan de voorkant met het raam op een kiertje, maar wist niet dat ze zo luid te horen was, haha....de buren keken erg verrast "vrolijk zeg, zo op de maandagochtend".... tja, weet ook niet van wie ze dat heeft...
    Dus die heeft wel weer een betere dag vandaag denk ik!

@ Patje, kom maar op met die foto's! Leuk hè, cadeautjes! Ga je Femke straks ook de communie laten doen? (of is het een ander geloof?), dan krijgt ze weer mooie cadeautjes.....en dan als ze 12 is het heilig vormsel, haha, ik heb het allemaal gedaan, al was het om de cadeautjes en de gezelligheid van de kids onderling! ;)

En hoe is het met je vader? Als je nieuws hebt wel ff melden hoor, ik duim voor goed nieuws!

Zo, weer ff werken, moet zeggen dat ik slecht op gang kom vandaag.
    Net wel Wendy van Dijk gebeld, nou ja, een medewerker van haar programma natuurlijk, dat we niets voor hun kunnen doen. Wel jammer maar ja, ik heb me ook aan de regels te houden, anders moeten we de zaak sluiten...

Enne, Cim, ik ga een keertje een flesje port kopen, wel tegen mijn verjaardag, als ik het dan niet lekker vind, kunnen de gasten het opdrinken!

17. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Oh ja, Manuela, Ky is inmiddels naar Suriname vertrokken, geen idee hoe het gaat, maar zodra ze gesetteld is hoor ik misschien nog wel weer van haar.
    Ze is wegens persoonlijke redenen niet meer op het forum, dus vandaar dat het je al opviel dat ze geen pagina's meer volschrijft!

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dat duurt inderdaad nog wel even dan voordat de nieuwe badkamer klaar is! Ach, heb je wat om naar uit te kijken toch ;)

En pannenkoeken met geitenkaas heb ik nog nooit geprobeerd. Ik hou wel erg van geitenkaas dus ik wil wel een keer proeven. Als je een keer gaat, geef maar een seintje, dan ga ik gezellig mee als je dat leuk vindt!

Balen dat je niks voor Wendy kon betekenen maar ik snap het goed hoor. Als je 1 iemand helpt, dan verwacht iedereen meteen een huis oid te krijgen. Ik heb ook bij een woningstichting gewerkt dus ik ken het een beetje.

Jammer dat Ky echt helemaal weg is van het forum, maar als je haar spreekt/mailt, doe haar dan maar de hartelijke groeten en een dikke knuffel. Hopelijk gaat het allemaal goed met haar.

19. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Tja, van dat laatste was ik me bewust, we hebben nog geen maatregelen genomen (lekker naief he), want de vorige zwangerschap liet lang op zich wachten en wij denken dat het niet zo'n vaart zal lopen met een tweede :rolleyes: Mocht het wel gebeuren dan is het van harte welkom :) , maar dat zal wel heel snel dan zijn en is eigenlijk niet de bedoeling ;)

Geniet van je laatste week! Enne nog niet denken aan het KDV (doe het zelf nu al!)

20. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Goedemiddag allemaal!

Even een paar reacties:

Schema van Britt is:
    8.00, 11.00, 14.00, 17.00, 20.00: 180 ml.
    Soms trekt ze dit niet (heeft ze meer honger), dus geef ik haar ipv 14.00 180 ml om 13.00 en om 15.00 een fles van 120 ml.
    Britt heeft ook wel moeite met de laatste fles, maar krijgt hem toch altijd wel op. Vreetzakje is het, haha....

Manuela:
    Jij had toch ook veel contact met Angela (Angel Eyes)?
    Hoe gaat het met haar? En waarom is zij niet meer op het forum?

Judy:
    Geweldig zo'n vrolijk kindje op de maandagochtend. Is toch ook leuk voor de mamma om zo de week te beginnen?

Cimbomlu:
    Ooit van (de hond van) Pavlov gehoord?
    Haha....

Patje:
    Ben benieuwd naar de foto's.....
    Hoe ging het vandaag met je paps?

Spijkervrouwtje:
    Hier geen combisleeper hoor. Vindt hem veel te duur....
    Een gewone slaapzak en evt. een dekentje gaat ook prima!

Hester en Cimbomlu:
    Sinds wanneer zijn jullie jullie kleintjes 'echt' eten gaan geven?
    Eigen initiatief?
    Merkten jullie dat jullie kleintjes zin hadden in iets anders (haha)?
    Viel het eten (direct) goed?
    Vrolijke gezichtjes (lijkt me namelijk geweldig)?
    En wat mogen ze nu al wel/niet?
    En hoeveel geven jullie dan?

(Tja, dit is dus een onderwerp waar ik (nog) geen verstand van heb, ben zeer benieuwd)!
    -------------------------------------------------------------------------------------

Britt ligt lekker te tukken. Ze slaapt tegenwoordig best veel overdag, vind ik (itt vroeger, haha). Na de fles is ze gemiddeld anderhalf uur wakker en ze slaapt dan ongeveer een uur.

Hoe zit dat overdag met jullie beebs? Vaste bedtijden?

Nou, ga even snel wat in huis doen, voordat ze zo weer wakker wordt.

Tot later!

Deel Deze Pagina