Marlieke: ge: 89 kg, hg: 84 kg, sg: 65 kgwdg: 82, 84 Barbara: ge: 75 kg, hg: 83 kg, sg: 70 kgwdg: 85 Emmie: ge: 64 kg, hg: 75 kg, sg: 64 kg Viona:ge: 79 kg,hg: 82 kg, sg: 60 wdg: 82, 82 Linnepin:ge: 77 kg,hg: 80 kg, sg: 70wgd 79 Judith:ge: 68 kg,hg: 69,5 kg, sg: 65 wdg: 69,5; 68,9 Marielle:ge: 58,5 kg,hg: 61,5 kg, sg: 58,5wdg: 61,2 Senna1979:ge: 79 kg,hg: 79 kg sg: 72 Manuela79:ge: 65 kg,hg: 78 kg sg: 65 Lailae: Af te vallen: 28, nu afgevallen: 6,8 Sandra: Af te vallen: 30, nu afgevallen: 2,0 Hester: ge: 68 kg, hg: 75 kg, sg: 70 kg karin ge : 59kg hg : 70,8 kg sg: 64 kgwdg: 70.4 Mamasanne: ge:64 kg hg: 67kg sg :62 k,g Pietje77ge = 74hg= 86sg = 70wdg = 86 ge = gewicht eerst hg = huidig gewicht sg = streefgewicht wdg = weegdaggewicht Is dit de goede lijst of niet? Heb mezelf toegevoegd...hmm.. zal het helpen?
Hi! Lailae, spannend zeg van je vriendin. Ligt ze nu in LUMC of in Lange Land? Lique, ben nog maar 1 keer ongie geweest en was juist weinig alleen maar slijm (sorry) Patje, heerlijk Mallorca! Wij gaan zaterdag naar Turkije! Kan niet wachten! Shanna, wat een plaatje zeg! LIEF! En dat randje....nee gaat niet van zelf ben ik bang. Viona, last van hetzelfde randje als Shanna en ik? Balen he maar ja we hebben allemaal een mooi kindje er voor terug, toch? Leuke foto's, zeker die van Danoontje Pietje, het is toch gelukt! Mooie foto hoor! Morgen gaan we voor t eerst naar een osteopaat met Dewi. Ze blijft maar overstrekken en aan haar oren/haar trekken (net als Nicky....) en dat gepaard met heel hard krijsen. Ik was degene die ergens had gelezen dat als ze met hun armpjes naast hun hoofd slapen, ze geen Kiss hebben. Doordat Sandra nu aangegeven heeft dat ze dat wel kunnen, toch maar even laten checken. Ben benieuwd... Judy hoe is het eigenlijk afgelopen met dat programma van Wendy van Dijk? Nog een passende oplossing gevonden? Kom nog wel ff buurten voordat we zaterdag vertrekken hoor dus tot laterssss Groetjes! Cindy
Nog es wat..Elle schopt altijd en eeuwig haar sokken uit! Ik geloof dat we 1 paar hebben die ze aanhoudt, gevolg is dat ze wat koude voetjes krijgt. Kmoet wel zeggen dat Anna ook altijd op blote voeten loopt (enm...ikzelf ook...) Zal ze de kunst al afkijken?